SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH Łódź oferta pracy EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Przedstawiciel handlowy. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, negocjowanie umów.
Data publikacji: 2016-06-14
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:91-455 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przedstawiciel handlowy. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, negocjowanie umów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie do negocjacji.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Doświadczenie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie - minimum 3 miesiące.
Nazwa pracodawcy:
EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Żurawia 7/9/1, 91-455 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Żurawia
Numer budynku pracodawcy: 7/9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.06.2016
Data dodania oferty pracy: 13.06.2016
Oferta pracy ważna do: 12.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca na linii produkcuyjnej- produkcja amortyzatorów, części samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gliwice (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Specjalista do spraw rozliczeń
BUDIZOL SP.Z O.O. PROPERTY S.K.A. - 2015-10-26 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe ( Technologia Żywności , Towaroznawstwo bądź pokrewne) Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość systemu HACCP, mile widziana BRC ,YUM BrandsMile widziane uprawnienia audytora wewnętrznego, szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i jakości żywnościZnajomość prawa żywnościowego Komunikatywna znajomość języka angielskiego Znajomość pakietu MS OfficeMile widziane prawo jazdy kat. BDobra organizacja czasu pracy, samodzielność, dokładność Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu DyspozycyjnośćZAKRES OBOWIĄZKÓW: wdrażanie, utrzymanie i rozwój systemu jakości i bezpieczeństwa żywności w zakładzie (GMP, GHP, HACCP , BRC, YUM Brands), z uwzględnieniem wymagań klientównadzór nad dokumentacją systemu jakości i bezpieczeństwa żywności (przygotowanie, aktualizacja, weryfikacja dokumentów, archiwizacja);uczestnictwo w audytach zewnętrznych (kontrole urzędowe, audyty certyfikacyjne, audyty klientów);przeprowadzanie audytów wewnętrznych i inspekcji, dopilnowanie przestrzegania zasad higieny w zakładzieMonitorowanie i ocena dostawcówwspółpraca z zewnętrznymi dostawcami usług (ochrona zakładu przed szkodnikami, ekipa sprzątająca, laboratoria, itp.);rozpatrywanie reklamacji, wskazywanie działań korygujących/zapobiegawczych związanych z reklamacjami lub wewnętrznymi niezgodnościami w procesie/produkcieProwadzenie szkoleń wewnętrznych pracownikówodpowiadanie na zapytania klientów dotyczące produktów, procesów i systemu jakości i bezpieczeństwa żywnościOFERUJEMY: umowę o pracę możliwość rozwoju zawodowegodobrą atmosferę pracyDokumenty aplikacyjne (CV + list motywacyjny) z podaniem nazwy stanowiska w temacie prosimy nadsyłać na adres:Madama Sp. z o. o.ul. Niepodległości 4372-410 Golczewotel. 885 500 116Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"Bardzo dziękujemy za wszystkie aplikacje; jednocześnie informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
MADAMA Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Golczewo (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2016-11-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa drukarki wielkoformatowej, obsługa programów do druku, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Kraków (małopolskie)
- Identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie; tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży; analiza skuteczności działań sprzedażowych; weryfikacja działań konkurencji; dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi kontrahentami głównie z krajów wschodnich (m. in. Rosji i Ukrainy); budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych tj. konferencje, targi itp.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o dzieło od 15.06.2016 r. do 14.06.2019 r. Praca minimum 100 godzin miesięcznie. Stawka godzinowa rozliczenie miesięczne, 70 godzin / miesięcznie.- Wymagane wykształcenie wyższe dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane zaangażowanie w pracę. Wymagana obsługa komputera. Wymagana biegła znajomość języka rosyjskiego oraz białoruskiego w mowie i piśmie. Wymagana średnia znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Katowice (śląskie)
Organizacja zagranicznych misji gospodarczych, wystąpień targowych, organizacja spotkań biznesowych (B2B), wyjazdy zagraniczne z polskimi przedsiębiorcami, tłumaczenia ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie i rozliczanie kosztorysów, prowadzenie książki obiektu budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej dot. remontów i modernizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,prowadzenie okresowych przeglądów technicznych zasobów, organizowanie naboru wykonawstwa robót ( przetargów ), przekazywanie placów budowy, negocjacje przedumowne, sporządzanie projektów umów,prowadzenie nadzoru technicznego ( inwestorskiego) nad wykonywaniem robót remontowych i inwestycyjnych, dokonywanie odbioru robót i termomodernizacji
Spółdzielnia Mieszkaniowa "AGAT" w Złotoryi - 2018-06-07 - Złotoryja (dolnośląskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym francuskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
