SPECJALISTA DS. SITODRUKU Dobroszyce oferta pracy DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SITODRUKU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista ds. sitodruku będzie odpowiedzialny za: stworzenie od podstaw działu, który będzie zajmował się sitodrukiem oraz wszystkimi kwestiami z tym związanymi. Przy tworzeniu takiego działu specjalista ds. sitodruku odpowiedzialny będzie za tworzenie stanowisk pracy w dziale druku, wyrób maszyn do zakupu, materiałów, narzędzi do pracy, środków ochrony (w porozumieniu z działem BHP). Osoba taka będzie odpowiedzialna za ścislą i sprawną współpracę z działami powiązanymi (m.in.: administracja, produkcja, dział projektowania). Codziennością będzie: szybkie, precyzyjne reakcje w kontaktach z klientem (wewnętrznym i zewnętrznym) oraz realizację jego wymagań, oczekiwń i potrzeb. Dostosowywanie wydruków/projektów do wysokich standardów produkcji przy zleceniach prowadzonych dla naszych klientów. Częścią zadań będzie tworzenie prototypów wydruków nanoszonych na ekspozycje przeznaczonych do prezentacji klientom, nanoszenie zmian i aktualizowanie wcześniejszych projektów do aktualnie obowiązujących norm przy prezentacji produktów kosmetycznych naszych klientów.
Data publikacji: 2017-08-10
Lokalizacja: Dobroszyce (dolnośląskie)
Pracodawca: DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:UL. WROCŁAWSKA 56, 56-410 Dobroszyce, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista ds. sitodruku będzie odpowiedzialny za: stworzenie od podstaw działu, który będzie zajmował się sitodrukiem oraz wszystkimi kwestiami z tym związanymi. Przy tworzeniu takiego działu specjalista ds. sitodruku odpowiedzialny będzie za tworzenie stanowisk pracy w dziale druku, wyrób maszyn do zakupu, materiałów, narzędzi do pracy, środków ochrony (w porozumieniu z działem BHP). Osoba taka będzie odpowiedzialna za ścislą i sprawną współpracę z działami powiązanymi (m.in.: administracja, produkcja, dział projektowania). Codziennością będzie: szybkie, precyzyjne reakcje w kontaktach z klientem (wewnętrznym i zewnętrznym) oraz realizację jego wymagań, oczekiwń i potrzeb. Dostosowywanie wydruków/projektów do wysokich standardów produkcji przy zleceniach prowadzonych dla naszych klientów. Częścią zadań będzie tworzenie prototypów wydruków nanoszonych na ekspozycje przeznaczonych do prezentacji klientom, nanoszenie zmian i aktualizowanie wcześniejszych projektów do aktualnie obowiązujących norm przy prezentacji produktów kosmetycznych naszych klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SITODRUKU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dobroszyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dobroszyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: drukarz sitodrukowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie zawodowe lub techniczne, min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, umiejętność organizacji pracy. Doświadczenie w obsłudze maszyn do sitodruku, elastyczność i wysoka efektywność - finalizowanie w 100 % rozpoczętych zleceń oraz poleceń przełożonych, prawo jazdy kat. B, komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Nazwa pracodawcy:
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
UL. WROCŁAWSKA 56, 56-410 Dobroszyce, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagania: wykształcenie zawodowe lub techniczne, min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, umiejętność organizacji pracy. Doświadczenie w obsłudze maszyn do sitodruku, elastyczność i wysoka efektywność - finalizowanie w 100 % rozpoczętych zleceń oraz poleceń przełożonych, prawo jazdy kat. B, komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Dobroszyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dobroszyce
Ulica pracodawcy: UL. WROCŁAWSKA
Numer budynku pracodawcy: 56
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: drukarz sitodrukowy
Data dodania oferty pracy: 10.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie list płac (wyliczanie płac, zasiłków chorobowych), obsługa programu płatnik itp.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2017-02-02 - Gdynia (pomorskie)
Brak danych
Przedstawiciel sieci PLUS Eurocom Eugeniusz Szmagliński - 2017-04-24 - Kościerzyna (pomorskie)
Zgodnie z zawodem.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Dźwierzuty (warmińsko-mazurskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Kutno (łódzkie)
1. Prowadzenie akt osobowych.2. Administrowanie urlopami i zwolnieniami lekarskimi.3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.4. Kontrola badań lekarskich i bhp.5. Przygotowywanie dokumentów do naliczania płac.6. Przygotowywanie umów cywilno-prawnych.7. Prowadzenie statystyki i sprawozdawczości dot. zatrudnienia.8. Obsługa programu Płatnik (rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników).9. Prowadzenie ZFŚS.
