SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI Suchodoły oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedażowych, organizacja transportu przesyłek, organizowanie spedycji.
Data publikacji: 2016-10-04
Lokalizacja: Suchodoły (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Suchodoły, powiat: krasnostawski, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie faktur sprzedażowych, organizacja transportu przesyłek, organizowanie spedycji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suchodoły
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krasnostawski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs księgowości z obsługą komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie przy wystawianiu i księgowaniu faktur, doświadczenie w organizacji spedycji.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie
Adres pracodawcy:
Mostowa 4, 22-300 Krasnystaw, powiat: krasnostawski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: krasnostawski
Gmina pracodawcy: Krasnystaw
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krasnystaw
Ulica pracodawcy: Mostowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 05.10.2016
Oferta pracy ważna do: 03.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie, analiza i kontrola jakościowa pozyskanych danych. Analiza i wykonywanie projektów. Kontakt z klientem zagranicznym i instytucjonalnym.
MANPOWER POLSKA Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Gdynia (pomorskie)
- murarz
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Miejsce Piastowe (podkarpackie)
wykonywanie reklam, promocja produktu, kontakt z klientem, prace przy wyklejaniu i usuwaniu reklam
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Ruda Śląska (śląskie)
- pakowanie przesyłek w sklepie internetowym,- pomoc w sprzedazy sprzętu sportowego (sprzedaż detaliczna),- wpisywanie w system kuriera przesyłek (internet),- przygotowywnie i obróbka zdjęć do ofert sprzedaży,- przerabianie, udoskonalanie ofert sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Raków (lubuskie)
nadzór nad pracami wykonywanymi przez podwykonawców, tworzenie dokumentacji warsztatowej, udział w radach budowy, spotkaniach koordynacyjnych
ATREM S.A. - 2016-04-06 - Złotniki (wielkopolskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-05-04 - Lubin (dolnośląskie)
Ścisła współpraca z Managerem Działu Zakupów oraz z Zespołem Zarządzającym, kontakty z dostawcami w kraju i za granicą, przygotowanie zestawień, raportów, analiz, sprawozdań, zapytań ofertowych oraz administracji zakupowej, pozyskiwanie nowych dostawców w kraju i za granicą.
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-01-16 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
realizacja zamówień, awizowanie transportów, kompletowanie dokumentów, tworzenie raportów i dokumentacji, optymalizacja stanów magazynowych
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-26 - Kwidzyn (pomorskie)
Kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientem w celu informowania o stanie jego zamówienia, kontakt w j. polskim i j. angielskim, sporządzanie dokumentacji z prowadzonych rozmów, dbanie o porządek w dokumentach firmy, zbieranie informacji niezbędnych do sporządzenia wyceny, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, bezpośredni kontakt z klientem, uzupełnianie strony internetowej (tekstem oraz zdjęciami), kontrola działania strony internetowej. Wymagania: wykształcenie średnie, biegła znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną rozmowę, doświadczenie w prowadzeniu strony internetowej np. bloga, rzetelność, uczciwość, komunikatywność, umiejętnośc szybkiego uczenia się.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Reda (pomorskie)
Pełen zakres obowiązków w zakresie organizacji zakupu i sprzedaży w salonie meblowym: obsługa klientów, fachowe doradztwo, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, marketing
"OTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Lublin (lubelskie)
Kontakt telefoniczny z klientem, negocjacje, zawieranie umów reklamowych, szkoleniowych, autoprezentacja, przedstawianie ofert przez telefon.
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Racibórz (śląskie)
Reklama firmy na portalach z nieruchomościami, przygotowywanie ofert nieruchomości, obsługa klientów w języku albańskim, włoskim, angielskim i niemieckim, realizacja projektów informatycznych. Umowa o pracę, jedna zmiana, praca na 1/4 etatu, wynagrodzenie 600 zł brutto.Informacja o ofercie w sali H.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:-KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWO – PŁACOWA KLIENTÓW BIURA,-WPROWADZANIE I KONTROLA DANYCH W SYSTEMIE KADROWO-PŁACOWYM,-SPORZĄDZANIE LIST PŁAC I NALICZANIA WYNAGRODZEŃ ZE STOSUNKU PRACY I UMÓW CYWILOPRAWNYCH,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI: ZUS, PIT, GUS, PFRON;-ZAKŁADANIE I PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH,-SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW PISM W SPRAWACH PRACOWNICZYCH, -WYLICZENIE I KONTROLOWANIE PRACOWNICZEGO STAŻU PRACY,-OKREŚLENIE I KONTROLOWANIE PRAW URLOPOWYCH PRACOWNIKÓW, WERYFIKACJA PRZYSŁUGUJĄCEGO URLOPU PRZY ROZWIĄZYWANIU UMOWY,-PROWADZENIE MIESIĘCZNEJ EWIDENCJI CZASU PRACY -WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ, KORESPONDENCJA Z URZĘDAMI (ZUS, US, URZĄD PRACY).
