SPECJALISTA DS. OBSŁUGI Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM/P2P SERVICE CENTER ASSOCIATE (J. ANGIELSKI, J. UKRAIŃSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM/P2P SERVICE CENTER ASSOCIATE (J. ANGIELSKI, J. UKRAIŃSKI)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2016-02-29
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM/P2P SERVICE CENTER ASSOCIATE (J. ANGIELSKI, J. UKRAIŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Data zakończenia pracy: 07.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomia; umiejętność opracowywania strategii audytu; gruntowna znajomość zasad operacyjnych grupy Coca-Cola; min. 3 lata doświadczenia w korporacji międzynarodowej; biegła znajomość języka angielskiego, rosyjskiego oraz ukraińskiego. Zakres obowiązków: prowadzenie profesjonalnego serwisu dla klientów: odbieranie telefonów, maili od klientów wewnętrznych i zewnętrznych dostawców oraz podejmowanie wszelkich działań w celu rozwiązania problemów, kwestii dot. płatności oraz zamówień, dbanie o terminowe, zgodne z procedurami i akceptowalne przez klienta rozwiązywanie bieżących spraw i problemów, tworzenie analiz danych w celu przeprowadzania audytów oraz identyfikacji działań odbiegających od normy (np. dublowanie płatności, transakcja na wysokie kwoty), bezpośrednia komunikacja ze współpracownikami na terenie wielu krajów, m. in. z Coca Colą z siedzibą w Rosji i na Ukrainie w celu wsparcia nowych systemów informatyczno-rozliczeniowych. Praca w godz. 9:00-17:00.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 29.02.2016
Oferta pracy ważna do: 10.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Produkcja kebabu; kontakt z klientem w języku tureckim.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Duszniki (wielkopolskie)
jw
Omed-Mese Mensure Karatas - 2017-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa komputera i oprogramowania
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Legnica (dolnośląskie)
tworzenie ofert techniczno-handlowych, doradztwo techniczne w zakresie sprzedawanych produktów, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji
HULANICKI - BEDNAREK Sp. z o.o - 2016-08-18 - Chełm (lubelskie)
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejonów Turcji
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)
Prawidłowe, bieżące prowadzenie księgowości, finansów i spraw kadrowo-osobowych w ramach funkcjonowania LGD,
Lokalna Grupa Działania "MAZURSKIE MORZE" - 2017-02-21 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
-Szycie akcesorii jeździeckich dla koni,-CV na adres:jarpol (at) jarpol-konie.pl
JARPOL DREAM FACTORY DANUTA BIELSKA - 2016-06-02 - Tczew (pomorskie)
montaż i eksploatacja urządzeń, prace kontrolno-pomiarowe, konserwacja i naprawy.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie biura Stowarzyszenia, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Poznań (wielkopolskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-03-20 - Rokocin (pomorskie)
Rekrutacja pracowników, zarządzanie kadrami, korespondencja firmy, wykonywanie comiesięcznego przeglądu obecności pracowników i przekazywanie do działu księgowości,comiesięczny raport dla kierownictwa spółki, kontakt z urzędami pracy, organizacjami państwowymi,wykonywanie dodatkowych zadań zgodnie z instrukcjami rzełożonych
KES Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-06-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie posiłków regeneracyjnych, cateringów, przygotowywanie wypieków. Pozyskiwanie klientów, prowadzenie rozliczeń. W przyszłości możliwość zatrudnienia w pełnym wymiarze etatu. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 1 m-ąc. zmiany w zakresie 06.00 - 22.00.
