SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: a)wprowadzanie danych do programu POMOST, sporządzanie sprawozdań,b)przygotowywanie projektów decyzji z zakresu świadczeń pomocy społecznej,c)zestawianie, analiza godzin pracy opiekunek wykonujących pracę w środowisku,d)sprawdzanie pod względem poprawności faktur za dożywianie dzieci w szkołach,e)prowadzenie spraw związanych z zamawianiem pieczęci urzędowych i stempli,f)zamawianie i wydawanie artykułów biurowych,g)prowadzenie księgi korespondencyjnej rejestrowanie wywiadów, wysyłanie pism, przyjmowanie korespondencji.
Data publikacji: 2016-05-02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a)wprowadzanie danych do programu POMOST, sporządzanie sprawozdań,b)przygotowywanie projektów decyzji z zakresu świadczeń pomocy społecznej,c)zestawianie, analiza godzin pracy opiekunek wykonujących pracę w środowisku,d)sprawdzanie pod względem poprawności faktur za dożywianie dzieci w szkołach,e)prowadzenie spraw związanych z zamawianiem pieczęci urzędowych i stempli,f)zamawianie i wydawanie artykułów biurowych,g)prowadzenie księgi korespondencyjnej rejestrowanie wywiadów, wysyłanie pism, przyjmowanie korespondencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od pon-nd. Zakres godzin pracy: 07:30-15:30.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista pracy socjalnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania niezbędne: a)wykształcenie średnie lub wyższe,b)staż pracy przy wykształceniu średnim min. 5 lat, a przy wyższym 4 lata,c)dobra znajomość obsługi komputera,d) nieposzlakowana opinia,d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,f) osoba posiadająca obywatelstwo polskie albo osoba będąca obywatelem państwa Unii Europejskiej lub innego, której na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej posiadająca znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, wymagania dodatkowe: a)systematyczność i dokładność,b)umiejętność pracy w zespole, kreatywności, odporność na stres,c)preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych. Miejsce pracy: Pruszcz Gdański. Kontakt: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy zatrudnienia na stanowisko specjalisty na czas zastępstwa w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Niepodległości 9, w terminie do dnia 12 maja 2016 r. (tj.14 dni od dnia opublikowania w BIP).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a)curriculum vitae,b)list motywacyjny,c)dokument poświadczający wykształcenie,d)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,e)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,f)kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej,g)oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,h)oświadczenie o posiadanym obywatelstwie (w przypadku osób będących obywatelami państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie znajomości języka polskiego określonego w przepisach o służbie cywilnej).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista pracy socjalnej
Data dodania oferty pracy: 03.05.2016
Oferta pracy ważna do: 12.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rekrutacja uczestników projektu,organizacja szkoleń/warsztatów,prowadzenie sprawozdawczości z zakresu realizowanych działań, w tym m.in. przygotowywanie zestawień,odpowiedzialność za wskaźniki rekrutacyjne,prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją działań w oddziale, w tym m.in. przygotowywanie, sprawdzanie i kompletowanie dokumentów,wsparcie w realizacji innych działań merytorycznych i administracyjnych w projekcie, praca w godz. 8-16.Możliwośc zatrudnienia osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Wynagrodzenie zależne od umiejętności oraz doświadczenia.
FUNDACJA AKTYWIZACJA - 2018-04-06 - Opole (opolskie)
PRACA BIUROWA PRZY KOMPUTERZE, WPROWADZANIE DO SYSTEMU INFORMACJI DOT. WYWOZU I RODZAJU ODPADÓW, ANALIZA WYWIEZIONYCH RODZAJÓW ODPADÓW I WYSTAWIANIE KART PRZEKAZANIA ODPADÓW, PROWADZENIE KART EWIDENCJI ODPADÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - OCHRONA ŚRODOWISA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA ŚRODOWISKO WINDOWS, PAKIET MS OFFICE I URZĄDZEŃ BIUROWYCH; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL II ZOFIA FRANECKA - 2016-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Szkolenie z zakresu bhp i ppoż; zapoznanie ze strukturą organizacyjną zakładu; prowadzienie prac związanych ze sprzedażą:oferowanie produktów firmy, doradztwo klientom, sprzedaz produktów, kontakty z potencjalnym klientami, przygotowywanie ofert,prezentowanie wyrobów, prowadzenie negocjacji handlowych,tworzenie harmonogramu dostaw, wysyłka do klientów, sprawdzanie cen, oraz dostępności adresw, wprowadzanie oraz akceptacja zamówień,oraganizowanie transportu, zapoznanie z programem Sante i wprowadzanie danych do programu, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i jej produktów, gromadzenie dokumentacji niezbędnej do przetargów, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełozonych.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)
W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
telefoniczny kontakt z klientem indywidualnym; bieżąca obsługa zamówień; administracja zamówień;
kontakt przez OHP - 2018-05-07 - Sochaczew (mazowieckie)
- Osoba na stanowisku Specjalisty ds. Księgowości będzie odpowiedzialna za:▪ Wystawianie dokumentów księgowych,▪ Ewidencję, dekretowanie i księgowanie dokumentów,▪ Kontrolę i uzgadnianie kont i rozrachunków,▪ Przygotowanie zestawień i raportów księgowych,▪ Sporządzanie deklaracji podatkowych,▪ Prowadzenie ewidencji środków trwałych,▪ Monitorowanie terminów płatności i kontrolę wykonania płatności,▪ Ustalanie wyniku finansowego, ▪ Sporządzanie listy płac.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: minimum średniego wykształcenia kierunkowego (rachunkowość, finanse). Minimum rocznego doświadczenia w dziale księgowości. Praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego (VAT, CIT, PIT). Znajomość zagadnień płacowych i ZUS. Dobra organizacja pracy. Dokładności, rzetelności, skrupulatności i sumienności, wysokiej odporności na stres. Dobrej znajomości pakietu MS Office (w tym praktycznej znajomości programu Excel). Mile widziana znajomość oprogramowania Symfonia, Płatnik.
