SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - WYDZIAŁ POLITYKI SPOŁECZNEJ I ZDROWIA, ODDZIAŁ BUDŻETU I ANALIZ Poznań oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - WYDZIAŁ POLITYKI SPOŁECZNEJ I ZDROWIA, ODDZIAŁ BUDŻETU I ANALIZ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg. programu stażu
Data publikacji: 2017-02-01
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg. programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - WYDZIAŁ POLITYKI SPOŁECZNEJ I ZDROWIA, ODDZIAŁ BUDŻETU I ANALIZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2017
Data zakończenia pracy: 12.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: ekonomiczne, prawo, administracja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv i skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 02.02.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
wystawianie faktur zgodnie z wymogami klientami i wewnętrznymi zasadami, wystawianie faktur korygujących, sprawdzanie poprawności wystawionych faktur, wykonywanioe innych prac zleconych przez Dyrektora działu lub bezpośredniego przełożonego, oferta pracy przeznaczona dla osób do bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Mysłowice (śląskie)
prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzianością - 2018-12-21 - Sandomierz (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie długofalowych relacji z klientami oraz rozbudowa bazy klientów na powierzonym rynku; współpraca z technologami w zakresie wdrażania nowych rozwiązań dotyczących produktów; dbanie o dobry wizerunek firmy; doradztwo techniczne w zakresie sprzedawanych produktów; aktywny udział w tworzeniu strategii marketingowo - sprzedażowej i jej aktualizacja; przygotowanie i realizacja założeń budżetowych w zakresie działań marketingowych; tworzenie materiałów wizerunkowych i marketingowych oraz dbałość o ich aktualność i dostępność (strony www i optymalizacja tekstów do pozycjonowania); budowanie strategii komunikacji z klientem; prowadzenie działań w mediach społecznościowych; monitorowanie trendów branżowych w zakresie prowadzenia kampanii promocyjno-reklamowych i rekomendacja implementacji do prowadzonych działań firmy; współpraca z agencjami ; analityka internetowa; bieżące analizowanie efektów prowadzonych działań oraz sporządzanie raportów; raportowanie wyników sprzedaży
KMW INVEST SP. Z O.O. - 2016-06-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie zadań z zakresu kadr i płac, księgowości
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2016-11-14 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
prace związane z przygotowywaniem ofert
Warmińskie Przedsiębiorstwo Budowlane ROMBUD Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków: ochrona i dozór powierzonego mienia, elektroniczna ewidencja ruchu osobowego i samochodowego, regularne wykonywanie obchodów, rejestr zdarzeń
IMPULS SECURITY POLSKA - 2018-12-05 - Poznań (wielkopolskie)
22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy:Zakres obowiązków, w szczególności: 1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Kontakt z pracodawcą: 1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 9.03.2018r. do godziny 15,00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż towarów do hurtowni, przygotowywanie ofert i negocjacje, realizacja planów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu i wybranych województwach.
