SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Chełmża oferta pracy HURTOWNIA BUDOWLANA "AGAD" SP. ZO.OMARKET BUDOWLANY"MRÓWKA" W CHEŁMŻY
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: PRACA NA STANOWISKU SPRZEDAWCY W MARKIECIE BUDOWLANYM "MRÓWKA"OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
Data publikacji: 2016-03-30
Lokalizacja: Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: HURTOWNIA BUDOWLANA "AGAD" SP. ZO.OMARKET BUDOWLANY"MRÓWKA" W CHEŁMŻY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŚW.JANA 9B, 87-140 Chełmża, powiat: toruński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PRACA NA STANOWISKU SPRZEDAWCY W MARKIECIE BUDOWLANYM "MRÓWKA"OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełmża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: toruński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełmża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : ZNAJOMOŚĆ MAT. BUDOWLANYCH[Umiejętność 1] : OBSŁUGA KAS FISKALNYCH[Inne] : DOŚWIADCZENIE 1 ROK NA STANOWISKU SPRZEDAWCY
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
HURTOWNIA BUDOWLANA "AGAD" SP. ZO.OMARKET BUDOWLANY"MRÓWKA" W CHEŁMŻY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Adres pracodawcy:
Chrzanowskiego 25B, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Chrzanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 25B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 01.04.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie ksiąg firmy z różnych branż gospodarczych, prowadzenie rozliczeń podatkowych,analiza otrzymanych dokumentów,bezpośredni kontakt z prowadzącymi działalność gospodarczą,, rzetelność sumiennośc, odpowiedzialność, poufność
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytań dotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-03-29 - Kraków (małopolskie)
-wspieranie lokalnych jednostek firmy UPM w sprawach administracyjnych związanych z zatrudnieniem- zapewnianie pracownikom firmy UPM wsparcia z zakresu zasobów ludzkich w terminowy oraz profesjonalny sposób przy uzyciu odpowiednich narzędzi- utrzymywanie podstawowych danych- raportowanie danych HR- współpraca z partnerami biznesowymi HR oraz zespołami kadr i płac w rosyjskich fabrykach i biurach- utrzymywanie i aktualizacjainstrukcji wewnętrznych oraz opisów procesów
UPM- KYMMENE Sp. z o.o. - 2018-01-02 - Zabierzów (małopolskie)
Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą mieszkań, sporządzanie umów sprzedażowych, pokazywanie lokali, mieszkań. I zmiana: 08.00 - 16.00 pn -pt
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie leczenia uzależnień, w szczególności realizacja zadań w zakresie terapii uzależnień od alkoholu, udzielanie świadczeń zdrowotnych pacjentom Przychodni Terapii Uzależnień od Alkoholu i Współuzależnienia i Dziennego Oddziału Terapii Uzależnień od Alkoholu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami wyznaczonymi dla Jednostek organizacyjnych OLU SP ZOZ w Lublinie.Planowanie procesu terapii. Przez planowanie procesu terapii rozumie się sporządzenie dla każdego rozpoczynającego terapię pacjenta indywidualnego planu terapii. Indywidualny plan terapii sporządza się niezwłocznie po zakończeniu etapu diagnozy i ustaleniu rozpoznania. indywidualny plan terapii stanowi część dokumentacji indywidualnej pacjenta.Prowadzenie i dokumentowanie przebiegu procesu terapii zgodnie z indywidualnym planem terapii pacjenta, obowiązującą wiedzą i przyjętymi standardami.Formułowanie właściwej dla pacjenta oferty terapeutycznej, zapoznanawanie pacjenta z ofertą i dokumentowanie zgody pacjenta lub jego opiekunów na proponowane leczenie lub odmowę. Prowadzenie dokumentacji indywidualnej i zbiorczej pacjentów Przychodni zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami obowiązującymi w OLU oraz przestrzeganie zasad jej przechowywania i udostępniania. Przestrzeganie obowiązujących praw pacjentów i norm etycznych. Uczestnictwo w zebraniach zespołu terapeutycznego. Współpraca z pozostałymi członkami zespołu terapeutycznego. Współpraca z kuratorami sądowymi i pracownikami socjalnymi w zakresie wyznaczonym przez Kierownika Przychodni. Wykonywanie innych czynności związanych z pracą wyznaczonych przez przełożonych.
OŚRODEK LECZENIA UZALEŻNIEŃ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-03-16 - Lublin (lubelskie)
- Przekazywanie informacji o projekcie, przygotowanie informacji prasowych, w tym aktualizacja strony internetowej www.- Dystrybucja materiałów promocyjno-informacyjnych.- Prowadzenie rekrutacji i dokumentacji uczestników projektu.- Obsługa logistyczno-organizacyjna szkoleń.- Współpraca z trenerami i innymi pracownikami zaangażowanymi w realizację projektu.
Centrum Szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak - 2016-11-18 - Zielona Góra (lubuskie)
tworzenie ofert, realizacja planu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Świdnica (dolnośląskie)
selekcja i rekrutacja pracowników na stanowiska niższego, średniego szczebla, delegacje, podpisywanie umów z kontrahentami
kontakt przez OHP - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, negocjowanie cen, terminów, warunków dostaw, obsługa klientów, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, koordynowanie procesów produkcji pod kątem terminów realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Podchyby (świętokrzyskie)
wykonywanie zabiegów fizykoterapii
PLUS MEDICA M. DYMEK, Ł. BIŃKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-28 - Choceń (kujawsko-pomorskie)
Redagowanie ogłoszeń o pracę, prowadzenie procesów rekrutacji, zarządzanie bazą danych, kontakt z instytucjami rynku pracy.
