Specjalista ds. Marketingu Internetowego Centrala Złotów oferta pracy Media Expert
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na baterie prysznicowe.
Stanowisko: Specjalista ds. Marketingu Internetowego
Wynagrodzenie: -
Zakres obowiązków: Udział w realizacji strategii działań marketingowych online
Tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych i sprzedażowych dla sklepów online
Monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji w obszarze kampanii marketingowych i trendów w Internecie
Analizę wyników
Ścisłą współpraca z działem sprzedaży
Data publikacji: 2017-03-10
Lokalizacja: Centrala Złotów (wielkopolskie)
Pracodawca: Media Expert
Nazwa stanowiska: Specjalista ds. Marketingu InternetowegoMiejscowość: Centrala Złotów
Województwo: wielkopolskie
Powiat: pilski
Data dodania ogłoszenia: 2017-03-10
Wymagania dla kandydatów:
Zainteresowanie tematyką i podstawowa wiedza z zakresu marketingu internetowego oraz e-commerce
Doświadczenie w marketingu lub w pracy na podobnym stanowisku- mile widziane
Swoboda poruszania się w Internecie i znajomość jego specyfiki jako medium
Kreatywność i samodzielność w tworzeniu projektów
Otwartość na ciągłe uczenie się i zdobywanie nowych kwalifikacji
Kreatywność i efektywność w działaniu
Dobra organizacja pracy oraz samodyscyplina
Oferowane korzyści:
Pracę w firmie będącej liderem w swojej branży
Udział w ciekawych i ambitnych projektach
Gwarantowaną dobrą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
Ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich
Możliwość skorzystania z dofinansowania do karty MultiSport
Pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich
Zakres obowiązków:
Udział w realizacji strategii działań marketingowych online
Tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych i sprzedażowych dla sklepów online
Monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji w obszarze kampanii marketingowych i trendów w Internecie
Analizę wyników
Ścisłą współpraca z działem sprzedaży
Pracodawca: Media Expert
Podobne oferty pracy
Dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-01-27 - Lębork (pomorskie)
- Praca w Dziale Utrzymania Ruchu - Dbałość o utrzymanie w pełnejsprawności maszyn, urządzeń i instalacji - Reagowanie na potrzebyzwiązane z usuwaniem awarii i usterek wystepujących w procesachtechnologicznych.Umiejętności i uprawnienia: - Wykształcenie techniczne (mechanika/elektryka/automatyka) - Umiejętność obsługimaszyn i urządzeń - Podstawowa wiedza z zakresu układów pneumatyki - Uprawnienia SEP, mile widziane II i II kategoriaSEPDodatkowe wymagania: - Mile widziane doświadczenie w dziale utrzymania ruchu - Mile widziana podstawowa wiedza wzakresie sterowników PLC
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Kłodzko (dolnośląskie)
-współpraca z obecnymi klientami firmy-aktywne pozyskiwanie nowych klientów-przygotowanie umów wstępnych-realizowanie celów sprzedażowych
POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
przygotowywanie ofert, prowadzenie bazy klientów za pomoca komputera, nawiązywanie kontaktów z klientami prowadzenie reklamy internetowej;
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Lublin (lubelskie)
Kontakt osobisty.Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego,diagnozowanie i usuwanie awarii techniczych w zakresie sprzętu oraz sieci LAN,konserwacja urządzeń telewizji przemysłowej CCTV.
KOMPLET PLUS Spółka z o.o. - 2016-02-17 - Andrychów (małopolskie)
obsługa klienta, reprezentowanie firmy na targach; realiozacja planów sprzedażowych; przygotowanie ofert hanlowych; zbieranie zamówień od klientów i podpisywanie umów; tworzenie bazy klienów.
Mediator Group S.A. - 2017-01-26 - Świdnica (dolnośląskie)
Wystawianie faktur, wystawianie dokumentów magazynowych (PW, RW, WZ). Koordynacja wysyłek i rozliczanie magazynu.