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA PERFEKCJA - 2015-12-01 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa recepcji, przyjmowanie, rejestracja zakwaterowania, formalności związane z usługami hotelowymi, prowadzenie rachunków związanych z pobytem w hotelu , możliwość zastępstwa w recepcji/kasie pływalni. WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie, komunikatywna znajomość języka angielskiego, mile widziane doświadczenie.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji im. Burmistrza Adolfa Dietziusa - 2018-01-18 - Jarosław (podkarpackie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowanie materiałów, pomoc przy załadunku pras drzewnych, wyjmowanie wsadów z prasy po skończonym procesie prasowania
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Biała Niżna (małopolskie)
prowadzenie postępowania administracyjnego , uczestniczenie w kontrolach sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Żagań (lubuskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników szpitala oraz przychodni, ustalanie uprawnień pracowniczych do prawa do urlopu, dni wolnych i uprawnień rodzicielskich, informowanie pracowników o przysługujących im uprawnieniach, wprowadzanie, uzupełnianie i weryfikacja danych w Systemie Symfonia ERP. Praca na pełen etat w godzinach 7:30-15:05. Wysokość wynagrodzenia 2000zł/Brutto + dodatek za staż
ZOZ Samodzielny Publiczny Zespół ZOZ - 2017-07-27 - Pruszków (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych dostosowanych do potrzeb klientów, aktywne budowanie i utrzymywanie własnego portfela klientów, doradzanie klientom w obszarze planowania powierzchni reklamowych, opracowywanie media planów. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej.
ZERA GROUP SP. Z O.O. - 2018-02-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa klientów w zakresie działań windykacyjnych. Prowadzenie negocjacji telefonicznych oraz mailowych w sprawie spłat należności. Przygotowywanie pozwów oraz wniosków egzekucyjnych we współpracy z kancelaria prawną. Sporządzanie zestawień i sprawozdań dotyczących prowadzonych spraw. Stała współpraca z innymi działaniami firmy. Bieżące raportowanie do przełożonego.
SOBIANEK Marian Sobianek - 2016-03-02 - Parczew (lubelskie)
prace ziemne, budowlane, murarskie, instalacyjne, zbrojarskie
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Brzezina (dolnośląskie)
- zapoznanie z przepisami BHP i p.poż.,- sprzątanie materiałów,- wykonywanie prostych prac na terenie budowy,- pomoc przy wykonywaniu montażu rurociągu,- załadunek i rozładunek materiałów i sprzętu w obrębie miejsca prowadzenia prac,- rozbiórka niepotrzebnych elementów i ich składowanie,- sprzątani miejsca pracy,- układanie narzędzi,- zabezpieczanie materiałów handlowych,- drobne naprawy oraz czyszczenie narzędzi,- dbanie o porządek miejsca pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Słupca (wielkopolskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie zawodowe: 5 lat; bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( w tym MS Office); zakres obowiązków: obsługa klientów jednostki (przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych), obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie i księgowanie raportów kasowych dokonywanie wpłat i wypłat bankowych, prowadzenie rejestru faktur zakupowych, wprowadzanie faktur i dok. księgowych do programu, przyg. dziennych płatności, wystawianie not korygujących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2017-11-17 - Gliwice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych, obliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji BHP, ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Rydułtowy (śląskie)
Obsługa klientów, udzielanie konsultacji, obsługa kontroli, rozliczanie firm.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu sprzedaży, fachowe doradztwo branżowo-handlowe, aranżowanie i prowadzenie prezentacji wyrobów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży, systematyczne wizyty u klientów, przygotowywanie ofert sprzedażowych, kontrola terminowości płatności; WYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie - technik handlowiec, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z klientami, nastawienie na realizację założonych celów, umiejętność planowania i zarządzania czasem, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność i odpowiedzialność w wykonywanej pracy, znajomość obsługi pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, znajomość rynku - mile widziana; FIRMA OFERUJE: niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop), aktywny udział w rozwoju firmy, dobrą atmosferę pracy w zespole, pomoc w organizacji pracy i zdobywaniu nowych klientów, szkolenia z zakresu znajomości produktów; KONTAKT: cv ze zdjęciem + list motywacyjny na adres rekrutacja (at) expack.pl
EXPACK KRYSTYNA ROMER, BOŻENA PAWLIK, ANDRZEJ PIETRZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-10 - Lubliniec (śląskie)