SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA AMERYKA POŁUDNIOWA (J. HISZPAŃSKI) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA AMERYKA POŁUDNIOWA (J. HISZPAŃSKI) K/M
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-01-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA AMERYKA POŁUDNIOWA (J. HISZPAŃSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie; znajomość języka hiszpańskiego na poziomie C1; komunikatywność, poprawność i płynność językowa; profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem; swobodne posługiwanie się komputerem; sumienność, odpowiedzialność. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klientów w języku hiszpańskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień; doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; budowanie pozytywnych relacji; dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; lokalizacja: Warszawa-Mokotów; pakiet szkoleń; ścieżkę rozwoju w strukturach firmy. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/H/2017.
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.01.2017
Data dodania oferty pracy: 26.01.2017
Oferta pracy ważna do: 07.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem; Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków; wykształcenie wyższe, umiejętność pracy w zespole, zarządzanie projektami w ramach funduszy unijnych, pisanie projektów unijnych, samodzielność, kreatywność w wysokim stopniu, umiejętność pracy pod presją; biegła znajomość j. angielskiego; minimum roczne doświadczenie w zakresie pisania projektów unijnych w teorii i praktyce, ukończone kursy i szkolenia z zakresu projektów unijnych; Wykształcenie wyższe; minimum roczne doświadczenie w zakresie pisania projektów unijnych w teorii i praktyce, ukończone kursy i szkolenia z zakresu projektów unijnych; Język angielski w stopniu biegłym; Samodzielność,, kreatywność w wysokim stopniu, umiejętność pracy pod presją czasu.
SMB Consulting Bochyński Sebastian - 2015-12-08 - Lublin (lubelskie)
kontakt telefoniczny, odpowiedzi na zapytania klienta,obsłucha ruchow, transferów, promocji oraz zapytań osób odchodzących,organizacja sesji,utrzymywanie cyklu zatrudnienia pracownikow do emerytur,zarządzanie danymi zasadniczymi HR, strukturą organizacji HR,nieobecnościami,aktualizacja wszystkich dokumentów,organizacja czasu,
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
sprawdzanie dokumentacji technologicznej, praca wna programie ZWCAD, sporządzanie kalkulacji cenowej, koordynacja procesu produkcyjnego, nadzór nad procesem produkcji (wykonywanie barierek i konstrukcji metalowych)
ALDORA - 2015-12-15 - Grochotów (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Łukomie (mazowieckie)
planowanie i organizacja dostaw
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Opoczno (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczne pozyskiwanie klientów z sektora B2B i sprzedaż produktów Krajowego Rejestru Długów
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Katowice (śląskie)
Planowanie produkcji w oparciu o zamówienia klientów. Kontrol planu produkcji poprzez analizę opóźnień. Aktualizacja norm czasowych. Opracowywanie modelu kalkulacyjnego dla istniejących nowych i nietypowych produktów.
RENA POLSKA Spz o.o. - 2016-08-16 - Wykroty (dolnośląskie)
Doręczanie korespondencji oraz rozliczanie się z powierzonych zadań
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sklepu internetowego, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów do sprzedazy internetowej, opracowywanie opisów produktów i wstawianie do oferty sklepu.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Bochnia (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Józefów (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe: min.5 lat, prawo jazdy kat.B, umiejętności: znajomość rynku Europy Wschodniej (środki chemiczne dla myjni samochodowych), znajomość j. rosyjskiego , ukraińskiego biegle, angielskiego w stopniu komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych;rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi; sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych; nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; koordynowanie zleceń produkcyjnych;przygotowanie ofert handlowych; handel środkami chemicznymi dla myjni samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Lublin (lubelskie)
nadzór nad taborem, ubezpieczenia pojazdów, pilnowanie terminów przegląów, gospodarka kontami paliwowymi
EUROTRANS - Wądołowski Stanisław Wądołowski - 2016-01-08 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie rozliczeń płacowych i kadr firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sporządzanie i kontrolowanie realizacji dostaw i montaży. Kompletowanie i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji prac montażowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Lubartów (lubelskie)