CERRYS S.C. Ryskalok R., Ryskalok T. - 2016-02-02 - Wykroty (dolnośląskie)
- planowanie kosztów w firmie, - kontrola realizacji kosztów w firmie, - kontrola poprawności raportowania, - regularna współpraca z siedzibą firmy w Korei, - tłumaczenie dokumentacji wewnętrznej w firmie, - inne zadania zlecone przez przełożonego, wynikające z pracy działu.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
jw
WARS S.A. - 2016-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
-wydawanie opakowań i towaru do pakowania oraz rozliczanie ich stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Poszukiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, realizacja strategii handlowej, przygotowywanie ofert handlowych, budowa wizerunku firmy
REMSOD SP Z O O - 2018-01-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Procesowanie i realizacja zamówień internetowych w systemie, obsługa telefoniczna klienta, udzielanie informacji, doradztwo, sprzedaż, aktualizowanie oferty produktowej, przygotowanie produktów do wysyłki, realizowanie i monitorowanie procesu wysyłania i odbierania przesyłek, pozycjonowanie sklepu w porównaniu cen i wyszukiwarkach internetowych.
OPENNANO POLSKA Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Wieliczka (małopolskie)
Obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2017-05-05 - Linowiec (pomorskie)
Budowanie korzystnego wizerunku firmy, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działaności marketingowej.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Pabianice (łódzkie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie deklaracji PFRON, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie umów dla pracowników oraz prowadzenie akt osobowych , sporządzanie raportów kadrowych, mile widziana znajomość przepisów odnośnie zatrudniania cudzoziemców
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ROLMAG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-12 - Opalenie (pomorskie)
1. Poznanie zasad i specyfiki pracy Urzędu, w tym podstawy prawne dotyczące funkcjonowania Urzędu,struktury organizacyjnej, zakresu działania komórek organizacyjnych, celu i ustawowych zadań kontroli skarbowej. 2. Poznanie cech pisma urzędowego, rodzaje dokumentów kontrolnych. 3. Wyszukiwanie linii orzecznictwa do wskazanych zagadnień. 4. Systematyzowanie dokumentów związanych ze współpracą Urzędu z różnymi instytucjami. 5. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji.
URZĄD KONTROLI SKARBOWEJ W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Promocja firmy za granicą. Budowanie siatki sprzedaży za granicą. Wyjazd na zagraniczne targiKorespondecja oraz komunikacja telefoniczna, mailowa z zagranicznymi kontrahentami.
SINUTRONIC Sp. z o. o. - 2017-05-12 - Gdańsk (pomorskie)
- kontrola i nadzór nad stanami materiałów do produkcji oraz poziomu ich zużycia- planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów- monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji- kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrznymi
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2016-07-04 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
kontrola warunków oraz przestrzeganie przepisów BHP wprzedsiębiorstwie; doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad BHP; organizacja i prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników firmy; prowadzenie dokumentacji BHP oraz raportowanie danych wymaganych przepisami prawazgodnie z wewnętrznymi procedurami
AUCHAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Końskie (świętokrzyskie)
Wdrażanie standardów BHP, działania poprawiające bezpieczeństwo pracowników, sporządzanie wewnętrznych analiz, raportów, opracowanie i aktualizacja dokumentacji i instrukcji BHP, prowadzenie szkoleń
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SP. Z O.O. - 2017-06-05 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż i promocja usług sieci play
F.H.U."PLAYMAX" MARIUSZ TYLUTKI - 2017-07-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa niemieckich klientów
IW-MET Ryszard Matuszak Sp. z o.o. Sp. k. - 2015-12-02 - Pniewy (wielkopolskie)
kontakt z dostawcami , zamawiania oraz zakup elementów do produkcji , obsługa logistyki; praca w godz. 7-15, kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 8-14
Kapena S.A. - 2016-06-07 - Włynkówko (pomorskie)
rozliczanie operacji bankowych, analiza procedur, ocena ryzyka, tłumaczenia techniczne
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-07-11 - Warszawa (mazowieckie)