SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI Szczecin oferta pracy kontakt przez PUP
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na wanny.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH TOM-DOLEKO-EKOLA, ORGANIZACJA ODZYSKU OPAKOWAŃ S.A. W ZAKRESIE REALIZACJI PROCESU ZWIĄZANEGO Z ORGANIZOWANIEM, ZBIERANIEM ORAZ PRZETWARZANIEM OPAKOWAŃ I ODPADÓW OPAKOWANIIOWYCH, KONTROLA NAD TERMINOWOŚCIĄ PRZEKAZYWANYCH PRZEZ KONTRAHENTÓW DEKLARACJI ROZLICZENIOWYCH, PROWADZENIE I AKTUALIZACJA BAZY DANYCH KONTRAHENTÓW, PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z NADZOREM I KONTROLĄ DZIAŁALNOŚCI ZGODNIE Z ZACHOWANIEM ZASAD RACHUNKOWOŚCI ORAZ TAJEMNICY PRZEDSIĘBIORSTWA, INTERPRETACJA PRZEPISÓW Z ZAKRESU DZIAŁAL. GOSP. ORAZ PRAWA PODATKOWEGO W ZAKRESIE REALIZACJI PROCESU ZWIĄZANEGO Z ORG. ZBIERANIEM ORAZ PRZETWARZANIEMOPAKOWAŃ I ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH, BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW ORGANIZACJI, DORADZTWO W ZAKRESIE REALIZACJI PROCESU ZWIĄZANEGO Z ORGANIZOWANIEM, ZBIERANIEM ORAZ PRZETWARZANIEM ODZYSKIEM I RECYKLINGIEM OPAKOWAŃ I ODPADÓW OPAKOWAN. POD KONTEM PODATKOWYMWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY, PRACY W ZESPOLE, ŁATWOŚĆ W NAWIĄZYWANIU KONTAKTÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OBSŁUGA KOMPUTERA, (PAKIET MS OFFICE)MOGĄ BYĆ OSOBY Z KAŻDYM RODZAJEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Data publikacji: 2018-07-18
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH TOM-DOLEKO-EKOLA, ORGANIZACJA ODZYSKU OPAKOWAŃ S.A. W ZAKRESIE REALIZACJI PROCESU ZWIĄZANEGO Z ORGANIZOWANIEM, ZBIERANIEM ORAZ PRZETWARZANIEM OPAKOWAŃ I ODPADÓW OPAKOWANIIOWYCH, KONTROLA NAD TERMINOWOŚCIĄ PRZEKAZYWANYCH PRZEZ KONTRAHENTÓW DEKLARACJI ROZLICZENIOWYCH, PROWADZENIE I AKTUALIZACJA BAZY DANYCH KONTRAHENTÓW, PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z NADZOREM I KONTROLĄ DZIAŁALNOŚCI ZGODNIE Z ZACHOWANIEM ZASAD RACHUNKOWOŚCI ORAZ TAJEMNICY PRZEDSIĘBIORSTWA, INTERPRETACJA PRZEPISÓW Z ZAKRESU DZIAŁAL. GOSP. ORAZ PRAWA PODATKOWEGO W ZAKRESIE REALIZACJI PROCESU ZWIĄZANEGO Z ORG. ZBIERANIEM ORAZ PRZETWARZANIEMOPAKOWAŃ I ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH, BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW ORGANIZACJI, DORADZTWO W ZAKRESIE REALIZACJI PROCESU ZWIĄZANEGO Z ORGANIZOWANIEM, ZBIERANIEM ORAZ PRZETWARZANIEM ODZYSKIEM I RECYKLINGIEM OPAKOWAŃ I ODPADÓW OPAKOWAN. POD KONTEM PODATKOWYMWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY, PRACY W ZESPOLE, ŁATWOŚĆ W NAWIĄZYWANIU KONTAKTÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OBSŁUGA KOMPUTERA, (PAKIET MS OFFICE)MOGĄ BYĆ OSOBY Z KAŻDYM RODZAJEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.07.2018
Data zakończenia pracy: 18.04.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw rachunkowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ORGANIZACJI PRACY
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRACA W ZESPOLE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PAKIET OFFICE
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Stanowisko pracy finansowane z PFRON: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 18.07.2018
Oferta pracy ważna do: 17.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
rodzajOferty_1: DLA_ZAREJESTROWANYCH
Podobne oferty pracy
praca przy produkcji uszczelek
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Chorzów (śląskie)
jw.
