SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU Postęp oferta pracy "Jurajska" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: współudział w opracowywaniu budżetu, kontrola jego realizacji i analiza odchyleń,przygotowywanie i wprowadzanie danych do systemu raportowego,sporządzanie raportów i analiz wedle potrzeb organizacji,współpraca z innymi działami firmy.
Data publikacji: 2017-01-17
Lokalizacja: Postęp (śląskie)
Pracodawca: "Jurajska" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Myszkowska 40, 42-350 Postęp, powiat: myszkowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
współudział w opracowywaniu budżetu, kontrola jego realizacji i analiza odchyleń,przygotowywanie i wprowadzanie danych do systemu raportowego,sporządzanie raportów i analiz wedle potrzeb organizacji,współpraca z innymi działami firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 15 % premii (dla os. z doświadczeniem
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Postęp
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koziegłowy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw controllingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2017
Data zakończenia pracy: 05.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse, rachunkowość zarządcza
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: orzeczenie o niepełnosprawności
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra organizacja pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość metod analitycznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność formułowania wniosków na podstawie danych liczbowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kreatywność i samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra znajomość MS Office
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
znajomość systemów komputerowych klasy ERP będzie dodatkowym atutem
Nazwa pracodawcy: "Jurajska" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
Adres pracodawcy:
Myszkowska 40, 42-350 Postęp, powiat: myszkowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowanych ofertą prosimy o złożenie aplikacjibezpośrednio w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi Jurajskiej Sp. z o.o. (Postęp, ul. Myszkowska 40)lub przesłanie CV na adres e-mailowy:rekrutacja (at) jurajska.pl podając w tytule nr ref.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: myszkowski
Gmina pracodawcy: Koziegłowy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Postęp
Ulica pracodawcy: Myszkowska
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy: zakład pracy chronionejankieta 2013
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw controllingu
Data dodania oferty pracy: 17.01.2017
Oferta pracy ważna do: 03.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-31 - Łódź (łódzkie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-01-02 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zamawianie materiałów budowlanych, rozliczenia robót, ewidencjonowanie materiałów, kosztorysowanie.
Faktoria AB Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Golasowice (śląskie)
jw.
JEREMY POLSKA SP. Z O. O. SP. K. - 2018-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Racibórz (śląskie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-12-12 - Wola (śląskie)
Opracowywanie i publikacja ofert pracy; Prowadzenie kampanii rekrutacyjnych i promocyjnych; Rekrutacja pracowników; Tworzenie profili kompetencyjnych; Selekcja aplikacji; Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w języku ukraińskim, rosyjskim; Pozyskiwanie danych niezbędnych do zatrudnienia cudzoziemców; Koordynacja i wdrożenie zleceniobiorców; Współpraca z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży, komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;wynagrodzenie: 2000 netto
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PWF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Kluczowe obowiązki: Stały kontakt z włoskojęzycznymi klientami firmy Realizowanie planów sprzedaży Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy Przygotowywanie wycen produktów Doradztwo techniczneWymagania: Znajomość w mowie i piśmie języka włoskiego Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Zapewniamy dojazd samochodem służbowym Pomagamy w relokacji/ opłacamy hotel
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
Podstawowym obowiązkiem, osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie obsługa procesu działań sprzedażowych, w celu realizacji założonych celów spółki
EUROWET Sp z o.o. - 2016-08-18 - Kościelna Wieś (wielkopolskie)
obsługa telefoniczna oraz elektroniczna klientów, pomoc klientom w przygotowywaniu dokumentów aplikacyjnych, udzielanie informacji o usługach rynku pracy świadczonych przez Publiczne Służby Zatrudnienia, udział w wydarzeniach promujących usługi Centrum Zielona Linia
kontakt przez OHP - 2018-07-02 - Białystok (podlaskie)
Pozyskiwanie klientów. Pozyskiwanie ofert na sprzedaż i wynajem. Utrzymanie relacji biznesowych z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Gdańsk (pomorskie)
Montaż, serwis klimatyzacji i wentylacji
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Piwniczna-Zdrój (małopolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane, opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego, przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257), znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
j/w
Kompania Biurowa Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:•Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy•Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje•Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-11-10 - Kielce (świętokrzyskie)
wykształcenie zawodowe, doświadczenie 2 lataPRZYGOTOWANIE DO MALOWANIA I MALOWANIE KONSTRUKCJI STALOWYCH
PPHU ZBIGNIEW SZYSZKA - 2016-01-12 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
- Osoba na stanowisku Specjalisty ds. Księgowości będzie odpowiedzialna za:▪ Wystawianie dokumentów księgowych,▪ Ewidencję, dekretowanie i księgowanie dokumentów,▪ Kontrolę i uzgadnianie kont i rozrachunków,▪ Przygotowanie zestawień i raportów księgowych,▪ Sporządzanie deklaracji podatkowych,▪ Prowadzenie ewidencji środków trwałych,▪ Monitorowanie terminów płatności i kontrolę wykonania płatności,▪ Ustalanie wyniku finansowego, ▪ Sporządzanie listy płac.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: minimum średniego wykształcenia kierunkowego (rachunkowość, finanse). Minimum rocznego doświadczenia w dziale księgowości. Praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego (VAT, CIT, PIT). Znajomość zagadnień płacowych i ZUS. Dobra organizacja pracy. Dokładności, rzetelności, skrupulatności i sumienności, wysokiej odporności na stres. Dobrej znajomości pakietu MS Office (w tym praktycznej znajomości programu Excel). Mile widziana znajomość oprogramowania Symfonia, Płatnik.
EP CARGO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
jw.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2016-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
Praca polegająca na pozyskiwaniu kontaktów oraz utrzymywaniu relacji z dotychczasowymi klientami.Wynagrodzenie zasadnicze + premia
Co.RAL - 2016-08-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie w zakresie dopasowania ofert do indywidualnego klienta.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Modlniczka (małopolskie)
sprawdzanie i kwalifikowanie urządzeń sejsmologicznych do naprawy, wykonywanie napraw i instalacji wraz z uruchomieniem aparatury, wykonywanie pomiarów
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2018-01-19 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się z prowadzeniem pomiarów hydrograficznych na jednostkach pływających Urzędu Morskiego w Gdyni. Zapoznanie się z obsługą sprzętu hydrograficznego i wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania w trakcie prowadzenia prac hydrograficznych na polskich obszarach morskich.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2016-01-26 - Gdynia (pomorskie)
wystawianie faktur, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcujnym i magazynem, płaca zasadnicza + premia uznaniowa
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2017-03-02 - Karpicko (wielkopolskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Opoczno (łódzkie)
Aktywne pozyskiwanie KlientówBadanie i kreowanie potrzeb Klientów w zakresie rozwiązań IT Prowadzenie procesu sprzedażowego (spotkania, organizowanie prezentacji, przygotowywanie ofert oraz umów, negocjacje) we współpracy z działem wsparcia sprzedażyRealizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-20 - Tajęcina (podkarpackie)