SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Łódź oferta pracy PPHU Fedra sp.zo.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: kadry i płace w spółce
Data publikacji: 2016-08-11
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: PPHU Fedra sp.zo.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niciarniana 2/6, 92-208 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: kadry i płace w spółce
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: PPHU Fedra sp.zo.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Niciarniana 2/6, 92-208 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Niciarniana
Numer budynku pracodawcy: 2/6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.08.2016
Data dodania oferty pracy: 10.08.2016
Oferta pracy ważna do: 09.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzatanie Centrum Handlowego Atrium.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
- Sprzątanie szpitala w Szczecinie. Zleceniodawca zapewnia własne noclegi oraz koszty prazejazdy są pokrywane przez zleceniodawcę.- Wynagrodzenie: 15 zł/brutto/godzina + noclegi + przejazdy. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie może być wykonywane w godzinach: 6:00-18:00 + możliwośc pracy rónież w soboty, niedziele. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziana Książeczka sanepidu. Mile widziane szczepienia WZWB. Kontakt telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 600-956-599) lub e-mail: niki21-83 (at) o2.pl
DGP CLEAN PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. Organizowanie i nadzorowanie prac inwestycyjno-remontowych.2. Organizowanie usuwania usterek i awarii.3. Przestrzeganie terminów przeglądów okresowych urządzeń specjalnych jak winda, żelazna kurtyna, urządzenia alarmowe i sygnalizacyjne, wentylacyjne, odgromowe, klimatyzacyjne itp. 4. Wykonywanie drobnych napraw i remontów.
TEATR IM. H. MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY - 2018-03-15 - Legnica (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie, wyższe lub w trakcie studiów; biegła znajomość Ms Office, umiejętności negocjacyjne, dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: obsługa procesów finansowych firmy, monitorowanie należności, współpraca z działem handlowym i księgowym, zarządzanie procesem weryfikacji ubezpieczeń kontrahentów, sporządzanie bieżących raportów z przeprowadzonych działań bezpośredniemu przełożonemu; miejsce pracy: Gliwice
BARIL COATINGS POLSKA TTK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
Podejmowanie dzialań handlowych niezbędnych dla utrzymania i zwiększenia sprzedaży, m.in.:- utrzymywanie kontaktu z kontrahentami,- przygotowanie dokumentów związanych ze sprzedażą,- prowadzenie analiz sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów,- organizacja i udział w imprezach targowych, konferencjach i szkoleniach.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Cerkamed" Wojciech Pawłowski - 2017-11-29 - Stalowa Wola (podkarpackie)
obsługa klienta
Krzysztof Szyszka "GRAFITEX" - 2017-05-29 - Kościan (wielkopolskie)
Obsługa telefoniczna i emailowa klientów zagranicznych, wystawianie faktur, ofertowanie towarów
"CONSALNET" S. A. - 2017-07-21 - Wiechlice (lubuskie)
Przygotowanie harmonogramu produkcyjnego w oparciu o dane z działu handlowego. Organizacja, koordynacja i zarządzanie wysyłkami do klientów, kontakt z kientami. Prace administracyjne związane z wystawianiem dokumentów wysyłkowych: WZ, CMR itp. Odpowiedzialność za kontakty ze spedytorami i kurierami, kontrola gospodarki magazynowej.
FREEKIDS s.c. A. Gąsiorek, Z. Andruszewski - 2017-02-02 - Zawonia (dolnośląskie)
sprzedaż art.hydraulicznych, zamówienia towaru, wykładanie towaru; min.5 lat doświadczenia
AGP TECHNIKA GRZEWCZA S.J. GRAŻYNA I ARNOLD PRZEPIÓRKOWSCY - 2016-05-20 - Strzelce Opolskie (opolskie)
w/g potrzeb
Angloville Sp. z o.o., Sp. k. - 2018-02-26 - Kielce (świętokrzyskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język holenderski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-15 - Kornice (śląskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w pracy w charakterze cukiernika- specjalisty ds. produkcji pralin oraz projektowania i tworzenia ozdób z karmelu; produkcja pralin, wykonywanie deserów- bankietówek; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta, tworzenie aukcji internetowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Słupca (wielkopolskie)
Wykonywanie prac konserwacyjnych i instalacyjnych,regulacja urządzeń orazbieżące naprawy maszyn, prowadzenie gospodarki narzędziami i częściamizamiennymi. analiza i usuwanie awarii urządzeń automatyki,diagnozowanie iusuwanie usterek w zakresie procesu sterowania linią,udział w budowienowych maszyn i urządzeń, udział we wdrażaniu nowychtechnologii,współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi. Obsługakomputera:MSOFFICE AUTOCAD, praca w godz. 6-14/14-22.
