SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Ostrowiec Świętokrzyski oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie naowych członków kasy, realizowanie założonych planów sprzedazowych
Data publikacji: 2017-10-03
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 19, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie naowych członków kasy, realizowanie założonych planów sprzedazowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Doswiadczenie związane ze sprzedażą i obsługa klienta.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista bankowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Adres pracodawcy:
NOWOKOŚCIELNA 35, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: NOWOKOŚCIELNA
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data dodania oferty pracy: 03.10.2017
Oferta pracy ważna do: 06.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kierowanie Wydziałem Zarządzania Nieruchomości, praca w godz. 7-14/14-21/21-7
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o - 2016-06-13 - Ozimek (opolskie)
udzielanie informacji, sprzedaż usług i towarów, prowadzenie rezerwacji.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-04-18 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
w zakresie informatyki: administrowanie sieci komputerowej, obsługa Allegro, administrowanie strony internetowej, drobne naprawy i wymiany sprzętu komputerowego, wykonywanie archiwizacji danych; w zakresie marketingu: budowanie strategii marketingowej firmy, analiza rynku krajowego i monitoring działań konkurencji, przygotowywanie i koordynowanie promocji B2B, koordynowanie i analiza skuteczności ATL, opracowywanie materiałów reklamowych w wersji papierowej i elektronicznej
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-08-08 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
kontroler jakości
INHATEX SP Z O O - 2017-08-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
pomoc w produkcji i montażu stolarki
USŁUGI STOLARSKO-CIESIELSKIE Paweł Krzoska - 2016-07-25 - Czyczkowy (pomorskie)
praca pokojowej
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Szarocin (dolnośląskie)
wspołpraca z zespołem sprzedaży firmy, utrzymywanie kontaktów z odbiorcami i dostawcami, sporzadzanie elementów analityki i oceny pracy przedstawicieli handlowych, nadzór nad tworzeniem umów z kontrahentami i ich realizacją
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Turek (wielkopolskie)
Sprawdzanie poziomu oleju w pompach próżniowych, sprawdzanie i naprawa przekładni maszynowych, ogólna znajomość instalacji elektrycznych ukierunkowana na maszyny stosowane w przemysle mięsnym. Praca w godzinach 5-13, 13-21.
ZM Peklimar - 2016-10-13 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
Wykonywanie prac analitycznych z zakresu analizy jakościowej i ilościowej przy użyciu aparatury pomiarowej; pobieranie prób wyrobu gotowego, półproduktów zgodnie z wytycznymi kierownika laboratorium oraz harmonogramem; prowadzenie ewidencji wykonanych analiz.
PFEIFER & LANGEN S.A. - 2018-07-17 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Montaż, uruchomienie, serwisowanie, remontowanie urządzeń górniczych w zakresie mechanicznym, elektrycznym itp. Diagnozowanie i usuwanie usterek, przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi/ konserwacji oferowanych urządzeń.
Wichary Technologies Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Pyrzowice (śląskie)
Księgowanie dokuemntów, obsługa klientów ukraińskojęzycznych.Praca w oparciu o umowe na czas okreslony w sytemie jednozmianowym.Proponowany okres zatrudnienia - 1 rok.Sala E
Biuro Rachunkowe Oswojone Podatki Anna Łacinnik - 2018-08-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w j. ukraińskim i rosyjskim, odpowiadanie na telefony oraz e-maile klientów, zapewnienie ułatwień w działaniach i procedurach działu HR, obsługa ruchów (transferów, promocji) oraz zapytań osób odchodzących, organizacja sesji "Dzielenie się wiedzą", zarówno w zespole jak i międzyzespołowo, utrzymywanie cyklu zatrudnienia pracowników "od zatrudnienia do emerytury" włączając w to zarządzanie danymi zasadniczymi HR, organizacja czasu, zarządzanie nieobecnościami, zarządzanie przydzieloną częścią procesu zgodnie z metodologią Capgemini lub zgodnie z uzgodnionym planem przejścia, aktualizowanie wszystkich wymaganych dokumentacji procesów (map procesów i procedur) i innej dokumentacji z uzgodnionym harmonogramem.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2017-03-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Szczekociny (śląskie)
Planowanie, koordynowanie i weryfikacja działań związanych z budową wielkopowierzchniowych obiektów handlowych.