CENTRUM KULTURY - 2018-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
telefoniczny kontakt z kandydatami , pozyskiwanie kandydatów, rekrutacja, Networking, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
j. w.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie do wykonywania czynności biurowych w zakładzie
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Wyczółki (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej ze stosunkiem pracy (umowy o pracę, aneksy, świdectwa pracy, akta personalne), ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzanieniezbędnych dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników, wprowadzanie i aktualizacja danych do ZUS, GUS, PFRON, udzielanie informacji pracownikom w zakresie kadrowym
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ Poznań - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
- realizacja przedsięwzięć związanych z utrzymywaniem na wysokim poziomie wskaźnika sprawności technicznej w brygadzie- kontrola sprzętu informatycznego użytkowników systemów teleinformatycznych pod kątem przestrzegania zasad eksploatacji sprzętu- wsparcie Administratora Sieci Informatycznej w obsłudze terminali oraz kont użytkowników sieci MILNET-Z i MILNET-I
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-04-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie spotkań z klientem i aktywna prezentacja wyrobów, zmierzająca do efektywnej sprzedaży, realizacja bieżącej sprzedaży wyrobów firmy zgodnie z ustalonym planem sprzedaży i określonym obszarem działania, przygotowanie, planowanie sprzedaży/współudział w opracowaniu strategii działań marketingu krajowego, reagowanie na potrzeby i oczekiwania klientów, pozyskiwanie nowych klientów-wysyłanie ofert, kontakty telefoniczne, wyjazdy marketingowe, organizacja działań związanych ze sprzedażą wyrobów firmy, prowadzenie korespondencji i dokumentów oraz nadzór nad ich archiwizowaniem zgodnie z przyjętymi procedurami, prowadzenie analizy dynamiki rynku w trybie miesięcznym, monitorowanie terminowego wywiązywania się z zawartych umów i dostaw oraz płatności odbiorców krajowych w ramach posiadanych kompetencji, organizowanie i udział w sympozjach i konferencjach, wprowadzanie nowych wyrobów i nowych trendów do sprzedaży w uzgodnieniu z firmą, systematyczne sporządzanie raportów z wizyt, ciągłe doskonalenie w zakresie procedur operacyjnych
LFC Spółka z o.o. - 2016-01-18 - Czerwieńsk (lubuskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-01-31 - Olesno (opolskie)
obsługa klienta
Firma Handlowo Usługowa Max Jerzy Ruebenbauer - 2016-06-30 - Sanok (podkarpackie)
Realizacja zamówień. Szukanie dostawców towarów i usług. Zakładanie kartotek. Archiwizacja dokumentów.
Gwimet Bartosz "System" Sp. z o.o. - 2018-06-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Do uzgodnienia
ATW S.A. - 2016-09-30 - Zagórz (podkarpackie)
kadry i płace w spółce
PPHU Fedra sp.zo.o. - 2016-08-11 - Łódź (łódzkie)
Szycie, obsługa maszyn szwalniczych, kontrola jakościowa, prace porządkowe, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
COM.40 LIMITED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
obsługa klienta biznesowego
Gunnebo Fastening Systems Spółka z o.o - 2016-03-01 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
Układanie menu, planowanie wydatków, sporządzanie umów dot. wynajęcia jadalni na imprezy okolicznościowe, kontrola i organizacja pracy personelu kuchennego, nadzór nad konserwacją wszelkich urządzeń kuchennych, dokonywanie zakupu produktów, prowadzenie ewidencji zakupu i zużycia produktów.
