SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kartuzy oferta pracy WIBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Nawiązywanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami, wykonywanie obowiązków związanych z wdrożeniem nowych produktów, współpraca z działem zakupów i działem graficznym.
Data publikacji: 2016-05-24
Lokalizacja: Kartuzy (pomorskie)
Pracodawca: WIBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościerska 11, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Nawiązywanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami, wykonywanie obowiązków związanych z wdrożeniem nowych produktów, współpraca z działem zakupów i działem graficznym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kartuzy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kartuzy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe 2 lata
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętności negocjacyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność, kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Nazwa pracodawcy:
WIBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Adres pracodawcy:
Kościerska 11, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kartuski
Gmina pracodawcy: Kartuzy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kartuzy
Ulica pracodawcy: Kościerska
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 25.05.2016
Oferta pracy ważna do: 22.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie czynności w oparciu o ustawę o rachunkowości, zakładowy plan kont i wewnętrzne regulacje PRS czynności związanych z prowadzeniem księgowości, a w szczególności: dekretowanie, księgowanie i kompletowanie dowodów księgowych,księgowanie rozrachunków; naliczanie amortyzacji, wycena aktywów i pasywów na dzień bilansowy. Naliczanie zobowiązań podatkowych z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych, wpłaty z zysku, VAT. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości GUS. Sprawozdawczość wewnętrzna - sporządzanie informacji ekonomicznych dla kierownictwa. Obsługa administracyjna: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji pionu, obsługa korespondencji, sporządzanie wniosków o archiwizację dokumentów księgowych. Przestrzeganie przepisów i zasad BHP i ppoż
Polski Rejestr Statków S.A. - 2018-03-22 - Gdańsk (pomorskie)
-Wynagrodzenie zgodnie z Kartą Nauczyciela,-Kontakt telefoniczny 58-535-35-77.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W GNIEWIE im. ks. Henryka Mrossa - 2016-01-04 - Gniew (pomorskie)
Prowadzenie całości spraw związanych w zakresie administracji kadrowej pracowników. Tworzenie umów cywilno- prawnych. Opracowywanie i aktualizowanie regulaminów pracy. Tworzenie statystki zatrudnienia dla potrzeb wewnętrznych jak i zewnętrznych (np. GUS, Ministerstwo Zdrowia), pierwsza umowa na okres próbny
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI - 2017-02-23 - Bogatynia (dolnośląskie)
obsługa kadrowo - płacowa pracowników, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych
SKALTEX-KACZMAREK,BŁASZCZYK SP.J. Nowe Skalmierzyce ul.Podko - 2017-06-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
obsługa firm w zakresie importu i eksportu na rynku wschodnim i niemieckim
DILIGO SPÓŁKA JAWNA DOROTA GASHOK, OLEKSANDR GASHOK - 2016-11-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rachunkowa i podatkowa ewidencja środków trwałych i WNiP (prowadzenie rejestru środków trwałych). Ewidencja księgowa i analiza kont księgowych związanych z przejęciem zakończonych zadań inwestycyjnych. Uzgadnianie ewidencji środków trwałych. Przygotowywanie raportów z zakresu środków trwałych na potrzeby GUS, banków i innych instytucji.
SuperDrob Zakłady Drobiarsko Mięsne s a - 2016-04-19 - Karczew (mazowieckie)
Oferta tylko dla zarejestrowanych w tutejszym Urzędzie Pracy. Szczegóły u doradców klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Łowkowice (opolskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Legnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wystawianie kart przekazania odpadów, wypisywanie faktur, pisanie wniosków i decyzji
THORNMANN RECYCLING Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 1850 zł brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Katowice (śląskie)
Projektowanie, prowadzenie sprzedaży internetowej, przyjmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Wysoka (małopolskie)
Zapoznanie się z zasadami obsługi urządzeń sklepowych: kasa fiskalna, komputer, czytnikObsługa kasy fiskalnejPrzygotowanie towarów do sprzedażyPrzyjmowanie dostaw towaru na aukcjach internetowychPrzygotowanie fakturDbanie o jakość obsługi klientaPakowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Sierakowice (pomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie nowych firm/klientów za pomocą Internetu, dzwonienie, rozmowa z potencjalnym klientem, przygotowywanie i wysyłanie ofert, wyjazdy do klientów, utrzymywanie kontaktu z obecnymi i nowymi klientami
NORSTEEL Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Świdnica (dolnośląskie)
Utrzymanie kontaktu telefonicznego z klientami, tworzenie ofert i umów, negocjacje handlowe
"DJB DORADZTWO" MARCIN CHORĄŻY - 2017-03-06 - Łódź (łódzkie)
jw.
