SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHIATRII Płock oferta pracy Sąd Okręgowy w Płocku
Stanowisko: SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHIATRII
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem pracy.
Data publikacji: 2018-01-22
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Sąd Okręgowy w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHIATRII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: lekarz - specjalista psychiatrii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), medyczne, kierunek: psychiatria
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania : kandydat winien spełniać warunki określone wart. 8 ust. 2 ustawy o opiniodawczych zespołów sądowych specjalistów (Dz. U. z 2015 r. poz. 1418 ze zm.), tj. być osobą: a) mającą pełną zdolność do czynności prawnych, b) posiadającą obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu ( EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej albo obywatelstwo innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje jej prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach, c) mającą nieposzlakowaną opinię, d) która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, e) przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, f) której stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, g) która jest lekarzem posiadającym specjalizację z zakresu psychiatrii.
Nazwa pracodawcy: Sąd Okręgowy w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgłoszenia do konkursu należy złożyć do dnia 12 lutego 2018 r. do godz. 15:30 w sekretariacie I Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów (Płock, ul. Bielska 1) lub drogą pocztową (z dopiskiem "konkurs na stanowisko specjalisty"). W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową za datę ich złożenia uważa się datę wpływu zgłoszenia. Zgłoszenie powinno zawierać: a) wniosek o zatrudnienie na stanowisku, na które przeprowadzany jest konkurs, b) życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej, c) oryginały lub urzędowo poświadczone odpisy dokumentów potwierdzających prawo wykonywania zawodu lekarza i posiadanie specjalizacji w zakresie psychiatrii, d) oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej, obywatelem innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej albo obywatelem innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach, e) oświadczenie, że ma pełną zdolność do czynności prawnych, f) oświadczenie, że me został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe oraz że nie jest przeciwko niemu prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, g) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które jest przeprowadzany konkurs, wydane przez lekarza uprawnionego do przeprowadzania wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich pracowników, na podstawie wyników badania lekarskiego przeprowadzonego przy uwzględnieniu tego, że na stanowisku kierownika zespołu i na stanowisku specjalisty występują zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych związanych z odpowiedzialnością oraz obejmującego, jeśli lekarz przeprowadzający badanie uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny stanu zdrowia, skorzystanie z konsultacji psychologicznej, h) do zgłoszenia kandydat moze dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: wymiar sprawiedliwości
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: lekarz - specjalista psychiatrii
Data dodania oferty pracy: 22.01.2018
Oferta pracy ważna do: 12.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrola nad prawidłowym przebiegiem cyklu produkcyjnego,weryfikowanie elementów przed i po produkcji. Praca w godzinach od 7-15
PREFCON SP ZOO - 2017-10-19 - Ozimek (opolskie)
Prowadzenie spraw personalnych pracowników RZI w Lublinie. Opracowanie oraz monitorowanie realizacji pism, urlopów pracowników. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz ewidencji badań lekarskich. Opracowywanie wykazu godzin pracowników.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2018-05-18 - Lublin (lubelskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac dla pracowników, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, dokonywanie rozliczeń z ZUS, US, GUS, PFRON, dekretacja list płac.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2017-08-01 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
koordynowanie procesów transportowych, realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, sporządzanie dokumentacji logistycznych
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Dębów (podkarpackie)
Branża reklamowa - Monter reklam.Montaż konstrukcji reklamowych z różnego rodzaju elementów lub prefabrykatów.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
Nauka/pomoc w:-wsparciu sprzedaży usług edukacyjnych poprzez analizę potrzeb edukacyjnych potencjalnych klientów-przygotowywaniu analiz rynkowych -obsłudze administracyjnej studiów podyplomowych
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż wyrobów gastronomicznych w kraju jak i za granicą, zarządzanie, organizacja imprez okolicznościowych. Praca na umowę o prace lub umowę zlecenie. Godziny oraz dni pracy do ustalenia z pracodawcą.
