SPECJALISTA DS PROWADZENIA EWIDENCJI KSIĘGOWEJ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH Białystok oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS PROWADZENIA EWIDENCJI KSIĘGOWEJ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 774,95 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2016-05-12
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 774,95 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS PROWADZENIA EWIDENCJI KSIĘGOWEJ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 774,95 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Pogodna
Numer budynku pracodawcy: 63/1
Profil działalności pracodawcy: obsługa nieruchomości
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 12.05.2016
Oferta pracy ważna do: 12.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kompletowanie zapotrzebowania na materiały i sprzęt, kontakt z dostawcami w celu znalezienia najlepszej oferty zakupowej, koordynowanie procesu tworzenia zapytań ofertowych, negocjacje ramowych warunków współpracy z dostawcami zewnętrznymi, realizacja celów oszczędnościowych. Rozliczanie kosztów transportu, planowanie trasy kierowcy.
Fobud Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Marklowice (śląskie)
Prowadzenie aktywnej sprzedaży do Klientów biznesowych, obsługa obecnych Klientów oraz pozyskiwanie nowych, nadzorowanie i koordynowanie kampanii reklamowych dla własnych Klientów.
CREAMEDIA Dawid Olejniczak - 2016-01-11 - Płock (mazowieckie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy.Wymiar czasu pracy zależy od organizacji pracy własnej.
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych i płacowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne). Sporządzanie raportów i deklaracji PFRON ZUS GUS, obsługa programu kadrowo-płacowego ERP Optima oraz programu PŁATNIK. Naliczanie wynagrodzeń.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sprzedawca na stacji paliw w Damasławku
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Turza (wielkopolskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników Spółki, opracowywanie procedur i regulaminów wewnętrznych; prowadzenie i aktualizacja akt osobowych; ustalanie prawa do urlopów, ewidencja urlopowa, ewidencja czasu pracy; sporządzanie list płac w tym świadczeń z tytułu choroby, zasiłków, naliczanie składek ZUS; zatrudnianie pracowników, sporządzanie umów, opisów stanowisk, sporządzanie świadectw pracy; sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji ZUS, deklaracji do PFRON;przygotowywanie rocznego planu zatrudnienia i wynagrodzeń; ustalanie wysokości odpisu na ZFŚS, sporządzanie list przyznanych świadczeń. Wysokość wynagrodzenia brutto 1850 zł do uzgodnienia. Kontakt z pracodawca osobisty oraz e-mailowy.
PAULA FISH Sławomir Gojdź Spółka Jawna - 2016-03-08 - Słupsk (pomorskie)
Sporządzanie raportów na temat sprzedaży i marż w firmieKontrolowanie marż sprzedaży oraz cen zakupówWprowadzanie zamówień od klientów do systemuWystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów magazynowychWprowadzanie faktur kosztowych
AGENCJA HANDLOWA HANY SŁAWOMIR HANCZAK - 2018-02-05 - Łódź (łódzkie)
KIEROWCA C+E - PRACA: STRZELCE OPOLSKIE I OKOLICE
P.H.U.AUTOCORT MARCIN KŁOSEK LEŚNICA - 2018-05-15 - Leśnica (opolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
FACH PAK Sławomir Budrewicz - 2017-10-31 - Słupsk (pomorskie)
zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, fachowe doradztwo przy wyborze produktów, dbanie o wizerunek salonu, tworzenie aranżacji wg własnych pomysłów
Systemy Grzewcze AR Spółka Cywilna - 2016-08-11 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Wadąg (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie i przygotowywanie zamówień, kontakt z klientami, nadzór nad procesem produkcji, obsługa klientów, w tym rosyjskojęzycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Runów (mazowieckie)
- Analiza i weryfikacja danych niezbędnych dla prawidłowego przepływu płatności (praca na systemie SAP), przygotowanie informacji o stanie konta, alokacja płatności dla klienta, kontrola poprawności alokacji wpłaty, przygotowywanie danych do raportów.- Wynagrodzenie: 3500-4500 zł brutto. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, a w przypadku braku doświadczenia od znajomości języka. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 7:30-17:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe: w księgowości min. pół roku lub w pracy w shared services. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Mile widziana znajomość systemu SAP. Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym (od B1).
