SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. SŁOWEŃSKIM Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. SŁOWEŃSKIM
Wynagrodzenie: od 9 999 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, odpowiedzi na zapytania klientów, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Data publikacji: 2017-07-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, odpowiedzi na zapytania klientów, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 9 999 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. SŁOWEŃSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 9 999 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słoweński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; znajomość MS Office; biegła znajomość języka słoweńskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów; odpowiedzialność za powierzone działania; motywacja i zaangażowanie; kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres. Obowiązki: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, odpowiedzi na zapytania klientów, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat; możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8 a 21); możliwość pracy stacjonarnej (w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy) lub pracy zdalnej (home office); stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; premiowanie dobrych wyników; system szkoleń; narzędzia niezbędne do pracy; pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych; możliwość używania na co dzień języków obcych; przyjazną atmosferę pracy; możliwość awansu i rozwoju. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ oraz język, którego dotyczy aplikacja.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 31, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 26.07.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI HAL,- UTRZYMANIE CZYSTOSCI HALI PRODUKCYJNEJ,- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI TERENU ZEWNETRZNEGO,
SCARLETT Sp. z o.o., Sp.K. - 2019-06-17 - Wronki (wielkopolskie)
dokonywanie zakupów materiałów i wyrobów u wietnamskich dostawców, wspomaganie pracy handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
.
MAZOWIECKIE CENTRUM HODOWLI I ROZRODU ZWIERZĄT Sp.z o.o. - 2016-11-25 - Łowicz (łódzkie)
Bieżąca współpraca z klientem, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, uzgadnianie dostaw, monitorowanie stanów magazynowych.Wymagane min. 2 letnie doświadczenie zawodowe.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PAWEŁ TYMIŃSKI - 2019-09-10 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE PRODUKTÓW DO SPRZEDAŻY I ICH WYEKSPONOWANIE, POMOC NABYWCY PRZY WYBORZE PRODUKTU, SPRAWNA REALIZACJA ZAMÓWIEŃ SKŁADANYCH PRZEZ NABYWCÓW, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Chojna (zachodniopomorskie)
ZAJĘCIA PLASTYCZNE Z DZIEĆMI, ZAJĘCIA PLASTYCZNE Z SENIORAMI, OPRAWA PLASTYCZNA IMPREZ, OPRAWA PLASTYCZNA INSTYTUCJI, ORGANIZOWANIE I NADZÓR NAD WYSTAWAMI PLASTYCZNYMI I FOTOGRAFICZNYMI,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PRZYGOTOWANIE PEDAGOGICZNE, ENERGICZNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ, ŁATWOŚĆ PRZYSWAJANIA NOWEJ WIEDZY, KOMUNIKATYWNOŚĆ I OTWARTOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA ZAJĘĆ PLASTYCZNYCH Z DZIEĆMI, SENIORAMI; OPRAWY PLASTYCZNEJ IMPREZ I INSTYTUCJI; ORGANIZOWANIA I NADZÓRU NAD WYSTAWAMI PLASTYCZNYMI I FOTOGRAFICZNYMI, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, PRACA W GODZINACH 14.00-19.00, PRACA NA CZAS OKREŚLONY 11 MIESIĘCY
Dom Kultury "Klub Skolwin" - 2019-06-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-przedstawianie ofert kandydatom na stanowisko opiekuna osób starszych,-dysponowanie ofertami i planowanie ich terminów,-selekcja kandydatów,-sporządzanie profilii kandydatów,-publikacja ogłoszeń,-selekcja aplikacji,-przygotowanie do zatrudnienia i opieka nad kandydatami,-budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów,-koordynacja dokumentacji personalnej kandydatów,-koordynacja zleceń w j.niemieckim,-udział w bieżących pracach administracyjno-biurowych
Probetreuung Proprofit Sp.z o.o. sp.k - 2016-06-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- przyjmowanie zleceń transportowych- planowanie i organizacja transportu- kontrola realizacji zleceń spedycyjnych- budowanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Ząbki (mazowieckie)
PROWADZENIE BIURA OIRP W TYM OBSŁUGA I WSPÓŁPRACA Z DZIEKANEM OIRP ORAZ INNYMI CZŁONKAMI PREZYDIUM OIRPPROWADZENIE DOKUMENTACJI OIRP, W TYM BAZ DANYCH, ORAZ PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH ZWIĄZANYCH Z DZIAŁALNOŚCIĄ OIRPOBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ, WYCHODZĄCEJ, W TYM ELEKTRONICZNEJSPORZĄDZANIE ORAZ REDAGOWANIE PISMDBAŁOŚĆ O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTACJI WEWNĘTRZNEJ PRZYGOTOWANIE ORAZ OBSŁUGA SPOTKAŃ INNE WSPARCIE ADMINISTRACYJNE BIURA STOSOWNIE DO BIEŻĄCYCH POTRZEB.
OKRĘGOWA IZBA RADCÓW PRAWNYCH W RZESZOWIE - 2016-09-02 - Rzeszów (podkarpackie)
-współudział w wykonywaniu: dokumentacji projektowo-kosztorysowej, prac remontowych i inwestycyjnych-sporządzanie planów związanych ze zmianami infrastruktury i planów rocznych remontów w obiektach szpitalnych
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2019-12-13 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
..
