SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Warszawa oferta pracy Kompania Biurowa Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 550 PLN
Zakres obowiązków: j/w
Data publikacji: 2016-06-22
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Kompania Biurowa Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Karczunkowska 19, 02-871 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j/w
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 550 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 550 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Data zakończenia pracy: 30.09.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: min. średnie, bardzo dobra znajomość artykułów biurowych; znajomość podstaw Ustawy PZP, szybkość i dokładność w wykonywaniu obowiązków, doświadczenie zawodowe- konieczne- min. 3 lata doświadczenia w ofertowaniu po stronie Wykonawcy. Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert dla Klientów z sektora zamówień publicznych oraz klientów komercyjnych. Praca w godzinach 08:00-16:00. Kontakt: halina.kw (at) kompaniabiurowa.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Kompania Biurowa Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Karczunkowska 19, 02-871 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Karczunkowska
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.06.2016
Data dodania oferty pracy: 21.06.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy;monitorowanie potencjału klientów na danym rynku;pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy;budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy;prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi;sprawowanie opieki nad klientami korporacyjnymi;przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w godzinach 06.00-14.00.Umowa o pracę na czas określony do 31.12.2017.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Ujście (wielkopolskie)
Nawiązanie współpracy z klientami z Algierii.Obsługa i prowadzenie social media, także w języku arabskim.Tworzenie prezentacji marketingowych w języku angielskim i arabskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Błonie (mazowieckie)
Organizacja znakowania produktów, projektowanie oraz drukowanie etykiet, obsługa edytora etykiet, współpraca z innymi działami w firmie.
SABA Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Płock (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie obowiązków na stanowisku kadrowa- pomoc
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-05-08 - Chojnice (pomorskie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe; 2 lata doświadczenia; znajomość j. angielskiego; bardzo dobra organizacja pracy; wykonywanie prac biurowych; pozyskiwanie nowych klientów; wystawianie faktur sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
GLIWICKA FABRYKA WAGONÓW HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-30 - Gliwice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych
SKAREM SPÓŁKA Z O. O. -STALOWA WOLA-Stalowa Wola - 2017-08-24 - Kietrz (opolskie)
obsługa klienta dokonywanie wyceny ładunku
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Mysłowice (śląskie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PEFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8AR• prowadzenie ewidencji księgowej firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, • monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowo-podatkowymi aspektami działalności firmy, • terminowe przygotowanie, kontrola deklaracji podatkowych (CIT, VAT), • przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych, • przygotowanie analizSala E
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. o.o. - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
profesjonalna obsługa klienta, sprzedaż doradztwo w zakresie stosowanych środków do produkcji rolnej
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Rydzyna (wielkopolskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty ds. IT należy w szczególności nadzór oraz koordynacja całokształtu zadań związanych z realizacją umów informatycznych, nadzór oraz koordynacja całokształtu zadań związanych z systemami informatycznymi funkcjonującymi w biurze, w tym realizacja całokształtu zadań związanych z systemem identyfikacji pojemników za pomocą kodów kreskowych, w zakresie całokształtu zadań związanych z merytoryczną obsługą umów informatycznych należy w szczególności:a) koordynowanie systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;b) opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących działania systemu identyfikacji pojemników i worków oraz oprogramowania do zarządzania systemu gospodarowania odpadami;c) zarządzanie systemem identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;d) nadzór nad organizacyjno technicznym funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków;e) udostępnienie firmom świadczącym usługę odbioru i zagospodarowania odpadów mobilnych czytników kodów kreskowych oraz nadzór nad ich eksploatacja;f) nadzór i kontrola firm świadczących usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów