SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ (3/4 ETATU) Katowice oferta pracy AEGON SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ (3/4 ETATU)
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: - Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami. Profesjonalna obsługa klientów. Sprzedaż i dosprzedaż produktów finansowo-ochronnych i majątkowych zgodnie z wspólnie określonymi celami.- Firma oferuje: Komfortowe warunki finansowe (stała podstawa oraz zmienny element wynagrodzenia), formę współpracy / zatrudnienia dopasowaną do indywidualnych potrzeb Kandydata, nowoczesne biuro w centrum miasta ze strefą wypoczynku, współpracę z przełożonym ceniącym system pracy oparty o work-life balance, tablet i wygodne aplikacje do pracy, bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowane ścieżki kariery.- Specjalista jest filarem naszej firmy. To on buduje relacje, które są dla nas najważniejsze. Pozyskuje klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązania. Buduje wspólną odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych Klientów.- Praca w oddziale firmy w Katowicach oraz również praca w terenie na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 1500 złoty/brutto/podstawy + prowizja od wyników sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość podpisania umowy zlecenia na innych warunkach lub podjęcia współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.- Praca na 3/4 etatu w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie z maturą. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta lub telemarketingu. Wymagana umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji. Wymagana łatwości wykorzystywania nowych technologii (na przykład obsługa Tabletu). Chęci rozwoju i nastawienia na działanie.
Data publikacji: 2016-03-04
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: AEGON SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 29, 40-009 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami. Profesjonalna obsługa klientów. Sprzedaż i dosprzedaż produktów finansowo-ochronnych i majątkowych zgodnie z wspólnie określonymi celami.- Firma oferuje: Komfortowe warunki finansowe (stała podstawa oraz zmienny element wynagrodzenia), formę współpracy / zatrudnienia dopasowaną do indywidualnych potrzeb Kandydata, nowoczesne biuro w centrum miasta ze strefą wypoczynku, współpracę z przełożonym ceniącym system pracy oparty o work-life balance, tablet i wygodne aplikacje do pracy, bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowane ścieżki kariery.- Specjalista jest filarem naszej firmy. To on buduje relacje, które są dla nas najważniejsze. Pozyskuje klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązania. Buduje wspólną odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych Klientów.- Praca w oddziale firmy w Katowicach oraz również praca w terenie na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 1500 złoty/brutto/podstawy + prowizja od wyników sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość podpisania umowy zlecenia na innych warunkach lub podjęcia współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.- Praca na 3/4 etatu w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie z maturą. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta lub telemarketingu. Wymagana umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji. Wymagana łatwości wykorzystywania nowych technologii (na przykład obsługa Tabletu). Chęci rozwoju i nastawienia na działanie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 1500 złoty/brutto/podstawy + prowizja od wyników sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość podpisania umowy zlecenia na innych warunkach lub podjęcia współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ (3/4 ETATU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie z maturą. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta lub telemarketingu. Wymagana umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji. Wymagana łatwości wykorzystywania nowych technologii (na przykład obsługa Tabletu). Chęci rozwoju i nastawienia na działanie.
Nazwa pracodawcy:
AEGON SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Giełda Pracy - Spotkanie z Pracodawcą: 31.03.2016 godz. 9:00 - PUP KATOWICE, ul. Pośpiecha 14 - Sala Pracodawców (Piętro I) - KONIECZNIE ZABRAĆ CV !!!
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.aegon.pl
Ulica pracodawcy: Pośpiecha
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH. PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE.
Nazwisko osoby zgłaszającej: Jacek Pająk
Adres składania dokumentów aplikacyjnych na to stanowisko:
Pawła Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Pawła Pośpiecha
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.03.2016
Data dodania oferty pracy: 04.03.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja celów sprzedażowych, kompleksowa obsługa klientów (przygotowywanie ofert handlowych, budowanie długoterminowych relacji z klientem), prowadzenie aktywnych działań w celu pozyskiwania klientów, raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami, dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca na terenie południowej Polski.
Technalux Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Zabrze (śląskie)
Pozyskanie klientów, budowanie sieci sprzedaży odzieży na terenie Ukrainy. Obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych. Gotowość do zagranicznych podróży służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie badań indyjskiego rynku, doradztwo, w tym polskim przedsiębiorcom
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piaseczno (mazowieckie)
Budowa wiarygodnej, aktualnej i komunikatywnej bazy informacyjnej dot. Informacji geograficznych, osobliwości przyrody, informacji o zabytkach, itp., świadczenie informacji turystyczno kulturalnej, prowadzenie sklepu z ceramiką (obsługa kasy fiskalnej).Wynagrodzenie 2100 zł brutto + premia 10 % + wysługa lat
Bolesławiecki Ośrodek Kultury Międzynarodowe Centrum Ceramiki w Bolesławcu - 2017-04-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
oferta w ramach stażu dla osób, które nie ukończyły 30 roku zycia: wprowadzanie danych do systemu komputerowego AMMS, obsługa pacjenta, segregowanie dokumentów archiwalnych, przyjmowanie i ewidencjonowanie dokumentacji medycznej, obsługa urządzeń biurowych (fax, skaner, drukarka, kserokopiarka)
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Otwock (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert, pomoc w sprawach biurowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Dobrzeń (dolnośląskie)
analiza dokumentacji, koordynowanie spraw związanych z realizacją gwarancji
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Bogucin (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
x
Netto sp. z o.o - 2016-07-13 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie infrastruktury IT, różnorodnych aplikacji, przygotowywanie stacji roboczych, bieżąca obsługa zgłoszeń w ITSM. Wykorzystywane technologie: AD, SCCM, Virtualizacja, Windows Server 2008/2012, VNC, RDP i inne.
