SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZ. BUŁGARSKI) K/M Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZ. BUŁGARSKI) K/M
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-03-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3500 brutto + prowizje 1000-1500 netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZ. BUŁGARSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2018
Data zakończenia pracy: 30.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
bułgarski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość języka bułgarskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny, w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; możliwość przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie do biura firmy do Warszawy - warunek konieczny (nie ma możliwości odbycia szkolenia zdalnie); minimum średnie wykształcenie; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres; motywacja, zaangażowanie, odpowiedzialność Ogólny zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat; możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8 a 21); stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; premiowanie dobrych wyników; system szkoleń; narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon); zapewnione mieszkanie na czas szkolenia dla osób spoza Warszawy; pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych; możliwość używania na co dzień języków obcych; przyjazną atmosferę pracy; możliwość awansu i rozwoju; pracę w atrakcyjnej lokalizacji w nowym biurze w centrum Warszawy. Wynagrodzenie zasadnicze + prowizja od 1000 do 1500 zł netto. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ oraz język, którego dotyczy aplikacja.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 06.03.2018
Oferta pracy ważna do: 31.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
MUZEUM ŁOWIECTWA I JEŹDZIECTWA W WARSZAWIE - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
współudział w opracowywaniu budżetu, kontrola jego realizacji i analiza odchyleń,przygotowywanie i wprowadzanie danych do systemu raportowego,sporządzanie raportów i analiz wedle potrzeb organizacji,współpraca z innymi działami firmy.
"Jurajska" Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Postęp (śląskie)
prace pomocnicze
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Specjalista ds. ochrony informacji niejawnych realizuje przedsięwzięcia związane z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych w obszarze bezpieczeństwa osobowego: 1. Udział w prowadzeniu zwykłych postepowań sprawdzających zgodnie z nadanymi uprawnianiami przez pełnomocnika ds. OIN, 2. Opracowywanie dokumentacji i pism w zakresie zatrudnienia osób z dostępem do informacji niejawnych, 3. Prowadzenie analizy dostępu do informacji niejawnych na podstawie prowadzonych wykazów, przedstawianie kwartalnych meldunków w tym zakresie do Pełnomocnika ds. OIN, 4. Analiza potrzeb szkoleniowych, opracowanie planu szkolenia podstawowego, uzupełniającego oraz dla osób funkcjonujących z POIN. Nadzór nad terminowością ich realizacji. Wydawanie stosowanych zaświadczeń oraz archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Opracowanie i nadzór nad realizacją planu kontroli bieżących oraz kontroli oceny stanu zabezpieczenia informacji niejawnych, udział w przeprowadzanych kontrolach. 6. Prowadzenie dokumentacji z obszaru informacji niejawnych: Wykaz osób zatrudnionych lub pełniących służbę w 4 RBLog albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, dokumentacji szkoleniowej oraz dokumentacji kontrolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszania przepisów ochronie informacji niejawnych,. 8. Przygotowanie analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w zakresie sowich kompetencji. 9. Monitorowanie przestrzegania przepisów określających sposób i tryb przetwarzania informacji niejawnych oraz zapewnia bezzwłoczne wdrożenie przepisów, wytycznych, zaleceń, instrukcji itp. Dotyczących postepowania z informacjami niejawnymi. 10. Określenie potrzeb materiałowo-finansowych za zabezpieczenie zadań realizowanych przez POIN. 11. Koordynowanie działań pracowników Pionu Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie zadań otrzymanych od Pełnomocnika ds. OIN, 12. Terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak również wykonywanie dokumentów sprawozdawczych i analitycznych; 13. Opracowanie pism związanych z bieżącą działalnością Pionu Ochrony Informacji niejawnych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)
rozładunek towarów, rozkładanie towarów, pakowanie towarów, skanowanie towarów, wysyłka towarów
kontakt przez OHP - 2017-10-10 - Poznań (wielkopolskie)
- m-ce pracy: Fordon
"KOLIBER FPG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- sprzedaż produktów bankowych- realizacja określonych planów sprzed.- aktywne pozyskiwanie klientów-doradztwo w zakresie produktów bankowych- bieżąca obsługa
ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK - 2016-12-01 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY,ROZLICZANIE URLOPÓW ORAZ ZWOLNIEN LEKARSKICH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS,US,GUS,PFRON, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ANALIZ Z ZAKRESU KADROWO-PŁACOWEGO
HR OPTICENTER SP. Z O.O. - 2017-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Rogowo (kujawsko-pomorskie)
Zgłaszanie i wygłaszanie pracowników w ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PFRON, Urząd Skarbowy i GUS, praca z programem RESET 2 i PŁATNIK, sporadyczna obsługa zajęć komorniczych. Praca jednozmianowa w godz.: 08:00-16:00. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2017-11-10 - Andrychów (małopolskie)
Praca naukowo-badawcza w zakresie chorób układu sercowo-naczyniowego.Współpraca przy wykonywaniu badań dotyczących realizacji zadania statutowego,współpraca przy archiwizacji i edycji zakodowanych wyników badań dotyczących realizacji zadania statutowego,współpraca przy analizie zakodowanych indywidualnych, wyników badań dotyczących realizacji zadania statutowego,współpraca przy prowadzeniu zakodowanych baz danych dotyczących realizacji zadania statutowego, współpraca przy kompleksowej analizie i interpretacji zakodowanych danych dotyczących realizacji pracy statutowej
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2017-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
•Obsługa klienta krajowego i zagranicznego•Odpowiedzi na zapytania klientów zagranicznych•Współpraca z kontrahentami oraz pracownikami.•Prowadzenie sekretariatu. •Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.•Zarządzanie obiegiem dokumentów między działami
ZENON Sp. z o.o. - 2017-12-12 - Brusy (pomorskie)
OBSŁUGA KADROWO-PŁACOWA PRACOWNIKÓW STAŁYCH I TYMCZASOWYCH Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU KADROWO-PŁACOWEGO WF-GANG.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów (negocjacje), sporządzanie ofert i warunków współpracy
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Chrzanów (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowanie strategii marketingowej dla wskazanych klientów. Stworzenie strategii wdrażania nowych produktów. Zaplanowanie i realizacja prac marketingowych. Kompletowanie baz klientów. Udział w spotkaniach z handlowcami
EGERTON Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Zabrze (śląskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie wniosków wizowych, zezwoleń na pracę, zezwoleń na pobyt na terenach Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych oraz Kanady. Pilnowanie procesu w sprawe ww. wniosków do wydania decyzji przedmiotowej.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
Nauczanie mediów cyfrowych Sala C
Robert Burszewski - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
PROWADZENIE OBSŁUGI KSIĘGOWEJ FIRM Z TERENU UKRAINY TŁUMACZE DOKUMENTÓW, SPORZĄSZANIE SPRAWOZDAŃ, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI KSIĘG
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
obsługa turystów odwiedzających Zamek, w tym udostępnianie Wieży Piastowskiej i Rotundypraca w sklepie Zamku Cieszynzapewnienie promocji turystycznej Zamku
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Cieszyn (śląskie)
obsługa klienta, zamawianie towaru, wspołpraca z dostawcami zagranicznymi, częste odbywanie podróży służbowych poza granice Unii Europejskiej,
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Opole (opolskie)
zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Kłodzko (dolnośląskie)
prawidłowe, terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami prowadzenie księgowości, analiza dokumentów magazynowych, ewidencja środków trwałych, współudział w rozliczaniu produkcji, udział w zamknięciach miesiąca i zamknięciach rocznych, sporządzanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych, przygotowanie i sporządzanie bilansów, sprawozdań i raportów finansowych, rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Zabrze (śląskie)
kompleksowa obsługa stoiska sprzedaży biletów oraz walidacji kodów kreskowych, drukowanie biletów, sprzedaż biletów z wykorzystaniem systemu rezerwacji , skanowanie biletów
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa sklepu internetowegoaktywne pozyskiwanie i obsługa klientówprezentowanie produktów i usług firmyudzielanie informacjirozwiązywanie problemów, analiza potrzeb klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej w firmie zatrudniajacej ok. 30 pracowników, naliczanie płac
"INVEST" Mateusz Goliszewski - 2016-11-24 - Byszwałd (warmińsko-mazurskie)
przeprowadzanie rozmów handlowych, budowanie marki i wizerunku firmy na rynku, opracowywanie oraz realizacja planów strategii marketingowej oraz sprzedażowej, ustalanie oczekiwań potencjalnych klientów oraz przygotowywanie dla nich propozycji optymalnych rozwiązań. Wyjazd delegacje (Polska lub inne kraje)
PRODEKO-EŁK Spółka z o. o. - 2017-10-31 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)