"POD GRUNWALDEM" Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Brzesko (małopolskie)
kompleksowa obsługa stoiska sprzedaży biletów oraz walidacji kodów kreskowych, drukowanie biletów, sprzedaż biletów z wykorzystaniem systemu rezerwacji , skanowanie biletów
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie strukturydostawców oraz odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego,sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucjąofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-04-28 - Opole (opolskie)
Przedstawiciel handlowy. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, negocjowanie umów.
EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Łódź (łódzkie)
Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane kierunki: handel zagraniczny, stosunki międzynarodowe, filologia niemiecka. Mile widziane 1-2 letnie doświadczenie w pracy w sprzedaży lub obsłudze klienta. Charakterystyka pracy: profesjonalna obsługa klienta biznesowego, samodzielne koordynowanie zamówień, ustalanie cen, możliwych terminów realizacji i wysyłek, stała komunikacja z Klientem. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
LYNKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Rybnik (śląskie)
poszukiwanie nowych klientów, kreowanie strategii sprzedażowych dla firm, skuteczne wdrażanie przyjętych akcji sprzedażowych, tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy, organizacja i koordynacja imprez, eventów sprzedażowych, reprezentacja firmy w kontaktach z kontrahentami, firmami
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNOLOGICZNE POLWIND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-20 - Kaniewo (kujawsko-pomorskie)
analiza dokumentacji projektowej i materiałów przetargowych, opracowywanie kosztorysów, kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych w zakresie formalno-prawnym, sporządzanie zapytań ofertowych, sporządzanie wniosków materiałowych, pozyskiwanie i gromadzenie informacji na temat planowanych inwestycji i organizowanie przetargów
Firma Usł.-Handl. "ELGAR" Ireneusz Lipiński - 2017-05-12 - Józefów (łódzkie)
prowadzenie sekretariatu, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Głogów (dolnośląskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- zbieranie informacji o sprzedaży danego produktu/ usług w celu dokonywania analizy rynku i oceny ofert konkurencji i sporządzanie na tej podstawie rekomendacji dot. niezbędnych parametrów oferty sprzedażowej- Sprzedaż ofert dodatkowych tj. imprezy cykliczne na Sali Zabaw- prowadzenie raportów sprzedażowych, inwentaryzacji- tworzenie ofert sprzedażowych z uwzględnieniem cen rynkowych sprzedaży danego produktu/ usługi oraz po sporządzeniu kalkulacji optymalnej ceny dla przygotowanej oferty- składanie zamówień- uczestniczenie w tworzeniu i nadzorowaniu realizacji budżetów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Świebodzin (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Monitorowanie systemów do gromadzenia danych rachunkowych oraz do przygotowania sprawozdań z produkcji roślinnej, analiza danych rachunkowych (samodzielnie oraz we współprcy z innymi pracownikami), przetwarzanie danych przy pomocy gotowego oraz samodzielnie opracowanego oprogramowania: zestawienia tabelaryczne, sortowanie, filtrowanie, selekcja danych z wielu tabel do jednej wg przekazanych zasad, projektowanie nowych funkcjonalności, testowanie, analiza błędów, zbieranie i gromadzenie danych oraz doskonalenie źródeł i metod pobierania danych.
