SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PRACOWNICZYCH Nowy Tomyśl oferta pracy Cargo Expert Group Sp. z o.o. Sp. k.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PRACOWNICZYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników, współpraca z firmą zewnętrzną zajmującą się obsługą kadrowo-płacową. Prowadzenie kasy gotówkowej-wydawanie i rozliczanie zaliczek (EUR, GBP), księgowanie rozliczeń pracowniczych.
Data publikacji: 2016-02-09
Lokalizacja: Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Pracodawca: Cargo Expert Group Sp. z o.o. Sp. k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Długa 6/4, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników, współpraca z firmą zewnętrzną zajmującą się obsługą kadrowo-płacową. Prowadzenie kasy gotówkowej-wydawanie i rozliczanie zaliczek (EUR, GBP), księgowanie rozliczeń pracowniczych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PRACOWNICZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotomyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość podstaw księgowości oraz zagadnień kadrowo-płacowych. Mile widziana znajomość programu Symfonia Kadry i Płace oraz Symfonia Finanse i Księgowość. Kontakt z pracodawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej: justyna (at) cargoexpert.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Cargo Expert Group Sp. z o.o. Sp. k.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
Długa 6/4, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej: justyna (at) cargoexpert.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: nowotomyski
Gmina pracodawcy: Nowy Tomyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Tomyśl
Ulica pracodawcy: Długa
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 09.02.2016
Oferta pracy ważna do: 09.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzątanie pokoi
Zakład Usług Leczniczo Wypoczynkowych "PZL-Mielec" sp. z o.o. - 2016-04-15 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
obsługa postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp. - 2017-04-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprawdzanie i kwalifikowanie urządzeń sejsmologicznych do naprawy, wykonywanie napraw i instalacji wraz z uruchomieniem aparatury, wykonywanie pomiarów
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2018-01-19 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Warszawa (pomorskie)
Photo shop. Corel draw. Open shot video.
MA-BUD Magdalena Nowak - 2018-01-23 - Borowie (mazowieckie)
jw
ANGLOVILLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Łódź (łódzkie)
malarz
"Musik" Przedsiębiorstwo Produkcyjno Uslugowo Handlowe - 2018-04-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie kontaktów z rynkiem wschodnim, pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynku ukraińskim.
SILIT GROUP - 2016-01-04 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż usług informatycznych.
ITEE.PL Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Lublin (lubelskie)
Wymagania:• Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B2) – warunek konieczny• Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (poziom min. B1 / B2) – warunek konieczny• Podstawowe umiejętności techniczne/informatyczne • Podstawowe umiejętności na poziomie Unix / Linux / Windows Server będą dodatkowym atutem• Mile widziana znajomość ram ITIL oraz znajomość narzędzi zarządzania usługami IT Obowiązki:•Wsparcie techniczne międzynarodowych klientów gł. w przypadku incydentów związanych z komunikacją elektroniczną•Współpraca z klientami i informatykami (tel/mail)•Analiza incydentu, korekta i obsługa komunikatów związanych z przepływem materiałów • Określanie, ocena i ustalanie priorytetów problemów i skarg klientów• Pomoc w ocenie nowych usług/procesów helpdesk
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Dział handlowy. Obsługa sklepu internetowego, kontakt z klientem indywidualnym, pakowanie i wysyłka zamówień, wystawianie faktur, obsługa strony www.
CENTRUM PODOLOGICZNE M. HAFEZI - CHOJECKA - 2016-02-12 - Łódź (łódzkie)
sporządzanie list płac, deklaracji PIT, ZUS, obsługa programu Płatnik, prowadzenie spraw płacowych, przygotowywanie umów
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe REGO Michał Mikołajczyk - 2016-05-05 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie i aktualizacja dokumentacji kadrowej; prowadzenie akt osobowych; przygotowywanie dokumentów (min. umów, zaświadczeń); przygotowywanie płac; prowadzenie ewidencji czasu pracy
Przedsiębiorstwo Budowlane "NOWBUD" Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Planuje, organizuje, i kontroluje proces gromadzenia, przechowywania, archiwizowania oraz udostępniania w organizacjach różnych typów (urzędy administracji publicznej, instytucje i organizacje społeczne, firmy produkcyjne itp.) dokumentacji urzędowej, w tym o wartości historycznej (przedarchiwalnej i archiwalnej), w postaci papierowej i elektronicznej, zgodnie z wymogami prawa archiwalnego; planuje i organizuje prace na wszystkich stanowiskach urzędniczych, w tym czynności kancelaryjne.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)
