SPECJALISTA DS. PODOLOGII Rumia oferta pracy Studio ISABEL Centrum Zdrowych Stóp Izabela Kwella
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PODOLOGII
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Diagnozowanie i wykonywanie zabiegów podologicznych, utrymanie bezpieczeństwa i standardów higieny pracy w gabinecie, praca z klientam. Praca wg grafiku w godz. 10-18.
Data publikacji: 2018-05-17
Lokalizacja: Rumia (pomorskie)
Pracodawca: Studio ISABEL Centrum Zdrowych Stóp Izabela Kwella
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ceynowy 3, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Diagnozowanie i wykonywanie zabiegów podologicznych, utrymanie bezpieczeństwa i standardów higieny pracy w gabinecie, praca z klientam. Praca wg grafiku w godz. 10-18.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PODOLOGII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rumia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rumia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: podolog
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: podologia
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: pomaturalne/policealne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), kierunek: podologia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność samodzielnej pracy z pacjentem, umiejętność pracy w zespole, wymagane doświadczenie
Nazwa pracodawcy:
Studio ISABEL Centrum Zdrowych Stóp Izabela Kwella
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Ceynowy 3, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 10-17
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Rumia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rumia
Ulica pracodawcy: Ceynowy
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: podolog
Data dodania oferty pracy: 17.05.2018
Oferta pracy ważna do: 16.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Manieczki (wielkopolskie)
Wykonywanie prostych prac budowlanych związanych z różnymi etapami budowy.Praca na terenie Podkarpacia.
BULIŃSKI BOGUSŁAW - ZAKŁAD BUDOWLANO-KONSERWATORSKI "ARKADY" - 2018-03-16 - Jarosław (podkarpackie)
Prace murarskie na terenie kraju/ praca w godzinach 7-15/ od pn do pt
Usługi Ogólnobudowlane Marciniak Rafał - 2017-06-07 - Śrem (wielkopolskie)
planowanie, przygotowywanie organizacyjne i przeprowadzanie przeglądów technicznych budynków pod kątem potrzeb remontowych i komernacyjnych, stały nadzór nad pracami powierzonymi wykonawcom zewnętrznym, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich i wycen dokumentacji technicznej na potrzeby przetargów prac remontowych i komernacyjnych, odbiór dokumentacji powykonawczej, przygotowywanie sprawozdań, podejmowanie działań w przypadkach awarii, przygotowywanie postępowań przetargowych. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach :poniedziałek 8-18; wtorek-czwartek 8-16; piątek 8-14. CV można przesyłać poprzez e-mail , pocztą na adres Spółdzielni lub składać osobiście. Umowa na czas próbny z możliwością ewentualnego przedłużenia.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIASTOWIE - 2017-11-06 - Piastów (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-07-17 - Wola (śląskie)
Opracowywanie metody kontroli jakości surowców, procesów, wyrobów gotowych i opakowań, opracowywanie dokumentów.
VEGGIEFRESH SP. Z O.O. - 2018-03-26 - Sucha Wola (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej,Sporządzanie rozliczeń produkcyjnych i magazynowych,Prowadzenie dziennych meldunków skupowych surowca,Sporządzanie dziennych meldunków z produkcji wyrobu,Sporządzanie zestawień z miesięcznego wykonania produkcji,Prowadzenie dziennych rozliczeń roboczogodzin,Kompletowanie dokumentów potrzebnych do rozliczeń produkcji.Pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia, System premiowy, Ubezpieczenie NNW opłacane przez Zakład, Ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami, Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji, Dofinansowanie do nauki języka angielskiego, Możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym, Świadczenia z ZFŚS, Imprezy integracyjne.
