SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I MARKETINGU Wołomin oferta pracy "CENTRALNA AGENCJA REKLAMOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, tworzenie bazy danych klientów, sprzedaż reklam dźwiękowych, obsługa programu komputerowego, praca kilka godzin dziennie
Data publikacji: 2017-03-23
Lokalizacja: Wołomin (mazowieckie)
Pracodawca: "CENTRALNA AGENCJA REKLAMOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wileńska 44, 05-200 Wołomin, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta, tworzenie bazy danych klientów, sprzedaż reklam dźwiękowych, obsługa programu komputerowego, praca kilka godzin dziennie
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wołomin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołomiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wołomin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw public relations
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Bardzo dobra prezencja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność negocjacji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
"CENTRALNA AGENCJA REKLAMOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Adres pracodawcy:
KOZIA 2, 25-514 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: KOZIA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw public relations
Data dodania oferty pracy: 23.03.2017
Oferta pracy ważna do: 21.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Przygotowanie strategii marketingowej w firmie - planowanie, koordynacja i realizacja działań w tym zakresie. 2. Udział w kształtowaniu polityki sprzedaży usług, przygotowywanie ofert. 3. Kreowanie dobrego wizerunku firmy ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych (m.in. Facebook, Twitter, You Tube). 4. Analizowanie trendów rynkowych i działań konkurencji. 5. Wdrażanie przedsięwzięć służących pozyskiwaniu klientów. 6. Udział w oficjalnych spotkaniach firmowych i akcjach promocyjnych, reprezentowanie firmy na imprezach handlowych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2017-01-04 - Polkowice (dolnośląskie)
przygotowywanie potraw
IRENA STEBLECKA - 2017-10-27 - Cieszków (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż oprogramowania - osoba będzie miała za zadanie pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych/biznesowych. Przed aplikowaniem na ofertę kandydaci proszeni są o zaznajomienie z działalnością firmy www.itxon.plCV należy wysłać na e-mail: praca (at) itxon.pl
Systemy Informatyczne ITXON Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Częstochowa (śląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów finansowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast: - 2018-03-23 - Zamość (lubelskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
Rozmowa telefoniczna z klientami.Prowadzenie szkoleń.Pomoc klientom w kampaniach na Facebook'u.Szkolenia z Facebook i Google.
Agencja Ma&Ma - 2018-02-22 - Rumia (pomorskie)
realizacja zamówień, awizowanie transportów, kompletowanie dokumentów, tworzenie raportów i dokumentacji, optymalizacja stanów magazynowych
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-26 - Kwidzyn (pomorskie)
Praca w bursie szkolnej Zatrudnienie w ramach umowy-zlecenia. Wynagrodzenie 1850zł/m-ąc/brutto. Zgłoszenia mailowe do pracodawcy
BURSA SZKOLNA SMS - 2016-08-05 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja założonych planów sprzedaży w podległym obszarze działania. Kompleksową obsługę zamówień od klientów. Rozwijanie współprqacy z partnerami handlowymi tj. nowe lokalizacje i klienci. Koordynowanie działań promocyjnych i nadzór nad wykorzystaniem materiałów marketingowych. Monitorowanie rynku i analiza konkurencji. Analiza portfela klientów oraz podejmowanie działań zmierzających do rozwiązania sytuacji wątpliwych. Analiza wyników i prognozowanie sprzedaży dla klientów. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
PPHU WABNIC - 2018-09-06 - Torzeniec (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Udział i doradztwo w sprawach przygotowania, realizacji i rozliczania wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych/dofinansowanych z funduszy zewnętrznych,utrzymywanie kontaktów z instytucjami pośredniczącymi i zarządzającymi w zakresie projektów planowanych do złożenia i realizowanych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie pozyskiwania i realizowania projektów, udział w kontrolach prowadzonych przez instytucje finansujące lub przez nie zleconych, weryfikacja dokumentacji wymaganej przy pozyskiwaniu, realizowaniu i rozliczeniu projektu, koordynacja realizowanych projektów (weryfikacja zakresu projektów, uczestniczenie w tworzeniu budżetów projektów, kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji), monitorowanie i nadzór nad prawidłowością prowadzonych postępowań ofertowych i procesów zakupowych, obsługa systemu ewidencyjnego projektów (tworzenie bazy danych projektów ukończonych i w realizacji, monitorowanie realizacji projektów, rejestracja, sprawozdawczość i archiwizowanie dokumentacji projektów), prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Biura.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania: minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania, zarządzania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (krajowych i unijnych), wykształcenie wyższe, znajomość programów operacyjnych z perspektywy finansowej 2014-2020, znajomość Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, umiejętność nadzorowania wielu projektów równocześnie, umiejętność analizy dokumentów dotyczących przygotowania, realizacji i rozliczania projektów.Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (dawniej AKADEMIA EKONOMICZNA) - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