DRUKARNIA NR 1 PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE - 2018-05-04 - Warszawa (mazowieckie)
WYKONYWANIE ZLECEŃ, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA KLIENTÓW, WYSTAWIANIE FAKTUR, OBSŁUGA KLIENTÓW HURTOWYCH I DETALICZNYCH Z WIETNAMU, OTWARTOŚĆ NA KLIENTA, ROZPATRYWANIE REKLAMACJI, DBANIE O PORZĄDEK, PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW BHP, ZNAJOMOŚĆ MAREK ZAGRANICZNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Magdalenka (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż produktów i usług świadczonych przez firmę, prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych, wsparcie po-sprzedażowe, świadczenie klientom wsparcia technicznego do sprzedanych produktów/usług, budowa długoterminowych relacji z klientami
Scooter Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Bytom (śląskie)
prace budowlane, zbrojarskie, betoniarskie, ciesielskie, porządkowe, praca na terenie całej Polski, w najbliższym czasie w okolicach Leszna
Moskała Krzysztof "Maxbud" - Firma Budowlana - 2017-05-09 - Wadowice (małopolskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji,zamieszczanie ogłoszeń w prasie i internecie
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Zambrów (podlaskie)
Obsługa organizacji i administracji współpracy z zagranicą: umowy o współpracynaukowo-badawczaj, umowy o wymianie studencko-doktorskich z zagranicą. Organizacja pobytu gości z zagranicy. Oferta stypendialna DAAD. Sprawowanie funkcji koordynatorskich programu "ERASMUS +".
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-03-15 - Częstochowa (śląskie)
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za relacje naszej firmy z chińskimi klientami, jak również kontakty z kontrahentami z rejonu południowo-azjatyckiego, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie i wysyłanie ofert, udział w targach branżowych, tłumaczenie tekstów i korespondencji na język chiński oraz angielski, wsparcie działu marketingu i sprzedaży. Praca jednoazmianowa w godz. 8.00-16.00 poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ANTOLOS Jakub Fabirkiewicz - 2018-07-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa sklepu, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne. Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej . Pozyskiwanie nowych klientów poprzez prowadzone działania marketingowe. Oferta skierowana do osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Brzesko (małopolskie)
odpowiednio do stanowiska- zgodny z pracą w Dziale Handlowym
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-01-12 - Rogoźno (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników z rynków wschodnich, uczestnictwo w procesach sprzedażowych, uczestnictwo w targach i imprezach handlowych, reprezentowanie firmy na rynkach wschodnich
" M M PRODUKT " MACIEJ MIKOŁAJCZAK - 2016-12-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zamawianie towarów i usług, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami, dbanie o zaopatrzenie, przygotowywanie ofert i zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji
"ENERGO-REMONT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Kwidzyn (pomorskie)
- Kompleksowa obsługa oddziału firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych w tym: sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej. Obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc.). Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie. Administracyjne wsparcie działów firmy. Wystawianie i kontrola faktur. Przygotowanie faktur kosztowych/sprzedażowych dla działu księgowego. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu. Utrzymywanie urządzeń biurowych w należytym stanie (nadzór terminów przeglądów, zamawianie napraw itp). Organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy oddziałami firmy i ich komórkami organizacyjnymi.- Firma oferuje: możliwość dalszego rozwoju zawodowego, pracę w międzynarodowym środowisku, umowa o pracę, pełny etat.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość :a) języka angielskiegob) bardzo dobra znajomość: Excel, World wymóg koniecznyc) znajomość oprogramowania Adobe Reader Professionald) obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności:*Organizacja czasu pracy; Koordynacji powierzonych zadań, Kreatywnego i konstruktywnego myślenia, Szybkiej adaptacji w strukturze firmy, otwartość na poznanie nowej wiedzy, Zdolności w rozwiązywaniu bieżących problemów, *Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi, *Sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie*Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
wykształcenie minimum średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość branży metalowej, znajomość języka obcego angielskiego + niemieckiego
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe - Wojciech Naglak - 2016-08-30 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)