OPTYMALNI BIURO DORADCZO-KSIĘGOWE SP. Z O.O. - 2018-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
organizacja transportu międzynarodowego: morskiego, kolejowego, drogowego - organizacja transportu krajowego: morskiego, kolejowego, drogowego, obsługa dokumentacji wysyłek, rozliczenie usług transportowych; raportowanie do zarządu Spółki w języku koreańskim; przygotowanie raportów na potrzeby zarządu Spółki w języku koreańskim
PANTOS LOGISTICS POLAND SP. Z O.O. - 2018-01-24 - Mława (mazowieckie)
praca w sprzedazy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Józefosław (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, znajomość branży i trendów rynkowych, umiejętność pozyskiwania zaangażowania pracowników, komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta, nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, gotowość do zaangażowania się w realizację strategii firmy, umiejętność wpływania na innych, negocjacji, planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania. Zgłoszenia wypełniać za pomocą formularza zgłoszeniowego on-line na stronie: www.kariera.tesco.pl
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Rybnik (śląskie)
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów, pozyskiwanie nowych klientów z Azji, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów, budowanie wizerunku firmy, kontakt z klientem zagranicznym (handel wyrobami z marmuru)
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Podawanie oraz serwowanie potraw i napojów. Przedstawianie oferty oraz doradzanie odpowiedniego asortymentu potraw i npaojów. Serwowanie win i idch dobór do potraw. Polerowanie sztućców, szkła, porcelany. Nakrywanie stołów.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Zielona Góra (lubuskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie faktur sprzedaży, weryfikacja faktur zakupowych pod względem formalno rachunkowym, wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej, rozliczanie inwentaryzacji miesięcznych i rocznych, bieżąca kontrola należności, współpraca z biurem rachunkowym. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2015-12-11 - Opole (opolskie)
WG. PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Stromiec (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień ze sklepu internetowego; Wprowadzanie zamówień od klientów detalicznych oraz hurtowych; Kontakt z klientem telefoniczny oraz mailowy - poprzez stronę www; Odbieranie telefonów od klientów; Korespondencja mailowa z klientem.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Chotomów (mazowieckie)
realizacja zadań słuzby BHP,prowadzenie dokumentacji BHP,współpraca z kierownictwem firmy w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpieczeństwa organizacji pracy, doradztwo z zakresu BHP, inicjowanie projektów, , przeprowadzanie audytów wewnętrznych w zakresie BHP
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Chorzów (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z j. szwedzkim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka szwedzkiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych, prowadzenie dokumentacji medycznej.
MKW Sp z o.o. - 2017-08-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : wyższe techniczne; zaawansowana znajomość języka angielskiego; prawo jazdy kat.B; komunikatywność; pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z profilem firmy; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Gliwice (śląskie)
Sporządzanie ofert, przygotowywanie dokumentacji do przetargów, rozmowy z kontahentami, pozyskiwanie klientów.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-04-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. sitodruku będzie odpowiedzialny za: stworzenie od podstaw działu, który będzie zajmował się sitodrukiem oraz wszystkimi kwestiami z tym związanymi. Przy tworzeniu takiego działu specjalista ds. sitodruku odpowiedzialny będzie za tworzenie stanowisk pracy w dziale druku, wyrób maszyn do zakupu, materiałów, narzędzi do pracy, środków ochrony (w porozumieniu z działem BHP). Osoba taka będzie odpowiedzialna za ścislą i sprawną współpracę z działami powiązanymi (m.in.: administracja, produkcja, dział projektowania). Codziennością będzie: szybkie, precyzyjne reakcje w kontaktach z klientem (wewnętrznym i zewnętrznym) oraz realizację jego wymagań, oczekiwń i potrzeb. Dostosowywanie wydruków/projektów do wysokich standardów produkcji przy zleceniach prowadzonych dla naszych klientów. Częścią zadań będzie tworzenie prototypów wydruków nanoszonych na ekspozycje przeznaczonych do prezentacji klientom, nanoszenie zmian i aktualizowanie wcześniejszych projektów do aktualnie obowiązujących norm przy prezentacji produktów kosmetycznych naszych klientów.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-10 - Dobroszyce (dolnośląskie)