SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Goleniów oferta pracy INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 13 PLN
Zakres obowiązków: POSZUKIWANIE I REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W J. UKRAIŃSKIM, TWORZENIE I PUBLIKOWANIE OGŁOSZEŃ REKRUTACYJNYCH. PLANOWANIE STRATEGII REKRUTACJI DANEJ FIRMY.
Data publikacji: 2017-10-12
Lokalizacja: Goleniów (zachodniopomorskie)
Pracodawca: INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 10b, 72-100 Goleniów, powiat: goleniowski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
POSZUKIWANIE I REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W J. UKRAIŃSKIM, TWORZENIE I PUBLIKOWANIE OGŁOSZEŃ REKRUTACYJNYCH. PLANOWANIE STRATEGII REKRUTACJI DANEJ FIRMY.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: INFORMACJA STAROSTY-ZATRUDNIENIE CUDZOZIEMCA
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Goleniów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: goleniowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Goleniów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 13 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.10.2017
Data zakończenia pracy: 26.10.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE MIN. 1 ROK
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 10b, 72-100 Goleniów, powiat: goleniowski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: informacja starosty - zatrudnienie cudzoziemca
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: goleniowski
Gmina pracodawcy: Goleniów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Goleniów
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 10b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 13.10.2017
Oferta pracy ważna do: 25.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizacja planów wsparcia sprzedazy zgodnie z określonymi celami, prezentacje produktu, przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej na rynkku lokalnym, planowanie i organizowanie kompleksowych akcji marketingowych i sprzedażowych
CENTRUM NAUKI I BIZNESU - 2016-02-18 - Chorzów (śląskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy;Jedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
- Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji ZUS, urzędu skarbowego. Ewidencja zwolnień lekarskich. Nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi pracowników. Znajomość języka angielskiego wymagana ze względu na różną narodowość pracowników firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek rachunkowość). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagany Certyfikat ukończenia kursu obsługi programu Płatnik. Wymagana biegła obsługa pakietów Word, Excel. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Katowice (śląskie)
Praca biurowa - prowadzenie rekrutacji pracowników
K&K Spółka z o. o. - 2017-05-29 - Leżajsk (podkarpackie)
Brak danych
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-07-17 - Mielec (podkarpackie)
opracowanie danych modernizacji ewidencji gruntów i budynków,oraz opracowanie danych geodezyjnych sieci uzbrojenia terenu
MGGP Spółka Akcyjna - 2017-07-27 - Gorlice (małopolskie)
Produkcja okien z PCV
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Nowy Sącz (małopolskie)
pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyj ęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego, wyjaśnianie skarg pacjentów, współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lu faktycznym pacjentów, prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze swiadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital oraz zapewnienie dostępu do informacji prawnej, prowadzenie czynności związanych ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta, przetwarzanie danych o charakterze sttystycznym, w tym o liczbie i rodzaju prowadzonych spraw
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2016-04-28 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
znajomość bieżących potrzeb zakładu, wyszukiwanie potencjalnych dostawców, analiza cen, warunków dostaw, zbieranie i analiza informacji na temat potencjalnych kontrahentów, negocjowanie warunków z kontrahentami, wybór kontrahentów, określanie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów, prowadzenie rejestrów dostawców i towarów , współudział w planowaniu produkcji i wielkości potrzebnych zapasów, nadzór nad transportem zamówionych materiałów, magazynowanie towarów, gospodarowanie zgromadzonymi zapasami
Zakład Usługowy ROSA Spółka z o.o. - 2017-06-06 - Tychy (śląskie)
Kompleksowa obsługa klienta, powiązana z koordynacją i monitorowaniem dostaw towaru do klienta.
Firma Handlowa "AUTO CENTER" Piotr Gronowski - 2016-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie pism w języku kurdyjkim i araabskim, pozyskiwanie klientów - firm arabskich i kurdyjskicj do obsługi księgowej. Praca na terenie Częstochowy, woj. śląskiego oraz całej Polski
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Częstochowa (śląskie)
Do zadań należeć będzie:- prowadzenie pełnej księgowości w tym księgowości materiałowej,- rozliczanie rejestrów VAT,- prowadzenie rozrachunków dostawców i odbiorców.
Pallmed Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Kadry i płace.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Sopot (pomorskie)
Prowadzenie marketingu firmy, obsługa programów marketingowych, prowadzenie strony, tworzenie reklam itp. Wymagania: wykształcenie min. średnie - mile widziane kierunkowe, mile widziane doświadczenie, znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość programów marketingowych, kreatywność, umiejętnośc pisania artykułów. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt: d.zasada (at) pl.beaphar.com lub 695-313-372.
