SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH Lublin oferta pracy SMB Consulting Bochyński Sebastian
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem; Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków; wykształcenie wyższe, umiejętność pracy w zespole, zarządzanie projektami w ramach funduszy unijnych, pisanie projektów unijnych, samodzielność, kreatywność w wysokim stopniu, umiejętność pracy pod presją; biegła znajomość j. angielskiego; minimum roczne doświadczenie w zakresie pisania projektów unijnych w teorii i praktyce, ukończone kursy i szkolenia z zakresu projektów unijnych; Wykształcenie wyższe; minimum roczne doświadczenie w zakresie pisania projektów unijnych w teorii i praktyce, ukończone kursy i szkolenia z zakresu projektów unijnych; Język angielski w stopniu biegłym; Samodzielność,, kreatywność w wysokim stopniu, umiejętność pracy pod presją czasu.
Data publikacji: 2015-12-08
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SMB Consulting Bochyński Sebastian
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BURSAKI 17, 20-150 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie ze stanowiskiem; Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków; wykształcenie wyższe, umiejętność pracy w zespole, zarządzanie projektami w ramach funduszy unijnych, pisanie projektów unijnych, samodzielność, kreatywność w wysokim stopniu, umiejętność pracy pod presją; biegła znajomość j. angielskiego; minimum roczne doświadczenie w zakresie pisania projektów unijnych w teorii i praktyce, ukończone kursy i szkolenia z zakresu projektów unijnych; Wykształcenie wyższe; minimum roczne doświadczenie w zakresie pisania projektów unijnych w teorii i praktyce, ukończone kursy i szkolenia z zakresu projektów unijnych; Język angielski w stopniu biegłym; Samodzielność,, kreatywność w wysokim stopniu, umiejętność pracy pod presją czasu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: koordynator projektów unijnych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PISANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI W RAMACH FUNDUSZY UNIJNYCH
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
SAMODZIELNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ W WYSOKIM STOPNIU, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU, minimum roczne doświadczenie w zakresie pisania projektów unijnych w teorii i praktyce, ukończone kursy i szkolenia z zakresu projektów unijnych
Nazwa pracodawcy: SMB Consulting Bochyński Sebastian
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
JEZUICKA 5/7m10, 20-113 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: JEZUICKA
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.12.2015
Data dodania oferty pracy: 08.12.2015
Oferta pracy ważna do: 20.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PRACA NA STANOWISKU SPRZEDAWCY W MARKIECIE BUDOWLANYM "MRÓWKA"OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
HURTOWNIA BUDOWLANA "AGAD" SP. ZO.OMARKET BUDOWLANY"MRÓWKA" W CHEŁMŻY - 2016-03-30 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
drukowanie faktur, protokołów reklamacyjnychwystawianie listów spedycyjnychprzygotowywanie dokumentów do archiwizacji
"MEDIVET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-17 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Poznań (wielkopolskie)
Przenoszenie i przewożenie surowców, materiałów, sprzętów, podzespołów, komponentów i części itp. n amiejsce prac. Wykonywanie prostych powtarzalnych czynności montażu podzespołów lub wyrobów gotowych. Ręczne sortowanie produktów lub komponentów. Przygotowywanie materiłów i narzędzi niezbędnych do produkcji. Ręczne wykonanie prostego demontażu maszyn i urządzeń przemysłowych pod nadzorem osób wyżej wykwalifikowanych. Mycie i czyszczenie zdemontowanych podzespołów i części.umowa zlecnie + ZUS, nie mniej niż 25h pracy w tygodniu, dyspozycyjność w godz. 6:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:-KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWO – PŁACOWA KLIENTÓW BIURA,-WPROWADZANIE I KONTROLA DANYCH W SYSTEMIE KADROWO-PŁACOWYM,-SPORZĄDZANIE LIST PŁAC I NALICZANIA WYNAGRODZEŃ ZE STOSUNKU PRACY I UMÓW CYWILOPRAWNYCH,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI: ZUS, PIT, GUS, PFRON;-ZAKŁADANIE I PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH,-SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW PISM W SPRAWACH PRACOWNICZYCH, -WYLICZENIE I KONTROLOWANIE PRACOWNICZEGO STAŻU PRACY,-OKREŚLENIE I KONTROLOWANIE PRAW URLOPOWYCH PRACOWNIKÓW, WERYFIKACJA PRZYSŁUGUJĄCEGO URLOPU PRZY ROZWIĄZYWANIU UMOWY,-PROWADZENIE MIESIĘCZNEJ EWIDENCJI CZASU PRACY -WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ, KORESPONDENCJA Z URZĘDAMI (ZUS, US, URZĄD PRACY).