Barlinecki Ośrodek Kultury - 2016-02-17 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Sprzedaż internetowa i bezpośrednia, organizowanie zamówień - branża lotnicza.
Coramex Mirosław Korniewicz - 2016-01-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
25. Ogólny zakres obowiązków1 Przyjmowanie, weryfikacja i rozpatrywanie wniosków w sprawie ustalenia prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,2)Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego, sporządzanie list wypłat, prowadzenie ewidencji i rejestrów w tym zakresie,3)Archiwizacja dokumentacji,4)Sporządzanie planów potrzeb, a także raportów, meldunków miesięcznych oraz sprawozdań, dotyczących wydatków na świadczenia rodzinne i pielęgnacyjne oraz świadczenia z funduszu alimentacyjnego wraz z kosztami obsługi tych zadań,5)Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, w tym:- przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych Gminy Piecki,- prowadzenie postępowań w celu uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych, wydawanie w tych sprawach decyzji administracyjnych,- współpraca z organami egzekucyjnymi oraz właściwymi wierzyciela i dłużnika,- składanie wniosków do prokuratury o ściganie za przestępstwo określone w art. 209 Kodeksu karnego, - kierowanie wniosków do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego,- współpraca z urzędem pracy w zakresie aktywizacji zawodowej dłużników alimentacyjnych,-rozliczanie zwrotów z tytułu wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego, wpływających od dłużników bądź komorników sądowych, w tym konieczne zestawienia i ewidencje,- przekazywanie do biur informacji gospodarczej, informacji o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy,6) prowadzenie postępowań w zakresie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego,7) inne zadania powierzone przez Kierownika, wynikające z bieżących potrzeb ośrodka.Wynagrodzenie 2100,00 + dodatki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Piecki - 2017-07-27 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie średnie,minimum dwa lata stażu pracy na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie, obsługa komputera. Charakterystyka pracy: przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz bieżące informowanie klienta o stanie realizacji zleceń, udział w przygotowywaniu ofert handlowych, kontrola realizacji zamówień, nadzór nad właściwą realizacją przebiegu zamówień składanych przez klientów, prowadzenie negocjacji z klientem, kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, współpraca z pozostałymi działami w firmie. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: praca (at) adegis.com.
ADEGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)
prowadzenie spraw dotyczących marketingu hotelowego (hotel 4- gwiazdkowy), praca w godz. 8-16 (elastyczne godziny pracy), umowa zlecenie na 1/2 roku, następnie umowa o pracę na czas nieokreślony, wynagrodzenie: 3000,00-4500,00 zł brutto + premia uznaniowa
HOTEL GWARNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-19 - Legnica (dolnośląskie)
- wprowadzanie danych do systemu,- pomoc w dziale księgowym w zakresie obsługi klientów biura
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
Znajomość przepisów ustawy - Prawo Energetyczne, uzyskanie uprawnień dozoru bez ograniczeń napięcia w zakresie urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych. Kontakt z Urzędem Regulacji Energetyki w zakresie działalności koncesjonowanych (obrót i dystrybucja energii elektrycznej), bieżąca kontrola pracy sieci elektroenergetycznej 110/15/04kV, określania warunków przyłączenia odbiorców, kształtowanie taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej, sporządzanie dokumentacji i sprawozdań wynikających z przepisów, wskazania znajomości przepisów - Prawo Budowlane (uprawnienia budowlane branży elektrycznej) I zmiana pn-pt sporadycznie w dni wolne.Wynagrodzenie od 3000zł brutto 1 umowa na 2 lata docelowo na stałe.
Zakład Usług Technicznych MEGA Sp.z o.o. - 2016-11-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie recepcji, kontakt z klientem, realizacja strategii marketingowej firmy, opracowywanie i realizacja działań promocji reklamowej i wizerunkowej, tworzenie materiałów informacyjnych i marketingowych.
P.T. Roma Sp z o.o. - 2017-09-01 - Łapino (pomorskie)
Sprzedawca
AGAMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-07 - Sulęcin (lubuskie)
obsługa klientów, wypisywanie faktur
Centrala Materiałów Budowlanych Spółka z o.o. - 2017-08-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)