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku: opracowywanie opisów przedmiotów zamówienia, a w tym wymagań technicznych i jakościowych dla przedmiotów umundurowania planowanych do zakupu przez Straż Graniczną, opracowywanie specyfikacji technicznych przedmiotów umundurowania podlegających ocenie zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych na zakup przedmiotów umundurowania pozostających we właściwości Wydziału, opracowywanie odpowiedzi na pytania wykonawców w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, norm i certyfikatów, ocena wskaźników techniczno - użytkowych oraz jakości wyrobów oferowanych przez producentów i dostawców umundurowania, współudział w opracowywaniu nowych wzorów przedmiotów
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-06-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Kompleksowa obsługa oddziału firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych w tym: sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej. Obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc.). Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie. Administracyjne wsparcie działów firmy. Wystawianie i kontrola faktur. Przygotowanie faktur kosztowych/sprzedażowych dla działu księgowego. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu. Utrzymywanie urządzeń biurowych w należytym stanie (nadzór terminów przeglądów, zamawianie napraw itp). Organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy oddziałami firmy i ich komórkami organizacyjnymi.- Firma oferuje: możliwość dalszego rozwoju zawodowego, pracę w międzynarodowym środowisku, umowa o pracę, pełny etat.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość :a) języka angielskiegob) bardzo dobra znajomość: Excel, World wymóg koniecznyc) znajomość oprogramowania Adobe Reader Professionald) obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności:*Organizacja czasu pracy; Koordynacji powierzonych zadań, Kreatywnego i konstruktywnego myślenia, Szybkiej adaptacji w strukturze firmy, otwartość na poznanie nowej wiedzy, Zdolności w rozwiązywaniu bieżących problemów, *Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi, *Sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie*Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
- Opracowanie działań promocyjnych i reklamowych dla poszczególnych grup sprzedażowych. Analiza podejmowanych działań reklamowych. Prowadzenie badań rynku pod kątem oferty produktowej. Praca w Katowicach w miejscu zamieszkania przy komputerze.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:00-11:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Mile widziana obsługa komputera. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-670-20-14) lub e-mail: rekrutacja (at) cil.org.pl-
CENTRUM INICJATYW LOKALNYCH - 2017-06-14 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie interesantów, telefoniczna obsługa klientów, samodzielne prowadzenie biura, dokumentacji
VI MAX MAXIM VASILEVSKY - 2018-02-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prace palacza
"Szpital Tucholski" sp.z o.o - 2016-09-14 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad procesem produkcji.
BEST PUR POLYMERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-15 - Krążkowy (wielkopolskie)
- obsługa klienta,- wystawianie faktur,- sporządzanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków zgodnie ze standardami firmy;Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmyDbanie o czystość w miejscu pracy
kontakt przez OHP - 2016-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Hostessa (lider gościności) :- pomoc gościom na każdym etapie w resuatuacji- zarządzanie ruchem gości poprzez dynamiczne i aktywne działania- zapraszanie gości do kas samoobsługowych- komunikacja z przewodnikami wycieczek w celu ustalenia zasad obsługi- współpraca z zespołem restauracji w celu zapeswnienia najlepszej obsługi Praca pięc dni w tygodniu w godzinach :poniedziałek, wtorek, środa - 15:00-20:00czwartek - 12:00-20:00piątek, sobota - 12:00-22:00niedziela - 12:00-21:00
Restauracja Szybkiej Obsługi Marek Kapustka Licencjobiorca McDonald`s - 2018-09-13 - Nowy Sącz (małopolskie)
prowadzenie biura, wypełnienie elektroniczne wniosków, rozmowy z klientami
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
Współpraca w zespole rosyjsko i ukraińsko języcznym, prowadzenie bazy danych klientów, sporządzanie raportówsala C
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie graficzne i merytoryczne ofert promocyjnych ( plakaty, gazetki, bilboardy )
SPOŁEM POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W KALISZU - 2017-04-26 - Kalisz (wielkopolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami, nawiązywanie oraz rozwijanie kontaktów handlowych z Klientami firmy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, aktywna sprzedaż produktów, udział w procesie zakupowym, sporządzanie ofert oraz negocjowanie warunków sprzedaży, analizowanie wiedzy o klientach i konkurencji
FARG & JETNG SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)