GT CORP Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
sporządzanie analiz ekonomicznych, sprawozdań, raportów, prace planistyczne i budżetowe, koordynacja prac w zakresie planów rzeczowo-finansowych, przygotowywanie bieżących analiz finansowych i ekonomicznych, monitorowanie realizacji budżetu, udzielanie wsparcia w zakresie rachunkowości zarządczej
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-10-15 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Organizacja usług gastronomicznych i hotelarskich
KOMPLEKS GASTRONOMICZNO-WYPOCZYNKOWY A. Siwik-Karwowska - 2016-10-03 - Bogusze (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta dotycząca produktów finansowych, realizacja planu sprzedaży
Skok - Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" - 2018-04-18 - Chełm (lubelskie)
praca na stanowisku specjalista d.s. sprzedaży oraz magazynier. Praca w hali sprzedażowej w systemie dwuzmianowym w godzinach 8-16 (jeden tydzień) oraz 10-18 (drugi tydzień) oraz w co drugą sobotę w godzinach 9-15. Zadania:- przyjmowanie dostaw wg dokumentów PZ- wykładanie towaru na regały- wydawanie towaru- sprawdzanie dostępności towaru- obsługa klienta na hali sprzedażowej - obsługa kasy fiskalnej
MONDEX SPÓŁKA JAWNA ANNA I JERZY AFFEK - 2018-09-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
PREZENTOWANIE OFERTY FIRMY NOWYM I DOTYCHCZASOWYM KLIENTOM, PRZYGOTOWANIE UMÓW ORAZ KOORDYNOWANIE ICH REALIZACJI, BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY NA RYNKU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZADZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA CHIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO
HELPLAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie posiłków, wydanie posiłków i posprzątanie po posiłku.praca na 1/2 etatu07.00-11.00
Szkoła Podstawowa w Ziempniowie - 2018-12-17 - Ziempniów (podkarpackie)
obsługa sklepu internetowego, realizacja zamównień i przygotowanie produktów do wysyłki, obsługa klientów w procesie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Kraszewice (wielkopolskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-09-01 - Łódź (łódzkie)
wysłanie zapytań ofertowych dla materiałów z zaopatrzenia firmy do dostawców, - tworzenie cenowych analiz porównawczych do zebranych ofert, - komunikatywność, - współpraca z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi oraz poszukiwanie nowych; - prowadzenie negocjacji handlowych; - kontrola stanów magazynowych; - kontrola dokumentacji związanej z dostawą oraz wysyłką materiałów w złożonych zamówieniach; -organizowanie oraz nadzór nad realizacją transportu materiałów; - dobra organizacja pracy; - znajomość wiedzy elektryczne , technicznej, metalurgicznej.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-02-22 - Rogowiec (łódzkie)
- wspieranie roznych procesow finansowych takich jak planowanie i prognozowanie finansowe, zamkniecie roczne, kwartalne oraz miesieczne- przygotowanie analizy finansowej celem sugestii oraz rekomendacji dla kadry zarzadzajacej- wsparcie analityczne wybiegajace poza scisle okreslone standardy raportowania
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Zabierzów (małopolskie)
realizacja zamówień zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych, prowadzenie rozliczeń i dokumentacji związanej z eksploatacją samochodów służbowych, wystawianie obciążeń za usługi zlecone, prowadzenie umów najmu i dzierżawy nieruchomości
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2016-10-17 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
organizowanie w oparciu o dokumenty odpowiednich procedur koniecznych do realizacji i zamówień publicznych oraz współuczestniczenie w pracach komisji przetargowych, opracowywanie umów związanych z udzielaniem zamówień publicznych w ramach prowadzonych postępowań
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodny
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Grudziądzu - 2016-03-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-Samodzielne kompleksowe prowadzenie obsługi płacowej pracowników,-Naliczanie wynagrodzeń,-Sporządzanie list płac,-Deklaracje do ZUS, US, PIT-Kontakt telefoniczny 58-770-16-19,-Kontakt e-mail unimet (at) tcz.pl-Wysokość wynagrodzenia jest do ustalenia z pracodawcą.
UNIMET SP. Z O.O. - 2018-09-05 - Tczew (pomorskie)
- Rozliczanie delegacji służbowych, podatki, ubezpieczenia, zaświadczenia- Rozliczanie czasu pracy kierowców- Prowadzenie innych rozliczeń i statystyk dla działu Transportu- wsparcie kierownictwa magazynu w codziennych obowiązkachwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE " DRABEX " JANUSZ WILCZEK - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: chęci do pracy, zainteresowanie tematyką zwierząt.
"ZOO-MAR" Sklep Zoologiczny Mirosław Machalski - 2016-07-05 - Racibórz (śląskie)
Nadzór techniczny w zakresie utrzymywania kotła i urządzeń pomocniczych, w tym nawęglania i odpielania
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-02-12 - Zgierz (łódzkie)
przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, praca w Pszczynie + delegacje
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2016-01-12 - Pszczyna (śląskie)
realizacja wysyłek oraz odbiorów samochodowych, biezące działania w zakresie logistyki i sprzedaży kruszyw, sporządzanie raportów i zestawień sprzedażowych, bieżąca obsługa w zakresie administracji działu handlowego, czyli przyjmowanie i wykonywanie telefonów, faksów, poczty elektronicznej
COLAS KRUSZYWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Złotoryja (dolnośląskie)