SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW - 3/4 ETATU Katowice oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW - 3/4 ETATU
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 520 PLN
Zakres obowiązków: - Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych, prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów, prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych, przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane, archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych, obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego, na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: 2100 do 2520 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca na 3/4 etatu w godz: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagana znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
Data publikacji: 2017-10-27
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych, prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów, prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych, przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane, archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych, obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego, na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: 2100 do 2520 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca na 3/4 etatu w godz: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagana znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 520 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2100 do 2520 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW - 3/4 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 520 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagana znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 22.11.2017r. do 15.30- Kontakt telefoniczny (32-606-13-65) w godzinach: 9:00-15:30.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów do 22.11.2017 do godz.: 15;30, Godziny : 7:30-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Wita Stwosza
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.10.2017
Data dodania oferty pracy: 25.10.2017
Oferta pracy ważna do: 22.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie list płac, sprawozdań miesięcznych, do starostwa Powiatowego, SIO oraz kwartalnych do GUS. Wprowadzanie danych do programu Vulcan Płace, Płatnik, SIO. Wystawianie PIT-11, sporządzanie PIT-4R, PIT-8AR. Sporządzanie dokumentacji do ZUS. Ewidencjonowanie faktur, delegacji. Koordynowanie działań w zakresie kontroli zarządczej oraz archiwizacja dokumentów księgowych.
POWIATOWE CENTRUM PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W GŁOGOWIE - 2015-12-11 - Głogów (dolnośląskie)
Według umowy
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Gorzyce (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
dzienne raportowanie wyników jakościowych procesu, analiza przyczyn powstawania błędów jakościowych
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Kwidzyn (pomorskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych,
przestrzeganie standardów i procedur,
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-04-12 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
przygotowywanie posiłków zgodnie z jadłospisem, utrzymanie w nalweżytej czystości i porządku naczyńi sprzętui pomieszczeń kuchennych, dbanie o najwyższą jakość i smak przygotowywanych posiłków, porciowanie i wydawanie posiłków.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Kamińsk (warmińsko-mazurskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie zajęc indywidualnych i grupowych zzakresu pomocy psychologicznej dla uczniów
Niepubliczne Gimnazjum w Niezdowie - 2018-08-20 - Niezdów (lubelskie)
transport międzynarodowy
DOMART SP.JAWNA D.PILARSKI I G.PILARSKI - 2015-12-10 - Turek (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta ,budowanie bazy klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Zambrów (podlaskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kościelniki Dolne (dolnośląskie)
oferta pracy subsydiowana, przeznaczona dla osób zarejestrowanych w tut. Urzędzie w wieku do 30 r.ż.rozmowy handlowe
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Orle (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialnośc za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace zwiazane ze stanowiskiem - specjalista do spraw kadr i płac.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Kolno (podlaskie)
jw.
Basu Group Saikat Basu - 2018-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie zamówień i prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KRAKOWIE - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
administrowanie lokalną siecią komputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zleceń transportowych, współpraca ze spedytorami oraz wewnętrznym działem celnym w zakresie realizacji zamówień, planowanie i monitorowanie realizacji zamówień, raportowanie dla klienta
ADAMPOL S. A. - 2018-01-12 - Małaszewicze (lubelskie)
Prace wykończeniowe: tynki, gładzie, zabudowy GK, montaż paneli, montaż płytek, skręcanie mebli, malowanie.Miejsce pracy: Zabrze, Katowice.Godziny pracy: 8.00 - 16.00, 22.00 - 6.00.
ADRIAN POLTIER Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego POL-BUD - 2016-09-15 - Zabrze (śląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji,poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Łódź (łódzkie)
Spawanie elementów metodą MIG/MAG.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Sprzedaż perfum i kosmetyków.
kontakt przez PUP - 2016-10-01 - Gdańsk (pomorskie)
Szkolenia BHP dla pracowników zewnętrznych, weryfikacja aktualności badań lekarskich, prowadzenie kontroli podczas wykonywanych prac, doradztwo w zakresie obowiązków związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami, przygotowywanie analiz środowiskowych
ATEB s.c Małgorzata Kotlicka Radosław Węglarz - 2016-06-28 - Płock (mazowieckie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- przygotowywanie faktur dla klientów- obsługa rachunków klientów afrykańskojęzycznych w tym kontakt z klientami ( e-mail, telefon )
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)
Analiza prowadzonych działań, przygotowanie raportów i zestawień. Obsługa programu Subiekt. Nadzór i realizacja strategii firmy budżet marketingowy, program lojalnościowy. Ścisła współpraca ds. sprzedaży i marketingu. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi.
RAJCHEL & JELONKIEWICZ "NOVATOR" SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-29 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Prowadzenie, koordynowanie i komunikowanie się jako ekspert w sprawach dotyczących realizacji strategii oraz programów Total Reward, wdrażanie ich przy zapewnieniu przestrzegania wszystkich standardów obowiązujących w organizacji. Prowadzenie, koordynowanie i komunikowanie się z zainteresowanymi stronami we wszystkich aspektach dotyczących procesu Total Reward. Przeprowadzanie analiz, interpretacja wyników i przedstawienie zaleceń jako informacji zwrotnych w celu poprawy programów Total Reward dostosowanych do strategii firmy. Biegle posługiwanie się narzędziami z obszaru HR tj. SAP, Cornerstone. Wdrażanie procedur audytowych zapewniających poprawność i spójność danych zgodnie z normami i standardami bezpieczeństwa korporacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Współpraca z obecnymi dostawcami praca w środowisku międzynarodowym.Przeprowadzanie procesu zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i npotrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Oczesały (mazowieckie)