SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI Wrocław oferta pracy Wrocławskie Centrum Integracji
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI
Wynagrodzenie: 2 100 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: 22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy:Zakres obowiązków, w szczególności: 1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Kontakt z pracodawcą: 1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 9.03.2018r. do godziny 15,00
Data publikacji: 2018-02-23
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Wrocławskie Centrum Integracji
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy:Zakres obowiązków, w szczególności: 1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Kontakt z pracodawcą: 1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 9.03.2018r. do godziny 15,00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw zamówień publicznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera (MS Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Obywatelstwo państwa członkowskiego UE.2. Nieposzlakowana opinia.3. Wykształcenie wyższe.4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.5. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno - skarbowe.Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą, a szczególnie:Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie.Ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych.Ustawy z dnia 13.06.2003 r. o zatrudnieniu socjalnym.2. Umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych.3. Biegła znajomość obsługi komputera (m.in. systemy operacyjne MS Windows, pakiet MS Office, Internet).4. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.5. Zdolność analitycznego myślenia, umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole6. Bardzo dobra organizacja pracy7. Gotowość do ciągłego doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji8. Systematyczność i operatywność9. Umiejętność poprawnego formułowania pism;10. Kreatywność, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy: Wrocławskie Centrum Integracji
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Obowiązkowe:Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie o doświadczenia zawodowego,Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, Oświadczenie o niekaralności, Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku .Dodatkowe:dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : w godz. 9:00-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Strzegomska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 26.02.2018
Oferta pracy ważna do: 09.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie dokumentacji kadrowo-płacowej; wprowadzanie danych dos ystemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa obsługa procesów rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska pracowników fizycznych; prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy; przygotowywanie dokumentów personalnych dla Kandydatów
EURO-INWEST PROJEKT GRZEGORZ ENGLER, TOMASZ LACH SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-23 - Ruda Śląska (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie i zadzór nad budowami lub remontami: nawierzchni dróg, chodników, ścieżek rowerowych, placów, parkingów, modernizacja infrastruktury drogowej budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego i indywidualnego (posesje prywatne); sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej - (budowa lub przebudowa linii energetycznej, oświetlenia ulicznego), teletechnicznej. Wymagania: wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane, staż pracy 2 lata.
Zakład Usług Komunalnych Sp. zo.o. w Wejherowie - 2016-10-26 - Wejherowo (pomorskie)
j.w.
GREENIE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA W/W STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ SPRZEDAŻY PRODUKTÓW REGIONALNYCH, TRADYCYJNYCH I EKOLOGICZNYCH (PRODUKTY SPOŻYWCZE, KOSMETYKI, KSIĄŻKI), BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW, PRODUCENTÓW – REALIZACJA ZAMÓWIEŃ,DZIAŁANIA W ZAKRESIE PROMOCJI I MARKETINGU,GOSPODARKA MAGAZYNOWA (OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE / WYDAWANIE TOWARU, EWIDENCJA, FAKTUROWANIE),DZIAŁANIA BIEŻĄCE (ZWIĄZANE Z SEKTOREM SPOŻYWCZYM).
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU I PROMOCJI PODKARPACIA "PRO CARPATHIA" - 2018-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
prace fizyczne p/z
Przedsiębiorstwo "EKO-JAS" sp. z o.o. - 2018-08-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2015-11-30 - Brzozowiec (lubuskie)
w/g potrzeb
NSK POLSKA sp zo.o. - 2017-08-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Współpraca z aktualnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców surowca , koordynowanie współpracy z usługodawcami w zakresie zbiórki i dostawy surowca , sporządzanie i wprowadzanie do systemu umów dotyczących zakupu surowca, weryfikacja zawartych umów.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-06-17 - Leżachów (podkarpackie)
Dezynfekcja pomieszczeń
COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
Mechanik z uprawnieniami elektrycznymi, 5 lat doświadczenia, uprawnienia SEP gr. I, II i III E, praktyczna znajomość budowy silników, obsługa MS Office, bardzo dobra organizacja pracy. Charakterystyka pracy: praca przy urządzeniach prądotwórczych, udział w pracach serwisowych silników spalinowych gazowych oraz agregatów prądotwórczych. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy patrycja.porebska (at) neoenergy.pl.
