SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Skarżysko-Kamienna oferta pracy POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 925 PLN
Zakres obowiązków: -współpraca z obecnymi klientami firmy-aktywne pozyskiwanie nowych klientów-przygotowanie umów wstępnych-realizowanie celów sprzedażowych
Data publikacji: 2016-09-01
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Pracodawca: POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-współpraca z obecnymi klientami firmy-aktywne pozyskiwanie nowych klientów-przygotowanie umów wstępnych-realizowanie celów sprzedażowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 925 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +PREMIA
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: skarżyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw reklamy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 925 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.09.2016
Data zakończenia pracy: 18.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętności handlowe i negocjacyjne. Mile widziane doświadczenie.
Nazwa pracodawcy:
POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Adres pracodawcy:
IX Wieków Kielc, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA ADRES E-MAIL
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Adres strony pracodawcy: http://polskapress.pl/pl
Ulica pracodawcy: IX Wieków Kielc
Profil działalności pracodawcy:
Polska Press Grupa należy do największych wydawców prasy w Polsce i jest liderem na rynku mediów regionalnych i lokalnych. Nasze wartości to: bliskość, rzetelność, użyteczność. Jesteśmy blisko naszych odbiorców. W każdym regionie Polski przekazujemy im rzetelne informacje i dajemy użyteczne produkty, które poprawiają wygodę ich życia.Główne obszary działalności Polska Press to prasa płatna i bezpłatna, Internet i drukarnie.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw reklamy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.09.2016
Data dodania oferty pracy: 01.09.2016
Oferta pracy ważna do: 14.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Brak danych
Ukraina Promotion Center Sp. z o.o. - 2016-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-07-22 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, kontrola bieżących zamówień, sporządzanie zleceń, koordynacja działań pomiędzy oddziałami a centralą; doświadczenie na podobnym stanowisku
DES MEBLE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA MYŚLINA - 2017-01-30 - Myślina (opolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,sala C
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
FIRMA DZIAŁAJĄCA W BRANŻY MASZYN I NARZĘDZI POSZUKUJE PRACOWNIKÓW Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKÓW OBCYCH - FRANCUSKI, WŁOSKI, HISZPAŃSKI LUB RUMUŃSKIMIEJSCE PRACY: RZESZÓW OBOWIĄZKI:POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW ORAZ ICH KOMPLEKSOWA OBSŁUGATELEFONICZNA I MAILOWA OBSŁUGA REALIZACJI ZAMÓWIEŃPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHBIEŻĄCA OBSŁUGA LOGISTYCZNA DOSTAWREALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻYBRANŻOWE DORADZTWO TECHNICZNENADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA:ZNAJOMOŚĆ W MOWIE I PIŚMIE JĘZYKA: FRANCUSKIEGO, WŁOSKIEGO, HISZPAŃSKIEGO LUB RUMUŃSKIEGODOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJBIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERAKREATYWNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ UMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA I ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJMOTYWACJA DO PRACYDODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY
BAUBRAS POLSKA JANUSZ NOWAK - 2017-05-17 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-08 - Opole (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Poznań (wielkopolskie)
Brak danych
Kaszubska Fundacja Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych "Podaruj trochę słońca" - 2017-03-22 - Sikorzyno (pomorskie)
Prowadzenie nadzoru sanitarno-epidemiologicznego
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słubicach - 2017-07-31 - Słubice (lubuskie)
oferta tylko dla osób zarejestrowanych w PUP Krapkowice
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Krapkowice (opolskie)
przewóz rzeczy, towarów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe EMA - 2016-09-06 - Strumień (śląskie)
Montaż nowych urządzeń i połączeń elektrycznych
RANDSTAD POLSKA Sp.zo.o - 2016-05-19 - Żary (lubuskie)
Obsługa klientów firmy, udzielanie informacji dotyczącej oferowanych produktów i usług, przyjmowanie zamówień na towary i usługi, kontrola realizacji przyjętych zleceń, zamówień, prowadzenie transakcji handlowych w imieniu pracodawcy, prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Sprzedaż produktów bankowych, realizacja określonych planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów, doradztwa w zakresie produktów bankowych, bieżąca obsługa.
Adamczuk - Serwis Finansowy Grzegorz Adamczuk - 2016-11-30 - Wyszków (mazowieckie)
zamawianie towaru, fakturacja, wprowadzanie faktur, przygotowanie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Chełm (lubelskie)
Rekrutacja pracowników z ukrainy, kontakty z osobami posługującymi się w języku ukraińskim, rosyjskim
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Głowno (łódzkie)
-analiza danych księgowych, przygotowanie księgowań, - rekonsyliacja kont, - współpraca z zespołem z Wielkiej Brytanii odnośnie wyjaśniania różnic na kontach, zmiany i standaryzacji procesów, - współpraca z audytem, przygotowywanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Kraków (małopolskie)
Realizacja listy zakupwej z działu konstrukcji. Kontakt z firmami zewnętrznymi, dostawcami.
AWP Group Polen Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Bożejowice (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kal (warmińsko-mazurskie)
Prace administracyjno-biurowe m.in.: sporządzanie dokumentacji dot. zamówień publicznych, realizacja zamówień materiałów i sprzętu biurowego, sporządzanie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań działu organizacyjnego.
kontakt przez OHP - 2018-06-06 - Kraków (małopolskie)
w zastępstwie wystawianie faktur sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie rynku i zapotrzebowanie na tkaniny, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Raszyn (mazowieckie)
dostarczanie najwyższej jakości w obsludze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zyskow poprzez użycie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celów
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
- Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji (OD ZARAZ).- Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami oraz weryfikacja językowa; przedstawianie warunków zatrudnienia oraz odpowiadanie na pytania kandydatek; analizowanie ofert w języku niemieckim; przedstawianie profili kandydatek koordynatorom z Niemiec; koordynacja procesu rekrutacyjnego; Prace administracyjno - biurowe; organizowanie przejazdów opiekunek na ofertę oraz do kraju.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Wymagana komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Katowice (śląskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami i aktywne poszukiwanie nowych, przygotowywanie i koordynowanie zamówień i dostaw, obsługa dokumentacji związanej z realizacją zamówień, obsługa reklamacji
INET SYSTEM Artur Werbicki - 2015-12-11 - Sieradz (łódzkie)
Prowadzenie akt osobowych, asystowanie przy naliczaniu płac, rejestracja czasu pracy, praca w programach kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kluczbork (opolskie)
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Sieradz (łódzkie)