SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU Rzeszów oferta pracy STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU I PROMOCJI PODKARPACIA "PRO CARPATHIA"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: OSOBA ZATRUDNIONA NA W/W STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ SPRZEDAŻY PRODUKTÓW REGIONALNYCH, TRADYCYJNYCH I EKOLOGICZNYCH (PRODUKTY SPOŻYWCZE, KOSMETYKI, KSIĄŻKI), BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW, PRODUCENTÓW – REALIZACJA ZAMÓWIEŃ,DZIAŁANIA W ZAKRESIE PROMOCJI I MARKETINGU,GOSPODARKA MAGAZYNOWA (OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE / WYDAWANIE TOWARU, EWIDENCJA, FAKTUROWANIE),DZIAŁANIA BIEŻĄCE (ZWIĄZANE Z SEKTOREM SPOŻYWCZYM).
Data publikacji: 2018-07-13
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU I PROMOCJI PODKARPACIA "PRO CARPATHIA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RYNEK 16/1, 35-326 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OSOBA ZATRUDNIONA NA W/W STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ SPRZEDAŻY PRODUKTÓW REGIONALNYCH, TRADYCYJNYCH I EKOLOGICZNYCH (PRODUKTY SPOŻYWCZE, KOSMETYKI, KSIĄŻKI), BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW, PRODUCENTÓW – REALIZACJA ZAMÓWIEŃ,DZIAŁANIA W ZAKRESIE PROMOCJI I MARKETINGU,GOSPODARKA MAGAZYNOWA (OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE / WYDAWANIE TOWARU, EWIDENCJA, FAKTUROWANIE),DZIAŁANIA BIEŻĄCE (ZWIĄZANE Z SEKTOREM SPOŻYWCZYM).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KAS FISKALNYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: MICROSOFT EXCEL - PODSTAWY
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE[Umiejętność 1] : ZNAJOMOŚĆ NARZĘDZI MARKETINGOWYCH[Inne] : MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W HANDLU, SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ I DETALICZNEJ
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU I PROMOCJI PODKARPACIA "PRO CARPATHIA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
RYNEK 16/1, 35-326 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: RYNEK
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 13.07.2018
Oferta pracy ważna do: 20.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
bezpośredni kontakt z klientami ze Szwecji oraz Ukrainy, rozwiązywanie problemów klientów, negocjacje warunków
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obowiązki:-przyjmowanie dostaw towarów-wprowadzanie faktur zakupu do systemu-przygotowywanie towarów do wysyłki-zapewnienie ciągłego zaopatrzenia w materiały pakowe-bieżące raportowanie odchyleń jakościowych i ilościowych-zgłaszanie reklamacji do dostawców-nadzór nad dokumentacją magazynową-okazjonalny kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientem-dbałość o porządek w magazynie
Solitech Krzysztof Woliński - 2018-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie i wypracowanie nowych rozwiązań, zadania administracyjne obszaru - wsparcie kierownika i dyrektora obszaru, przygotowanie i analizowanie danych i dokumentów, nadzór nad obiegiem i przygotowaniem dokumentów finansowych.
MRIJA sp. z o.o. - 2016-11-18 - Gdańsk (pomorskie)
organizacja sprzedaży w firmie, zbiór informacji, maksymalizacja sprzedaży, analiza rynku, kontakty z kontrahentami, praca od poniedziałku do piątku w godz. 09.00-17.00
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Janki (mazowieckie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników w zakresie umów o pracę oraz umówcywilno-prawnych, prowadzenie dokumentacji personalnej, naliczanie wynagrodzeń, rozliczenia z ZUS, US, GUS, PFRON
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Zakopane (małopolskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach).
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-12-21 - Siedlce (mazowieckie)
rozliczanie pracopwników z powierzonych zadań , wyliczanie norm akordowych i kontrola za pomocą systemu zarządzania produkcją ERP
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Żołędzin (wielkopolskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów, również wyjazdowe, - organizacja i kierowanie projektami. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie w sprzedaży telefonicznej; obsługa MS Office; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; umiejętność nawiązywania kontaktów telefonicznych z klientami; zakres obowiązków: telefoniczne i mailowe pozyskiwanie klientów; umowa zlecenie; praca w godz. 9:00-14:00; miejsce pracy: Gliwice;
"INTEGRA" Zofia Dolecka - 2018-02-02 - Gliwice (śląskie)
KORDYNACJA SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ, OPRACOWANIE I WDRAŻANIE PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH, ANALIZA I OCENA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH RYNKÓW W CELU SKUPIENIA UWAGI NA POSZCZEGÓLNYCH ODBIORCACH, PROWADZENIE PEŁNEJ I RZETELNEJ KORENSPONDENCJI HANDLOWEJ Z OBIORCAMI ZAGRANICZNYMI, WYKONYWANIE PRAC ZLECONYCH PRZEZ BEZPOŚREDNIEGO PRZEŁOŻONEGO.