OPTYMALNI BIURO DORADCZO-KSIĘGOWE SP. Z O.O. - 2018-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
doradztwo i kontrola w zakreskie BHP i PPOŻ, kontrola warunków pracy oraz zaopatrzenie, wymagane doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA MLECZ Sp. z o.o. - 2018-01-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, wypowiedzenia, świadectwa itp.), prowadzenie spraw ZUS przedsiębiorców, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa ZUS (zgłoszenia rejestracyjne, deklaracje DRA, wyrejestrowania itp.), sporządzanie list płac, rozliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego (chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze itp.), rozliczanie PFRON, rozliczanie Funduszu Świadczeń Socjalnych, bezpośrednia współpraca z klientami biura. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 352 52 78, e-mail: danuta.ostrowska (at) protegga.pl
"BIURO RACHUNKOWE PROTEGGA" Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)
x
Agripol Food Sp. z o.o. w Białymstoku - 2017-06-21 - Białystok (podlaskie)
Przygotowywanie potraw, dbanie o jakość wydawanych potraw.Wymagania:- Wykształcenie: w zawodzie kucharza- Doświadczenie zawodowe: wymagane min. 4-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku szefa kuchni w restauracjach a la carte- Znajomość języków: komunikatywna znajomość języka angielskiego Inne:- poszukiwany jest utalentowany, pełen pasji i doświadczenia szef kuchni a la carte,- odpowiedzialność za jakość wszystkich wydawanych posiłków,- pozytywne nastawienie,- umiejętność pracy z zespołem,- zdolność do szybkiej, niezależnej i systematycznej pracy, również pod presją czasu,- wiedza z zakresu gospodarowania towarami.Restauracja posiada na stałe 3 kucharzy a la carte oraz 2-3 w sezonie letnim. Pracodawca oferuje przyjemne środowisko pracy, dobre wynagrodzenie oraz możliwości dalszej współpracy.
Sjöloftet Varn ANS - 2016-02-29 - Norwegia (Norwegia)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie naowych członków kasy, realizowanie założonych planów sprzedazowych
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-06-08 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie całokształtu zadań w oparciu o obwoiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących: refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy i PFRON ( Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych).
Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu - 2017-11-03 - Lubań (dolnośląskie)
-Organizacja pracy konserwatorów - w porozumieniu z koordynatorem-Rozliczanie godzin pracowników-Zaopatrzenie w materiał do realizacji zleceń-Realizacja zleceńPraca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00. Praca w biurze oraz w terenie.
Wsparcie Grupa TAURON - 2018-03-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
Praca na terenie NiemiecStawka 11,25 do 14,45 euro za godzinę.Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres:unimet (at) tcz.pl
UNIMET SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Niemcy (Niemcy)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-02-21 - Katowice (śląskie)
tworzenie angażujących treści tekstowo-wizualnych na profile w social media( FB, Istagram, Pinterest YouTube, Twitter), udział w opracowaniu i tworzeniu strategii e-marketingowej i prowadzenie komunikacji z klientami, angażowanie społeczności wokół profili social media poprzez kreowanie i planowanie akcji , konkursów , aplikacji w social media i zarządzanie stronami internetowymi, przygotowywanie raportów z prowadzonych działań oraz analizowanie efektywności prowadzonej komunikacji, lekkie pióro, umiejętność planowania i organizacji pracy, bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole
MULTI-FORM II Sp. z o .o. - 2017-01-23 - Tychy (śląskie)
Ustalanie zapotrzebowania na towar, zamawianie towaru, wprowadzanie zakupionego towaru do systemu.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Produkcja kebaba; przygotowanie mięsa do produkcji kebabu; sprzatanie; załadunek i rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Pniewy (wielkopolskie)
wykonywanie kompozycji kwiatowych
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Milejów-Osada (lubelskie)
asystowanie i pomoc podczas kontroli granicznej jakości zdrowia środków spozywczych materiałów wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą ruchu granicznego, pomoc w sprawowaniu nadzoru przeciwepidemiologicznego
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Koroszczyn (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientemKoordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadańWspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera. Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Czernica (śląskie)
tel. 77 554 50 21
Gminny Ośrodek Kultury w Gogolinie - 2016-06-17 - Gogolin (opolskie)
kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Chorzów (śląskie)
obsługa klienta, kontakt telefoniczny z klientami, sprzedaż polis
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
mycie naczyń, pomoc przy wydawce, szatkowanie warzyw, utrzymywanie stanowiska pracy w czystości
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Chorzów (podkarpackie)
prowadzenie sekretariatu szkoły
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Puck (pomorskie)