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Łowicz (łódzkie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zadania związane z prowadzeniem harmonogramu oraz raportowaniem, w szczególności:aktualizację harmonogramu realizacji inwestycji, z uwzględnieniem logicznych relacji pomiędzy zadaniami,analizę wpływu zmian na harmonogram,monitorowanie stanu zaawansowania realizacji zadań i uaktualnianie harmonogramu w oparciu o dane nt. postępu prac,analizę zaawansowania prac w oparciu o metodę wartości wypracowanej,sporządzanie raportów dotyczących stanu harmonogramu dla potrzeb interesariuszy,przygotowywanie szczegółowych harmonogramów dla potrzeb prowadzenia akcji ofertowych oraz wyboru dostawców i podwykonawców,analizę ścieżki krytycznej i sygnalizowanie do Kierownictwa Projektu zagrożeń dla terminowej realizacji zadań, przeprowadzanie symulacji wpływu opóźnień, przyspieszeń, zmian sekwencji zadań na realizację projektu,przygotowanie propozycji działań korygujących w przypadku stwierdzenia odchyleń od harmonogramu,sporządzanie raportów, wyciągów i histogramów do Raportu Miesięcznego,wspomaganie inżynierów branżowych w zakresie związanym z harmonogramem.
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Jaworzno (śląskie)
wprowadzanie dokumentacji księgowej do systemu, naliczanie podatków VAT, PIT, prowadzenie ewidencji środków trwałych, sprawozdań GUS itp.
Kancelaria Finansowo - Księgowa EXPERT Sp. z o. o. - 2019-04-15 - Katowice (śląskie)
-telefoniczna sprzedaż w kanale gastronomicznym-analiza potrzeb i ofertowanie-aktywe pozyskiwanie zamówień i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami, -monitorowanie zatowarowania Klientów, -realizacja akcji promocyjnych i targetów sprzedażowych
IGLOTEX KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Krzeszowice (małopolskie)
Przygotowywanie posiłków.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AS" Katarzyna Starszak - 2016-03-17 - Charzykowy (pomorskie)
- tworzenie i wystawianie aukcji na portalach aukcyjnych- przetwarzanie zamówień- obsługa klientów
Pyc-Sport - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)
WNIOSKOWANIE, REALIZACJA I ROZLICZANIE PROJEKTÓW EFS. Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony. Godz. pracy 7-15.
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku - 2019-03-22 - Słupsk (pomorskie)
Prace pomocnicze dotyczące wymiany opon i kół na samochodach, sprawdaniu opon, znajdowaniu uszkodzeń na felgach i oponach. Magazynowanie opon i felg, przygotowywanie towaru do wysyłek. Praca od pn do pt w godz. 9.00-17.00.
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Jasienica (śląskie)
1)prowadzenie szkoleń bhp,2)obsługa zdarzeń losowych, 3)ocena ryzyka na stanowiskach pracy,4)kontrola stanu bhp,5)współpraca z instytucjami kontrolnymi,6)przygotowywanie rocznych sprawozdań dot. stanu bhp w podległych placówkach,7)prowadzenie dokumentacji w zakresie wymienionych zadań oraz generowanie wniosków i inicjowanie rozwiązań dot. poprawy stanu bhp,8)koordynacja pracy zespołu ds. BHP.
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia - 2019-01-07 - Częstochowa (śląskie)
Współpraca z polskimi i zagranicznymi partnerami projektów, współpraca z zespołem w zakresie rekrutacji uczestników oraz merytorycznej realizacji działań, bieżące monitorowanie postępu rzeczowo- finansowego projektów, kontrola prawidłowości wydatkowania środków i osiąganych wskaźników, koordynacja projektów, bieżąca obsługa administracyjno-finansowa projektów, przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań, wniosków o płatności i harmonogramów płatności, analiza możliwości aplikowania i pozyskiwania środków zewnętrznych w ramach programów krajowych, regionalnych oraz międzynarodowych, samodzielne i zespołowe przygotowywanie projektów i sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i zasadami, tworzenie dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania.
STOWARZYSZENIE EDUKACJA PRZEZ INTERNET - 2016-06-13 - Kielce (świętokrzyskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywne wsparcie specjalistów ds. handlu w wykonywaniu ich zadań: bieżących kontaktach z klientami, obsłudze reklamacji jakościowych złomu, pozyskiwanie nowych dostawców, obsłudze dokumentacji handlowej; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe techniczne, prawo jazdy kat. B;
LP BUD Leszek Paruzel Herby - 2017-12-13 - Herby (śląskie)
prowadzenie rekrutacji, współpraca z Urzędem Pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
KCP SP. z o.o. - 2016-07-29 - Żarów (dolnośląskie)
przygotowanie ofert handlowych, badanie potencjału rynku, prace biurowe, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-07-22 - Stargard (zachodniopomorskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzorowanie robót budowlanych- remonty, sporządzanie przedmiarów i wycen robót, prowadzenie książki obiektu budowlanego
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KIELCACH - 2019-09-09 - Kielce (świętokrzyskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja i przygotowanie eventów transport osób
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
opiniowanie pod względem prawnym prawidłowosci wykonywania czynnosci w jednostce, udzielanie informacji, opinii, wyjaśnień, sporzadzanie pism i dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)