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2016-08-05 - Podgrodzie (podkarpackie)
prowadzenie kont społecznościowych, udział w kreowaniu oraz planowaniu nowych akcji marketingowych i promocyjnych dla projektu. Obsługa klienta poprzez media społecznościowe oraz e-mail. Przygotowywanie raportów z kampanii marketingowych dla Partnerów
kontakt przez OHP - 2018-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wsparcie zespołu w organizacji wydarzeń, obsługa imprez firmowych/ okolicznościowych/ bankietów etc., nadzór nad pracą podwykonawców (gastronomia), koordynacja działań marketingowych, obsługa klientaPracodawca oferuje:umowa o pracę, realizacja projektów dla znanych Klientów/marek, praca w stabilnej firmie, praca w kreatywnym zespole, moc wyzwań i wrażeń.Okres próbny- 3 miesiące; godziny pracy: 8.00- 16.00. Nienormowany czas pracy.
TOURTREND SP. Z O.O. - 2017-11-17 - Strzelinko (pomorskie)
Dobra znajomość obsługi komputera , samodzielność i dobra organizacja pracy , doświadczenie w rekrutacji pracowników
GASTRO JOB SERVICE Kamil Kmiecik - 2016-02-29 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Kontrola jakości przebiegu procesu produkcji na każdym jego etapie, weryfikacja punktów kontrolnych, kontrola stanu sanitarnego hali i linii produkcyjnych, badanie surowców, półproduktów, wyrobów gotowych
SMS FOOD Industries Poland Sp. z o.o. - 2017-08-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
realizacja projektów biznesowych z branży organizacji eventów, bieżące relacje z klientami - obsługa kluczowych i pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, prowadzenie prezentacji produktowych, systematyczne raportowanie wyników pracy, negocjowanie umów i nadzór nad ich realizacją, analiza rynku branżowego,
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
stanowisko finansowo- księgowe
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- pakowanie produktów gotowych i półproduktów,- zabezpieczanie wyrobów do transportu,- układanie produktów zgodnie z zamówieniem,- pakowanie i komplementacja towarów,- proste prace magazynowe oraz inne zadania pokrewne.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Zduny (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Gdynia (pomorskie)
Praktyczne zapoznanie się z budową i obsługa maszyn szwalniczych.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa klientów, prowadzenie sprzedaży internetowej, dbanie o ekspozycje towaru, obsluga e -mail. Praca w godzinach od 10.00 do 18.00
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Brzesko (małopolskie)
Tworzenie i aktualizacja baz mediów i klientów firmy.Prowadzenie strony internetowej.Organizacja szkoleń, spotkań, konferencji.Przygotowanie i dystrybucja materiałów promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagana znajomość j. francuskiego na poziomie min. B2. Charakterystyka pracy: obsługa klientów, przygotowywanie ofert, zdobywanie nowych klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres: rekrutacja (at) ekookna.pl.
EKO-OKNA SP. Z O.O. - 2017-09-15 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klienta, tworzenie bazy danych klientów, sprzedaż reklam dźwiękowych, obsługa programu komputerowego, praca kilka godzin dziennie
"CENTRALNA AGENCJA REKLAMOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-23 - Wołomin (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Puck (pomorskie)
współpraca z klientem zagranicznym, poszukiwanie nowych klientów, kampanie ofertowe, kontakt telefoniczny, kampanie mailingowe, organizowanie i udział w targach
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych, rejestracja absencji itp.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Ruda Śląska (śląskie)
Wyszukiwanie zleceń transportowych, negocjowanie stawek transportowych, rozliczanie płatności, kontakt z kierowcami i nadzór nad wykonywaniem zleceń.
Firma Handlowo - Usługowa "STOMER" Stanisław Ochab - 2017-08-16 - Zgoda (podkarpackie)