SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KADROWYCH Sandomierz oferta pracy Przedsiębiorstwo Budowlane "NOWBUD" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KADROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie i aktualizacja dokumentacji kadrowej; prowadzenie akt osobowych; przygotowywanie dokumentów (min. umów, zaświadczeń); przygotowywanie płac; prowadzenie ewidencji czasu pracy
Data publikacji: 2016-12-02
Lokalizacja: Sandomierz (świętokrzyskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowlane "NOWBUD" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trześniowska 1, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie i aktualizacja dokumentacji kadrowej; prowadzenie akt osobowych; przygotowywanie dokumentów (min. umów, zaświadczeń); przygotowywanie płac; prowadzenie ewidencji czasu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sandomierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sandomierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sandomierz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Data zakończenia pracy: 01.02.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw kadr
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programu Płatnik oraz Comarch; kontakt z pracodawcą:-tel. 15 833 24 35-na adres e-mail: nowbudsan (at) wp.pl
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane "NOWBUD" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Adres pracodawcy:
Trześniowska 1, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą:-tel. 15 833 24 35-na adres e-mail: nowbudsan (at) wp.pl-skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: sandomierski
Gmina pracodawcy: Sandomierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sandomierz
Adres strony pracodawcy: www.nowbud-sandomierz.pl
Ulica pracodawcy: Trześniowska
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Usługi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 02.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca biurowa
ATRADIUS CREDIT INSURANCE - 2016-06-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, obsługa rachunków klientów ukraińskojęzycznych - wymagany kontakt z klientem mailowy, telefoniczny, przygotowywanie faktur do klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
Telefoniczna obsługa klientów, przygotowywanie, przedstawianie ofert oraznegocjowanie warunków, wynagrodzenie godzinowe+premię od osiąganych wyników, liczne premie i konkursy dodatkowe -umowęz pełnymi składkami ZUS -opiekę medyczną LUX MED -przjazną atmosferę-pakiet szkoleń.
Call Center Inter Galactica Sp. z o.o - 2016-03-16 - Opole (opolskie)
Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznegolub planu wieloletniego; przygotowanie danych niezbędnych do monitorowania realizacji świadczeń przez medyczne komórki organizacyjne; monitorowanie i raportowanie planu kosztów pod kątem zgodności z założeniami planu; prowadzenie analiz efektywności świadczonych usług;przygotowywanie analiz finansowo-ekonomicznych dotyczących różnych przekrojów działalności ZOZ;wycena procedur medycznych i kosztów leczenia pacjenta;sporządzanie raportów i analiz finansowych
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2017-10-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; okres próbny 2 miesiące; godziny pracy: 8.00- 16.00
Sterlog Usługi Doradcze i Konsultingowe Wiesław Staniuk - 2018-01-04 - Włynkówko (pomorskie)
Koordynowanie prac administracyjnych (współpraca z księgowością/kadrami), rozliczenia finansowe, negocjacje, zamówienia, obsługa kontrahentów (fakturowanie, przelewy, obsługa kont firmowych), zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmy
Uniwersytecka Szkoła Kształcenia Indywidualnego Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Pleszewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. - 2016-09-19 - Pleszew (wielkopolskie)
Wsparcie prawne pracy zarządu spółki i jej poszczególnych działów, kontakty z urzędami i partnerami zewnętrzynymi, tworzenie umów, kontraktów handlowych i porozumień biznesowych w języku rosyjskim/ukraińskim/angielskim/polskim, współpraca z działem księgowości, bieżący monitoring płatności.
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Specjalista kontroli produkcji
CO.RAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Organizowanie i koordynowanie robót budowlanych
Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowo Transportowe "PeZet-BUD" Piotr Zdun - 2017-04-14 - Puławy (lubelskie)
sprzedaż materiałów budowlanych w tym także przez internet, tworzenie ofert sprzedaży na portalu Allegro i OLX,redagowanie ulotel i materiałów promocyjnych, obsługa zamówień, generowaniedokumentów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
Grabienie liści, zamiatanie chodników, koszenie traw, przyciananie żywopłotów i krzewów
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Piła (wielkopolskie)
1.Tworzenie oraz realizacja planu zakupów oraz kalendarza postępowań zakupowych na podstawie poszczególnych komórek organizacyjnych po uprzedniej akceptacji Dyrektora Szkoły.2.Nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymikontrahentami, instytucjami (analiza cen). Prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, itp.).3.Dokonywania rozeznania rynku poprzez przeprowadzanie zapytań ofertowych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 30 000,00 euro netto.4.Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: sporządzania i opiniowania wniosków zakupowych, projektów ogłoszeń.5.Ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej).6.Sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych we współpracy z główną księgową.7.Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.8.Dokonywanie zakupów na określony sprzęt i usługi zgodnie z Ustawą o Zamówieniach Publicznych oraz Instrukcją Kontroli Obiegu Dokumentów.9.Prowadzenie rejestru zamówień i zakupów.10.Reklamowanie towarów i usług, prowadzenie rejestrów gwarancji.11.Tworzenie wzorów dokumentów obowiązujących w obszarze zakupów.12.Przechowywanie dokumentacji i prowadzenie archiwizacji postępowań z zakresu zamówień.13.Opracowywanie dokumentów dotyczących darowizn dla PZS Nr 1 w Krzyżowicach.14.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w szczególności z księgową i magazynierem w zakresie prawidłowego i terminowego rozliczania rachunków.15.Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej w PZS Nr 1 w Krzyżowicach,16.Zaopatrywanie wszystkich pracowników PZS Nr 1 w Krzyżowicach w przysługujące im deputaty i świadczenia we współpracy z pracownikiem służb BHP.17.Obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego. Udzielanie stosownych informacji w zakresie funkcjonowania parkingu strzeżonego. Kontakt z Wydziałem Komunikacji w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu w ramach obsługi parkingu strzeżonego. Sporządzanie sprawozdań z obsługi parkingu strzeżonego.18.Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kontakt z pracodawcą: Kazimierska Marta; Referent ds. kadr; 071311-84-79 wew:43, sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-04-19 - Krzyżowice (dolnośląskie)
- odpowiedzialność za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych- realizacja nowych standardów sprzedaży opartych na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta- obsługa Klientów nowych oraz współpraca ze stałymi Klientami firmy- przygotowywanie ofert dla Klientów- realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Beata Marchewka - 2016-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista ds. rozliczeń kierowców - refudowane
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Załadunek i rozładunek samochodów ciężarowych. Transport palet z towarem.
