SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ Oświęcim oferta pracy DANIEL JAKÓB AGENCJA UBEZPIECZENIOWA COMPLEXPRO
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: • Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych majątkowych , życiowych; • Praca z bazą danych; • Pozyskiwanie nowych klientów;• Kompleksowa obsługa klientów biura;
Data publikacji: 2018-12-05
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: DANIEL JAKÓB AGENCJA UBEZPIECZENIOWA COMPLEXPRO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Św. Jana Bosko 1, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych majątkowych , życiowych; • Praca z bazą danych; • Pozyskiwanie nowych klientów;• Kompleksowa obsługa klientów biura;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia za uzyskane wyniki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu Microsoft
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, dobra znajomość pakietu MS Office, wysoka kultura osobista, duże umiejętności komunikacyjne, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony - min. rok, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, praca w systemie jednozmianowym - od 8:00 do 16:00 lub od 9:00 do 17:00 - do uzgodnienia z pracodawcą. Dodatkowo do wynagrodzenia przyznawana jest premia uznaniowa w zależności od wyników.
Nazwa pracodawcy: DANIEL JAKÓB AGENCJA UBEZPIECZENIOWA COMPLEXPRO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Św. Jana Bosko 1, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Ulica pracodawcy: Św. Jana Bosko
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: AGENCJA UBEZPIECZENIOWA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Data dodania oferty pracy: 05.12.2018
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
NADZÓR NAD REALIZACJĄ PROJEKTÓW W OPARCIU O HARMONOGRAM I DOKUMENTACJĘ; PRZYGOTOWYWANIE OFERT DO PRZETARGÓW PUBLICZNYCH; ANALIZA DOKUMENTACJI PRZETARGOWYCH; PRZYGOTOWYWANIE ORAZ MONITOROWANIE HARMONOGRAMÓW PROJEKTÓW;WYMAGANIA:WYKSZYAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE/WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PRAWA BUDOWLANEGO I PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ PROCEDUR ADMINISTRACYJNYCH, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIAPRACA -8-16, WYNAGRODZENIE OD 2.000 ZŁ BRUTTO DO UZGODNIENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ OSOBISTY-SZCZECIN, UL. KORZENIOWSKIEGO 2, TELEFONICZNY 500066 074 LUB CV NA E-MAIL: irybarczyk (at) bpk.home.pl
BIURO PROJEKTOWO-KONSULTINGOWE ,,BPK'' SP. Z O.O. - 2017-05-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- sporządzanie projektów opinii prawnych i innych pism;- analiza przepisów prawa z zakresu Prawa geologicznego i górniczego i innych dziedzin prawa związanych z działalnością urzędu;- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych przez pracowników tut. Urzędu w sądach i innych organach;- pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do przekazania do archiwum zakładowego
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE - 2016-08-19 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów cukierni,przygotowywanie napoi i deserów.Prace porządkowe.
KARO CONCEPT S.C. - 2018-10-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
a)wprowadzanie danych do programu POMOST, sporządzanie sprawozdań,b)przygotowywanie projektów decyzji z zakresu świadczeń pomocy społecznej,c)zestawianie, analiza godzin pracy opiekunek wykonujących pracę w środowisku,d)sprawdzanie pod względem poprawności faktur za dożywianie dzieci w szkołach,e)prowadzenie spraw związanych z zamawianiem pieczęci urzędowych i stempli,f)zamawianie i wydawanie artykułów biurowych,g)prowadzenie księgi korespondencyjnej rejestrowanie wywiadów, wysyłanie pism, przyjmowanie korespondencji.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-05-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa klienta. Ofertowanie, skaładanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
BEZPOŚREDNI KONTAKT Z KLIENTEM, WDRAŻANIE I OPRACOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ DANEJ FIRMY, OPRACOWANIE I PROWADZENIE KAMPANII MEDIALNYCH, KIEROWANIE WIZERUNKU FIRMY ORAZ PRODUKTÓW, OPRACOWYWANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH ORAZ PRZYGOTOWANIE AKCJI PROMOCYJNYCH, KORESPONDENCJA ORAZ PRZEPROWADZANIE ROZMÓW W JĘZYKACH OBCYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 3 LATA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYM
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad systemem kontroli dostepu do obiektów szkoły, prawidłowe funkcjonowanie systemów łączności, realizacja zleceń naprawy systemu łączności, prowadzenie zajęć dydaktycznych
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych w różnych obszarach biznesowych; skuteczne pozyskiwanie kandydatów różnymi kanałami; udział w procesie zatrudniania i wdrażania pracowników; budowanie bazy kandydatów oraz zarządzanie dotychczasową bazą.
