SPECJALISTA DS. LOGISTYKI I SPRZEDAŻY Kwidzyn oferta pracy MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: realizacja zamówień, awizowanie transportów, kompletowanie dokumentów, tworzenie raportów i dokumentacji, optymalizacja stanów magazynowych
Data publikacji: 2017-04-26
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Pracodawca: MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:OGRODOWA 14, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja zamówień, awizowanie transportów, kompletowanie dokumentów, tworzenie raportów i dokumentacji, optymalizacja stanów magazynowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, kierunek bez znaczenia, min. 2 lata stażu pracy, umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane prawo jazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
OGRODOWA 14, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kwidzyński
Gmina pracodawcy: Kwidzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kwidzyn
Adres strony pracodawcy: http://www.mopserwis.pl
Ulica pracodawcy: OGRODOWA
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
Usługi porządkowe, sprzedaż środków czystości. Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 26.04.2017
Oferta pracy ważna do: 26.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
aktywna sprzedaż produktów oraz budowanie relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klienta- wystawianie dokumentów handlowych, pakowanie towaru do sprzedaży i wysyłkiu, realizacja reklamacji, wystawianie towaru na półki, dbanie o odpowiednie eksponowanie towarówi ich bieżące uzupełnianie, dbałość o powierzone mienie, zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem lub kradzieżą, dbanie o czystość i bezpieczeństwo miejsca pracy
HENDI POLSKA Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Poznań (wielkopolskie)
planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie informacji i danych z rynku wietnamskiego, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami z Wietnamu, wykonywanie poleceń prezesa. Praca 20 godz./tyg., od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
VIET TIEP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-27 - Nadarzyn (mazowieckie)
Kontakt z zagranicznymi kontrahentami
SMD WIERZBICKI ANDRZEJ WIERZBICKI - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą; s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi; v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-22 - Płock (mazowieckie)
specjalista ds obsługi maszyn, obsługa maszym na linii produkcyjnej, przygotowanie surowców, czyszczenie urzadzeń, raportowanie o wynikach do przełożonych w Polsce i w Indiach, rozwiązywanie bieżących problemów,
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Września (wielkopolskie)
Promocja oferty i obsługa klientaWymagania konieczne:wykształcenie co najmniej średnie,mile widziane doświadczenie w działaniach marketingowych i obsłudze klienta.
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Racibórz (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Kościerzyna (pomorskie)
telefoniczna obsługa klientów, prace biurowe
Pośrednictwo Finansowe Kredyty-Chwilówki - 2016-08-23 - Tychy (śląskie)
Terminowe księgowanie dokumentów z należytą starannością oraz z uwzględnieniem przepisów podatkowych; Rozwiązywanie problemów wpływających na terminową realizację płatności; Terminowe dokonywanie księgowań związanych z zamknięciem miesiąca; Terminowe uzgadnianie kont oraz sald dostawców; Archiwizacja; Efektywna komunikacja obejmująca w szczególności: przekazywanie koniecznych informacji/zapytań do odpowiednich zespołów, rzetelne informowanie dostawców oraz klienta, przekazywanie krytycznych problemów na wyższe szczeble zarządzania;
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie biura wraz z sekretariatem w biurze projektowym
Przedsiębiorstwo Gospodarki Gruntami "TOPOZ" - 2016-06-22 - Pluski (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
fakturowanie i negocjowanie warunków zakupów i sprzedaży,organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie poprzez pełną analizę placówek,planowanie i wdrażanie nowych metod promocji,analiza danych marketingowych, niezbędna w wyborze prawidłowej strategii działań handlowych,analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży w placówkach, monitorowanie wolumenów sprzedaży, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Roczyny (małopolskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DZIAŁU KADROWEGO FIRMY ZATRUDNIAJĄCEJ OK. 40 PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE KASY, SPORZĄDZANIE FAKTUR, KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW.
