SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kietrz oferta pracy "Katolik" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych
Data publikacji: 2016-03-01
Lokalizacja: Kietrz (opolskie)
Pracodawca: "Katolik" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 62, 48-130 Kietrz, powiat: głubczycki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kietrz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głubczycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kietrz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: "Katolik" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 62, 48-130 Kietrz, powiat: głubczycki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: głubczycki
Gmina pracodawcy: Kietrz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kietrz
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 62
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 01.03.2016
Oferta pracy ważna do: 30.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi naich zapytania w j. niemieckim i angielskim- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów- wsparcie przy wdrażaniu i realiacji planów sprzedażowych i marketingowych- zapewnianie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zabierzów (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów zagranicznych, obsługa komputera, tworzenie raportów, stały kontakt z Klientami
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Pass (mazowieckie)
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i promocja marki na rynku poprzez m.in- reprezentowanie firmy na konferencjach, targach branżowych- redagowanie tekstów reklamowych i marketingowychBudowanie skutecznych kanałów komunikacji z konsumentami poprzez m.in.:- opracowanie i prowadzenie kampanii marketingowych- tworzenie materiałów marketingowych: ulotki, katalogi, materiały POS itp.- nadzór i aktualizacja stron internetowych
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Gorlice (małopolskie)
1. Analiza zapasów towarów i ustalanie zapotrzebowania na towary2. Prowadzenie rozmów handlowych i wyboru dostawców3. Przygotowanie towarów do sprzedaży4. Sporzadzanie ofert handlowych5. Zawieranie transakcji6. Sporządzanie dokumentów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Tuchom (pomorskie)
Rozmowy z klientami, dobór materiałów, zamówienia materiałów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Łuków (lubelskie)
dbanie o wizerunek firmy, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów, przedstawianie ofert, negocjowanie i podpisywanie umów, praca w biurze i w terenie
PERFECT SERVICE Paweł Jarzynka - 2016-01-11 - Piaseczno (mazowieckie)
Kontrola jakości narzędzi chirurgicznych zgodnie z dokumentacja techniczną. Obsługa urządzeń technicznych.
CHIRSTOM Marcin i Marek Dyner S.C. - 2017-11-03 - Rudniki (śląskie)
Wystawianie faktur (znajomość zasad rachunkowości o ustawy o VAT), wystawianie dokumentów WZ i PZ (znajomość gospodarki magazynowej), przygotowanie niezbędnej dokumentacji na załadunek zagraniczny (w tym odpady), zestawienia miesięczne (dobra znajomość excel), prowadzenie e-mailowej korespondencji oraz kontakt telefoniczny z kontrahentami, praca w kilkuosobowym zespole, umiejętność pracy pod presją czasu.
Sawo Recykling sp.j. - 2018-07-17 - Zgierz (łódzkie)
wykonywanie prac malarskich w pomieszczeniach
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Puławy (lubelskie)
- Praca w Tczewie,- Praca 1-zmianowa- Samodzielne wykonywanie prac elektrycznych z uprawnieniami do 1 kV- Wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą (od 15,,00 zł netto za godzinę)- Osoby zainteresowane prosimy o kontakt: e-mail: malgorzata.l (at) admiralpowerboats.com, telefon 570-712-830 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00
ADMIRAŁ DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Tczew (pomorskie)
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,– KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-10-20 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji, koordynowanie wspólpracy z agencjami reklamowymi itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Chorzów (śląskie)
-pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie kontaktów z istniejącymi klientami - sporządzanie kalkulacji oraz ofert wraz z prowadzeniem procesu negocjacji -promowanie usług i produktów firmy -realizacja planów sprzedaży - analiza rynku, uczestnictwo w poszerzaniu oferty o nowe produkty i usługi, - profesjonalna obsługa sprzedażowa
ENWAR Sp. z o.o. - 2018-04-20 - Świebodzice (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klienta, współpraca z handlowcami - obsługa zamówień, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych, prowadzenie dokumentacji handlowej, dbanie o estetykę sklepu
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kłobuck (śląskie)
Pozyskiwanie kluczowych klientów, budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych, sprawowanie opieki nad klientami, monitorowanie rynku i sytuacji gospodarczej, budowanie wizerunku firmy, sporządzanie raportów. Praca na cały etat od poniedziałki do piątku w godiznach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Pruszków (mazowieckie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-09-22 - Katowice (śląskie)
bezpieczny załadunek i wyładunek przewozonego towaru, odpowiedzialnośc za prawidłowy obieg dokumentów związanych z transportem towarów, utrzymanie pojazdu w czystości i dobrym stanie.Miejsce pracy: Patoki 23, teren woj. łódzkiego, śląskiego i dolnośląskiego.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Widawa (łódzkie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Poraj (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Suwałki (podlaskie)
Reprezentowanie produktów i usług firmy klientom. Analiza potrzeb i oczekiwań klientów. Przygotowywanie i wprowadzanie dokumentacji dotyczącej ofert dla klienta. Częste delegacje związane z prezentowaniem produktów i usług firmy klientom.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Stare Budy (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie wyższe, pref. z zakresu ekonomii bądź zarządzania; 3 lata doświadczenia w zakresie rachunkowości i finansów; znajomość ustaw: ustawa o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o rachunkowości, o zamówieniach publicznych; obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-10-18 - Gliwice (śląskie)
Kontakt osobisty lub tel:338751499.Rozliczanie faktur eksportowych.
Przewoźniak Leszek ELSTITCH - 2016-04-21 - Andrychów (małopolskie)
Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość programu Symfonia Handel, MS Office, samodzielność działania; Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu w zakresie: odbierania telefonów, rejestrowania korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie, sprawdzanie poprawności otrzymanych faktur zakupu oraz dbałość o ich szczegółowy odpis, ewidencja faktur zakupu oraz operacji bankowych na rachunkach Spółki w programie Symfonia Handel, wystawianie faktur sprzedaży, korygujących oraz not korygujących, tworzenie zestawień na potrzeby Prezesa Zarządu, tworzenie ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników, ewidencja umów, zleceń i zamówień, wykonywanie przelewów bankowych, prowadzenie kasy złotówkowej oraz walutowej, ewidencja zaliczek pracowniczych, redagowanie pism, zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe oraz gospodarcze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Gliwice (śląskie)
Obsługa komputera. Współpraca z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa recepcji obiektu; obsługa gości pola golfowego, hotelu, restauracji, obsługa linii telefonicznej, skrzynki mailowej, rozliczanie kasy, fakturowanie: rejestracja faktur
GOLF Sp. z o.o. (Klub Golfowy Lisia Polana) - 2018-06-01 - Pomocnia (mazowieckie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Kluczbork (opolskie)
obsługa klienta detalicznegodbanie o ekspozycję towarowąprzyjmowanie zamówieńrealizacja zamówieńfakturowanie
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Leszno (wielkopolskie)