SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Wrocław oferta pracy Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: • kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PEFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8AR• prowadzenie ewidencji księgowej firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, • monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowo-podatkowymi aspektami działalności firmy, • terminowe przygotowanie, kontrola deklaracji podatkowych (CIT, VAT), • przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych, • przygotowanie analizSala E
Data publikacji: 2017-09-12
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 56/62, 50-230 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PEFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8AR• prowadzenie ewidencji księgowej firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, • monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowo-podatkowymi aspektami działalności firmy, • terminowe przygotowanie, kontrola deklaracji podatkowych (CIT, VAT), • przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych, • przygotowanie analizSala E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: DOŚWIADCZENIE W KSIĘGOWOŚCI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA W SZCZEGÓŁNOŚCI WORD. EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ANALITYCZNY UMYSŁ
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, staż pracy 1 rok, analityczny umysł, biegła obsługa komputera w szczegolności WORD. EXCEL, doświadczenie w księgowości, znajomość przepisów dotyczących naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych, znajomość programu Płatnik/ZUS (interaktywny)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Krakowska 56/62, 50-230 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 56
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 12.09.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Doradztwo techniczne dla klientów, weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych, naprawa u klienta, bieżąca współpraca z dziaem prawnym, przyjmowanie i wydawanie pojazdów reklamacyjnych.Kontakt telefoniczny w celu umówienia się na spotkanie. Wynagrodzenie 2400zł/brutto + premie. Możliwość pracy w delegacji.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-13 - Andrychów (małopolskie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-01-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników: prowadzenie akt osobowych; przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych; przygotowywanie innych dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy; ewidencja czasu pracy, rozliczanie nieobecności i urlopów; wystawianie zaświadczeń dla pracowników. Sporządzanie list płac. Sporządzanie raportów oraz zestawień kadrowo-płącowych na potrzeby wewnętrzne firmy.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-02 - Wyszków (mazowieckie)
-
FIRMA TURYSTYCZNO-HANDLOWA "ORKA" RADOSŁAW JAKUB KMITA - 2016-04-01 - Trzęsacz (zachodniopomorskie)
Nadzór nad bazą samochodów służbowych oraz powiązaną dokumentacją, koordynacja napraw serwisu, analiza i optymalizacja floty - wynajem, leasing, kredyty, integracja kart paliwowych z platformą HERTZ GPS, organizacja przewozów osób, harmonogram rezerwacji aut, optymalizacja dostawców CHF, przygotowywanie raportów.
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów końcowych użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych pracowników/wsparcia IM; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System do dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-24 - Zabierzów (małopolskie)
kontakt z klientami, podpisywanie umów, negocjowanie warunków
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
Oferta przeznaczona dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności zamieszkałych na terenie powiatu ziemskiego i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy; Wykształcenie: brak wymagań; obsługa komputera, mile widziana podstawowa znaj. programów graficznych (przewidziane szkolenie wstępne w tym zakresie);umiejętność org. pracy; doś.w marketingu int.; zakres obowiązków: obsługa programów biurowych, obsługa zamówień sklepu int., kontakt z klientem sklepu, przyg. do druku dokumentów i ich konwertowanie w programach graficznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami w zakresie transportu kolejowegoprowadzenie sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej oraz rocznej dla UTK, GUS dysponowanie oraz nadzór nad pociągami towarowymiplanowanie pracy drużyn trakcyjnych w oparciu o bieżące i planowane zadania eksploatacyjnenadzór nad czasem pracy drużyn trakcyjnych realizujących przewozyterminowa realizacja zadań przewozowych wynikająca z planów i harmonogramówwspółpraca z zespołem dyspozytorów w zakresie bieżącej eksploatacji
CIECH Cargo Sp. zo.o. - 2018-03-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