Qumak S.A. - 2017-02-07 - Lublin (lubelskie)
wyksz. minimum średnie, mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczna wiedza związana z projektowaniem tzw. stron "przyjaznych" SEO,praktyczna znajomość narzędzi e-marketingowych (SEM) oraz SEO,bardzo dobra znajomość narzędzi Google Adwords i Google Analytics,orientacja w aktualnych trendach i standardach tworzenia stron www,umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania bieżących zagadnień:
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; - kontakt z klientami telefoniczny oraz drogą elektroniczną; - szybkie reagowanie na zapytania klientów; - zabezpieczenie klientów w niezbędne informacje dotyczące statusu zamówień; - współpraca z działami wewnętrznymi.
Industrial Temps - 2016-12-14 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
Profesjonalna obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji, realizacja zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Kęty (małopolskie)
Sporządzanie ofert i dokumentacji handlowej,nadzór nad realizacja zamówień,utrzymywanie kontaktów z klientami. Administracja serwisu internetowego.
LOBBY MEBLE SP. Z O.O. - 2015-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
E-maliowa, telefoniczna obsługa klientów, dbanie o dobre relazcje z klientami, profesjonalna obsługa posprzedażowa, obsługa w zakresie sprzedaży.
MiHas Michał Hamułka Jawornik - 2016-06-23 - Jawornik (podkarpackie)
nadzór nad dokumentacją systemu HCCP, GHP, GMP; zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu jakości; prowadzenie szkoleń pracowników; wspólpraca z działem produkcji' udział w audytach oraz reprezentowanie przed organami kontroli
DROMICO SP. Z O.O. SP.K. - 2016-04-29 - Kaliszkowice Ołobockie (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-27 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
KOORDYNACJA USŁUG PRZEPŁYWU TOWAROW DLA KLIENTA, ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU USŁUG I EFEKTYWNOŚCI KOSZTOWEJ, KONTAKTY Z DOSTAWCAMI USŁUG TRANSPORTOWYCH, PLANOWANIE KOSZTÓW I CZASU DOSTAWY.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zabierzów (małopolskie)
koordynacja działań e-commerce I sem, optymalizacja strony pod kątem SEO, przygotowanie materiałów i treści komunikacji online, obsługa zamówień składanych online, BUDOWANIE I REALIZACJA STRATEGII ONLINE DLA ROZWOJU MAREK, ROZWÓJ KANAŁÓW SPRZEDAŻY, KREOWANIE I PROWADZENIE SPRZEDAŻY, WSPARCIE W RAMACH BAZY KLIENTÓW, OBSŁUGA NOWEGO KLIENTA
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Poznań (wielkopolskie)
Wsparcie użytkowników od strony IT w zakresie systemu kadrowo-płacowego, tworzenie i utrzymywanie raportów dla użytkowników, utrzymywanie najnowszej wersji oprogramowania, kontakt z działem wsparcie technicznego dostawcy oprogramowania.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-08-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie klientów, promocja, reklama (dom weselny, catering).
BIAŁA WILCZYCA Anna Osiakowska - 2017-04-13 - Wilków (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontaktowanie z kontrahentami klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Mroków (mazowieckie)
•AKTYWNE PROWADZENIE REKRUTACJI BENEFICJENTÓW PROJEKTU;•WERYFIKACJĘ POPRAWNOŚCI ZGROMADZONYCH DOKUMENTÓW;•PRZYGOTOWYWANIE I GROMADZENIE DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH (FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE);•PRZYGOTOWANIE KAMPANII INFORMACYJNEJ;•PROWADZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WYMAGANEJ NA TYM STANOWISKU;•GROMADZENIE NIEZBĘDNYCH DANYCH ORAZ KOMPLETOWANIE POTRZEBNEJ DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU;•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM;
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2017-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
praca biurowa
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-07-26 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
Nauczyciel przedmiotów zawodowych elektrycznych
Zespół Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej-Curie w Płocku - 2016-05-30 - Płock (mazowieckie)
sporządzanie list płac- wyliczanie podstawy do naliczania zasiłków płacowych ze środków ZUS, naliczanie podatku dochodowego, skladek ZUS płaconych przez pracownika i zaklad pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Rokitno (lubelskie)
jw.
BPO EMPLOYMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
ZAKŁAD MECHANIKI MASZYN JÓZEF KRYSTOSEK - 2018-07-25 - Kopalina (opolskie)
Specjalista ds. finansów i sprawozdawczości odpowiada za: monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi, współpracę z księgowością, rekrutację. Do dodatkowych obowiązków Specjalisty ds. finansów i sprawozdawczości będzie należało:- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- kontakt z otoczeniem firmy;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- realizacja projektu zgodnie z harmonogramem;- promocja projektu.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.
Instytut Rozwiązań Biznesowych - 2017-04-28 - Zamość (lubelskie)
Analizowanie rynku branżowego w Armenii,nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę w Armenii,budowanie korzystnego wizerunku firmy
Global-Agenci Sp. z o.o. - 2016-05-18 - Przemyśl (podkarpackie)