SPECJALISTA DS. INFRASTRUKTURY Wrocław oferta pracy 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INFRASTRUKTURY
Wynagrodzenie: od 2 425 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie sprawozdań z okresowych realizacji Harmonogramów Remontów, Konserwacji i Napraw;dokonywanie analiz wydatkowania środków finansowych w zakresie infrastruktury przez podległe oddziały gospodarcze;administrowanie nieruchomościami w kompleksie wojskowym;prowadzenie ewidencji i gospodarki sprzętem kwaterunkowym;uczestnictwo w opracowywaniu minimalnych Wojskowych Wymagań Organizacyjno-UżytkowychMiejsce pracy: ul. Pretficza 28;Kontakt kandydatów z pracodawcą: 261 651 055; Oferta dostępna w sali E.
Data publikacji: 2017-03-01
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pretficza 28, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie sprawozdań z okresowych realizacji Harmonogramów Remontów, Konserwacji i Napraw;dokonywanie analiz wydatkowania środków finansowych w zakresie infrastruktury przez podległe oddziały gospodarcze;administrowanie nieruchomościami w kompleksie wojskowym;prowadzenie ewidencji i gospodarki sprzętem kwaterunkowym;uczestnictwo w opracowywaniu minimalnych Wojskowych Wymagań Organizacyjno-UżytkowychMiejsce pracy: ul. Pretficza 28;Kontakt kandydatów z pracodawcą: 261 651 055; Oferta dostępna w sali E.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 425 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 10% premii regulaminowej
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INFRASTRUKTURY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 425 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższestaż pracy: 2 lataUmiejętność-specjalnośćObsługa Word, ExcelZnajomośc:-ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;innych przepisów normatywnych związanych z pracą na zajmowanym stanowisku.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Pretficza 28, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Pretficza
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 03.03.2017
Oferta pracy ważna do: 03.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie w ww. zawodzie min. pół roku, znajomość systemów do rezerwacji wycieczek. Charakterystyka pracy: sprzedaż wycieczek, biletów autokarowych, obsługa klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Kontakt telefoniczny podania składać emailem: olabrzoska (at) nawyjazdy.pl.
VIKTORIA TRAVEL BIURO PODRÓŻY BRZOSKA ALEKSANDRA - 2016-11-03 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
- Obsługa urządzeń biurowych, obsługa telefoniczna klienta, prowadzenie terminarza spotkań, pomoc w administracji biurowej, kontakt mailowy z klientami, wprowadzanie dokumentów do bazy danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzianch: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. obsługa maszyn biurowych i komputera. Gotowość do nauki i pracy. Kontakt e-mail: biuro (at) hdawork.com
HDA WORK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-12 - Katowice (śląskie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
SMB Consulting - 2017-01-20 - Lublin (lubelskie)
promowanie i organizacja imprez kulturalno ośwwiatowych,wykonywanie dokumentacji FOTO i filmowej,prowadzenie strony internetowej
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Przasnysz (mazowieckie)
Oferowanie i zakupy materiałów budowlanych na cele inwestycyjne, współpraca w zakresie prowadzonej dokumentacji z kierownikiem budowy, opieka ubezpieczeniowa nad flotą samochodową, obsługa sekretariatu
EUROBUD CHAJEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