NEO ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-10 - Świerklany Górne (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe), umiejętności: obsługa urządzeń biurowych, komunikatywność, preferowane prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min.1 rok, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego biegle, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: poszukiwanie inwestorów, kontakt z kontrahentami / partnerami, organizacja pracy zarządu, delegacje wideo, konferencje. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, teren kraju, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie;rozliczanie czasu pracy;rozliczanie podróży służbowych;prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło;wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych;przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych; rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych;sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Siedlce (mazowieckie)
Eksploatacja: planowanie oraz nadzór nad pracami pomiarowymi, remontowymi oraz modernizacyjnymi instalacji i urządzeń energetycznych i elektroenergetycznych, utrzymanie oraz rozwój układów pomiarowych mediów energetycznych: energia elektryczna, gaz, woda, sprężone powietrze, ciepło w celu zwiększenia funkcjonowanie systemówKoordynacja prac firm zewnętrznych (dostawcy materiałów surowców, serwisy i remonty) na obiektach elektroenergetycznychProwadzenie projektów inwestycyjnych: planowanie budżetu, zarządzanie zespołem projektowym, nadzór nad realizacją prac.WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe techniczne o kierunku: elektrotechnika, automatyka lub pokrewneCo najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Uprawnienia SEP grupy I, II i III - Dozór Umiejętność podejmowania decyzjiOdporność na stresZnajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym.CV i list motywacyjny na adres: rekrutacja (at) eu.o-i.com
O-I PRODUKCJA POLSKA Spółka Akcyjna - 2016-02-10 - Jarosław (podkarpackie)
SPECJALISTA DS.MARKETINGU I HANDLU
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Opole (opolskie)
Praca w hotelu
ŁUKASZ TERESZCZYK DYNAMICO - 2017-04-03 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
promocja wyrobów
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Cięcina (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista do spraw płac
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Obsługa klientów na sali sprzedaży, obsługa systemu sprzedażowego, prace porządkowe, prace w/g wytycznych i standardów "TOP SECRET"
F.H. SKLEP ODZIEŻOWY-PINK MAGDALENA ROZDEBA-SZYMAŃSKA - 2017-12-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
karmienie,pojenie.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Pęchratka Polska (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Białystok (podlaskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Twórcze myślenie, tworzenie reklam, pozyskiwanie rekalmodawców. Praca w godz: 06:00-14:00, 14:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Łódź (łódzkie)
rozliczanie produkcji , współpraca z hodowcami, wyjaśnianie różnic na fakturach, pilnowanie terminów rozliczeń z hodowcami, prowadzenie części sprawozdawczości itp
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Józefów (mazowieckie)
-Udział w nadzorowaniu funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakości w przedsiębiorstwie.-Udział w wewnętrznych i zewnętrznych auditach jakości.-Tworzenie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością.-Ocena dostawców zewnętrznych.-Planowanie i wykonywanie działań przed i poauiditowych.-Inicjowanie ,monitorowanie wdrażania oraz przegląd statusów realizacji działań korygujących i zapobiegawczych.Udział w rozwiązywaniu bieżących problemów jakościowych (umknięcie wewnętrzne,reklamacje).-Odpowiadanie przed Pełnomocnikiem Zarządu ds.SZJ.
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)
szczegółowe informacje na stronie www.slupsk.so.gov.pl zakładka oferty pracy
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2017-05-26 - Słupsk (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Grodków (opolskie)
Staż z PO WER na 3 miesiące dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UL. GOLENIOWSKA 57GODZ.PR.: 6-14WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WYMAGANA KSIĄŻECZKA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowanie kosztorysów, wycen, kontrukcji i projektów. Aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych. Nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.
"MAIK" AGENCJA REKLAMOWA JANUSZ BABICZ, BARBARA TYNECKA - BABICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-08 - Lublin (lubelskie)