SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY K/M (J. ANGIELSKI, J. FRANCUSKI, J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY K/M (J. ANGIELSKI, J. FRANCUSKI, J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI)
Wynagrodzenie: od 2 775 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-11-21
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 775 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY K/M (J. ANGIELSKI, J. FRANCUSKI, J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 775 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.12.2016
Data zakończenia pracy: 12.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe, kierunek: zarządzanie, marketing, znajomość obsługi komputera, znajomość kultury ukraińskiej, doswiadczenie zawodowe co najmniej jeden miesiąc (mile widziany staż, praktyki), biegła znajomość języków: rosyjskiego i ukraińskiego oraz bardzo dobra: angielskiego i francuskiego, praca jednozmianowa w godz. 8-16.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 22.11.2016
Oferta pracy ważna do: 01.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
NOWIM Mariusz Nowicki - 2018-01-05 - Jarocin (wielkopolskie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Cieplewo (pomorskie)
Praca na stanowisku samodzielnym, koordynacja pracy innych pracowników, prowadzenie ewidencji magazynów, kontrola i archiwizacja dokumentacji budowlanej.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Łódź (łódzkie)
Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod względem sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane: wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 505 171 895 / 95 755 32 51 Marcin Tołoczko. Adres e-mail: marcin.toloczko (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2017-02-27 - Sulęcin (lubuskie)
Będziesz odpowiedzialny/a za:- przeprowadzanie instalacji i wdrożeń naszych systemów- montaż podzespołów w urządzeniach elektronicznych- drobne naprawyJeśli jesteś osobą, która:- korzysta z komputera w życiu codziennym- potrafi lutować- jest tzw. „złotą rączką” - posiada zdolności manualne- jest sumienna i dokładna- lubi kontakt z ludźmi- nie boi się wyzwań i chce poszerzać swoją wiedzęTo jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko! Nie zwlekaj, aplikuj już dziś!Dodatkowo cenimy:- posiadanie podstawowej wiedzy z zakresu informatyki, elektroniki i elektryki- posiadanie wykształcenia technicznego i prawa jazdy kat. B- znajomość systemów Linux - znajomość języka angielskiego i/lub francuskiego w stopniu komunikatywnym.
Scooter Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Bytom (śląskie)
Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-08-11 - Łódź (łódzkie)
Praca związana z obsługą klienta, realizacja zamuwień, wystawianie faktur, organizowanie transportu.
ZAMKON ARMATUREN K. Zamczewski S.J. - 2017-03-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; ewidencja zwolnień lekarskich;wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach.Umowa na czas zastępstwa przez okres ok. 6 miesięcy,
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Zabrze (śląskie)
Prawidłowe naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zasiłków oraz terminowe sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników. Obsługę pracowników w zakresie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia. Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS, wpółpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi. Tworzenie raportów na potrzeby controllingu personalnego.
AWBUD S.A. - 2016-07-11 - Fugasówka (śląskie)
Stanowisko typowo administracyjne, związanie ze wsparciem w przygotowaniu materiałów na spotkania/szkolenia, rekrutacją, kontaktem z uczestnikami szkoleń, zbieraniem niezbędnej dokumentacji projektowej, weryfikacją ankiet ze szkoleń i spotkań oraz prowadzenie ewaluacji wewnętrznej projektu. Szczegółowy zakres:- rekrutacja uczestników na szkolenia i spotkania (przygotowanie ogłoszeń, wysyłka do bazy organizacji instytucji) min. 10 spotkań/szkoleń w miesiącu;- organizacja techniczna szkoleń: przygotowanie sali, przygotowanie materiałów szkoleniowych, przygotowanie poczęstunku; - dbanie o komfort uczestników spotkań/szkoleń;- zbieranie dokumentów niezbędnych do przetwarzania danych w bazie SL2014 (zebranie dokumentów od uczestników spotkań/szkoleń, weryfikacja poprawności wypełnionych dokumentów);- przygotowanie sprawozdań z realizowanych spotkań;- dokumentowanie realizowanych szkoleń/spotkań (przygotowanie dokumentów do archiwizacji zgodnie z wytycznymi w zakresie oznakowania projektów);- rozliczenie prowadzonych działań w zakresie organizacji spotkań/szkoleń (faktury, rozliczenia z trenerami, karty czasu pracy trenerów);- wykonywanie zadań zleconych przez ekspertkę merytoryczną projektu, ekspertkę ds. rozwoju lokalnego;- współpraca ze zespołem projektu przy realizacji działań projektowych;- prowadzenie ewaluacji projektu na bieżąco;- analiza materiału badawczego;- prowadzenie spotkań focusowych;- opracowanie wyników badania, w tym wniosków i rekomendacji;- przygotowanie raportów, zgodnie ze standardami OWES;- pomoc kadrze OWES we wdrażaniu rekomendacji.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
aktualizacja księgi jakości - przeprowadzanie wymaganych przezSZJ audytów - rozliczanie czasu pracy kierowców, prowadzenieewidencji czasu pracy na podstawie tarcz tacho i elektronicznychkatr w programie 4Trans
Międzynarodowy Transport Drogowy - Kazimierz Skuratowicz - 2017-09-18 - Niemodlin (opolskie)
Obsługa największego klienta Shella działającego w Rosji, obsługa w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca w zakresie opracowywania dokumentacji planistycznej, sporządzanie analiz, sprawozdań i informacji z zakresu działalności jednostek. Opracowywanie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań.
