SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU/EXPORTU Jarocin oferta pracy NOWIM Mariusz Nowicki
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU/EXPORTU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
Data publikacji: 2018-01-05
Lokalizacja: Jarocin (wielkopolskie)
Pracodawca: NOWIM Mariusz Nowicki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 28, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU/EXPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarocin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarociński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarocin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: NOWIM Mariusz Nowicki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Adres pracodawcy:
Poznańska 28, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: jarociński
Gmina pracodawcy: Jarocin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jarocin
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 05.01.2018
Oferta pracy ważna do: 05.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie techniczne, pref. w kierunkach energetycznych, BHP; doświadczenie zawodowe: min. 3 lata, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży elektrotechnicznej lub podstawowa wiedza z zakresu elektryki; bardzo dobra znajomość rynku lokalnego; prawo jazdy kat. B; umiejętność posługiwania się komputerem, biegła znajomość pakietu MS Office, umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną, doskonalenia um. planowania, organizacji pracy oraz pracy w zespole; um. Interpersonalne, komunikatywność; zakres obowiązków: aktywny udział w rozwoju biznesu i poszerzanie grup odbiorców na rynku lokalnym, przyg. i prezentowanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży, obsługa klienta oraz zamówień, wystawianie dok. Sprzedażowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów/ Gliwice KSSE;
CENTRUM TECHNICZNE GRZEGORZ ZIÓŁKOWSKI - 2017-02-16 - Knurów (śląskie)
Obowiązki- Wsparcie Klientów w zakresie wykorzystania funkcjonalności systemów w modelu SaaS- Mailowa oraz telefoniczna obsługa zgłoszeń Klientów- Analiza procesowa działań Użytkowników- Proponowanie najlepszych rozwiązań optymalizujących procesy realizowane przez UżytkownikówOferujemy- Pracę w młodym i pełnym inicjatywy zespole, którego autorskie programy uzyskują zasięg międzynarodowy- Uczestnictwo w tworzeniu i dostarczaniu nowatorskich usług- Współpraca z działami IT i korzystanie z dokumentacji programistycznej- Możliwość wyboru rodzaju umowy po okresie próbnym- Szansę rozwoju zarówno dla doświadczonych osób, jak i tych bez wcześniejszego doświadczeniaJakie umiejętności z nami rozwiniesz?- Skuteczna komunikacja z Klientem- Trafne odkrywanie potrzeb Użytkowników systemów- Przygotowywanie szkoleń z użytkowania systemów (jeśli tylko chcesz).
ANSTA SP. Z O.O. - 2018-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie czynności agencyjnych. Praca stacjonarna (w biurze) i w terenie. Godz. pracy do uzgodnienia. Pracodawca zapewnia szkolenie w dn. 10.10.2016 r.
Grudowska Zofia AGENCJA UBEZPIECZENIOWA - 2016-09-27 - Wadowice (małopolskie)
- wynagrodzenie do uzgodnienia
"DROBEX-AGRO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-31 - Makowiska (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych w internecie oraz portalach społecznościowych, tworzenie treści do publikacji na portalach społecznościowych, prowadzenie profili w mediach społecznościowych, zarządzanie treścią na stronach internetowych, prowadzenie strategii marketingowej w internecie.
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Zabrze (śląskie)
Tworzenie długoterminowego (18 miesięcy) globalnego planu sprzedaży (Azja /Indie /Europa /Afryka /Ameryka Południowa /Ameryka Północna). przy zastosowaniu modeli statystycznych, trendów historycznych, informacji z rybku, sprzedaży, marketingu, finansów. Tworzenie raportów oraz analiz na potrzeby programowania popytu. Analizowanie trendów sprzedażowych, sezonowości. Współpraca z Globalnymi Działami Sprzedaży, Marketingu, Finansów w celu omówienia planów sprzedażowych. Prowadzenie spotkań z globalnymi funkcjami (sprzedaż, marketing, finanse) w celu zatwierdzenia planów sprzedażowych na kolejne 18 miesięcy. Prowadzenie samodzielnie/udział w projektach globalnych dotyczących planowania sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa klienta. Sprzedaż produktów w branży wędliniarskiej.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Sieradz (łódzkie)
Przeszkolenie na stanowisku pracy w zakresie przepisów bhp, regulaminów wewnątrz zakładowych i ustawy o ochronie danych osobowych. Prowadzenie spraw związanych z dokumentowaniem zatrudnienia pracowników: kompletowanie wymaganych dokumentów i uprawnień, kierowanie na badania wstępne, wysyłanie pracowników na badania bhp i lekarskie. Prowadzenie spraw związanych z dokumentowaniem rozwiązania stosunku pracy z pracownikami: nauka wystawiania dokumentów rozwiązania umów, nauka wystawiania świadectw pracy i ich duplikatów. Prowadzenie ewidencji osobowej pracowników: prowadzenie kartotek osobowych w systemie komputerowym, prowadzenie rejestru pracowników zatrudnianych i zwalnianych. Aktualizowanie akt osobowych. Ustalanie wymiaru urlopów wypoczynkowych, wymiaru okresu wypowiedzenia stosunku pracy, uprawnień emerytalnych. Ewidencjonowanie i kontrolowanie czasu pracy, zwolnień lekarskich i absencji. Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu. Współpraca ze specjalistą ds. bhp. Prowadzenie archiwum spraw kadrowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Dębno (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona będzie miała rozwinąć sprzedaż w sklepie internetowym poprzez wzbogacenie ofert sprzedażowych produktów o zdjęcia i opisy umożliwiające lepiej zobaczyć i poznać produkt.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Czarna (podkarpackie)
Pomoc w przygotowaniu ofert. Wspomaganie pracy kierownika. Sprawdzanie list obecności. Organizowanie przepustek osobowych i samochodowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE WAKAT KELM SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-08 - Kraków (małopolskie)
tworzenie dokumentacji dla Biura Finansowo-Inwestycyjnego
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Nasielsk (mazowieckie)
obsługa kadrowo-płacowa sklepów IKEA w Portugali
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Poznań (wielkopolskie)
rejestrowanie zamówień klientów, fakturowanie, kontrola cen zakupu i sprzedaży, wprowadzanie raportów do systemy, przygotowywanie wpłat do banku
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Słubice (lubuskie)
Diagnozowanie i wykonywanie zabiegów podologicznych, utrymanie bezpieczeństwa i standardów higieny pracy w gabinecie, praca z klientam. Praca wg grafiku w godz. 10-18.