zbrojenie
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udziale zamówień publicznych. Praca jednozmianowa godzziny pracy do uzgodnienia.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGRODNICZYCH im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej - 2017-09-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z j. czeskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka czeskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wyszukiwanie kandydatów do pracy , wysyłanie ofert pracy w języku rosyjskim , ukraińskim, angielskim. Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy, szczególnie to będą kandydaty z poza UE (Ukraina, Białoruś, Rosja , Azerbejdżan ...) Prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy;
GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-07 - Piaseczno (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
marketing i reklama
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
otwieranie i obsługa rachunków i lokat terminowychrejestrowanie wpłat i wypłat gotówkowychprzyjmowanie wniosków o wydanie kart płatniczychprzyjmowanie zleceń transakcji gotówkowych w złotychprzestrzeganie standarów obsługi klienta
Bank Spółdzielczy w Ustroniu - 2017-01-18 - Ustroń (śląskie)
•obsługa i nadzorowanie zamówień od ich złożenia aż po weryfikację jakości dostarczonego towaru oraz ewentualne składanie reklamacji•poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia na rynku, negocjowanie warunków zakupowych z dostawcami•przyjmowanie, wydawanie i kontrola dostaw•prace związane z logistyką wysyłek, zamawianie, organizacja transportu•inwentaryzowanie oraz aktualizowanie stanu magazynowego w programie magazynowo-księgowym•ewidencja elektronarzędzi, kontrola kompletności i stanu technicznego urządzeń, kontrola terminu zwrotu i wymiany urządzeń w ramach umowy flotowej oraz zamawianie nowych w systemie•organizacja zaplecza budowlanego (kontenery socjalne, kontenery na śmieci) oraz sprzętu budowlanego (podnośniki, zgrzewarki)•przygotowywanie dok. odbiorowej inwestycji;godz. pracy 7-15; praca na czas określony: 12 M-CY - przedłużenie na czas nieokreślony
IGNACZAK TECHNIKA GRZEWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-10 - Słupsk (pomorskie)
koordynacja, realizacja projektów selekcyjnych i rozwojowych, biżąca obsługa klienta, pozyskiwanie partnerów, planowanie i rozliczanie projektów, prowadzenie działań promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, naluczanie urlopów, chorobowych o pozostałych, sporządzanie listy płac,rozliczanie czasu pracy, współpraca z klientem.
WIELOBRANŻOWA SPÓŁKA PRODUKCYJNA MIROSŁAWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-30 - Mirosławice (dolnośląskie)
utrzymanie wymaganego stanu technicznego maszyn, urządzeń, instalacji elektryczno-energetycznych i wyposażenia sklepu
TESCO (Polska) Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
• Wsparcie operacyjne przedstawicieli handlowych (potwierdzanie spotkań, umawianie spotkań, organizacja podróży służbowych),• Wspomaganie działań handlowych poprzez przygotowanie ofert, statystyk sprzedaży i innych raportów,• Kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami w sprawach dotyczących produktu, np. wysyłanie dokumentacji ofertowej, przetargowej• Sporządzanie korespondencji w języku polskim i angielskim• Zarządzanie i aktualizacja bazy danych w systemie CRM
ACP Polska Sp.z o.o. - 2017-01-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Administracja systemem Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima, administracja systemów Microsoft Windows, Windows Serwer, Office 365, obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego (helpdesk), bezpośrednie wsparcie pracowników, serwis sprzętu komputerowego (komputery, notebooki, drukarki, urządzenia sieciowe) - instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacji, programowanie PHP, PowerShell. Praca w godz.7-15,9-17.
ASAJ Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Siedlce (mazowieckie)
Specjalista do spraw zarządzania jakością
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Rostarzewo (wielkopolskie)
Kontrola zgodności opakowań w j. ukraińskim i w j. rosyjskim z kartami charakterystyki, kontrola poprawności użycia etykiet na kartony zbiorcze dla odbiorców ze Wschodu.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kalisz (wielkopolskie)