CEL: Rolą i odpowiedzialnością osoby na stanowisku Specjalisty ds. Zapewnienia Jakości jest zapewnienie klientom bezpieczeństwa produktu, jego wysokiej jakości, a także ciągłe doskonalenie procesu zapewnienia jakości produktu.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:1. Zarządzanie Zintegrowanym Systemem Zarządzania, a w tym m.in. - odpowiedzialność za plan i realizację audytów wewnętrznych, w tym higienicznych i jakościowych- przygotowywanie zakładu do audytów korporacyjnych - odpowiedzialność za proces reklamacyjny (w tym za działania korygujące i zapobiegawcze)- zarządzanie procesem nadzoru nad sprzętem kontrolno-pomiarowym- nadzór nad dokumentacją systemową, - nadzór nad działaniem procedur / instrukcji z zakresu bezpieczeństwa produktu i jakości.- znajomość systemów zarządzania ISO 9001, OHSAS 18001, ISO 22716, GMP, HACCP- organizacja i prowadzanie szkoleń w zakresie systemów GMP, HACCP, ISO, OHSAS- przygotowanie / koordynowanie przebiegu audytów zewnętrznych,- koordynowanie procesu zarządzania GMP, HACCP, ISO, OHSAS2. Nadzór nad zapewnieniem jakości produktu- prowadzenie procesu reklamacyjnego- udział procesie postępowania z produktem niezgodnym- nadzór nad specyfikacjami- walidacja procesu - współudział w kwalifikacji i walidacji procesów- zarządzanie bazą danych wskaźników jakościowych KPI3. Wdrażanie nowych produktów- udział w opracowaniu receptur,- koordynacja prób produkcyjnych,- przygotowywanie i wysyłanie próbek produktowych do klienta- koordynowanie projektów 4. Monitorowanie branżowych przepisów prawa w zakresie jakości, produktów kosmetycznych, REACH oraz zapewnienie zgodności procesów w fabryce z w/w przepisami, w tym organizowanie w razie konieczności szkoleń wewnętrznych w w/w zakresie.WYMAGANIA:1. Wykształcenie wyższe chemiczne2. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego warunek konieczny 3. Znajomość systemów zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP, GMP, 4. Uprawnienia audytora wewnętrznego wg w/w standardów, 5. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata w środowisku laboratoryjno-produkcyjnym6. Biegła obsługa komputera (w szczególności programu Word, Excel, Power Point)7. Znajomość programów SAP / Microsoft Dynamic będzie dodatkowych atutem8. Samodzielność, dokładność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy w zespoleFIRMA OFERUJE: Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zakresie. Atrakcyjne wynagrodzenie. Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Możliwość wdrażania własnych pomysłów w celu doskonalenia usług i produktów. Przyjazna atmosferę w pracy
VVF Sp. z o. o. - 2015-11-30 - Racibórz (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wykonywała zadania zawodowe związane z : - przeprowadzaniem badań rynkowych i gromadzeniem informacji rynkowejinterpretacja ww danych ,- planowaniem i wdrażaniem metod promocji , marketing mix - organizacją i doskonaleniem procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie, - przygotowaniem i szkoleniem personelu handlowego , - zawiązywaniem i podtrzymywaniem kontaktów z klientami i dostawcami , - pomiar i analiza efektywności działań marketingowych, - zarządzanie stroną internetową firmy ( aktualizacja treści ) ,- współtworzenie i realizacja kampanii marketingowych
Bezpieczne.it Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Szewce (dolnośląskie)
Praca w kuchnipraca w godz. 7-15, 9-17
NZOZ Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy "Hospicjum Świętego Ojca Pio" - 2016-11-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Obsługa projektów unijnych realizowanych przez firmę ReComp
ReComp Bujakowski, Majewski s.c. - 2018-06-27 - Rychwał (wielkopolskie)
Opiekun stażsyty - Katarzybna Szudy- obsługa klienta w biurze, przez telefon,- przygotowywanie umów, ofert,- wysyłanie zamówień do producentów,- wyjaśnianie reklamacji,- ustalanie montażu z klientem i przygotowywanie dokumentów monitorowych,- obsłu7ga programów do wycen i ofert,- wypisywanie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Ruda Śląska (śląskie)
jw
URARTU GROUP GRIGORYAN ARSEN - 2016-09-05 - Janki (mazowieckie)
Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników, współpraca z firmą zewnętrzną zajmującą się obsługą kadrowo-płacową. Prowadzenie kasy gotówkowej-wydawanie i rozliczanie zaliczek (EUR, GBP), księgowanie rozliczeń pracowniczych.
