SPECJALISTA DO SPRAWADMINISTRACJI I SPRZEDAŻY Głogówek oferta pracy VTO-DEKOR SP.Z.O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAWADMINISTRACJI I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedażowych
Data publikacji: 2016-07-07
Lokalizacja: Głogówek (opolskie)
Pracodawca: VTO-DEKOR SP.Z.O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:FABRYCZNA 4a, 48-250 Głogówek, powiat: prudnicki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedażowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAWADMINISTRACJI I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogówek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: prudnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogówek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), handlowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana znajomość programu SAP Businnes ONE
Nazwa pracodawcy: VTO-DEKOR SP.Z.O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
Adres pracodawcy:
FABRYCZNA 4a, 48-250 Głogówek, powiat: prudnicki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Podanie, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: prudnicki
Gmina pracodawcy: Głogówek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogówek
Ulica pracodawcy: FABRYCZNA
Numer budynku pracodawcy: 4a
Profil działalności pracodawcy: działalność poligraficzna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.07.2016
Oferta pracy ważna do: 02.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów, obsługa sklepów internetowych, bieżący monitoring rynku i konkurencji
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami. Profesjonalna obsługa klientów. Sprzedaż i dosprzedaż produktów finansowo-ochronnych i majątkowych zgodnie z wspólnie określonymi celami.- Firma oferuje: Komfortowe warunki finansowe (stała podstawa oraz zmienny element wynagrodzenia), formę współpracy / zatrudnienia dopasowaną do indywidualnych potrzeb Kandydata, nowoczesne biuro w centrum miasta ze strefą wypoczynku, współpracę z przełożonym ceniącym system pracy oparty o work-life balance, tablet i wygodne aplikacje do pracy, bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowane ścieżki kariery.- Specjalista jest filarem naszej firmy. To on buduje relacje, które są dla nas najważniejsze. Pozyskuje klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązania. Buduje wspólną odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych Klientów.- Praca w oddziale firmy w Katowicach oraz również praca w terenie na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 1500 złoty/brutto/podstawy + prowizja od wyników sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość podpisania umowy zlecenia na innych warunkach lub podjęcia współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.- Praca na 3/4 etatu w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie z maturą. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta lub telemarketingu. Wymagana umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji. Wymagana łatwości wykorzystywania nowych technologii (na przykład obsługa Tabletu). Chęci rozwoju i nastawienia na działanie.
AEGON SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
samodzielne prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Sił Zbrojnych RP
3 Regionalna Baza Logistyczna Kraków - 2018-08-03 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie wyższe; mile widziane roczne doświadczenie; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: kontakt z klientem, rozwiązywanie problemów - prowadzenie analiz; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SEOYON ELECTRONICS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Gliwice (śląskie)
j.w.
Grupa DSF Sp. z o. o. - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie nowych klientów, sprzedaż powierzchni reklamowych w internecie, praca w terenie. Wymagane prawo jazdy kat. B, wykształcenie średnie, znajomość technik sprzedaży w sprzedaży bezpośredniej
"DOBA. PL PORTALE LOKALNE, T. KURIATA, P. WĄSIŃSKI, T. ZIEMBICKI - SPÓŁKA JAWNA" - 2016-06-07 - Kłodzko (dolnośląskie)
Kontakt osobisty lub tel: 516 004 848(w celu umówienia się na spotkanie).Praca na 1 zmianę w godz. 8-16.Zamawianie części do przyczep oraz naczep.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-06-22 - Andrychów (małopolskie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie dokumentacji i ich archiwizacja, pełnienie funkcji sekretarza Komisji Przetargowych, reprezentacja przed KIO, itp. Mile widziane osoby niepełnosprawne
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
uzyskiwanie ofert, składanie zamówień, monitorowanie zamówienia do realizacji, dokumentacja
KART-MAP Krzysztof Łachacz Sp. Jawna - 2016-05-11 - Nikielkowo (warmińsko-mazurskie)
rekrutacja pracowników z Polski oraz z Ukrainy- koordynowanie spraw związanych z przyjazdem, zatrudnieniem i zakwaterowaniem pracowników z Ukrainy, tłumaczenie szkoleń, administrowanie dokumentacją parcowników
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Gliwice (śląskie)
wystawianie faktur, dokumentów magazynowych, sprządzanie zestawień
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Podgórze (podlaskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich z ZUS, US, GUS, PFRON, rozliczanie zajęć komorniczych i prowadzenie korespondencji w tym zakresie, tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
EUROCENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-02 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż wyrobu, rozliczanie tras kierowcy, wyliczanie podatku, współpraca z: ZUS, Urząd Skarbowy
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiazania ubezpieczeniowo-finansowego
MSP KONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-03 - Lublin (lubelskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowanie i realizacja róznych form zajęć terapeutycznych.
Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II Glinik Dolny - 2016-04-13 - Glinik Dolny (podkarpackie)
wg stanowiska
Harriot Dynamic Finance and Law Group - 2015-11-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Montaż instalacji przeciwpożarowych
HAD - SYSTEM Artur Hadera - 2018-04-17 - Zaborów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
Wycena i realizacja projektu. Gromadzenie informacji i danych niezbędnych do przygotowania oferty. Wyszukiwanie przetargów zgodnie z charakterem działalności spółi. Prowadzenie korespondencji w ramach złożonej oferty. Znajomość przepisów i procedur zgodnie z ust. Prawo Zamówień Publicznych
Cyfrowe Sieci Multimedialne Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór i ustalanie harmonogramu przejazdu samochodów ciężarowych, przygotowywanie dokumentów przewozowych,
Towarowy Transport Drogowy Jan Ryszewski - 2017-10-19 - Kobyłka (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe (handel zagraniczny, transport i logistyka), umiejętności: łatwość nawiazywania kontaktów, znajomość branży (chemia przemysłowa/spożywcza- rynki Europy Wschodniej), prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 3 lata w branży handlowej, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu biegłym, angielskiego komunikatywnie. Ogólny zakres obowiązków:pozyskiwanie nowych dostawców, odbiorcow, kontrahentów z rynku Europy Wschodniej, sprzedaż, zakup towarów,negocjacje cen surowców .
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Lublin (lubelskie)
Odpowiedzialność za zaopatrzenie firmy w media (woda, gaz, energia elektryczna, kanalizacja, woda ciepła, paliwa i inne);współpraca oraz negocjowanie z dostawcami cen usług i towarów;realizowanie obowiązków firmy w zakresie ochrony środowiska; prowadzenie wynajmu pomieszczeń; prowadzenie rejestrów aut firmowych, analiza spalania i przebiegów, przeglądy, badania; aktualizowanie przeglądów wymaganych dla obiektów budowlanych; prowadzenie dokumentacji związanej z instalacjami oraz konserwacjami systemów alarmowych; wsparcie podczas otwierania nowych oddziałów firmy.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Siedlce (mazowieckie)
Prowadzenie kadr i płac w pełnym zakresie
WOWIX-TRANS SPÓŁKA CYWILNA - 2017-03-16 - Zagorzyn (wielkopolskie)
prace magazynowe, kompletowanie towaru zgodnie z zamówieniem
kontakt przez OHP - 2017-03-13 - Szczepańcowa (podkarpackie)
Praca wykonywana będzie w języku tureckim, telefonowanie do klientów, ściąganie należności, kontrolowanie kont klientów oraz uzgadnianie balansów na kontach, generowanie danych z systemu i sporządzanie raportów, odpowiadanie w języku tureckim na wszelkeigo rodzaju zapytania klientów oraz dzaiłu finansów, kontakt z bankiem, księgowanie wpłat, dodatkowe zadania przydzielone przez team leadera w ramach zespołu.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Kraków (małopolskie)
Zatrudnimy Specjalistę ds ochrony w obiekcie handlowym.Oczekujemy doświadczenia w branży ochrony, obsługi systemów cctv,systemów alarmów, współpracy w zespole,kreatywności, efektywności z nastawieniem na wyniki. Preferowane osoby służb mundurowych lub z bogatym doświadczeniem.Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, stawka godzinowa od 12 zł/h.
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "JUSTUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Racibórz (śląskie)