SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Rzeszów oferta pracy OKRĘGOWA IZBA RADCÓW PRAWNYCH W RZESZOWIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: PROWADZENIE BIURA OIRP W TYM OBSŁUGA I WSPÓŁPRACA Z DZIEKANEM OIRP ORAZ INNYMI CZŁONKAMI PREZYDIUM OIRPPROWADZENIE DOKUMENTACJI OIRP, W TYM BAZ DANYCH, ORAZ PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH ZWIĄZANYCH Z DZIAŁALNOŚCIĄ OIRPOBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ, WYCHODZĄCEJ, W TYM ELEKTRONICZNEJSPORZĄDZANIE ORAZ REDAGOWANIE PISMDBAŁOŚĆ O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTACJI WEWNĘTRZNEJ PRZYGOTOWANIE ORAZ OBSŁUGA SPOTKAŃ INNE WSPARCIE ADMINISTRACYJNE BIURA STOSOWNIE DO BIEŻĄCYCH POTRZEB.
Data publikacji: 2016-09-02
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: OKRĘGOWA IZBA RADCÓW PRAWNYCH W RZESZOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BALDACHÓWKA 9/10, 35-061 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PROWADZENIE BIURA OIRP W TYM OBSŁUGA I WSPÓŁPRACA Z DZIEKANEM OIRP ORAZ INNYMI CZŁONKAMI PREZYDIUM OIRPPROWADZENIE DOKUMENTACJI OIRP, W TYM BAZ DANYCH, ORAZ PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH ZWIĄZANYCH Z DZIAŁALNOŚCIĄ OIRPOBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ, WYCHODZĄCEJ, W TYM ELEKTRONICZNEJSPORZĄDZANIE ORAZ REDAGOWANIE PISMDBAŁOŚĆ O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTACJI WEWNĘTRZNEJ PRZYGOTOWANIE ORAZ OBSŁUGA SPOTKAŃ INNE WSPARCIE ADMINISTRACYJNE BIURA STOSOWNIE DO BIEŻĄCYCH POTRZEB.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Ofice
Nazwa pracodawcy: OKRĘGOWA IZBA RADCÓW PRAWNYCH W RZESZOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
BALDACHÓWKA 9/10, 35-061 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: BALDACHÓWKA
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 02.09.2016
Oferta pracy ważna do: 09.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
weryfikacja rachunkowa dok. księgowych,sporządzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych, prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów, prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych, przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane, archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych, obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego, na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: 2100 do 2520 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca na 3/4 etatu w godz: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagana znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
Optymalne planowanie produkcji przy uwzględnieniu ograniczeń takich jak: zapotrzebowanie od klenta, kalendarz produkcyjny, dostępność pracowników, dostępność komponentów, udoskonalenie procesów w występujących w planowaniu produkcji, utrzymywanie stałego kontaktu z klientem: przeprowadzanie analiz, porównać i zestawień niezbędnych do prawidłowgo formułowania planów produkcyjnych (dzienny monitoring, wskaźniki).
FM POLSKA SP Z O.O. - 2017-05-11 - Olszowa (opolskie)
Realizacja strategii marketingowej firmy (m.in. organizowanie kampanii reklamowych), administrowanie bazą usługodawców reklamowych (praca, Internet itp.) i współpracy z nimi, współpraca z Agencjami Reklamowymi i PR pod kątem przygotowania materiałów marketingowych oraz nadzór nad ich produkcją, przygotowywanie cyklicznych raportów z działań marketingowych firmy, monitorowanie działań marketingowych konkurencji, wsparcie w prowadzeniu strony internetowej.
FORMASTER S.A. - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa klientów, fakturowanie, prowadzenie korespondencji, obsługa komputera i drukarki fiskalnej
Zakład Stolarski DE BE RO Robert Gajzler - 2017-11-03 - Zduńska Wola (łódzkie)
obsługa kontrahentów zagranicznych, wystawianie dokumentów sprzedażowych, korespondencja
CERAMIKA COLOR Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Kopaniny (świętokrzyskie)
Analiza dokumentacji rejestracyjnej dla produktów leczniczych oraz ich aktualizacja wg. wymagań dla tego typu produktów na wskazanych rynkach zagranicznych, poszukiwanie alternatywnych dostawców API zarówno syntentycznych jak i roślinnych, prowadzenie dokumentacji jakościowej dla produktów leczniczych zgodnie z wymogami wskazanych rynków zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Kraków (małopolskie)
- pozyskiwanie nowych klientów;- zarządzanie marketingiem i promocją firmy (branża budowlana i nieruchomości);-tworzenie treści na stronę internetową;-stworzenie strategii i zarządzanie wizerunkiem firmy w internecie i mediach społecznościowych.