prowadznie sklepu internetowego, archiwizacja danych (oferty, zdjęcia), monitorowanie i aktywne ragowanie na informacje dotyczące marek i produktów firmy w inrernecie, obsługa firmowych stron internetowych, kordynowanie zleceń produkcyjnych i zarządzanie nimi, tworzenie ofert sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Świebodzice (dolnośląskie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych zagranicznych i krajowych, udział w spotkaniach rekrutacyjnych, selekcja aplikacji, headhunting, direct search kandydatów w innych krajach
MALTA DECOR SP. Z O.O. - 2018-05-14 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie strukturydostawców oraz odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego,sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucjąofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-04-28 - Opole (opolskie)
-
SANPRO INTERIM BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-13 - Świętochłowice (śląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała:realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej i wyposażenia wnętrzprzygotowanie ofert oraz umów handlowychkompletowanie dokumentów sprzedażowych pozyskiwanie nowych Klientów oraz współpraca z obecnymi Kontrahentamikoordynacja transportu i wysyłek towarów
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2016-02-23 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
Praca w Dziale Rozliczeń PodatkuNiemieckiego. Przygotowywanie, kompletowanie dokumentów do rozliczeń podatkowych w Niemczech. Kontakt z klientem:telefoniczny i/lub mailowy celem uzupełnienia brakujących dokumentów 3.Obsługi bazy CRM i uzupełnianie kartoteki klienta. Kontakt z PunktamiObsługi Klienta, praca w godz. 8-16
TIMETAX sp. z o.o. - 2016-06-17 - Opole (opolskie)
Nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami, wyszukiwanie nowych klientów, tworzenie bazy danych kontaktowych do klientów, wykonywanie połączeń telefonicznych w celu nawiązania współpracy z nowymi klientami.
Bezpieczne.it Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Szewce (dolnośląskie)
Rekrutacja pracowników na wolne miejsca pracy
WESTPOL-TEEUWISSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-05 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie działań z zakresu marketingu i reklamy, bezpośredniego wsparcia działów sprzedaży. Kreowanie wizerunku firmy w internecie, nadzór nad pozycjonowaniem, obsługa sprzedaży internetowej.
BKM SERWIS Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klienta biznesowego w zakresie wdrażania i serwisowania oprogramowania do wspomagania zarządzana przedsiębiorstwem.
ERPService Marek Kujawski - 2017-07-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Przygotowanie i realizacja wszystkich etapów procesu zakupu, ze względu na charakter przyszłych dostawców wymagana jest biegła znajomość języka tureckiego. Praca na 3/4 etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Raszyn (mazowieckie)
Obsługa klienta, dbałość o dobre imię, wyjazdy służbowe targi, delegacje(pracodawca daje możliwość zakwaterowania, sfinansowania lub dofinansowania kosztów podróży)
Łużyckie Praliny Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Lubsko (lubuskie)
Utrzymanie i eksploatacja oświetlenia miejsc publicznych na terenie miasta,wydawanie warunków i dokonywanie uzgodnień dotyczących infrastruktury technicznej na terenie miasta (wydawanie warunków dla budowy, przebudowy oświetlenia miejskiego i uzgadnianie dokumentacji projektowej na podstawie wydanych warunków),przygotowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy i usługi w zakresie utrzymania i eksploatacji sieci oświetlenia miejsc publicznych,zawieranie i realizacja umów łącznie z ich rozliczeniem na dostawy i usługi w zakresie utrzymania i eksploatacji sieci oświetlenia miejsc publicznych, prowadzenie ewidencji infrastruktury technicznej,współudział w opracowywaniu programów rozwoju infrastruktury technicznej miasta.
Urząd Miasta - 2016-07-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie eweidecji czasu i pracy, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Kobyla Góra (wielkopolskie)
Przewóz osób na terenie kraju.
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
wyksz. wyższe bądź w trakcie studiów,znajomość podstaw e- marketingu i informatyki, nastawienie na długookresowy wynik sprzedaży, umiejętność aktywnej sprzedaży i obsługi klienta, dyscyplina w planowaniu i wykonywaniu pracy, biegła obsługa komputera i internetu, prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie w branży telekomunikacyjnej; opieka nad klientem biznesowym, negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie doradztwa ds. przedsiębiorczości obejmującego: kwestie związane z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej (w tym: konsultacje pomysłu biznesowego, przygotowanie biznes planu, rejestracja firmy, pomoc w wyborze metod rozliczania działalności, zagadnienia księgowe), pozyskiwanie finansowania (dotacje, pożyczki, kredyty itp.), informacje na temat instytucji otoczenia biznesu, wspierających przedsiębiorczość, przygotowanie do prezentacji przed potencjalnym inwestorem, ochronę własności intelektualnej i komercjalizację wyników badań naukowych. Kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród uczestników projektu.
Politechnika Gdańska - 2016-06-22 - Gdańsk (pomorskie)