Flagman Group Sp. z o.o. - 2019-09-12 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż towarow handlowych kontrahentom zagranicznym, wystawianie faktur, korespondencja handlowa.
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizacja transportu
MOREŃ Moreń Artur - 2015-12-08 - Dwornia (lubelskie)
Szycie odzieży i dzianiany
MILIKS - Usługi Krawieckie Mirosław Król - 2019-09-23 - Brzeziny (łódzkie)
Prowadzenie ewidencji księgowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, kontakt z klientami.
Pater & Urban Spółka Jawna - 2019-10-10 - Skarszewy (pomorskie)
Aktualizacja danych na stronie www, utrzymaniem oraz rozbudową stron www, udział w rozbudowie i tworzeniu rozwiązań oraz narzędzi wspierających strony www zgodnie z celem i strategią.
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Lublin (lubelskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Pomoc przy porządkowaniu akt osobowych. Kierowanie pracowników na badania lekarskie. Pilnowanie terminów umów o pracę, badań lekarskich. Prowadzenie kartotek urlopowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-15 - Gdańsk (pomorskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku indyjskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą indyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-12-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sprzedaż hurtowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa gości hotelowych, pełna obsługa systemów rezerwacyjnych, check-in, check-out, roliczanie pobytów gości, wystawianie faktur VAT
"STYRNOL" FHU BUDZOWSKI WITOLD - 2016-04-19 - Zawoja (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)
Budowanie dobrych relacji z klientami, prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, aktywne pozyskiwanie klientów, dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań klientów, obsługa administracyjna biura.
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Opoczno (łódzkie)
- prowadzenie działań handlowych- obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów- realizacja planów sprzedaży oraz dbanie o dobre relacje z klientami- przygotowywanie ofert handlowych dla klientów
PHUW ALFA SP. Z o.o. SP.K. - 2018-10-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem i wdrażaniem technologii produkcji
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Leszno (wielkopolskie)
Demontaz pojazdów
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Rzepin (lubuskie)
poznanie asortymentu towaru, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, pomoc przy zamawianiu towarów oraz metkowaniu towarów, sporządzanie raportu dobowego, załatwianie reklamacji.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Chojna (zachodniopomorskie)
rozkładanie towaru w sklepie, utrzymywanie porządku w magazynie
MAJSTER Systemy Mocowań Joanna Bernat - 2017-04-18 - Suwałki (podlaskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników
FHU EDMAR Mariusz Grzywnowicz - 2017-11-10 - Strzeżów Drugi (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-24 - Marki (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń pracowników, wykonywanie czynności związanych z nawiązaniem i ustaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczaanie czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ZFŚS, sporządzanie deklaracji i sprawozdań do GUS i US, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń z ZUS, nadzorowanie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi pracowników i obsługa programu Płatnik.
Andrex-Dąbrowski Sp.J. - 2016-10-13 - Brzyście (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie średnie, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność negocjacji handlowych. Firma poszukuje: doświadczonych, nastawionych na cel, odpornych na stresFirma oferuje: elastyczny czas pracy (8-16 lub 9-17), pracę od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie podstawa + premia od zrealizowanego zamówienia. Charakterystyka pracy: telefoniczne umawianie klientów z segmentu klienta indywidualnego i przedsiębiorstw, pozyskiwanie niezbędnych dokumentów drogą telefoniczną od klienta, współpraca z doradcami klienta. Wynagrodzenie miesięczne. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy biznes.finanse2013 (at) gmail.com.
UNIJNE CENTRUM SZKOLEŃ DIRECT MICHAŁ ŚLĘCZKA - 2017-10-24 - Rybnik (śląskie)