INTRA-JOB SP. Z O.O. - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
utrzymywanie kontaktu z klientami, wprowadzanie zamówień, fakturowanie, nadzorowanie płatności
Jarosław Szydło MC AKCENT - 2016-11-24 - Zielona Góra (lubuskie)
I. OBSŁUGA BIURA:1. 1. Przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji.2. 2. Wysyłanie korespondencji.3. 3. Prowadzenie ewidencji dokumentacji sprzedażowej, zakupowej.II. II. OBSŁUGA INTERESANTÓW:1. 1. Przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji.2. 2. Kierowanie interesantów do właściwych osób.3. 3. Realizacja zamówień.4. 4. Wspieranie sprzedaży pracowników sprzedaży zewnętrznej.III. III. OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ:1. 1. Odbieranie telefonów i udzielanie informacji.2. 2. Kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników.IV. III. OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH:1. 1. Obsługa komputera.2. 2. Obsługa kserokopiarki, drukarki, faksu, skanera, centrali telefonicznej.
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-03 - Ruda Śląska (śląskie)
Bieżąca obsługa klientów, przyjmowanie i realizacja zamówień, przygotowywanie ofert, wystawianie dokumentów sprzedaży i ewidencjonowanie dokumentów zakupu. Mile widziana znajomość branży budowanej.
kontakt przez OHP - 2019-05-23 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
REKRUTACJA PRACOWNIKÓW Z UKRAINY, UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PRAWO JAZDY B, PRACA W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ METOD REKRUTACJI I SELEKCJI PRACOWNIKÓW, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W PRACY W AGENCJI ZATRUDNIENIA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYKA NIEMIEKCIEGO LUB ANGIELSKIEGO
Pomerania Work Center, Anna Korpal - 2016-06-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Rejestrowanie i przetwarzanie zamówień i/lub zapytań otrzymanych pocztą, telefonicznie lub przez EDI, udostępnianie informacji o cenach, dostępności i harmonogramach, sugerowanie dodatkowych produktów lub usług dla klienta i potwierdzanie zamówień, badanie i rozwiązywanie bardzo złożonych reklamacji i problemów klientów, komunikacja z klientem, śledzenie aktywności zleceń.
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, obsługa rachunków klientów ukraińskojęzycznych - wymagany kontakt z klientem mailowy, telefoniczny, przygotowywanie faktur do klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
- oferta w ramach refundacji częsci wynagrodzenia dla osób bezrobotnych do 30 roku życia-
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Łowicz (łódzkie)
Specjalista ds. kadr i płac zajmować się będzie obsługą małych i średnich przedsiębiorstw. Do jego obowiązków będzie należało prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, naliczanie wynagrodzeń, naliczanie składek ZUS, obsługa systemu PFRON. Bieżący kontakt z klientem.
LEGIS SP.Z O.O.SP.K. - 2018-09-24 - Gdańsk (pomorskie)
rozwój sieci sprzedażowej na obszarze Europy Zachodniej, odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, nawiązanie i utrzymanie stałej współpracy z klientami na podległym obszarze, bieżące monitorowanie rynku.
GLASPO Sp. z.o.o. - 2016-04-26 - Dąbie (wielkopolskie)
nadzór nad pracownikami i urządzeniami, wykonywanie pomiarów i badań, prowadzenie robót zgodnie z harmonogramem i obowiązującymi przepisami, rozwiązywanie problemów technicznych, praca w KGHM ZG: Lubin, Rudna, Polkowice- Sieroszowice i w siedzibie spółki
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "POMEL" sp. z o.o. - 2018-11-23 - Lubin (dolnośląskie)
Praca w branży meblowej, obsługa klienta. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku między godzinami 8:00-18:00 (według grafiku). Pierwsza umowa na okres próbny (1 miesiąc) po okresie próbnym podwyżka.
Renal S.C - 2018-01-08 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Wdrażanie oraz koordynowanie strategii marketingowej firmy, budowanie oraz prowadzenie serwisów internetowych i stron www
Spóldzielnia Mleczarska "MLECZWART" - 2017-03-16 - Wartkowice (łódzkie)
Przygotowywanie ofert przetargowych obsługa postępowania przetargowego, analiza swz współpraca z działem handlowym
EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Łódź (łódzkie)
Organizacja i prowadzenie dzaiłalności doradztwa i handlowej z Ukrainą, reprezentowanie Polskich firm w Ukrainie.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
-bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym-informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej -promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank-pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie realizacji z aktualnymi klientami Banku-zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów banku
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-27 - Chodzież (wielkopolskie)
koordynowanie procesu sprzedaży produktu, realizacja założonych planów sprzedażowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Żyrardów (mazowieckie)
-
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "STAL-BUD" Janusz Drozdalski, Hieronim Będzitko s.c. - 2016-09-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klientów, dbanie o dobre relacje z klientami i kontrahentami, o wizerunek firmy, wynajem mieszakń, ewidencja poczty, obieg dokumnetów, prowadzenie korespondencji z kontahentami
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Pszczyna (śląskie)
Pakowanie produktów gotowych i półproduktów. Zabezpieczanie wyrobów do transportu. Układanie produktów zgodnie z zamówieniem. Pakowanie i komplementacja towarów. Proste prace magazynowe oraz inne zadania pokrewne.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Zduny (pomorskie)