oraz przekazywania raportów ze skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów;g) współpraca z firmami świadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie bieżącego rozwiązywania problemów związanych z funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;h) bieżąca współpraca z firmami świadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie wymiany danych nt. nieruchomości objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi;i) sporządzanie analiz zebranych podczas skanowania kodów kreskowych w trakcie odbioru odpadów;j) nadzór, kontrola oraz koordynacja umów z firmami dostarczającymi oprogramowania do obsługi systemu gospodarowania odpadami komunalnymi;k) bieżąca współpraca z dostawcą oprogramowania do zarządzania systemem gospodarki odpadami;l) bieżąca obsługa w zakresie przeglądów i serwisu urządzeń peryferyjnychm) okresowa weryfikacja uprawnień użytkowników systemów teleinformatycznych ZGRP;n) współpraca z Działem Gospodarki Odpadami w zakresie przygotowywania tabeli i analiz niezbędnych przy rozliczaniu i kontroli Wykonawcy.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-14 - Płock (mazowieckie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje. Praca od 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-07-02 - Opole (opolskie)
obsługa klienta, przyjmowanie towarów od klientów, udzielanie klientom informacji i wyjaśnień o zakresie świadczonych usług i ich cenach, wydawanie towarów, sprzedaż w sklepie stacjonarnym i internetowym, dbanie o czystość i estetykę w punkciepraca na umowę zlecenie (153-176 godzin w miesiącu), praca w przedziale godzinowym 10:00-19:00oferta dostępna w sali G
MAGDALENA OLEJNIK - CEGLAREK PRZEDSIĘBIORSTWO BOR - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie dokumentacji technicznej produkcji
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2017-09-15 - Szepietowo (podlaskie)
Planowanie pracy działu i podległego zespołu.Opracowanie strategii wizerunkowej i marketingowej.Opracowanie i prowadzenie komunikacji wewnętrznej we współpracy z działem kadr.Organizacja wydarzeń firmowych (w tym konferencji, targów i spotkań integracyjnych).Opracowanie i wdrażanie kampanii reklamowych.Prowadzenie działań promocyjnych w social media.Opieka nad stroną internetową firmy.Opracowanie newsletterów firmowych.Pozyskiwanie patronów medialnych i współpraca z mediami w zakresie działań promocyjnych.Pozyskiwanie sponsorów i współpraca z nimi oraz klientami firmy w zakresie działań promocyjnych.Opracowanie standardów i wytycznych firmowych oraz dbałość o ich przestrzeganie.Pisanie artykułów marketingowych (w tym relacji z wydarzeń firmowych).Opracowanie materiałów marketi
TEAM PREVENT POLAND Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Pszczyna (śląskie)
Branża - sieć sklepów z herbatą i kawą, właściciel marki "Five o'clock".Zakres obowiązków:profesjonalna obsługa klienta wg właściwych standardów - aktywna sprzedaż herbat i kaw, budowanie pozytywnego wizerunku marki, realizacja założonych planów sprzedażowych. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.
"BRZEZICKI & SISS" S.C. - 2016-05-11 - Łódź (łódzkie)
Udział w realizacji strategii działań marketingowych online
Tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych i sprzedażowych dla sklepów online
Monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji w obszarze kampanii marketingowych i trendów w Internecie
Analizę wyników
Ścisłą współpraca z działem sprzedaży
Media Expert - 2017-03-10 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Praca w dziale ksiegowości ze znajomością pełnych ksiąg (stanowisko samodzielnego księgowego) Mile widziane osoby niepełnosprawne
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie nadzorów z zakresu ochrony atmosfery, ochrony przed hałasem i promieniowaniem, weryfikacja danych do naliczania opłat za korzystanie ze środowiska, przygotowywanie wniosków celem pozyskania dotacji z funduszy proekologicznych, opiniowanie dokumentacji przedsięwzięć, których realizacja wpływa na stan środowiska
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2016-03-23 - Gdynia (pomorskie)
telefoniczna i mailowa obsługa klienta oraz sprzedaż usług
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wrocław (dolnośląskie)
-wdrażanie nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych w obszarze sprzedaży,-utrzymanie domen,-serwis oprogramowania księgowego,kadrowego,bieżący instruktaż,usuwanie skutków awarii i błędów operatorskich,-obsługa serwisu oprogramowania rezerwacyjnego,sprzętu komputerowego,sieci komputerowej,wifi,serwera
Hotele Olsztyn Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie i prowadzenie procedur o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wewnętrznymi procedurami.
Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. zo.o. - 2016-05-06 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o wizerunek firmy, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów, przedstawianie ofert, negocjowanie i podpisywanie umów, praca w biurze i w terenie
PERFECT SERVICE Paweł Jarzynka - 2016-01-11 - Piaseczno (mazowieckie)