SPECJALISTA DS. FINANSÓW I SPRAWOZDAWCZOŚCI Zamość oferta pracy Instytut Rozwiązań Biznesowych
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSÓW I SPRAWOZDAWCZOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista ds. finansów i sprawozdawczości odpowiada za: monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi, współpracę z księgowością, rekrutację. Do dodatkowych obowiązków Specjalisty ds. finansów i sprawozdawczości będzie należało:- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- kontakt z otoczeniem firmy;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- realizacja projektu zgodnie z harmonogramem;- promocja projektu.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.
Data publikacji: 2017-04-28
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Instytut Rozwiązań Biznesowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 4, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista ds. finansów i sprawozdawczości odpowiada za: monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi, współpracę z księgowością, rekrutację. Do dodatkowych obowiązków Specjalisty ds. finansów i sprawozdawczości będzie należało:- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- kontakt z otoczeniem firmy;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- realizacja projektu zgodnie z harmonogramem;- promocja projektu.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSÓW I SPRAWOZDAWCZOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętnośc pracy jako pracownik adm-biur. z elementami księgowości
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Do objęcia stanowiska konieczna jest znajomość realizacji projektów współfinansowanych z UE, w tym rozliczania projektów. Nie wymagamy doświadczenia mierzonego w latach. Kandydat zgłaszający się do pracy na tym stanowisku powinien także znać podstawy księgowości projektowej. Szczególnie przydatna będzie znajomość zagadnień kadrowych i płacowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Instytut Rozwiązań Biznesowych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Lubelska 7, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 28.04.2017
Oferta pracy ważna do: 27.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: analiza nowych funkcjonalności w sieciach komórkowych, przygotowanie materiałów szkoleniowych i szkoleń z tych funkcjonalności, analiza ustawień parametrów i metryk wydajnościowych, przygotowanie zasad wymiarowania i konfiguracji elementów i połączeń sieciowych. obrabianie danych wydajnościowych celem znalezienie korelacji miedzy wynikami sieci LTE a ustawieniami jej parametrów. Praca na czas określony : 1.02.2018 - 31.01.2018sala H
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozostali sprzedawcy sklepowi (ekspedienci)
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zadania związane z prowadzeniem harmonogramu oraz raportowaniem, w szczególności:aktualizację harmonogramu realizacji inwestycji, z uwzględnieniem logicznych relacji pomiędzy zadaniami,analizę wpływu zmian na harmonogram,monitorowanie stanu zaawansowania realizacji zadań i uaktualnianie harmonogramu w oparciu o dane nt. postępu prac,analizę zaawansowania prac w oparciu o metodę wartości wypracowanej,sporządzanie raportów dotyczących stanu harmonogramu dla potrzeb interesariuszy,przygotowywanie szczegółowych harmonogramów dla potrzeb prowadzenia akcji ofertowych oraz wyboru dostawców i podwykonawców,analizę ścieżki krytycznej i sygnalizowanie do Kierownictwa Projektu zagrożeń dla terminowej realizacji zadań, przeprowadzanie symulacji wpływu opóźnień, przyspieszeń, zmian sekwencji zadań na realizację projektu,przygotowanie propozycji działań korygujących w przypadku stwierdzenia odchyleń od harmonogramu,sporządzanie raportów, wyciągów i histogramów do Raportu Miesięcznego,wspomaganie inżynierów branżowych w zakresie związanym z harmonogramem.
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Jaworzno (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTA. PRZYGOTOWYWANIE OGŁOSZEŃ AUKCJI INTERNETOWYCH. PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE STRONAMI WWW. WYKONYWANIE FOTOGRAFII REKLAMOWEJ. OPRACOWANIE KAMPANII REKLAMOWEJ.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
przedtawicielstwo firmy niemieckiej, obsługa rynku europy środkowo-wschodniej
FOTOWOLTAIKA ŚLĄSKA Artur Pawlik - 2015-12-18 - Świdnica (dolnośląskie)
j.w.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert, rozliczanie wykonanych robót itp.
