SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS POLSKIEGO RYNKU I FIRM W INDIACH Piaseczno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS POLSKIEGO RYNKU I FIRM W INDIACH
Wynagrodzenie: od 1 800 PLN
Zakres obowiązków: tworzenie wizerunku rynku polskiego w mediach indyjskich, prowadzenie działań zmierzających do zainteresowania inwestorów indyjskich rynkiem polskim
Data publikacji: 2017-09-05
Lokalizacja: Piaseczno (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
tworzenie wizerunku rynku polskiego w mediach indyjskich, prowadzenie działań zmierzających do zainteresowania inwestorów indyjskich rynkiem polskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS POLSKIEGO RYNKU I FIRM W INDIACH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaseczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw public relations
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.09.2017
Data zakończenia pracy: 18.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: biegła znajomość języka gudźarati
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw public relations
Data dodania oferty pracy: 13.09.2017
Oferta pracy ważna do: 18.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Poszukiwanie dotacji zgodnie ze strategią rozwoju firmy, pisanie i kompletowanie wniosów,administrowanie, rozliczanie dotacji
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Cięcie, szlifowanie, spawanie, wiercenie.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-08-29 - Trzebnica (dolnośląskie)
Kreowanie polityki sprzedażowej firmy, analiza rynku i ofert konkurencji, koordynowanie procesu sprzedaży, realizacje działań marketingowych, promocja firmy. Analiza rynku na terenie Polski, Ukrainy, Rosji, Kazachstanu na temat sprzedaży słodyczy oraz przedmiotów, ubrania (obuwie)
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Częstochowa (śląskie)
Współpraca i rozwijanie kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert i dokumentacji, obsługa klienta, uczestnictwo w targach.
Famed Żywiec Sp. z o.o. - 2016-10-12 - Żywiec (śląskie)
Prowadzenie całokształtu zadań w oparciu o obwoiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących: refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy i PFRON ( Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych).
Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu - 2017-11-03 - Lubań (dolnośląskie)
Pracownik umysłowy w dziale technicznym; obsługa programów MS Office i AUTO CAD. Wymagane prawo jazdy kat. B oraz znajomość języka angielskiego.
DROP S. A. - 2017-02-13 - Kępno (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż studiów podyplomowych i wynajem sal, obsługa telefoniczna i osobista słuchaczy, przyjmowanie dokumentów, rekrutacja, czynności administracyjne
KRAFC CONSULTING Radosław Ciaś - 2017-05-22 - Tychy (śląskie)
kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
-Optymalizacja procesów produkcyjnych i łańcucha dostaw-standaryzacja procesów-wykonywanie badań i analiz porównawczych-sporzadzanie raportów , rozwój i kontrola strategii firmy-organizacja warsztatów KAIZENZnajomośc j.angielskiego w stopniu biegłym,umożliwiająca swobodną komunikację ze współpracownikami z siedziby w Kanadzie.Tworzenie umów w j.angielskim, kontaktowanie się z zagranicznymi klientami i dostawcami.
"MOBILE CLIMATE CONTROL" Sp.zoo-Oława,ul.Szwedzka 1 - 2017-03-30 - Oława (dolnośląskie)
zarządzanie transportem w firmie
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Breń (zachodniopomorskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Zabrze (śląskie)
Specjalista ds. imprez, mediów i promocji
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Krzęcin (zachodniopomorskie)
wypełnianie ankiet
kontakt przez OHP - 2018-06-28 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie spraw kadrowych (, umowy, świadectwa pracy, GUS, ochrona danych osobowych)
Zespół Szkół Nr 7 - 2017-06-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zajeć z dziećmi i młodzieżą, realizacja projektów edukacyjnych, artystycznych warsztatów, plenerów, wystaw i pokazów plenerowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Płock (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów z rynku wschodniego, budowanie bazy nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, wyjazd służbowe
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "LEGS" Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
kontrola i nadzór obslugi technicznej obiektu, planowanie przeglądów urzadzeń, instalacji i systemów, podpisywanie umów,
Konstanty Strus PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KONSTANTY STRUS - 2017-10-27 - Białystok (podlaskie)
Opieka i sprzedaż w sklepie internetowym
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Obsługa zmówień do dostawcy, poszukiwanie nowych dostawców, obsługa programu Vendo, wykonywanie innych obowiązków w dziale zakupów.
Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir - 2016-01-05 - Nisko (podkarpackie)
koordynowanie pracy brygady produkcyjnej
Przedsiębiorstwo Prodykcyjno-Handlowe JAR Sp. z o.o. - 2018-03-05 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
obsługa sklepi internetowego, aktywne pozyskiwanie i obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż art. rolniczych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Opatkowice (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Rożnowo (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, przygotowanie ofert dla klienta, praca graficzna, informatyczne bieżące prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Lublin (lubelskie)
specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Cekcyn (kujawsko-pomorskie)
prace związane z obsługą kadrową pracowników; naliczanie płac;
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W BOGATYNI - 2018-08-22 - Bogatynia (dolnośląskie)
Współpraca z Vice-Prezesem Zarządu KK w zakresie bieżąco zlecanym, a w razie nieobecności w/w- przejęcie podstawowych, terminowych obowiązków; kontrola prawidłowości wystawianych faktur; monitorowanie płatności klientów; przygotowywanie dokumentacji dla zewnętrznego Biura Rachunkowego obsługującego Spółkę w zakresie faktur sprzedażowych, kosztowych; przygotowywanie Listy Płac i nadzór nad dokumentami kadrowymi (urlopy, zwolnienia lekarskie, rozliczenia wydatków itp.); wykonywanie pilnych przelewów płatniczych w uzgodnieniu z Prezesem Zarządu; kontakty z instytucjami zewnętrznymi- takimi jak banki, urzędy i administracja
TECHMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Leszno (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń zubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;• naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;• naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń;• obliczanie kwoty do wypłaty dla pracowników;• sporządzanie poleceń przelewów wynagrodzeń pracowników;• sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z tytułuubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dotyczącychwynagrodzeń;• wydawanie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń orazsporządzanie dokumentów emerytalno-rentowych pracowników;• gromadzenie, segregowanie i przechowywanie dokumentówpłacowychprowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;• przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniemi rozwiązywaniem stosunku pracy,Kontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) graftax.pl
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)