SPECJALISTA DS. NASIENNICTWA Aleksandrów Kujawski oferta pracy AGRII POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NASIENNICTWA
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Skup surowca, kwalifikacja polowa roślin rolniczych, prowadzenie doświadczeń, administracja biurowa
Data publikacji: 2018-03-15
Lokalizacja: Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: AGRII POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 1, 87-700 Aleksandrów Kujawski, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Skup surowca, kwalifikacja polowa roślin rolniczych, prowadzenie doświadczeń, administracja biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NASIENNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Aleksandrów Kujawski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: aleksandrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Aleksandrów Kujawski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: laborant nasiennictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2018
Data zakończenia pracy: 03.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, rolnicze
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące, rolnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy b
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie rolnicze lub pokrewne, znajomość praktyki rolniczej, angielski i niemiecki - mile widziane
Nazwa pracodawcy:
AGRII POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 1, 87-700 Aleksandrów Kujawski, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: aleksandrowski
Gmina pracodawcy: Aleksandrów Kujawski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Aleksandrów Kujawski
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: laborant nasiennictwa
Data dodania oferty pracy: 15.03.2018
Oferta pracy ważna do: 15.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za komunikację w j.brazylijskim portugalskim z uczestnikami programu szkoleniowego w Brazylii, wspieranie i rozwiązywanie prblemów zgłaszanych przez uczestników programu i managerów, podtrzymywanie dobrych relacji z klientem
TEKNOSELL GLOBAL OPERATIONS Sp. o.o - 2017-02-24 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie i wypiek pizzy
PAWEL Ewelina Pawlak - 2016-09-05 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie klientów biznesowych. Reprezentowanie firmy na podległym terenie.
ONEFONE SA - 2016-12-29 - Namysłów (opolskie)
Obowiązki: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej Komendanta CSP oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów. Przyjmowanie, przygotowywanie oraz dystrybucja korespondencji; wysyłanie korespondencji za pośrednictwem poczty specjalnej i urzędów pocztowych; gromadzenie i dystrybucja wewnętrznych aktów prawnych; prowadzenie rejestrów upoważnień, pełnomocnictw i umów; analiza dokumentów w zakresie ich zgodności; sporządzanie rozkazów i informacji dziennych; zamieszczanie wewnętrznych aktów pranych na portalu wewnętrznym jednostki; monitorowanie prawidłowości stosowania w jednostce przepisów dotyczących pracy kancelaryjnej.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-09-21 - Legionowo (mazowieckie)
Praca nad publikacjami firmowymi(opracowywanie ulotek, folderów reklamowych), prowadzenie firmowych stron internetowych, publikacja reklam prasowych, uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach klientów, dokumentacja wydarzeń promocyjnych, inne zadania realizowanhe w dziale marketingu.
AGROSIMEX SP.Z.O.O - 2015-12-09 - Goliany (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Analizowanie i odpowiadanie na zapytania klientów. Administrowanie zamówień oraz usług serwisowych. Odpowiedzi na reklamacje. Przesyłanie zapytań dotyczących płatności. Wsparcie techniczne klienta. Administrowanie dokumentacji transakcyjnej. Budowanie relacji z klientem biznesowym. Opieka i utrzymanie dobrych relacji z klientami rynku niemieckiego.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)
- Sterowanie i nadzór pracy instalacji do przetwarzania odpadów (sortownia i kompostownia).- Wynagrodzenie: 3000 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony na 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne w kierunku Automatyki lub Elektroautomatyki. Wymagane posiadanie uprawnień SEP do min. 1 kV. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w branży górniczej lub maszynowej. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-358-76-38, 32-358-76-57) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 140, 40-833 Katowice).
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-31 - Katowice (śląskie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie i obsługa sieci dystrybucji poza granicami RP, przygotowywanie ofert handlowych, współpraca z pozostałymi działami firmy
FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" SP. Z O.O. W GWIZDAJU - 2016-02-22 - Gwizdaj (podkarpackie)
- budowanie bazy potencjalnych klientów,- tworzenie ofert e-mailowych,listowych,- działania marketingowe/tworzenie plakatów,- obsługa urządzeń biurowych, faks, skaner,ksero,drukarka.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Łódź (łódzkie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie naowych członków kasy, realizowanie założonych planów sprzedazowych
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-03 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
prowadzenie ewidencji odpadowych, kontakt z kontrachentami w zakresie gospodarki odpadami, prowadzenie rozliczeń odbieranych odpadów
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
- Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego. Gospodarka magazynowo - rachunkowa w komputerze.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjackie). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość komputera. Mile widziana znajomość programu SUBIEKT GT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: intermirex (at) interia.pl
"INTER-MIREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie posiłków typu Fast Food, prace porządkowe na terenie restauracji, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2016-03-23 - Malbork (pomorskie)
Transport kruszyw, piasku
Przedsiębiorstwo Gastronomiczno-Handlowe "LECH-POL" Teresa Dydyna Darłowo ul. O.D. Tynieckiego 43 - 2017-05-02 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Chęciny (świętokrzyskie)
sprawdzanie dokumentacji technologicznej, praca wna programie ZWCAD, sporządzanie kalkulacji cenowej, koordynacja procesu produkcyjnego, nadzór nad procesem produkcji (wykonywanie barierek i konstrukcji metalowych)
ALDORA - 2015-12-15 - Grochotów (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
montaż elementów wozów górniczych
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Wilków (dolnośląskie)
utrzymanie wymaganego stanu technicznego maszyn, urządzeń w celu zapewnienia ciągłości produkcji
BioConcept-Gardenia Sp. z o. o. - 2016-12-06 - Starachowice (świętokrzyskie)
obsługa biura, obsługa spotkań i narad słuzbowych w biurze budowy, prowadzenie korespondencji,
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Jaworzno (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe; znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZYGMUNT J.GŁUCHOWSKI ZYGMUNT GŁUCHOWSKI - 2016-05-31 - Gliwice (śląskie)
Przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedażowych
VTO-DEKOR SP.Z.O.O. - 2016-07-07 - Głogówek (opolskie)
Realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem Opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia)Prowadzenie negocjacji handlowychWspółpraca z innymi działami, w zakresie realizacji procesów zakupowychZarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji)Praca na okres próbny: 3 miesiczny okres próbny, czas określonyGodzina zakończenia pracy: 16:00Mijesce pracy: Bielany Wrocławskie, ul. Klecińskasala G
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-12-14 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Naliczanie płac, rozliczenia ZUS, sprawy pracownicze
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Okręgowy w Koszalinie - 2017-05-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.Pomoc w przygotowaniu i naliczaniu wynagrodzeń dla pracowników. Pomoc w prowadxzeniu dokumentacji zasiłkowej. Nauka dekretacji dokumentów, sporządzania deklaracji ZUS.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Gdańsk (pomorskie)
•Budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych oraz dobrych relacji z partnerami krajowymi, •Przyjmowanie zamówień i wystawianie faktur (Program Symfonia Handel) •Organizowanie i wykonywanie zleceń transportowych, •Monitorowanie płatności i wysyłek, •Stałe i aktywne pozyskiwanie nowych klientów, •Czynny udział w targach branżowych
"MALTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)