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-17 - Krosno (podkarpackie)
Profesjonalna obsługa klientów w salonie. Analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów. Aktywna sprzedaż produktów. Realizacja celów sprzedażowych. Budowanie długofalowych relacji z klientem.
MANPOWERGROUP Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Płock (mazowieckie)
obsługa projektów marketingowych, współpraca z klientami, dostawcami, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie zestawień w tematach dotyczących obsługiwanych projektów
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Przygotowanie dokumentacji produkcyjnej (programy: AutoCAD, Tecla, Bocad), programowanie maszyn (program: Trutops). - Wynagrodzenie: od 3100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesiecy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, dobra znajomość programu Auto CAD, znajomość programu Tecla, Bocad lub Trutops będzie dod. atutem. Mile widziana podstawowa znajomość języka niemieckiego lub angielskiego Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-730-38-35) w godz.: 7:30-15:30 lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-04 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
toTU Ewa Harasimowicz Monika Krenska s.c - 2016-02-24 - Darłowo (zachodniopomorskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-03-10 - Brzesko (małopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera; Zakres obowiązków: przyjmowanie i realizacja zamówień; sporządzanie dokumentów sprzedaży; obsługa klientów oraz reklamacji towarów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Gliwice (śląskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-08-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
praca w dziale kadr i płac, wystawianie faktur
"OPTIMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-05 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
- naliczanie wynagrodzen, odpraw dla pracowników, obsługa bieżącej dokumentacji kadrowo-płacowej, - sporządzanie sprawozdań związanych z wynagrodzeniami do GUS,- sporządzanie deklaracji podatkowych,- rozliczanie dofinansowań do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych, sporządzanie raportów i wydruków
Meprozet Kościan S.A. - 2017-06-16 - Kościan (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych-prowadzenie sprzedaży poprzez sklep internetowy.
EFEKT Meble Biurowe i Szkolne Mirosława Szuszkiewicz - 2018-07-03 - Głogów (dolnośląskie)
jw
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
praca w biurze Inowrocławskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, w informacji turystycznej (poniedziałek piątek 9.00 17.00, sobota 9.00 13.00);udzielanie informacji turystycznej oraz kulturalnej o Inowrocławiu i Kujawach Zachodnich;prowadzenie sprzedaży produktów z oferty turystycznej m.in. wydawnictw, biletów autobusowych, biletów na imprezy kulturalne;udział w imprezach wystawienniczych;tworzenie produktów turystycznych;kreowanie pozytywnego wizerunku Inowrocławia i Kujaw Zachodnich;współtworzenie innowacyjnych rozwiązań dot. turystyki w Inowrocławiu;współpraca z branżą turystyczną.
INOWROCŁAWSKA LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA - 2017-10-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
sprawowanie nadzoru nad przeglądami technicznymi obiektów, administrowanie obiektami, koordynowanie prac związanych z usuwaniem awarii, praca : Księginice 4 oraz w terenie Gminy Lubin
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Księginice (dolnośląskie)
zabezpieczenie ciągłości produkcji poprzez odpowiednie zarządzanie procesem wewnętrznej gospodarki materiałowej, zarządzanie strefami magazynowymi oraz planowanie ich obłożenia/wykorzystania, planowanie załadunków, koordynacja procesu wysyłek, planowanie transportu; bardzo dobra znajomość programu EXCEL, umiejętność pracy w zespole, umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów, wytrwałość, odporność na stres, dynamika działania, umiejętność samodzielnego planowania oraz organizacji czasu; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku kierowniczym; biegła znajomość języka angielskiego; godziny pracy: 7:30-16:00.
PEARL STREAM SA STRZELCE OPOLSKIE - 2015-11-10 - Strzelce Opolskie (opolskie)