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Ziębice (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, odpowiedzi na zapytania klientów, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników
GREEN P.M. SP.Z O O - 2018-01-15 - Wolsztyn (wielkopolskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie zawodowe min. rok; bardzo dobra znajomość j. niemieckiego; biegła obsługa komputera; wysyłanie, przyjmowanie i segregowanie korespondencji; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów spółki (w tym dokumentacji technicznej i projektowej); kontrakt z kontrahentami, dostawcami i podwykonawcami; obsługa wewnętrznego systemu informatycznego w zakresie: wprowadzania zamówień klientów do systemu, fakturowania, raportowania do Zarządu; obsługa administracyjna biura; organizacja wyjazdów służbowych; wsparcie działu handlowego w zakresie tłumaczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Gliwice (śląskie)
- koordynacja zadań jakościowych dotyczących produktu i linii produkcyjnej- opracowywanie i kontrola wskaźników jakosci- prowadzenie ewidencji statusów reklamacji
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KONSPO" MARIUSZ LATOS I ZBIGNIEW GLINIECKI - SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa sprzętu laboratoryjnego, wykonywanie analiz
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2016-06-16 - Żabno (małopolskie)
Kontrola jakości dostaw materiałów podstawowych przeznaczonych do wykonawstwa konstrukcji budowlanych i materiałów dodatkowych do spawania, kontrola jakości półproduktów i produktów końcowych, na wszystkich etapach procesu produkcyjnego, kończąc na kontroli końcowej wyrobu przygotowanego do wysyłki,opracowywanie dokumentacji powykonawczej zakładowej kontroli produkcji (PN-EN ISO 3834, PN- EN 1090, wymagania dla ZKP), nadzór nad procesami reklamacyjnymi, kontakt i kontrole u podwykonawców.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-10-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa klienta zagranicznego
GHG Sp. z o. o. - 2015-12-17 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
rozwiązywanie kompleksowych próśb dot. zarządzania zasobami ludzkimi dla wewnętrznych klientów firmy, utrzymywanie SAP pod kątem danych personalnych zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami, raportowanie i analiza danych personalnych, ciągłe szukanie usprawnień związanych z danym stanowiskiem pracy, tłumaczenie komunikacji wewnętrznych firmy, zapewnienie ciągłości wiedzy w zespole, współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Kraków (małopolskie)
Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-09-09 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.Kontakt: rekrutacja (at) suder.eu + C.V. z kolor. zdjęciem.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-03-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
jw.
BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DZIELNICY WŁOCHY M. ST. WARSZAWY - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
WYKONYWANIE PRAC WYKOŃCZENIOWYCH W OBIEKTACH BUDOWLANYCH
SN Strukton Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa sekretariatu, sporządzanie umów, nadzór nad pracownikami porządkowymi, odczyt wodomierzy, rozliczenie wody
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
SAMODZIELNE PROWADZENIE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA PROCESY LOGISTYCZNE W FIRMIE,KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA PRODUKCJI, MAGAZYNOWANIA I DYSTRYBUCJI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PROCESÓW LOGISTYCZNYCH ZA GRANICĄ TJ. UKRAINA, WIELKA BRYTANIA, NIEMCY, NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH Z DOSTAWCAMI O ODBIORCAMI ORGANIZACJI W ŁAŃCUCHU DOSTAW, OCENIANIE JAKOŚCI PROCESÓW LOGISTYCZNYCH I EFEKTYWNOŚCI PODEJMOWANYCH DZIAŁAŃ, ZAPEWNIANIE OPTYMALNYCH I TERMONOWYCH DZIAŁAŃ WSZYSTKICH FUNKCJI LOGISTYCZNYCH W ORGANIZACJI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (INFORMATYKA, LOGISTYKA), ZNAJOMOŚĆ RYSUNKU MEBLARSKIEGO, OBSŁUGA SERWERÓW, OBSŁUGA SYSTEMU WINDOWS I LINUX, ZNAJOMOŚĆ SAP, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAKRESIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, ANGIELSKIEGO, ROSYKSKIEGO, NIEMIECKIEGO; e-mail:brodowska (at) businesscontrolltd.com
LOGISTICSERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wsparcie Dyrektora Oddziału w kwestiach administracyjnych oraz organizacyjnych, obsługa biura w szczególnosci w zakresie obsługi firmowej poczty tradycyjnej oraz elektronicznej. dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie. Pomoc w organizowaniu spotkań i podrózy słuzbowych pracowników, ewidencja i rozliczanie delegacji. Organizowanie spotkań Dyrektora Oddziału, współpraca z innymi działami w firmie. Pomoc w zadaniach realizowanych przez specjalistę ds. kadrowych, dbanie o wizerunek pracodawcy i estetyke biura. Praca w godzinach 7-15.
CONTROLTEC sp. z o.o. - 2017-03-07 - Płock (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja. Umowa na czas określony, jedna zmiana.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
wykształcenie mile widziane wyższewymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskumile widziana umiejętność obsługi programu SUBIEKT GTprawo jazdy kat. Bkomunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, znajomość technik sprzedaży, operatywnośćPodtrzymywanie kontaktów i utrzymywanie trwałych relacji z kontrahentami, przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych klientom, negocjowanie warunków handlowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, udział w realizacji strategii sprzedażowej, współpraca z magazynem i produkcją, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, kreowanie wizerunku i marki firmy.1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 2600 - 3000 zł brutto
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2018-07-17 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa biura, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w Spółce, w tym prawidłowe archiwizowanie i przechowywanie, współpraca z partnerami biznesowymi, działem księgowym, wsparcie sprzedaży w zakresie konsultacji i doradztwa produktowego, kreowanie polityki merketingowej, przygotowywanie raportów i pism, wystawianie faktur, koordynowanie współpracy z działem technicznym.
WIRTUALNE POWIATY 3 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Łęczna (lubelskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Olkusz (małopolskie)