EP CARGO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
wykształcenie wyższe inżynierskie lub pokrewne,min. rok doświadczenia na analogicznym stanowisku związanym z przygotowaniem produkcji/ planowaniem produkcji lub zarządzaniem procesem produkcji,doświadczenie w firmie produkcyjnej, rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne, umiejętność zarządzania zespołem; umiejętność zarządzania ludźmi i radzenia sobie ze stresującymi sytuacjami1 zmianawynagrodzenie: 3800- 4600 zł brutto (okres próbny)
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2017-08-29 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Tworzenie ofert usług, planów i realizacja, nawiązywanie kontaktów z klientami ze Wschodu, przygotowywanie budżetu, analizowanie, sporzadzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kraków (małopolskie)
Patrolowanie terenu, praca w ciągłym ruchu, kontrola osób wchodzących na teren obiektu, kontrola wjazdów na teren obiektu (możliwość zakwaterowania).
AGENCJA "SOLID SECURITY" Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Piaseczno (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola jakości produktu, kontrola pracowników, księga Haccp, obsługa kontroli zewnętrznych, kontrola procesu produkcji, prowadzenie szkoleń
PPH KROS sp. z o.o. - 2018-02-12 - Iłownica (pomorskie)
obsługa transakcji międzynarodowych w zakresie zakupu towarów i logistyki, budowanie długofalowych relacji z partnerami zagranicznymi, analiza rynku dostwaców i ocena dostawców, prowadzenie analiz warunków handlowych dostaw, bieżący monitoring zleconej produkcji, kontrola stanów magazynowych, analiza rotacji zapasów, przygotowywanie raportów i analiz, zgłaszanie i rozliczanie reklamacji jakościowych
GAMET S.A. - 2017-10-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Specjalista fizjoterapii
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Sieradz (łódzkie)
tworzenie bazy danych klientów, obsługa klienta, sprzedaż reklam dźwiękowych do Radia Fama w Żyrardowie, obsługa programu komputerowego
CENTRALNA AGENCJA REKLAMOWA Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Żyrardów (mazowieckie)
kontakty z klientami, przyjmowanie zamówień
WIKTORIA PHU - 2016-11-30 - Starachowice (świętokrzyskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Lębork (pomorskie)
- badanie rynku i pozyskiwanie nowych klientów, w szczególności wykonywanie analiz techniczno-ekonomicznych inwestycji rozwojowych, - prowadzenie całokształtu spraw związanych z zawarciem umów o przyłączenie, - opracowywanie planu inwestycyjnego spółki w zakresie inwestycji rozwojowych.
OPEC-SYSTEM Sp. z o.o. - 2018-02-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa sklepu internetowego, platformy Allegro i innych- Zarządzanie portfolio produktów sprzedawanych w sklepie internetowym- Przygotowanie, wystawianie, wznawianie oferty produktowej- Obsługa zamówień, rozwiązywanie pojawiających się problemów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy- Wystawianie faktur/rachunków- Przygotowanie towaru do wysyłki
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA CREATIVEPAPER - 2015-12-18 - Rzeszów (podkarpackie)
kontakt z klientem, wpółpraca z prawnikami, monitorowanie i nadzorowanie należności
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-07-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Praca przy rekrutacji pracowników ze wschodu (Ukraina, Rosja, Białoruś, Mołdawia). Prowadzenie dokumentacji biurowej, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, dbanie o wizerunek firmy.
BISS GROUP SP. Z O.O. - 2016-08-05 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych. Obsługa klientów, opracowywanie artykułów reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Płock (mazowieckie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
Sprzątaczki biurowej
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Specjalista do spraw public relations
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Częstochowa (śląskie)
jw.
PKP TELKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
- wspieranie roznych procesow finansowych takich jak planowanie i prognozowanie finansowe, zamkniecie roczne, kwartalne oraz miesieczne- przygotowanie analizy finansowej celem sugestii oraz rekomendacji dla kadry zarzadzajacej- wsparcie analityczne wybiegajace poza scisle okreslone standardy raportowania
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Zabierzów (małopolskie)
sprzątanie biur, toalet, ciągów komunikacyjnych, szatni
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Nawiązywanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami, wykonywanie obowiązków związanych z wdrożeniem nowych produktów, współpraca z działem zakupów i działem graficznym.
WIBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-24 - Kartuzy (pomorskie)
Organizacja pracy podległym pracownikom, sprawdzanie kosztorysów.
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-01-16 - Sopot (pomorskie)