SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. REKRUTACJI Katowice oferta pracy PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji (OD ZARAZ).- Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami oraz weryfikacja językowa; przedstawianie warunków zatrudnienia oraz odpowiadanie na pytania kandydatek; analizowanie ofert w języku niemieckim; przedstawianie profili kandydatek koordynatorom z Niemiec; koordynacja procesu rekrutacyjnego; Prace administracyjno - biurowe; organizowanie przejazdów opiekunek na ofertę oraz do kraju.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Wymagana komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Data publikacji: 2017-02-27
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Gallusa 10/15, 40-594 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji (OD ZARAZ).- Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami oraz weryfikacja językowa; przedstawianie warunków zatrudnienia oraz odpowiadanie na pytania kandydatek; analizowanie ofert w języku niemieckim; przedstawianie profili kandydatek koordynatorom z Niemiec; koordynacja procesu rekrutacyjnego; Prace administracyjno - biurowe; organizowanie przejazdów opiekunek na ofertę oraz do kraju.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Wymagana komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy pod presją czasu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Wymagana komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Józefa Gallusa 10/15, 40-594 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Kontakt OSOBISTY z CV wyłącznie w PIĄTKI w godzinach: 8:30-15:00 (ul. Józefa Gallusa 10 m. 15, 40-594 Katowice)- Prosimy zainteresowane osoby o przesłanie CV na adres office (at) personelgroup.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: Kontakt OSOBISTY z CV wyłącznie w PIĄTKI w godzinach: 8:30-15:00 lub e-mail:, Godziny : 8:30-15:00 - KONIECZNIE ZABRAĆ CV !!!
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.personelgroup.pl
Ulica pracodawcy: Józefa Gallusa
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 27.02.2017
Oferta pracy ważna do: 20.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kreowanie wizerunku firmy na rynku uzbeckim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą uzbeckich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zarzadzanie podległą kategorią, produktów, negocjacje warunków umów handlowych, realizacją targetów, marży, sprzedaży, zarządzanie rotacją zapasów na magazynach.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta poprzez udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie transportu, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej, utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientem.
"PAGEN" Sp. z o.o - 2018-01-30 - Gnojnik (małopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - ROCZNY CYKL KOMPENSACJI Wykonanie zadań operacyjnych związanych z realizacją rocznego cyklu rekompensat zgodnie z globalnymi wytycznymi i lokalnymi wymogami; Zapewnienie wsparcia na wysokim szczeblu centralnym i rynkowym zespołom HR w celu zapewnienia sprawnego i terminowego zakończenia cykli kompensacyjnych: przygotowanie i przekazanie danych dotyczących badań wynagrodzeń i świadczeń w wymaganych ramach czasowych.; - OCENA PRACY Przegląd i ocena opisów stanowisk z zastosowaniem odpowiedniej metodologii i stosownych narzędzi oraz w ramach harmonogramu SLA w celu wspierania spójności przedsiębiorstwa w stosowaniu zasad wynagradzania i świadczeń. Utrzymanie i zapewnienie spójności opisów stanowisk i danych dotyczących oceny stanowisk w systemach HR - PROJEKTY stałe identyfikowanie i wdrażanie możliwości poprawy mające na celu podniesienie wydajności lub standardów wydajności dzięki uczestnictwu w projektach i ciągłym doskonaleniu.SPRAWOZDAWCZOŚĆ I OBLICZENIA Przygotowywanie regularnych i doraźnych sprawozdań dotyczących wynagrodzeń i świadczeń lokalnych, regionalnych i globalnych dla zespołu wynagrodzeń PMI, dyrektorów i menedżerów ds. Zasobów ludzkich, menedżerów osób i innych wnioskodawców. - SZKOLENIA Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń kompensacyjnych zespołom SSC i innym zainteresowanym stronom w celu zapewnienia właściwej edukacji i przygotowywania zespołów SSC do współpracy w zakresie realizacji cykli kompensacyjnych i innych procesów kompensacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kraków (małopolskie)
Akywana sprzedaż w Orange ( dostęp do internetu)
"Adecco Poland" Sp. z o.o. - 2015-11-05 - Sosnowiec (śląskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku dotyczące sprzedaży indyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
realizacja zadań związanych z ochroną środowiska, realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów, przeprowadzanie bieżących kontroli w zakresie BHP, ochrony środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, ocena ryzyka związanego z wykonywanymi pracami, przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, sporządzanie i nadzorowanie dokumentacji oraz raportów z zakresie BHP, ochrony środowiska i ochrony przeciwpożarowej, inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo w pracy oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań.
KIRCHHOFF POLSKA Spółka z o.o. - 2017-05-11 - Gliwice (śląskie)
j.w
BALTON Sp. z o. o. - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Zabierzów (małopolskie)
kompleksowe naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, kontrolowanie i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie deklaracji ZUS, US, PFRON, GUS itp. samodzielne sporządzanie i korygowanie dokumantów zgloszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik, przygotowywanie dokumantów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, doradztwo w zakresie możliwości i rozwiązań z zakresu prawa pracy.
