SPECJALISTA DS. HR Zabierzów oferta pracy UPM- KYMMENE Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HR
Wynagrodzenie: od 4 400 PLN
Zakres obowiązków: -wspieranie lokalnych jednostek firmy UPM w sprawach administracyjnych związanych z zatrudnieniem- zapewnianie pracownikom firmy UPM wsparcia z zakresu zasobów ludzkich w terminowy oraz profesjonalny sposób przy uzyciu odpowiednich narzędzi- utrzymywanie podstawowych danych- raportowanie danych HR- współpraca z partnerami biznesowymi HR oraz zespołami kadr i płac w rosyjskich fabrykach i biurach- utrzymywanie i aktualizacjainstrukcji wewnętrznych oraz opisów procesów
Data publikacji: 2018-01-02
Lokalizacja: Zabierzów (małopolskie)
Pracodawca: UPM- KYMMENE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 280, 32-080 Zabierzów, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-wspieranie lokalnych jednostek firmy UPM w sprawach administracyjnych związanych z zatrudnieniem- zapewnianie pracownikom firmy UPM wsparcia z zakresu zasobów ludzkich w terminowy oraz profesjonalny sposób przy uzyciu odpowiednich narzędzi- utrzymywanie podstawowych danych- raportowanie danych HR- współpraca z partnerami biznesowymi HR oraz zespołami kadr i płac w rosyjskich fabrykach i biurach- utrzymywanie i aktualizacjainstrukcji wewnętrznych oraz opisów procesów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabierzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zabierzów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: zaangażowanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność rozwiązywania problemów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość Microsoft Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: efektywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
przynajmniej tytuł licencjata, biegła znajomość języka angielskiego oraz rosyjskiego w mowie i piśmie, bardzo dobra znajomość systemu OurWorkday, bardzo dobra znajomość systemu EIC/CRM, bardzo dobra znajomość procesów HR w przemyśle papierniczym w Rosji, bardzo dobra znajomość sposobów pracy w Centrum Obsługi HR, bardzo dobra znajomość programu Microsoft Excel, zaangażowanie, efektywność oraz umiejętność pracy w zespole, wysokie umiejętności komunikatywne i interpersonalne, umiejętność rozwiązywania problemów oraz pozytywne podejście, min. 1 rok doświadczenie w obszarze HR.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: UPM- KYMMENE Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy:
Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów.
Nazwisko osoby zgłaszającej: Ewelina Radwańska
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 03.01.2018
Oferta pracy ważna do: 16.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
wsparcie procesów rekrutacji i selekcji pracowników narodowości ukraińskiej i rosyjskiej, prowadzenie dokumentacji w języku rosyjskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Leszno (wielkopolskie)
pozyskiwanie pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pobytu cudzoziemców
VITWORKER Vitalii Kutsyi - 2017-11-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej. Przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej. Sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych. Przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów. Nadzór nad realizacją tych umów. Egzekwowanie wynikających z niej należności. Przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych i kontrolowanie realizacji tych umów. Prowadzenie ewidencji zużycia mediów. Analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji. Organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej. Wykonywanie autoryzowanych rysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie. Sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym. Sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków i nieprawidłowości. Wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności. Wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników. Sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym. Przygotowywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę, o zmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia i zakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji o warunkach zabudowy. Udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom. Wykonanie programów inwestycji, programów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów. Udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania. Sprawdzanie i opiniowanie programów funkcjonalnoużytkowych, koncepcji architektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej wkonywanej w trybie zleconym. Udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: email, chat, tickets, RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wieliczka (małopolskie)
Obsługa klienta, pozyskiwanie klientów
PRACOWNIA REKLAMY A-Z SPÓŁKA CYWILNA PIOTR KOTOWSKI MARZANNA KOTOWSKA - 2018-04-18 - Puławy (lubelskie)
X
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Mirocin (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Chechło (małopolskie)
zakup i sprzedaż produktów, obsługa kasy fiskalnej, układanie i sortowanie produktów na półkach, obsługa klienta, przyjmowanie reklamacji.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Andrzejewo (mazowieckie)
Obsługa i organizacja sprzedaży internetowej w firmie, pozycjonowanie i obsługa portali społeccznościowych
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-02 - Częstochowa (śląskie)
jw.
KING BIKANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Otyń (lubuskie)
telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, pomoc w koordynacji działań marketingowych
SIGNU Waldemar Soroka, Jacek Jasiuleniec s.c. - 2017-02-10 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
Pakowanie produkcji, obsługa maszyn pakujących, magazynowanie produkcji.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Andrychów (małopolskie)
obróbka szkła.kontakt tel.697 986 802
P.P.U.H."FORTECH"Alicja Lisowska - 2018-03-21 - Suków (świętokrzyskie)
doradca zawodowy
kontakt przez OHP - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)
budowa i obsługa stron internetowychoferta pracy dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2018-02-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Załadunek i rozładunek samochodów dostawczych z wykorzystaniem wózka widłowego. Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-20.00 w Bielsku-Białej.
F.H.U. MAAR ŹRÓDEŁKO S.C. M.A.A. PLUTKA - 2016-06-30 - Bielsko-Biała (śląskie)
- telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów- przygotowywanie ofert dla nowych klientów- umawianie spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-27 - Ostrowąs (kujawsko-pomorskie)
Branża: sprzedaż części do maszyn. Obsługa klienta zagranicznego poprzez email, telefon, realizacja zamówień, wystawianie dokumentów eksportowych.
TECHWELT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Łódź (łódzkie)
inwentaryzacja obiektów budowlanych, kosztorysowanie robót budowlanych, udział w przeglądach (kontrolach) obiektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Realizowanie celówBudowanie długoterminowych relacji z klientemSprzedaż produktów
kontakt przez OHP - 2016-02-25 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
Sol Financial Services Polska Sp. z o.o. - 2018-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów biznesowych
"Katolik" Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Kietrz (opolskie)
Do zadań należeć będzie :- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem zintegrowanego systemu zarządzania, w tym tworzenie, weryfikowanie, wdrażanie i nadzorowanie dokumentacji,- optymalizacja procesów i procedur obowiązujących w Spółce,- planowanie, przeprowadzanie i dokumentowanie wewnętrznych audytów jakości,- nadzór nad realizacją niezbędnych działań korygujących, zapobiegawczych, doskonalących oraz poaudytowych,- prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników z zakresu zintegrowanego systemu zarządzania.Zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub współpracy prowadzonej działalności gospodarczej.
Pallmed Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę organów statutowych Spółdzielni pod względem organizacyjno-biurowym.Główne zadania:• zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji pomiędzy organami Spółdzielni,• koordynacja kalendarza spotkań Rady Nadzorczej,• obsługa spotkań firmowych, narad, posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, • współpraca z innymi działami w zakresie przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz aktów wewnętrznych organów Spółdzielni – uchwał, regulaminów itp.• koordynacja i współpraca przy realizacji różnych projektów i wydarzeń firmowych.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa zapytań klientów, zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych, przetwarzanie rejestracji i zarządzanie danymi osobowymi, wsparcie klientów, współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kraków (małopolskie)