Beaphar Polska sp.z o.o. - 2017-03-20 - Reda (pomorskie)
1. Sprawowanie kontroli oraz merytorycznego nadzoru w zakresie działalności racjonalizatorskiej.2. Przygotowywanie materiałów i opinii do zgłoszonych projektów racjonalizatorskich i przedstawianie ich na posiedzeniach komisji.3. Ewidencjonowanie zgłoszonych projektów racjonalizatorskich.4. Opracowywanie protokołów z posiedzeń komisji.5. Organizowanie i prowadzenie szkoleń z inspektorami ds. działalności racjonalizatorskiej.6. Opracowywanie planów działalności racjonalizatorskiej, planów wydatków finansowych oraz ich monitorowanie.7. Opracowywanie sprawozdań z działalności racjonalizatorskiej, organizowanie konkursów.8. Prowadzenie dokumentacji kontroli zarządczej.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2016-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem pracy.
Sąd Okręgowy w Płocku - 2018-01-22 - Płock (mazowieckie)
opracowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie dokumentacji technicznej
AG-POL Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy Dariusz Kruszyński - 2016-01-13 - Starachowice (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych kontaktów z klientem zagranicznym.Przygotowywanie ofert handlowych.Kontrolowanie rozrachunków z klientami.
BRILUM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-31 - Gostynin (mazowieckie)
Opieka nad osobami starszymi w ich domach, pomoc w codziennych czynnościach. Praca w ramach umowy zlecenie na terenie Bielska-Białej (od kilkunastu do kilkudziesięciu godzin tygodniowo - grafik do indywidualnego ustalenia). Proponowane wynagrodzenie od 200 do 1200 zł brutto miesięcznie (zależne od ilości przepracowanych godzin).
STOWARZYSZENIE "POMOCNA DŁOŃ" - 2016-04-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
Utrzymanie porządku i czystosci na terenie nieruchomości administrowanych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Lublin (lubelskie)
obsługa uroczystości pogrzebowych, przewóz osób zmarłych, prace na cmentarzu.
BŁAŻEJEWSKI MARIUSZ "PRZYMORZE", "EFEZ" USŁUGI POGRZEBOWE - 2017-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
ochrona terenów, obiektów i urządzeń wojskowych,
"LEMIS" Agencja Ochrony Osób i Mienia B. Irzycka Sp. J. - 2016-06-21 - Zielonka (mazowieckie)
specjalista ds. serwisu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, prace biurowe
SK INVEST Klaudia Sikorska - Maciąg - 2017-01-19 - Wolbrom (małopolskie)
PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH TOM-DOLEKO-EKOLA, ORGANIZACJA ODZYSKU OPAKOWAŃ S.A. W ZAKRESIE REALIZACJI PROCESU ZWIĄZANEGO Z ORGANIZOWANIEM, ZBIERANIEM ORAZ PRZETWARZANIEM OPAKOWAŃ I ODPADÓW OPAKOWANIIOWYCH, KONTROLA NAD TERMINOWOŚCIĄ PRZEKAZYWANYCH PRZEZ KONTRAHENTÓW DEKLARACJI ROZLICZENIOWYCH, PROWADZENIE I AKTUALIZACJA BAZY DANYCH KONTRAHENTÓW, PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z NADZOREM I KONTROLĄ DZIAŁALNOŚCI ZGODNIE Z ZACHOWANIEM ZASAD RACHUNKOWOŚCI ORAZ TAJEMNICY PRZEDSIĘBIORSTWA, INTERPRETACJA PRZEPISÓW Z ZAKRESU DZIAŁAL. GOSP. ORAZ PRAWA PODATKOWEGO W ZAKRESIE REALIZACJI PROCESU ZWIĄZANEGO Z ORG. ZBIERANIEM ORAZ PRZETWARZANIEMOPAKOWAŃ I ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH, BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW ORGANIZACJI, DORADZTWO W ZAKRESIE REALIZACJI PROCESU ZWIĄZANEGO Z ORGANIZOWANIEM, ZBIERANIEM ORAZ PRZETWARZANIEM ODZYSKIEM I RECYKLINGIEM OPAKOWAŃ I ODPADÓW OPAKOWAN. POD KONTEM PODATKOWYMWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY, PRACY W ZESPOLE, ŁATWOŚĆ W NAWIĄZYWANIU KONTAKTÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OBSŁUGA KOMPUTERA, (PAKIET MS OFFICE)MOGĄ BYĆ OSOBY Z KAŻDYM RODZAJEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn myjących, sprzątanie dużych pomieszczeń biurowych i socjalnych.Praca w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia, od pn. do pt. w godz.: 14.00-21.00.
Firma Usługowa KOMFORT - 2018-08-30 - Bielsko-Biała (śląskie)
sprzedaż telefoniczna, aktywne pozyskiwanie klientów z sektora B2B, nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, relacja budżetów sprzedażowych, umawianie spotkań dla działu handlowego, doradztwo w zakresie sprzedawanego produktu/doradca klienta, po podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia
IDMK SP Z O.O. - 2016-06-27 - Wolsztyn (wielkopolskie)