IS POLSKA SP. Z O.O. - 2018-06-13 - Jawor (dolnośląskie)
Kontrola danych transakcyjnych, współpraca z zespołami finansowymi, prowadzenie raportów podatkowych, kontrola poprawności prowadzonych transakcji.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-07-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Zabierzów (małopolskie)
sporządzanie kalkulacji i wycen w programie Excel w oparciu o cost breakdown (podział kosztów), sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporzadzanie kalkulacji roboczych, analiza komunetacji oraz przygotowanie ofert, współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacji
KAMET S.A. - 2017-12-21 - Reńska Wieś (opolskie)
Budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Gliwice (śląskie)
1. Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń2. obsługa korespondecji i telefonu,3. sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostepne kanały sprzedaży,4. Negocjacje z wszelskimi podwykonawcami usług,5. utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientem6. realizacja prac różnych i koordynowanie spraw powierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji,7. wyszukiwanie zewnętrznych partnerów i sponsorów oraz zngażowanie ich we współtworzenie i organizację wydarzeń8. organizacja wydarzeń: opracowanie i monitoring budzetu, nadzór nad harmonogramem, negocjowanie i egzekwowanie umów z partnerami, rozliczanie i formalna dokumentacja,9. obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Płochocin (mazowieckie)
Naliczanie płac. Rozliczanie składek ZUS. Pisanie umów o pracę i cywilnoprawnych. Obsługa kadrowa pracowników.
Agencja Rozwoju i Promocji ZAMEK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-16 - Gostynin (mazowieckie)
Sporządzanie i weryfikacja umów, regulaminów, wsparcie procesu ich negocjowania, dokonywanie analiz prawnych, udzielanie wyjaśnień w zakresie stosowania prawa oraz wykładni przepisów,
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Żory (śląskie)
opracowywanie technologii napraw pojazdów,kart technologicznych,kosztorysów napraw,usuwania szkód komunikacyjnych,planowania napraw i obsługi,nadzór nad zgłaszaniem reklamacji,opracowywanie projektów umów srwisowych,analizowanie zużycia oleju,paliwa i płynów
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego oraz aukcji na allegro.pl, tworzenie opisów produktów, opieka nad stroną internetową oraz fanpage, przygotowywanie zamówień, realizacja wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Pszczyna (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00Umowa na czas określony - Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony.Wysokość wynagrodzenia miesięcznego: 3150zł brutto miesięcznie przez pierwsze 5 tygodni zatrudnienia. Następnie 3500zł brutto (wynagrodzenie podstawowe) + 300zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów, oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
TAXENBACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
-Zarządzanie procesem skanowania aplikacji pod kątem bezpieczeństw;-Przeprowadzanie testów aplikacji przy użyciu narzędzi IT takich jak: Wireshark, Nessus, Nmap, Burp;-Przygotowanie raportów po skanach aplikacji;-Sugerowanie zmian w obecnym procesie apikacji IT w firmie; -Poszukiwanie nowych możliwości sprawdzenia bezpieczeństwa aplikacji IT; -Branie udziału w projektach bezpieczeństwach aplikacji IT;-Doradzanie młodszym człomkom zespołu;-Wsparcie innych członków zespoł w ramach polepszenia ich wiedzy i umieęjności. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)
RefZUSrealizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży; budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku, projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych, pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, budowanie bazy klientów, realizowanie planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji, uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych, przygotowywanie raportów z wykonywanych działań, analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej
ELABEL DUE Magdalena Galikowska - 2018-03-20 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków:-Konserwacje i remonty maszyn, urządzeń i instalacji produkcyjnych,-Diagnozowanie i usuwanie awarii w zakresie automatyki, elektroniki,elektryki, -Zarządzanie częściami zamiennymi i materiałami dlaplanowanej obsługi oraz remontów, -Minimalizowanie okresówprzestojów maszyn i kosztów napraw, -Naprawa urządzeń elektrycznychi elektronicznych, -Współpraca z Działem Technicznym oraz firmamizewnętrznymi podczas instalacji oraz serwisowania maszyn i urządzeń. Umiejętności i uprawnienia: Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: automatyka, robotyka) mile widziane,Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, Znajomość maszyn i urządzeń produkcyjnych, Doświadczenie wdiagnozowaniu i naprawie urządzeń elektronicznych, Znajomość programowania PLC, Ge Fanuc będzie dodatkowymatutem, Znajomość diagnozowania i konfigurowania PC, Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,Uprawnienia SEP do 1 kV.
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Kłodzko (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji odpadów w oparciu o KPO i KEO. Koordynacja działańwszystkich komórek organizacyjnych Spółki w zakresie ochronyśrodowiska.Sporządzanie sprawozdań związanych z ochroną środowiska.Zapewnienie optymalnego wykorzystania taboru samochodowego.Planowanie i rozliczanie pracy kierowców. Kontrola przyjmowania dostawpaliwa. Przygotowanie grafiku pracy dla pracowników. W razie potrzebwykonywanie dodatkowych czynności nie wymienionych powyżej, amieszczących się w ramach posiadanych kwalifikacji i przygotowaniazawodowego. Praca od 7-15
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o - 2018-01-23 - Ozimek (opolskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)