ICF Wood Paweł Fąfara - 2017-08-22 - Czudec (podkarpackie)
Audyty, szkolenia, wdrożenia systemu ochrony danych osobowych
Elit Partner Sp. z o.o. - 2018-04-16 - Pabianice (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie min. średnie, biegłość w obsłudze komputera, internetu, chęć i gotowość do rozwijania swoich umiejętności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, realizacja planów sprzedażowych.Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów,
A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
dbałość o budowanie wizerunku firmy; opracowywanie, nadzorowanie ikoordynowanie całokształtu działań marketingowych i wizerunkowych firmy;współpraca z mediami; przygotowywanie materiałów marketingowych izapewnianie ich dostępności dla mediów; samodzielne prowadzenie działańpromocyjnych firmy; tworzenie i nadzór nad realizacją budżetumarketingowego; planowanie i organizowanie kampanii poprzez ustalanieharmonogramu, wdrażanie i koordynowanie dystrybucji materiałówpromocyjnych. Wymagane doświadczenie: Posiadanie doświadczenia w organizacji działań promocyjnych oraz imprez okolicznościowychdoświadczenie zawodowe min. 2 lata na samodzielnym stanowisku związanym z koordynowaniem i zarządzaniemstrategią marketingową Umiejętności i uprawnienia: znajomość zagadnień z zakresu marketingu oraz podstawowych pojęć ekonomicznych; kreatywność, odpowiedzialność, zdolność zarządzania budżetem, operatywność; znajomość programu Excel oraz Power Point; umiejętność organizacji pracy własnej; innowacyjność i dynamika w działaniu.Dodatkowe wymagania: łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i budowaniu relacji biznesowych; gotowość do podróży służbowych; prawo jazdy kat. B.
KLUB BIZNESU ZIEMI KŁODZKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Kłodzko (dolnośląskie)
Kontrola jakości oraz nadzorowanie przebiegu procesów jakościowych, podejmowanie działań korygujących oraz inicjowanie działań doskonalących procesy w obszarze jakości, nadzorowanie i rozwój systemu zarządzania jakością zgodnie z oczekiwaniami klienta, utrzymywanie kontaktu z klientami, dbanie o przestrzeganie norm i standardów jakościowych wg. wymagań klienta.
EDS Polska Sp. z o. o. - 2017-02-27 - Rydułtowy (śląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
Obsługa budowy: zamawianie materiałów budowlanych, prowadzenie stanów magazynowych, logistyka materiałów, prowadzenie rozliczeń kosztowych faktur zakupu, wystawianie dokumentów wz, kontakt z dostawcami, kontakt z kierownikami budowy w sprawie zapotrzebowania na materiał, sprawdzanie dokumentów wz z fakturami zakupu itp. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-18.00 w Bielsku-Białej.
Eurogips Sp. z o. o. - 2017-08-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
Relizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, relizacja reklamacji, bieżące badanie rynku dostawców celem wyboru dostawcy na podstawie analizy ofert i ich porównania, prowadzenie dokumentacji handlowej i technicznej w zakresie zakupów i zamówień.
Design sp. z o.o. - 2016-09-21 - Głuchołazy (opolskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów niemieckich
HD Hotel Delfin Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Dąbki (zachodniopomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, PRACE BIUROWE
ALEMANNIA CENTRUM TŁUMACZEŃ ALEKSANDRA KUŁAK - 2017-03-21 - Dębica (podkarpackie)
Specjalista do spraw kadr
PRAKTIKER POLSKA SP Z.O.O - 2016-09-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa i pozyskiwanie kontrahentów
GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-22 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert przetargowych
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-02-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)