CIEPŁY DOM F.U.H. SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Racibórz (śląskie)
Specjalista do spraw szkoleń i przetargów -przygotowywani ofert przetargowych, obsługa i przygotowywanie szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Poznań (wielkopolskie)
Odbieranie rozmów telefonicznych i prawidłowe dokonywanie rezerwacji; Odpowiadanie na zapytania klienta przychodzące na linie Generic/Cluster/ACCA oraz wszelkie inne, które zostaną dodane do zakresu dostarczanych usług dla Accor (w zależności od języka, jakim posługuje się dany Agent); Profesjonalna i sprawna obsługa telefoniczna oraz mailowa przy jednoczesnym zachowaniu standardów jakościowych oraz spełnieniu wymogów sprzedażowych klienta; Stosowanie zaawansowanych technik sprzedażowych umożliwiających przekształcenie maksymalnej ilości rozmów telefonicznych w rezerwacje. Niepełny wymiar czasu pracy - 0,67 etatu.
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie, mile widziany staż pracy, obsługa komputera, komunikatywność. Zakres obowiązków: doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klienta w salonie. Kontakt e-mailowy: rekrutacja.rybnik (at) liberty.eu
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-30 - Rybnik (śląskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Zamawiane produktów, produkcja wyrobów, organizacja pracy w pracowni.Praca w Wilamowiacach.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych, po 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Wilamowice (śląskie)
PRACA BIUROWA. OPIEKA NAD ZAGRANICZNYMI KLIENTAMI FIRMY.
BLUXCOSMETICS SP. Z.O.O - 2017-02-08 - Trzciana (podkarpackie)
-Upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;-Koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;-Pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,-Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat,: bezrobotnych i młodzieży szkolnej
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-02-06 - Leszno (wielkopolskie)
jw.
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
- wprowadzanie danych do systemu elektronicznego- sporządzanie listów przewozowych
Mirosław Gockowiak - 2017-09-07 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie albumów muzycznych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Praca w hali produkyjnej oraz w magazynie.
FTS-TRADE SP. Z O.O. - 2016-06-30 - Tychy (śląskie)
1.praca przy komputerze w Dziale Informatycznym oraz na stanowiskach komputerowych na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu;2.stanowisko związane z przemieszczaniem się między budynkami Szpitalnymi;3.zadania realizowane na stanowisku wymagają podnoszenia i przenoszenia sprzętu informatycznego.
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 - 2017-05-23 - Bytom (śląskie)
wymagane min. 3 lata doświadczenia w pracy na ww. stanowisku (kadry, płace)wymagana znajomość przepisów i prawa w tym zakresienaliczanie wynagrodzeń1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 3000 zł brutto
Zap Rachunkowość - 2018-01-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć wszechstronnie uaktywniających osoby starsze. Inicjowanie i realizowanie imprez okolicznościowych, uroczystości, wycieczki. Prowadzenie treningu kulinarnego. Dokumentowanie, monitorowane i ocenianie przebiegu zajęć oraz postępów uczestników zajęć. Pomoc w czynnościach samoobsługowych uczestników zajęć. Pomoc w wykonywaniu czynności porządkowych.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-01-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych Klientów, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi kontrahentami, rozliczanie się z wyników pracy
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
sprzedaż towarów
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-03-28 - Chojnice (pomorskie)
Zamawianie części zamiennych i podzespołów, organizowanie aukcji zakupowych, archiwizowanie dokumentów
COGNOR S.A. ODDZIAŁ FERROSTAL ŁABĘDY W KRAKOWIE - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie pomaturalne, policealne, wymagana komunikatywność. Ogólny zakres obowiązków: wykonywanie połączeń wychodzących w celu umówienia spotkań o charakterze handlowym
COLTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-02 - Lublin (lubelskie)
-profesjonalna obsługa klientów-analiza potrzeb klienta-przygotowywanie ofert handlowych-realizowanie założonych planów-sporządzanie i aktualizacja dokumentacji handlowej;godz. pracy 7-15; okres próbny 3 miesiące, z możliwością przedłużenia
Perla Polska Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-02-14 - Głobino (pomorskie)
przyjmowanie zamóweiń tel emailowych, telefoniczna obsługa klientów, przygotowywanie kalkulacji, ofert oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji. Realizacja operacji kasowych, tworzenie dokumentyacji WZ i PZ, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów indywidualnych.
Mistal Accessories Sp.j. - 2016-01-12 - Świdnica (dolnośląskie)
jw.
Kancelaria Podatkowa UFIKS K. Białecka- Redkie i Wspólnicy Sp. j. - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-12-02 - Szubin (kujawsko-pomorskie)