DROMAK Spółka z O.O. - 2015-12-08 - Poręby (łódzkie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające drogą elektroniczną, telefoniczną, poprzez fax/czat, korespondencją tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Kontakt z innymi działami firmy w sprawie zgłoszonych problemów. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) SP. Z O.O. - 2016-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży, komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;wynagrodzenie: 2000 netto
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PWF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Dobrzyca (wielkopolskie)
prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej wydatków wg planu, przygotowywanie dowodów księgowych , przyjmowanie, kompletowanie , sprawdzanie, dekretowanie , obsługa finansowo-księgowa, bankowa i kasowa , prowadzenie spraw budżetu zadaniowego, udział przy opracowywaniu sprawozdawczości budzetowej i finansowej, udział w przygotowywaniu materiałów do projektu budżetu i planu finansowego, prowadzenie dokumentacji środków trwałych , rozliczanie inwentaryzacjioferta jest również skierowana do osób niepełnosprawnych
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-04-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
POSZUKIWANIE I REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W J. UKRAIŃSKIM, TWORZENIE I PUBLIKOWANIE OGŁOSZEŃ REKRUTACYJNYCH. PLANOWANIE STRATEGII REKRUTACJI DANEJ FIRMY.
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-12 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej
BTB Inżynieria Budownictwo Instalacje Sp. z o.o. - 2018-03-08 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
przygotowanie zapytań ofertowych, zamówień, umówwspółpraca z kontrahentami, kompletowanie dokumentacji technicznej, archiwizowanie dokumentacji handlowej i technicznej
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Chorzów (śląskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2018-01-18 - Gdynia (pomorskie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
prace administracyjno-biurowe, rozliczenia, ewidencje, rozliczanie, wystawianie faktur, obsługa klienta
FIRMA SZCZEPANIAK - 2018-07-04 - Nekla (wielkopolskie)
prowadzenie szkoleń dla rolników
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2016-05-09 - Lublin (lubelskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie wietnamskimi, prowadzenie badań i analiz marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Stefanowo (mazowieckie)
montaż okablowania, montaż oświetlenia, gniazd itp., montaż rozdzielni itp., umowa o pracę na okres około 1 roku.
COM-EL Robert Witkowski - 2018-06-14 - Wrząca (łódzkie)
planowanie produkcji cukierniczej i piekarniczej, zbieranie i wykonywanie zamówień, pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży, negocjowanie umów z kontrahentami, pomoc w nadzorze pracy piekarzy i cukierników, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Kraków (małopolskie)
praca w agencji nieruchomości
KONTRAKT PLUS ELŻBIETA MINKINA-KWAŚNY - 2016-05-30 - Ruda Śląska (śląskie)
odpowiedzialność za rozówj sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich,kontakt z kontrahentami i klientami indyjskimi.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie raportów kasowych z kasy fiskalnej, dokonywanie operacji gotówkowych wpłat i wypłat z kasy, ewidencjonowanie płatności za zajęcia, sporządzanie sprzedaży biletów, współpraca z działem księgowości, sporządzanie dokumentacji związanej z zawarciem umowy o pracę. Praca na pełen etat od poniedziałku do czwartku w godzinach 12-20; piątek 9-17
Nadarzyński Ośrodek Kultury - 2017-08-01 - Nadarzyn (mazowieckie)
Wykonywanie instalacji kablowych dla klientów indywidualnych na sieciEtth oraz CU, praca w godz. 7-15/15-21
Calipso.pl Haber Robert - 2016-07-05 - Opole (opolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Zabrze (śląskie)
- Prace pomocnicze i porządkowe w kuchni i zapleczu,- Praca wg grafiku - lokal czynny w godzinach 11:00-19:00,- Wynagrodzenie do uzgodnienia,- Kontakt telefoniczny: 537-373-333.
WYPOCZYNEK I REKREACJA "JEZIORNA OSADA" GNOJEWO NAD JEZIOREM SPÓŁKA CYWILNA - 2017-11-02 - Gnojewo (pomorskie)
Praca w salonie firmowym PLUS-a. Doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klientów w salonie. Szukamy osób do salon w Gliwicach i Zabrzu. Praca w godzinach 9.00 - 21.00 w systemie 12/24.
LIBERTY POLAND S.A. - 2016-10-19 - Zabrze (śląskie)