dostawa do klientów materiałów budowlanych oraz zaopatrzenia tartaku kontakt tel.605 274 406
Firma Prywatna" ITA", Brzechów 78A, Daleszyce - 2017-02-08 - Brzechów (świętokrzyskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Brzeg (opolskie)
przygotowanie ofert handlowych oraz ofert przetargowych na podstawie wytycznych otrzymanych z Działu Sprzedażyprzyjmowanie i potwierdzanie zamówień klientówwprowadzanie zamówień do systemu operacyjnegoorganizacja wysyłki towarów, współpraca z firmami transportowymiwystawianie faktur oraz innych dokumentów wysyłkowych w obrocie krajowym i zagranicznymmonitorowanie stanu realizacji zamówień, współpraca z Działem Sprzedażyrealizacja Polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania firmy w zakresie jakości i ochrony środowiska
Agmar S.A. - 2018-04-12 - Mielec (podkarpackie)
kontakt z klientami z krajów afrykańskich w sprawie zakupu kawy zielonej, wyjazdy służbowe do krajów afrykańskich
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Mareza (pomorskie)
obsługa telefoniczna oraz mailowa biura; zarządzanie kalendarzem spotkań zarządu oraz organizacja spotkań; wykonywanie zadań zlecanych przez Zarząd; odbieranie i dzielenie pocztyoraz przesyłek kurierskich; dostarczanie listów na pocztę; pakowanie paczek; przygotowywanie listów przewozowych; nadzór obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentów wewnętrznych; archiwizacja dokumentów; pomoc przy ZFŚS - przyjmowanie pracowników, prowadzenie list; administracyjne wsparcie pracowników; pozostałe prace organizacyjne;
SOKPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Myszków (śląskie)
OBSŁUGA ZAŁADUNKÓW I ROZŁADUNKÓW GAZU PŁYNNEGO TRANSPORTOWANEGO AUTOCYSTERNAMI I CYSTERNAMI KOLEJOWYMI, OBSŁUGA I ROZŁADUNEK STATKÓW, OBSŁUGA SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZWIĄZANYCH Z PRACĄ TERMINALA SAP, TD SHIPMENT, EXCISE MOVEMENT AND CONTROL SYSTEM ITP., OBSŁUGA SYSTMU AUTOMATYKI TERMINALA, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z GOSPODARCZKĄ MATERIAŁOWĄ I OPERACJAMI TECHNOLOGICZNYMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE (MILE WIDZIANE KIERUNKI TECHNICZNE);UMIEJĘTNOŚCI: ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, DOKŁADNOŚĆ, PRACOWITOŚĆ, RZETELNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE ŚREDNIM;PRACA-PEŁEN ETAT, DWIE ZMIANYPRACODAWCA SKONTAKTUJE SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI
ORLEN PALIWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie dokumentów, przygotowanie rejestrów VAT i deklaracji VAT, ewidencja przychodów i rozchodów w KPiR, przygotowanie rozliczenia ryczałtu.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Płock (mazowieckie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych,- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień,- przyjmowanie materiałów , sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-07-09 - Warszawa (mazowieckie)
Praca Łódź, ul. Brukowa 30
CENTROZŁOM WROCŁAW S.A. - 2018-03-13 - Łódź (łódzkie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, sprzedaż cześci i akcesoriów motoryzacyjnych poprzez serwisy aukcyjne.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
obsługa kantoru, sprzadzanie kalkulacji imprez turystycznych w oparciu o systemy rezerwacyjne, pisanie artykułów, dodawanie katalogów, dbałość o wizerunek firmy w świecie internetu, obsługa portali społecznościowych w zakresie dodawania informacji z zakresu turystyki, prezentowanie ofert turystycznych, obsługa klientów internetowych
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
-Prowadzenie spraw związanych z zakupami-Prowadzenie dokumentacji magazynowej-Sporządzanie analiz związanych z rotacją materiałów.
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-03-23 - Ćmielów (świętokrzyskie)
prowadzenie i archiwizacja akt osobowych pracowników, - sporządzaniedokumentacji kadrowej, - nadzór nad terminowością przeprowadzaniapracowniczych badań lekarskich, - współpraca ze służbą bhp, - rozliczanieczasu pracy, - sporządzanie list płac z tytułu umów o pracę oraz umówcywilnoprawnych, - wystawianiem zaświadczeń o zatrudnieniu iwynagrodzeniu, - zgłaszanie do ZUS informacji o powstaniu, zmianach iustaniu obowiązku ubezpieczenia społecznego
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
Nawiązywanie kontaktów ze stałymi odbiorcami, odbieranie zamówień
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MAXTOP SP.J. - 2016-09-21 - Sławków (śląskie)
Fachowa obsługa klienta w oparciu o program i zasady Naturhouse, prawidłowe i efektywne kierowanie funkcjonowaniem punktu Naturhouse, zdobywanie zaufania klienta, realizowanie miesięcznych planów sprzedażowych, zaangażowanie w uczestnictwo w akcjacj, konkursach i promocjach prowadzonych przez Naturhouse, przygotowywanie materiałów merytorycznych.
Centrum Dietetyczne Naturhouse - 2016-04-13 - Leżajsk (podkarpackie)