POLSKI ZWIĄZEK WĘDKARSKI - 2017-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca i kontrola firm zewnętrznych, dostarczających usługi IT (m. in. serwery, uoczta, telefony, strona www, rezerwacje, system biletowania i inne); wsparcie przy wyborze i zakupie sprzętu komputerowego, obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna; arzĄdzanie przepływem urządzeń sieciowych, komputerowych i telefonicznych, ipregramawaniem i licencjami; weryfikacja potrzeb CNE w zakresie wdrażania nowych systemów informatycznych oraz ich wdrażanie; wsparcie współpracowników v obsłudze systemów/usług teleinformatycznych; przygotowywanie i opracowywanie liezbędnycli dokumentów oraz prowadzenie korespondencji; kontrola zasobów magazynowych oraz części zamiennych; nadzór nad zakupami, wyszukiwanie ofert oraz dokonywanie zamówień; rozwiązywanie bieżących spraw i podejmowanie decyzji dot. organizacji pracy w warsztacie; wsparcie pracowników warsztatu w prostych macach konserwatorskich; ścisła współpraca z pozostałymi działami; obsługa wystaw nteraktywnych i infrastruktury budynku (przeglądy techniczne, obsługa usterek, emonty); kontakty z administratorem budynku oraz zewnętrznymi wykonawcami.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2017-10-31 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie kasy Filii i tworzenie raportów kasowych, rozliczenie kurierów z pobrań do paczek, fakturowanie, prowadzenie telefonicznej windykacji klientów Filii, bieżąca obsługa klientów, zadania związane z administracją oraz prace biurowe
GENERAL LOGISTICS SYSTEMS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Zielona Góra (lubuskie)
W związku z rozwojem sklepu zatrudnię Panią do sprzedaży w sklepie spożywczym. Oferuję:- umowę o pracę- pracę zmianową wg grafiku- pracę w miłej atmosferze- atrakcyjne wynagrodzenie Moje wymagania:- dyspozycyjność- dbanie o czystość stanowiska pracy- sumienność- uczciwość Z góry dziękuję za aplikacje.Zastrzegam sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami. Możliwość zatrudnienia osób bez doświadczenia do przyuczenia, do pomocy przy wykładaniu towaru.
GLIDE-BM Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Lębork (pomorskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie ofert handlowych,sprzedaż oferowanego produktu,wystawianie faktur,nawiązywanie,podtrzymywanie współpracy z klientami
Serwis Budowy S.A - 2017-02-24 - Trzebinia (małopolskie)
Utrzymanie kontaktów z klientem
KUPROLETY.PL Artur Przyczka - 2017-02-03 - Bytów (pomorskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów. Nadzorowanie spłat zobowiązań Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym oraz portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
właściwy dla utworzonego stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo klienta, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Rzezawa (małopolskie)
Obsługa sprzedaży internetowej, demontaż cześci do sprzedania.
Marcin Milczarek AUTO-HANDEL - 2019-08-28 - Czelin (zachodniopomorskie)
• Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych majątkowych , życiowych; • Praca z bazą danych; • Pozyskiwanie nowych klientów;• Kompleksowa obsługa klientów biura;
DANIEL JAKÓB AGENCJA UBEZPIECZENIOWA COMPLEXPRO - 2018-12-05 - Oświęcim (małopolskie)
Tworzenie bazy klientów.Przygotowywanie ofert dla klientów.Wysyłanie ofert do klientów.Podtrzymywanie kontaktów z klientami. Nawiązywanie kontaktów (osobistych, telefonicznych, mailowych) z nowymi i potencjalnymi klientami.Zbieranie ofert.Negocjacje z kontrahentami.Zarządzanie działaniami promocyjnymi (organizacja kampanii promocyjnych, wybieranie gadżetów promocyjnych itp.).Tworzenie lub współtworzenie strategii marketingowych.Określanie warunków dostawy towaru (ceny, sposobu płatności, terminu, sposobu transportu itp.).Uzyskiwanie pozwolenia na wywóz towaru za granicę.Organizowanie transportu.Kompletowanie i składanie w odpowiedniej instytucji dokumentów finansowych.Udział w oficjalnych spotkaniach.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI MOSTOSTAL w ROPCZYCACH Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Ropczyce (podkarpackie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie wyceny robót budowlanych, i kosztorysów, sporzadzanie umów o roboty budowlane i roboty z podwykonawcami, kompletowanie dokumentów do przetargów, rozliczanie materiałowe budów
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
realizacja zadań w ramach projektów z zakresu technologii kosmicznych podjętych we współpracy z instytucjami polskimi oraz europejskimi, pozyskiwanie projektów, udział w spotkaniach branżowych, monitorowanie programów polskich i europejskich
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Realizacja, weryfikacja i rozliczenie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji itp.
Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-11-07 - Marciszów (dolnośląskie)
obsługa sali konsumpcyjnej, wydawanie posiłków, przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
-okablowywanie maszyn i urządzeń -utrzymanie ruchu -analiza błędów,sprawdzanie elementów i szaf sterowniczych -budowa szaf,okablowywanie według planu, usuwanie błędów -montaż orazpodłączanie elektryczne elementów budowlanych i podzespołów wedługplanu -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
- zarządzanie działalnością obiektu hotelarsko-gastronomicznego,- organizacja i koordynacja organizowanych imprez,- zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów,- tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy,- opracowywanie oraz realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej,- monitorowanie działań konkurencji,Wykształcenie wyższe. Samoorganizacja pracy i przejawianie inicjatyw, negocjacje, komunikatywność, konsekwencja w osiąganiu celów. Umiejętności badania i analizy rynku. Język angielski w stopniu dobrym. Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno-remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji i technicznych wykonywania i odbiory zadań konserwacyjno-remontowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-04-26 - Nowa Dęba (podkarpackie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Ostrołęka (mazowieckie)
kontrola dokumentacji produkcyjnej, prowadzenie dokumentacji i zapisów jakościowych, uczestnictwo w analizach 8D, przygotowywanie firmy do auditów, realizacja auditów wewnętrznych, uczestnictwo w auditach drugiej i trzeciej strony.
FORGEX POLSKA SP. Z O.O. - 2019-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż materiałów wykończeniowych, budowlanych, drzwi, podłóg, ścian. Wydawanie towaru oraz dostarczanie do klienta.
"BAS" S.C., BEATA I ANDRZEJ SMOGORZEWSCY - 2019-05-15 - Michałów-Reginów (mazowieckie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy w sprawach handlu, marketingu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Mszczonów (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż ofert turystycznych i ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Tychy (śląskie)
- Inicjowanie i wdrażanie ulepszeń systemu sprzedaży, wsparcia i obsługi klienta, eksportu i logistyki; przygotowanie raportów i prognoz (w tym okresowych raportów i prognoz sprzedaży); wsparcie klienta (klienta z Rosji, Ukrainy i Europy środkowej) w trakcie i po sprzedaży (zarządzanie roszczeniami, kwestie gwarancji, wsparcie techniczne i logistyczne) i rozpatrywanie roszczeń klientów z Rosji, Ukrainy i Europy środkowej; kontrola wewnętrznych i zewnętrznych procesów płatności; współpraca i nadzór nad pracami zespołami wspierającymi, w tym zespołu ds. sprzedaży w Europie i na świecie, aby usprawnić realizację projektów i wdrażać pro-klienckie nastawienie; kontrola nad kalkulacją i weryfikacją cen; benchmarking i dążenie do rozpoznawalności firmy wśród organów certyfikujących i innych podmiotów zewnętrznych.- Znajomość języka rosyjskiego jest wymagana do kontaktu z kontrahentami z Rosji i Ukrainy. Znajomość języka angielskiego jest wymagana do kontaktu z kontrahentami z Europy Środkowej. - Wynagrodzenie: 12000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane 10 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, w zakresie sprzedaży, importu, eksportu, logistyki. Wymagane doświadczenie w kontaktach z klientami. Wymagane doświadczenie na stanowisku kierowniczym. Wymagana znajomość branży produkcji szkła płaskiego. Wymagana znajomość rynku produkcji szkła płaskiego (na szczeblu lokalnym, europejskim i globalnym). Mile widziana bardzo dobra znajomość języka francuskiego i włoskiego (kontakt z klientami zagranicznymi).
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Katowice (śląskie)
dostosowywanie i rozwój oprogramowania tworzonego przez firmę, komunikowanie się z użytkownikami programu z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Nowej Zelandii, RPA, Ukrainy ect.; analiza wymagań klientów pod kątem zrozumienia procedur obsługi, konfiguracji i utrzymania funkcjonalności programów;
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Opole (opolskie)