SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Kraków oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KRAKOWIE
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie zamówień i prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi
Data publikacji: 2018-06-14
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KRAKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kronikarza Galla 25, 30-053 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie zamówień i prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2018
Data zakończenia pracy: 30.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Zamówienia Publiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętności zawodowe
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 14.06.2018
Oferta pracy ważna do: 14.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2018
Podobne oferty pracy
Specjalista administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Częstochowa (śląskie)
- Procesowanie transakcji związanych z transferem aktywów finansowych, - Rozwiązywanie problemów związanych z nieprawidłowym księgowaniem transakcji, - Utrzymywanie kontaktu z klientami i interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi, - Dbanie o wysoki poziom usług dostarczanych przez zespół Asset Transfers, - Zarządzanie ryzykiem związanym z wykonywaną pracą, - Wspieranie pracowników Front Office w kontaktach z klientami zewnętrznymi, - Przestrzeganie wewnętrznych i zewnętrznych procedur związanych z wykonywaną pracą. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
- - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca w godz.: 7:30-15:30.Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa,12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych.Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. - Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Kazimierza Wielka:- zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)- po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Kazimierza Wielka- możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania- pozyskiwanie nowych klientów- spotkania z klientami- raportowanie sprzedaży- dbanie o dobre kontakty z klientami- praca w programie pakiecie Office ( Word, Excel)- tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów- dbanie o dobry wizerunek firmy- praca w programie e-nova
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Ropczyce (podkarpackie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relaccji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. Wymagane doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych i znajomość rynku sprzedaży/branży, zdolności negocjacyjne, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, kreatywność, samodzielność, przedsiębiorczość, umiejętności strategiczne, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Nowa Wieś (śląskie)
kalkulacja ofert ubezpieczenbiowych, obsługa klienta, wystawianie polis oraz prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Oława (dolnośląskie)
organizacja pracy, nadzór nad profesjonalną obsługą klientów, zarządzanie pracownikami, kompleksowa administracja dokumentacji biurowej, szkoleniowej i firmowej, tworzenie zestawień, raportów oraz prezentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Piaseczno (mazowieckie)
raportowanie między Polską, a Centralą TCL w Chinach, komunikowanie się z dostawcami z Chin, znajomość oprogramowania SAP
TCL Operations Polska sp. z o.o. - 2017-09-13 - Żyrardów (mazowieckie)
koordynowanie realizacji procesów transportowych, analizowanie i kontrolowanie kosztów procesu transportu, wspólpraca z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Nowa Wieś (mazowieckie)
jw.
PKP TELKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
czyszczenie foremek do wypieku, przygotowanie wyrobów do krojenia pakowania,, mycie blach
LEKS Spółka z o.o. - 2017-03-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Programowanie C#.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
prace wykończeniowe-budowlane w Ścinawie
"AK-BUD" ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY ANDRZEJ KORZENIOWSKI - 2016-05-10 - Ścinawa (dolnośląskie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zduny (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie wizerunku rynku polskiego w mediach indyjskich, prowadzenie działań zmierzających do zainteresowania inwestorów indyjskich rynkiem polskim
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Piaseczno (mazowieckie)
Specjalista ds. Sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
-pozyskiwanie i nawiązywanie kontaktu z klientem-przygotowywanie i złożenie oferty, monitorowanie zamówień -prowadzenie bazy danych kontaktów, obsługa kontaktu z klientem-realizacja i rozwój strategii sprzedażowej, planowanie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży,-śledzenie rynku i utrzymujących się trendów
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Sopot (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Żyrzyn (lubelskie)
Utrzymywanie relacji z powierzonymi klientami, pozyskiwanie nowych klientów, dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów służbowych
"BEATA" BEATA DETTLAFF - 2017-03-08 - Strzelno (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, dbanie o ekspozycję i porządek w sklepie.
kontakt przez OHP - 2016-04-19 - Opatów (świętokrzyskie)
Budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Gliwice (śląskie)
Przyjmowanie, dystrybucja korespondencji, koordynacja obiegu dokumentów, obsługa centlai telefonicznej, zaopatrzenie biur w niezbędne artykuły biurowe
OKECHAMP S.A.-Poznań - 2017-01-09 - Borucino (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie wstępnych i okresowych szkoleń i instruktażu ogólnego z dziedziny BHP dla pracowników państw wschodnich. Prowadzenie dokumentacji BHP w języku polskim i ukraińskim. Sporządzanie analiz i raportów związanych z zagadnieniami BHP. Opracowywanie procedur, materiałów informacyjnych z zakresu BHP. Koordynowanie projektów wdrażanych w firmie w obszarze bezpieczeństwa. Dokonywanie ocen ryzyka.- Wynagrodzenie: 13 zł brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 2 lata.- Godziny pracy według zleceń + soboty i niedziele według potrzeb. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie BHP. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość przepisów BHP, odpowiedzialność, umiejętności komunikacyjne, dyspozycyjność, obsługa pakietu MS-OFFICE. Wymagana bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny).
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Katowice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, pozyskiwanie i analizowanie informacji dotyczących potencjalnych klientów, rynku oraz konkurencji, kontrola i analiza wyników sprzedaży dążenie do ich maksymalizacji, sporządzanie ofert dla klientów i wycen według przesłanych dokumentacji.
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY WBDUET WALDEMAR BOCZKOWSKI - 2017-08-08 - Kościerzyna (pomorskie)
Tworzenie cyfrowych albumów muzycznych w języku portugalskim poprawnie pod względem gramatyczno-stylistycznym, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-04-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustawaniem zatrudnienia oraz umów cywilnoprawnych pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy (listy obecności, urlopy, zwolnienia), zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami prawa pracy, obsługa systemu kadrowo - płacowego, przygotowywanie dokumentów płacowych, naliczanie wynagrodzeń, obliczanie miesięcznych zobowiązań podatkowych z tyt. PIT-4, sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji zewnętrznych, sporządzanie DRA i innych dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS, sporządzanie dokumentów Rp-7 do ZUS, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP, ubieganie się o różne formy wsparcia z Urzędu Pracy na zatrudnianie pracowników, bieżąca obsługa księgowa spółki w ramach wewnętrzengo zespołu księgowego, prowadzenie ewidencji środków trwałych, uczestniczenie w sporządzaniu raportów i sprawozdań finansowych, księgowanie wyciągów bankowych, faktur, rodzielników kosztowych i płac.
LIGA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Kraków (małopolskie)