kontakt przez OHP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
systematyczne pozyskiwanie nieruchomości, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, koordynacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości, organizacja i monitoring przebiegu transakcji, współpraca z zespołem i dbałość o pozytywne relacje
Edyta Kamińska Liber Lex Nieruchomości - 2018-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
praca administracyjno -biurowa
KONED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca w biurze i w terenie , obsługa klientów w zakresie oferowanych towarów i usług, tworzenie ofert i zamówień dla klientów , dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku .
MELDOM S.C. - 2016-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie spraw kadrowych i płacowych w programie SYMFONIA KADRY I PŁACE. Praca w programie PŁATNIK.
KONRAD R.K.Z. BZDURSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-29 - Pęczniew (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
FAST-FOL GADOMSCY SP.J - 2018-07-23 - Mława (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż części zamiennych i koordynacja działu technicznego
AMAGO Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Liszki (małopolskie)
organizacja pracy biura, obsługa klienta, obsługa komputera, sporządzanie dokumentacji fotograficznej; praca na jedną zmianę w godz. od 10.00 do 20.00; miejsce wykonywania pracy: ul. Niepodległości lokal 59/2, 73-110 Stargard.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
Czynności zwiazane z administracją i drobnymi naprawami. Utrzymywanie należytego pożądku i stanu technicznego wyposażenia budynku. Pomoc w zakładunku, rozładunku towarów, ustawianie mebli itp.
EKWOS Piotr Parasiewicz - 2018-05-14 - Grębiszew (mazowieckie)
jw.
Polcasting Sp. z o.o. - 2018-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień, prace biurowe, przygotowanie zamówień, odbiór towaru, ogólna obsługa biura
TGA system Aneta Piecuch - 2017-05-29 - Gorlice (małopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnych.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-06-07 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników; naliczanie wynagrodzen, zasilków z ubezpieczeń społecznych oraz sporządzanie list płac; administrowanie systemem czasu pracy; kontrola terminowości przebiegu badań lekarskich pracowników; prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw osobowych; kompletowanie wniosków o emeryturę, rentę z tytułu niezdolności odo pracy; dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS i US; sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu płac; prowadzenie i rozliczanie ZFŚS; sporządzanie rejestru obrotu pieniężnego wyciągów bankowych; ewidencja księgowa rejestrów zakupu usług.
Świdnickie Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Bystrzyca Dolna (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa pracowników z zakresu kadr- zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami- sporządzanie dokumentacji personalnej (umowy, aneksy, porozumienia, wypowiedzenia, świadectwa pracy)- prowadzenie ewidencji urlopów i innych absencji- wprowadzanie danych pracowników do systemu kadrowego oraz ewidencjonowanie zmian- prowadzenie rozliczeń ZUS - prowadzenie dziennika korespondencji- wprowadzanie faktur i Wb do systemu księgowego- sporządzanie raportów kasowych- rozliczenia i kompensaty z kontrahentami- kontrola terminowości i zgodności dokonywanych płatnościpraca w godz. 8-16
JAL Zakład Produkcyjno-Handlowy s.j A.Jasiński, L.Guz, J.Kowal - 2016-11-03 - Kępa (opolskie)
sprzedaż towarów przez internet
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Gdynia (pomorskie)
Nauka/pomoc w:-kompletowaniu i tworzeniu materiałów szkoleniowych-przygotowywaniu i organizowaniu projektów szkoleniowych-administrowaniu internetowaj platforny szkoleniowej
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Sopot (pomorskie)