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Opole (opolskie)
bieżące wspieranie pracowników działu handlowego oraz samodzielna praca w zakresie obsługi klientów indywidualnych i instytucjonalnych
FIRMA AMTECH Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
koordynacja działań e-commerce mających na celu wsparcie sprzedaży - koordynacja działań SEM, optymalizacja stron pod kątemSEO, content marketing - budowanie i realizacja strategii online dlarozwoju marek z naszej oferty produktowej - rozwój poszczególnychkanałów sprzedaży - przygotowywanie materiałów i treścikomunikacji online, m.in. opisowej i graficznej prezentacji oferty sklepu - kreowanie i prowadzenie sprzedaży internetowej,przyjmowanie i realizacja zamówień - Nadzór nad całością zagadnieńw obszarze sklepu - Współpraca z innymi działami firmy, praca w godz. 8-16
BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto - 2016-06-08 - Opole (opolskie)
Obsługa telefoniczna klientów dzwoniących.
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Opis stanowiska:• Obsługa wózka widłowego• Rozładunek i załadunek pojazdów - przyjmowanie dostaw oraz wydawanie towarów i materiałów wraz ze sprawdzeniem ich ilości i jakości• Zaopatrzenie działów produkcji i pakowania w niezbędne materiały zgodnie z harmonogramem zamówień i w określonym czasie• Odbiór wyrobów gotowych z działów produkcji• Wystawianie dokumentów magazynowych - przychodu i rozchodu.
SOFTINELKA Sp. z o. o. - 2016-06-10 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
obsługa i pomoc w czynnościach biurowych, odbieranie połączeń telefonicznych, organizacja spotkań z kandydatami, obsługa urządzeń biurowych, weryfikacja poprawności wystawionych ogłoszeń
Fallwork Sp. z o.o. (Agencja pracy 6231) - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie listy płac, obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie dokumentacji personalnych rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń społecznych rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy składanie raportów do ZUS, GUS i PFRON
Property Security Service sp. z o.o. - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
obsługa sklepu internetowego, przyjęcia/wydawania towaru, obsługa klienta, wystawianie paragonów/faktur (Cv na adres: sekretariat (at) badura.pl)
BADURA S. A. - 2016-06-08 - Wadowice (małopolskie)
PROWADZENIE, INTERWENCJI MIN. -PRZEKAZYWANIE INFORMACJI /DYSPOZYCJI, UZGADNIANIE POPRAWNYCH ADRESÓW DORĘCZEŃ, POMOC W ZORGANIZOWANIU DORĘCZEŃ, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁAMI.
kontakt przez OHP - 2016-04-05 - Gdańsk (pomorskie)
Analiza sprzedaży, zamówienia dla dostawców, marketing, akcje promocyjne.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Limanowa (małopolskie)
prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z gospodarką odpadami komunalnymi zgodnie z ustawą
Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Wschowa (lubuskie)
tworzenie zamówień i zapytań ofertowych, negocjowanie cen i warunków zakupu oraz usług, nadzów przebiegu zamówień i terminowośc ich realizacji
REMSOD SP Z O O - 2018-02-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Bieżący monitoring płatności klientów, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami w sprawach dotyczących należności, uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie kompensat, potwierdzenia sald), windykacja należności, współpraca z działem sprzedaży, księgowanie faktoringów. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel), doświadczenie w księgowości/ dziale finansowym, j. angielski (słaby).
PERFECT CONSULTING - 2016-07-11 - Gdynia (pomorskie)
w/g stanowiska
Furmanek Renewal Sp. z o.o. S.K.A. - 2017-05-08 - Daleszyce (świętokrzyskie)
obsługa finansowo-księgowa biblioteki (więcej informacji na stronie: http://bip.biblioteka.tarnowskiegory.pl)
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-05-10 - Tarnowskie Góry (śląskie)