Studio ISABEL Centrum Zdrowych Stóp Izabela Kwella - 2018-05-17 - Rumia (pomorskie)
Obsługa strony www. Obsługa portali społecznościowych. Przygotowywanie ofert. Pomoc w korrdynowaniu akcji marketingowych, szkoleń, imprez.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Płock (mazowieckie)
Wykonywanie testow funkcjonalnych, integracyjnych, akceptacyjnych oraz wydolnosciowych tworzonego oprogramowania,-odbieranie zgłoszeń dotyczących wsparcia technicznego, -identyfikowanie problemu oraz dostarczanie adekwatnych informacji, znajomość globalnych procedur fimy i stosowanie ich adkewatnie do sytuacji,
EPAM Systems Poland - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)
a) opracowanie i skompletowanie całości SIWZ na podstawie otrzymanej dokumentacji, b) zamieszczanie ogłoszeń w myśl przepisów ustawy PZP,c) aktywne uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, d) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV, w temacie wpisać "Specjalista ds. zamówień publicznych"): kadry (at) 4wsk.pl
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2018-08-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc przy produkcji i montażu stelaży tapicerskich (szlifowanie elementów drewnianych); umiejętność zbijania stelaży meblowych.Mile widziane doświadczenie zawodowe.
BERSTOL Mariusz Berski - 2018-07-26 - Osiny (wielkopolskie)
Umiejętność odróżniania osobników żeńskich i męskich, monitorowanie systemów zadawania paszy, wody, systemów wentylacji, zaścielanie oraz mycie kurników. Wymagane: umiejętność komputerowej obsługi paszociągów, wentylatorów, urządzeń do ustawiania temperatury, 6-miesięczne doświadczenie zawodowe przy obsłudze hodowli drobiu. Praca na terenie fermy drobiu-teren województwa lubuskiego.
"CODEX" Sp. z o.o. - 2017-07-25 - Krzeszyce (lubuskie)
Obsługa konferencji i marketing usług
Hotel Gromada sp. z o.o. - 2018-09-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Zabrze (śląskie)
Zastępowanie dyrektora GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w czasie jego nieobecności.Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.Pozyskiwanie nowych klientów.Pozyskiwanie sponsorów.Organizacja zajęć, zawodów, imprez sportowo-rekreacyjnych i nadzór nad nimi.Współdziałanie z placówkami oświatowymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w celu wykorzystania obiektu do prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych i rehabilitacyjnych.Planowanie i realizacja projektów dla rozwoju i promocji GOTSiR NAUTICAAnaliza obecnych trendów w branży.Przygotowywanie cenników usług, przygotowywanie materiałów reklamowych.Przygotowywanie informacji na stronę internetową.Współpraca z mediamiZapewnienie kadry trenersko-instruktorskiej do prowadzenia zajęć i imprez sportowo-rekreacyjnych organizowanych przez GOTSiR.Zarządzanie powierzchnią reklamową.Kreowanie nowych zajęć na obiekcie GOTSiR.Kreowanie rozwoju infrastruktury GOTSiR NAUTICA.Prowadzenie spraw najmu i dzierżawy mienia zakładu.Koordynowanie/nadzorowanie obsługi ratowniczej i obsługi firmy sprzątające
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-11-18 - Gorzyce (śląskie)
jw.
Sol Financial Services Polska Sp. z o. o. - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
1. Obserwacja i rejestrowanie zdarzeń za pomocą urządzeń monitorujących2. Pracownik obsługi monitoringu rejestruje, rozpoznaje, analizuje, selekcjonuje oraz samodzielnie ocenia i interpretuje obserwowane zdarzenia poprzez: • obserwowanie zdarzeń na terenie objętym monitoringiem; • obsługiwanie urządzeń monitoringu i łączności;• identyfikowanie zdarzeń wymagających interwencji pracowników ochrony czy służb;• pozyskiwanie materiału dowodowego; 3. Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy.4. Pomoc przy innych czynnościach służbowych.
AKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie klientów, bieżąca obsługa biura,
FS Opakowania Michalina Lewandowska - 2017-01-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Brak danych
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA QBIAK KONRAD KUBIAK - 2017-05-19 - Śmigiel (wielkopolskie)
- kompleksowa obsługa procesu płacowego (sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników produkcji oraz oddelegowanych do pracy za granicą, generowanie pasków wypłat);- księgowanie wypłat pracowników na kontach oraz ścisła współpraca z działem księgowości z zakresu uzgadniania sald na kontach pracowniczych;- sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT;- wystawianie zaświadczeń dla pracowników;- przygotowywanie raportów na potrzeby działu/ Zarządu; rozliczanie umów cywilnoprawnych;- współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.
"TRANSSYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA SP. K. W WOLI DALSZEJ - 2018-01-02 - Wola Dalsza (podkarpackie)