"KARSKO" Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Karsko (zachodniopomorskie)
naliczanie wynagrodzeń, naliczanie zasiłków, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS PFRON), prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów kadrowych, obsługa programów kadrowych, kontakt z klientami
REAL-POL Kancelaria Podatkowa mgr Krzysztof Wantuch - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań, prawo jazdy kat. B; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
Inter Chempack Sp z o.o. - 2017-07-31 - Gliwice (śląskie)
wyksz. min. średnie, umiejętności interpersonalne, profesjonalna obsługa komputera, komunikatywna znajomość języka obcego, osoba zarejestrowana w PUP, poniżej 30 r/ż
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa ruchu towaru pomiędzy Produkcją i Magazynem. Dokumentacja przepływu i rozmieszczenia towaru w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami, Zapewnienie płynnej pracy maszyn produkcyjnych poprzez sprawne zapewnienie towaru na Produkcji wydawanym z Magazynu, Wystawienie dokumentacji magazynowej, Obsługa ruchu towaru podczas przyjęcia do Zakładu i wydania towaru z ZakładuSpotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Ziębice (dolnośląskie)
Zamawianie materiałów budowalnych, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Dębno (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,przyjmowanie reklamacji,udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-15 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowywanie i montaż reklam, elementów komunikacji wizualnej
Mabit Studia Realizacji Reklamowych Waldemar Polcyn - 2018-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa realizacji zamówień, ścisła współpraca z partnerami handlowymi, negocjowanie cen, współpraca z innymi oddziałami, realizacja wyznaczonych celówWYMAGANIA: wykształcenie średnie, obsługa komputera (Ms Office, Excel) planowanie i realizacja zadań własnych i zespołu, wysokie zdolności komunikacyjne, motywacja do pracy, doświadczenie w dziale handlowym, mile widziana znajomość języka angielskiegoKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 536 100 368 lub rekrutacja (at) architekciedukacji.pl z dopiskiem specjalista ds. zamówień
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Jarosław (podkarpackie)
Zakres obowiązków: Prace przy montażu nawierzchni kolejowej w tym: wymienianie elementów nawierzchni kolejowej, w tym szyn kolejowych, podkładów, itd., montowanie przęseł torowych, układanie torów z pomocą sprzętu zmechanizowanego według opracowanych procesów technologicznych, wykonywanie prac przy podnoszeniu, podbijaniu i regulacji torów w planie i w profilu, posługiwanie się sprzętem zmechanizowanym do robót torowych: podbijakami, wiertarkami i szlifierkami do szyn, urządzeniami hydraulicznymi do nasuwania szyn, inne zlecone zadania związane ze stanowiskiem montera nawierzchni kolejowych
JOB BANK AURELIO BARSZCZEWSKI - 2018-11-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Praca w terenie na sieci stacji Państwowej Służby Hydrologiczno-Metrologicznej. Nadzór i utrzymanie w pełnej sprawności infrastruktury pomiarowej sieci stacji PSHM. Realizacja programu pomiarowo-obserwacyjnego właściwego dla poszczególnych stacji PSHM. Prace remontowo-konserwacyjne na sieci stacji pomiarowych PSHM. Zadania inspecyjno-szkoleniowe - ciągły nadzór merytoryczny w zakresie kontroli jakości materiału obserwacyjno-pomiarowego. Zabezpieczenie reprezentatywności pomiarów meteorologicznych poprzez lokalizowanie stacji zgodnie z wymaganiem. Opracowanie hydrologicznego materiału pomiarowo-obserwacyjnego z sieci stacji PSHM lub innych zestawień danych historycznych stanowiących zasób systemów bazodanowych użytkowych w IMGW-PIB oraz przekazywanie ich ustalonych zakresach i terminach do komórek odpowiedzialnych za ww. zasoby danych. Praca w aplikacjach bazodanowych.
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej-Państwowy Instytut Badawczy - 2016-09-27 - Gdynia (pomorskie)
udział w pracach teoretycznych i badawczych, prowadzenie badań wyrobów budowlanych, wykonywanie ekspertyz, orzeczeń i opinii technicznych, kontakty z klientami instytutu
INSTYTUT TECHNIKI BUDOWLANEJ-ODDZIAŁ WIELKOPOLSKI - 2016-01-08 - Poznań (wielkopolskie)
sprawdzenie i kompletacja dokumentacji towarzyszącej dostawom oraz ich archiwizacja; tworzenie i nadzorowanie obiegu dokumentów magazynowych przyjęcia i wydania materiałów i urządzeń,wprowadzanie danych i bieżąca aktualizacja elektronicznej bazy gospodarki magazynowej, przygotowanie - opracowanie; prowadzenie oraz archiwizacja korespondencji listowej i e-mailowej dotyczącej dostaw, działanie zgodnie z procedurami i procesami obowiązującymi na budowie w tym gospodarki magazynowej, opracowywanie raportów stanów magazynowych, opracowywanie protokołów niezgodności w przypadku zaistniałych wad jakościowych czy ilościowych,kompletacja i tworzenie oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji reklamacyjnej dotyczącej dostaw.
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-01 - Bogatynia (dolnośląskie)