VIOLIN SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Warszawa (mazowieckie)
przetwarzaniue tygodniowych i miesięcznych kart czasu pracy na populację ponad 8000 kontraktorów, przygotowywanie dziennych i tygodniowych płatności, przygotowywanie i analizowanie plików z płatnościami i przetwarzanie operacji w systemie bankowym, udział w projektach i implementacja nowych procesów
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta rosyjskojęzycznego, pomoc przy zamawianiu produktów Shella przez klienta, przygotowywanie umów, raportowanie błędów systemowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabierzów (małopolskie)
Sporządzanie kosztorysów ofertowych, inwestorskich, powykonawczych, tworzenie projektów instalacji sanitarnych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Krosno (podkarpackie)
sprzedaż towarów,analiza stanu zapasów, nalezności.
"DAK-BUD" Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
Sprzedaż osłon okiennych, pomiar i montaż osłon okiennych, naprawa i serwis osłon okiennych.
FART Paweł Gębka - 2016-03-01 - Siedlce (mazowieckie)
Czynności biurowe w sekretariacie sądowym, a w szczególności:- wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych,- wykonywanie wydanych w sprawach zarządzeń,- protokołowanie przebiegu rozpraw i posiedzeń sądowych,- rozpisywanie sesji,- sporządzanie i wysyłka korespondencji.
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2018-10-31 - Łańcut (podkarpackie)
wiedza z zakresu pneumatyki i elektroniki, praktyczna wiedza techniczna, mile widziane uprawnienia do urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,Obowiązki: dbałość o kondycje powierzonych maszyn, diagnoza i usuwanie awarii automatycznych, elektrycznych, pneumatycznych, rozwiązywanie bieżących problemów związanych z utrzymaniem ruchuumowa-zlecenie- 1/2 etatu,
ASSO Filter Sp. z o.o. Spólka Komandytowa - 2016-10-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Łączenie przychodzących rozmów telefonicznych do odpowiednich komórek w Centrali Spółki lub jednostek w terenie, odbiór, ekspedycja, rejestracja, rozdzielnictwo korespondencji i dokumentów finansowych, faktur oraz materiałów reklamowych w Centrali Spółki, kopiowanie i archiwizacja dokumentów, przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami i zasadami, odbiór, rejestracja i rozdział czasopism, wydawnictw urzędowych oraz fachowych dla poszczególnych działów w Centrali Spółki
VECTRA S.A - 2016-01-20 - Gdynia (pomorskie)
- współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego- promowanie produktów i usług z oferty firmy- tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych- pomoc w realizacji określonych projektów- pozyskiwanie nowych klientów- współpraca z firmami zewnętrznymi- przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych- realizowanie przyjętych celów marketingowych
Bodtech Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
przygotowanie ofert handlowych oraz ofert przetargowych na podstawie wytycznych otrzymanych z Działu Sprzedażyprzyjmowanie i potwierdzanie zamówień klientówwprowadzanie zamówień do systemu operacyjnegoorganizacja wysyłki towarów, współpraca z firmami transportowymiwystawianie faktur oraz innych dokumentów wysyłkowych w obrocie krajowym i zagranicznymmonitorowanie stanu realizacji zamówień, współpraca z Działem Sprzedażyrealizacja Polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania firmy w zakresie jakości i ochrony środowiska
Agmar S.A. - 2018-04-12 - Mielec (podkarpackie)
obsługa zamówień od momentu wpłynięcia zamówienia do wysyłki; koordynowanie pracy magazynu; ścisła współpraca z magazynem; terminowe kompletowanie i przekazywanie dokumentów sprzedaży; współpraca z firmami spedycyjnymi
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
w/g stanowiska
Kancelaria Doradcy Podatkowego BIUREX Michał Cielibała - 2016-09-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykonywanie sprawozdań z okresowych realizacji Harmonogramów Remontów, Konserwacji i Napraw;dokonywanie analiz wydatkowania środków finansowych w zakresie infrastruktury przez podległe oddziały gospodarcze;administrowanie nieruchomościami w kompleksie wojskowym;prowadzenie ewidencji i gospodarki sprzętem kwaterunkowym;uczestnictwo w opracowywaniu minimalnych Wojskowych Wymagań Organizacyjno-UżytkowychMiejsce pracy: ul. Pretficza 28;Kontakt kandydatów z pracodawcą: 261 651 055; Oferta dostępna w sali E.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa pracowników
"SAN-EKO" ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH KRZYSZTOF SKOCZYLAS - 2017-04-12 - Poznań (wielkopolskie)