CSF POLSKA SP. Z O.O. RZESZÓW - 2016-05-30 - Rzeszów (podkarpackie)
realizowanie polityki finansowej firmy, tworzenie i wprowadzanie procedur operacyjnych w dziale finansowym, analiza wyników i kosztów finansowych, sporządzanie i analiza raportów finansowych, obsługa bankowa oraz nadzór nad transakcjami gotówkowymi, zapewnienie prawidłowego obrotu środkami pieniężnymi, nadzorowanie pracy działu. Praca na Rogowcu.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-02-02 - Rogowiec (łódzkie)
- kosztorysowanie- analiza dokumentacji przetargowej
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EBUD" - PRZEMYSŁÓWKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
zachowanie norm jakościowych usług związanych z naprawą taboru kolejowego zgodnie z procedurami i standardami spółki
PKP CARGOTABOR Spółka z O.O. - 2016-12-05 - Zduńska Wola (łódzkie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Białystok (podlaskie)
WYKONYWANIE PRAC BUDOWLANYCH I INSTALACYJNYCH, OBSŁUGA MASZYN BUDOWLANYCH I PROWADZENIE POJAZDÓW W RAMACH POSIADANYCH UPRAWNIEŃ, PRZYJMOWANIE MATERIAŁÓW, SPRAWDZANIE ZGODNOŚCI DOSTAWY I PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI MAGAZYNOWEJ
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie analiz ekonomicznych, sprawozdań, raportów, prace planistyczne i budżetowe, monitorowanie realizacji budżetu, koordynacja prac w zakresie planów rzeczowo - finansowych
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-01-20 - Stoisław (zachodniopomorskie)
sprzątanie
CHRIS Turystyka i Rekreacja; Magdalena Alchimowicz - 2017-03-07 - Serwy (podlaskie)
Brak danych
LECH Garmażeria Staropolska Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-03-13 - Kleosin (podlaskie)
realizacja projektów rekrutacyjnych; kompleksowa obsługa klientów wschodnich; rekrutacja telefoniczna; sprawdzanie znajomości języka polskiego u kandydatów do pracy; przygotowywanie profilii kandydatów w języku ukraińskim; tłumaczenia pism oraz korespondencji;
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie posiłków, obiadów dla dzieci w wieku 7-14 lat
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 125 - 2017-06-30 - Łódź (łódzkie)
Obsługa zapytań klientów, logistyka, zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych, obsługiwanie zapytań, przetwarzanie rejestracji i zarządzanie danymi osobistymi, wspieranie klientów, współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa Allegro- obsługa E-bay- obsługa porównywarek cenowych- obsługa ofert na platformach sprzedażowych- kontakt i doradztwo z klientem przez e-mail, telefon- współtworzenie akcji promocyjnych- planowanie i prowadzenie kampanii sprzedażowych- wsparcie i pomoc w planowaniu i prowadzeniu kampanii marketingowych- wsparcie sprzedaży sklepu internetowego- mass mailingOferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od sprzedaży)- praca w zgranym zespole- możliwości rozwoju- innePraca od zaraz w siedzibie firmy w Przeworsku.
BAUER FITNESS SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-17 - Przeworsk (podkarpackie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji płacowo- kadroqwej ( akta osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia, aneksy, itp ), naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, sporządzanie sprawozdań kadrowo- płacowych, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, archiwizowanie dokumentacji kadrowo- płacowej, zatrudnianie cudzoziemców, sporządzanie A1
KGNconsulting Spółka z o.o. - 2017-03-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Rozmowy telefoniczne z klientami , pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Wykonywanie fasad wewnętrznych i zewnętrznych na poziomie KZ1
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Majdan (mazowieckie)
- sprzedaż kursów językowych stacjonarnych oraz obozów językowych klientom indywidualnym, - doradztwo w sprawie wyboru kursów, - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - prowadzenie bazy kursantów oraz uczestników obozów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - obsługa administracyjna zgloszeń i rezerwacji, - wystawianie faktur VAT na opłaty za kursy i fiskalizacja na kasie fiskalnej. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, bezpłatny kurs językowy, szkolenia. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00, niektóre soboty - 9:00-15:00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa hurtowych kontrahentów zagranicznych.Pozyskiwanie Klientów i dostawców na rynkach zagranicznych.Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami i Dostawcami.Realizacja procesu zakupu i sprzedaży.Prowadzenie korespondencji handlowej i komunikacji telefonicznej z kontrahentami zagranicznymi.Analiza rynku i potencjalnych Klientów.
KAMINSKI & PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie faktur sprzedażowych, organizacja transportu przesyłek, organizowanie spedycji.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Suchodoły (lubelskie)