Cargo Expert Group Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-02-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
realizacja zadań słuzby BHP wynikjących z Rozporządzenia Rady Ministrów z 02.09.1997 w sprawie służby bezpieczenia i higieny pracy
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im.Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SPZOZ - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
Rekrutacja pracowników ze wschodu,koordynacja pracomików do mejsca pracy
Profit Group sp. z o.o. - 2017-06-22 - Piastów (mazowieckie)
dokonywanie zakupów oraz sprzedaży towaru w Bangladeszu i Indiach
Glare Global Sourcing Faruque Spółka Jawna - 2018-04-30 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa klienta - sprzedaż internetowakontakt z klientemobsługa sprzedaży internetowej
"Wintel" SC Wolny Marek - 2017-06-09 - Cieszyn (śląskie)
- koordynacja pracy biura firmy- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (korespondecje, zamówienia)- kontakt z kontahentami- sporządzanie pism urzędowych, sprawozdań, raportów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "Kapica Market" Florian Kapica - 2017-03-24 - Biłgoraj (lubelskie)
prezentacja odzieży, tłumaczenie korespondencji, kontakty z klientem z Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Baranowo (wielkopolskie)
Sporządzanie projektów umów, prowadzenie rejestrów, obsługa klienta
Kancelaria Notarialna - Beata Wałęga - 2015-12-02 - Oborniki (wielkopolskie)
przyjmowanie zamówień, obsługa procesu realizacji zamówień, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Chludowo (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa postępowań związanych z zamówieniami publicznymi z uwzględnieniem wymagań wynikających z dofinansowania UE obejmująca m.in.: przygotowanie dokumentacji związanych z ich udzieleniem w tym dokumentacji przetargowych pod względem formalnym i merytorycznym, udział w pracach komisji przetargowych, planowanie oraz sprawozdawczość w ramach zamówień publicznych, przechowanie, archiwizowanie i udostępnianie dokumentacji; współpraca z Instytucją Zarządzającą/ Pośredniczącą dotyczący bieżącej realizacji Projektów rewitalizacyjnych, przygotowanie niezbędnych dokumentów; współpraca z partnerami/innymi jednostkami miejskimi zaangażowanymi w realizację projektu.
Laboratorium Innowacji Społecznych - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)
do uzgodnienia
TRENKWALDER BENEFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Rzeszów (podkarpackie)
kontrola wykonanej konstrukcji stalowej, przygotowanie dokumentacji odbiorowej
PROFILER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Częstochowa (śląskie)
masażysta
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie i bieząca obsługa klientów, monitorowanie płatności, miejsce wykonywania pracy: woj. lubuskie
Petrotrans Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Międzyrzecz (lubuskie)
-Promowanie oferty Wzgórza Zamkowego,-Prowadzenie kampanii na portalach społecznościowych,-Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,-Przygotowywanie ofert, kontraktów i warunków współpracy,-Prowadzenie negozjacji z klientami,-Wyjazdy do klientów,-Praca dwuzmianowa,-Kontakt: kadry (at) zamek-gniew.pl
ZAMEK GNIEW SP. Z O.O - 2018-05-14 - Gniew (pomorskie)
Analiza cen materiałów, usług, składanie zapytań ofertowych, negocjowanie cen materiałów, opracowanie zamówień oraz organizacja i dostawa materiałów na budowę, rozliczanie materiałowe budów
P.P.H.U. "BUDOMIX" Czesław Iłyszyn - 2015-12-10 - Zawiercie (śląskie)
Sprzedaż wycieczek, planowanie podróży
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Kraków (małopolskie)
1.Cotygodniowa weryfikacja stanów magazynowych względem dokumentacji wydań i przyjęć2.Wyjaśnianie niezgodności na stanach magazynowych3.Prowadzenie salda paletowego, potwierdzanie sald paletowych Przewoźnikom, Klientom4.Weryfikacja zleceń spedycyjnych – wysyłanie danych do firm przewozowych5.Weryfikacja faktur za składowanie6.Bieżący kontakt z Przewoźnikami7.Weryfikacja reklamacji w CDN XL przynależnych do działu logistyki8.Składanie reklamacji do firm Przewozowych po akceptacji Kierownika ds logistyki i magazynowania9.Ewidencja reklamacji składanych do firm Przewozowych 10.Wystawianie dokumentów wz11.Obsługa programów komputerowych koniecznych do wykonywania obowiązków
EPIGON S.A. - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
- Wykonywanie kosztorysów w zakresie rozdzielni SN i nN; Analiza dokumentacji technicznej; Zapewnienie kompleksowej realizacji zadań w obszarze kalkulacji; Współpraca z innymi działami w firmie.- Wynagrodzenie: od 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Stawska wynagrodzenie uzależniona od posiadanego doświadczenia na w.w. stanowisku - do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania: średnie lub wyższe techniczne kierunek energetyka, elektrotechnika. Mile widziane pół roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość czytania i interpretowania schematów elektrycznych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (tel.: 41/388-15-24) w godz.: 7:30-16:00 lub e-mail: monika.mroczkowska (at) zpue.pl
ZPUE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)