SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Pleszew oferta pracy Pleszewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z charakterystyką pracy
Data publikacji: 2016-09-19
Lokalizacja: Pleszew (wielkopolskie)
Pracodawca: Pleszewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 5, 63-300 Pleszew, powiat: pleszewski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie z charakterystyką pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pleszew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pleszewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pleszew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Pleszewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie
Adres pracodawcy:
Fabryczna 5, 63-300 Pleszew, powiat: pleszewski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pleszewski
Gmina pracodawcy: Pleszew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pleszew
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 20.09.2016
Oferta pracy ważna do: 18.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Białystok (podlaskie)
HACCP - prowadzenie rejestru: mierzenia temperatury, wilgotności w urządzeniach chłodniczych, zaopatrzenie pracowników w odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej, przyjmowanie artykułów spożywczych, obsługa programu komputerowego, obrót magazynowy, ponadto, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją, prowadzenie archiwum zakładowego, rozliczanie finansowe gosp. żywnościowej, inne prace biurowe.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Mokrzeszów - 2016-09-16 - Mokrzeszów (dolnośląskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-14 - Opole (opolskie)
- Odpowiedzialność przede wszystkim za administrowanie środowiskiem przechowywanie informacji w wielu regionach geograficznych. Zakres odpowiedzialności obejmujący SAN (Sieć Pamięci Masowej) o/lub NAS (Pamięć podłączona do sieci) zawiera: zadania administrowania i przechowywanie informacji; konserwację urządzenia przechowywania informacji; konfigurację urządzenia przechowywania informacji; regulację działania systemu; zaawansowanie wykrywanie i usuwanie usterek; projektowanie infrastruktury i doradztwo.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 04.05.2016 r. do 03.05.2019 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe informatyka / Elektronika i pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 3 lata na podobnym stanowisku w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza i potwierdzone doświadczenie dot: administrowania i przechowywania informacji; konserwacji oprogramowania przechowywania informacji; konfiguracja urządzeń przechowywania informacji; regulacja działań systemu; wykrywanie i usuwanie usterek; projektowanie infrastruktury i doradztwo.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
Organizowanie transportów krajowych i międzynarodowych, kontrola wysyłek i dostaw, przygotowywanie zamówień do wysyłki, wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentów transportowych.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Brzezie /k.Sulechowa/ (lubuskie)
Prowadzenie sprzedaży międzynarodowej produktów przedsiębiorstwa, głównie na rynkach azjatyckich
AMBER TRADING Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
Rekrutacja na terytorium Ukrainy pracowników i załatwianie wszystkich spraw formalnych związanych z rekrutacją pracowników na Ukrainie oraz załatwienie spraw urzędowych związanych z pracą cudzoziemców w Polsce. Umowa zlecenie + ZUS, praca 80 godzin w miesiącu, wynagrodzenie 1000 zł brutto, dyspozycyjność 8:00-16:00.Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonanie bieżących i planowych remontów maszyn i urządzeń technologicznych
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SP. Z O.O. - 2016-03-15 - Kwidzyn (pomorskie)
obsługa klienta (rozmowy telefoniczne, korespondencja, etc.); sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji; sporządzanie i tworzenie pism, zestawień oraz arkuszy kalkulacyjnych; prowadzenie ewidencji, rejestrów; analiza ankiet; obsługa urządzeń biurowych; działania marketingowe (promocyjne), w tym: prowadzenie działań promocyjno informacyjnych; pozyskiwanie odbiorców projektów unijnych; budowanie pozytywnego wizerunku i relacji z uczestnikami oraz klientami firmy. Miejsce odbywania stażu: Inowrocław, ul. Dubienka 2
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Komaszyce (kujawsko-pomorskie)
budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych, realizacja celów sprzedażowych, profesjonalne doradztwo
Centrum Finansowe Małgorzata Pawlak - 2016-10-19 - Stargard (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Projektowanie i tworzenie stron internetowych
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych,współpraca z działem marketingu,współpraca z działami: administracji,sprzedaży,obsługi klienta,zarządem
MQX POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-25 - Przemyśl (podkarpackie)
Obsługa sprzętu elektroniki 3D I zmiana pn-pt
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad wewnętrzną dokumentacją jakościową, opracowywanie i wprowadzanie danych jakościowych, tłumaczenia dokumentacji wydziałowej, archiwizacja dokumentów jakościowych
"A.BERGER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
przygotowanie materiałów do opracowywania katalogów, broszur ulotek, udział w imprezach branżowych, przygotowywanie materiałów reklamowych
PW Krystian Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Przysucha (mazowieckie)
Serwis i montaż maszyn i urządzeń oferowanych przez Wichary Technologie
Wichary Technologies Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Pyrzowice (śląskie)
Wymagania niezbędne dotyczące wszystkich kandydatów wskazane w art. 8 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów ( Dz. U. z 2015 r. Nr 162, poz. 1418):1.Pełna zdolność do czynności prawnych.2.posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje jej prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach3. Nieposzlakowana opinia.4. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.5. Nieprowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.6. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.7. ukończenie wyższych studiów z zakresu pedagogiki w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu magistra lub ukończenie zagranicznych studiów z zakresu pedagogiki uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej,8. posiadanie co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Lublinie: http://lublin.so.gov.pl/oferty-pracy.htmlOgólny zakres obowiązków: Opracowywanie opinii pedagogicznej do spraw rodzinnych i karnych, diagnoza pedagogiczna
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)
Rozliczanie płaca, sporządzanie list płac. Wymagane doświadczenie w rozliczaniu płac, znajomość systemu Płatnik oraz Symfonia oraz umiejętność rozliczania podatku od osób fizycznych.
Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności w Łodzi - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
Kompleksowa obsługa Klientów działu, nadzór nad przebiegiem procesu naprawy, określanie kosztów i procedur naprawy, tworzenie dokumentacji napraw, wykonywanie kalkulacji w programie Audatex, zamawianie części zamiennych
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Ruda Śląska (śląskie)
praca związana z obsługą jacuzzi
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Świdnica (dolnośląskie)
pracownik wykonuje prace związane z ubojem zwierząt rzeźnych i rozbieraniem tusz, przygotowuje i przerabia mięso oraz podroby na wędliny i wyroby wędliniarskie zgodnie z instrukcjami i recepturami przy zastosowaniu narzędzi ręcznych oraz różnego rodzaju maszyn i urządzeń.
Morawscy Sp. z o. o. - 2018-07-13 - Grochowiska Księże (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Obsługa kontrahentów, wykonywanie ofert sprzedażowych, kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Lublin (lubelskie)
obsługa klienta, udzielanie informacji z zakresu SF, dbanie o czystość i wizerunek studia, obsługa urządzeń stacji treningowych
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Jaworzno (śląskie)
monitorowanie proaktywne sieci (dane dla wszystkich technologii) Bank of America i zgłaszanie problemów sieciowych, inicjowanie rozwiązywania problemów i przekazywanie problemów z poziomu 1,5 na poziomie 5, angażowanie różnych interesariuszy odpowiedzialnych za sieć, dokonywanie zmian w sieci z siecią szkieletową NOA (Bank of America)
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie odwiertów cylindrycznych o dowolnej średnicy:pod dowolnym kątem w stosunku do podłoża.Cięcie betonu zbrojonego na dowolną grubość i głębokość.Cięcie ścian, stropów, grubych podłoży betonowych, otwory pod okna i drzwi.Stosowanie techniki diamentowej.Stosowanie techniki diamentowej.
INTER-MONT SP.Z.O.O. - 2018-04-05 - Minkowice (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Skaryszew (mazowieckie)