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Katowice (śląskie)
- kontrolowanie efektywnego i ekonomicznego przepływu towarów- logistyka zamówień- podejmowanie działań na rzecz prawidłowej obsługi w zakresie dostaw części zamiennych w tym monitorowanie i analizowanie efektywności łańcucha dostaw- koordynowanie pracy magazynu i służb zaopatrzenia oraz współpraca z dostawcami i klientami firmy- sprawowanie nadzoru nad przepływem dokumentacji magazynowej, w tym kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów oraz zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentacji- współpraca z agencjami celnymi
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Leszno (wielkopolskie)
Przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych, aktywne pozyskiwanie klientów, organizowanie pobytu w Pensjonacie klientów indywidualnych i grupowych.
POMORSKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ "POMERANIA" - 2017-03-23 - Czerwony Bór (podlaskie)
Skup surowca, kwalifikacja polowa roślin rolniczych, prowadzenie doświadczeń, administracja biurowa
AGRII POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-15 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
dbanie o dobry wizerunek wsórd klientów arabskojęzycznych oraz dostarczanie klientom ofert ze sklepu oraz oferowanymi produktami odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowiednich działów
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Rzeszów (podkarpackie)
opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju firmy. zarządzanie zespołempracowników w tym rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Tworzenie i realizacja strategii marketingowych i PR-owej. Opracowywanie materiałów tekstowych w j. polskim i j. angielskim.
INGLOT SP. Z O.O. - 2017-01-23 - Przemyśl (podkarpackie)
Odpowiedzialność za rozbudowę struktury dostawców, utrzymanie dobrychrelacji z parterami handlowymi. Ciągły monitoring rynków motoryzacyjnych.Realizacja założonych celów, Raportowanie wyników. Wdrażanie iprowadzenie nowych projektów handlowych., praca w godzinach 9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-10-10 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie dokumentacji ubezpieczeniowej
P.U.F. ,,Proker" Edward Łuszczak w Leżajsku - 2016-02-24 - Leżajsk (podkarpackie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe; doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta; prawo jazdy kat. B; znajomość języka angielskiego na poziomie C1; dyspozycyjność; Zakres obowiązków: budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z klientami, przyg. ofert handlowych oraz ustalanie warunków współpracy i ich negocjowanie; rozwiązywanie problemów klientów i przyjmowanie reklamacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Gliwice (śląskie)
poszukiwanie i selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy
BLUE EDUCATION - 2018-07-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł oraz narzędzi rekrutacyjnych, współpraca z menadżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całość procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialność za działania z obszaru Employer Branding.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Koordynowanie kampanii AdWords Koordynowanie kampanii Facebook. Tworzenie grafiki na fanpage i administrowanie stronami. Tworzenie wizualizacji oznakowania dla POK Tworzenie i modyfikowanie projektów ulotek Tworzenie ofert oraz umów o współpracy Modyfikacje oraz tworzenie kompletów dokumentów Aktualizacja kompletów na stronie.Aktualizacja informacji o usługach na stronie. Reprezentowanie firm podczas targów, konferencji itp. Redagowanie tekstów reklamowych. Administrowanie stronami www.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-24 - Opole (opolskie)
Obsługiwanie klientów stałych oraz pozyskiwanie nowych. Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami. Kontakt telefoniczny z klientami w celu zbierania zamówień sprzedażowych oraz przedstawiania oferty. Prace systemowe związane z realizacją zamówień. Raportowanie wyników pracy
CRISPY NATURAL Sp. z o.o., Sp. k. - 2018-08-02 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa klientów w zakresie przyjmowania zleceń, realizacji, ustalania terminów dostawy opracowanie wycen, przyjmowanie reklamacji, udzielanie porad technicznych.
Fabryka Mebli Biurowych "MDD" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-07 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)