SPECJALISTA DS. E-COMMERCE Sandomierz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. E-COMMERCE
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Opieka i sprzedaż w sklepie internetowym
Data publikacji: 2018-04-20
Lokalizacja: Sandomierz (świętokrzyskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Opieka i sprzedaż w sklepie internetowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. E-COMMERCE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sandomierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sandomierski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali sprzedawcy (konsultanci) w centrach sprzedaży telefonicznej / internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali sprzedawcy (konsultanci) w centrach sprzedaży telefonicznej / internetowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.04.2018
Data dodania oferty pracy: 16.04.2018
Oferta pracy ważna do: 27.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż, przygotowywanie ofert handlowych, praca na terenie Krakowa.
BIAŁY KRUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Kraków (małopolskie)
DZIAŁANIA NASTĘPCZE I KOORDYNACJA NIEZBĘDNA DO ZAPEWNIENIA, ŻE WSZYSTKIE NIEROZLICZONE / NIESPŁACONE DŁUGI I NIEPRZYDZIELONE ŚRODKI PIENIĘŻNE / KREDYTY NA NALEŻNOŚCIACH OD KLIENTÓW SĄ PRZETWARZANE TERMINOWO. ALOKACJA ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH (TJ. UZGODNIENIE RACHUNKÓW, DORADZTWO DOTYCZĄCE PRZELEWÓW, PRZYGOTOWANIE REFUNDACJI ITP.) ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WYKONYWANIE ZARÓWNO REAKTYWNEJ, JAK I PROAKTYWNEJ KONTROLI KREDYTOWEJ. ROZPOZNANIE PROBLEMÓW ZWIĄZANYCH Z WINDYKACJĄ NALEŻNOŚCI I ICH USUNIĘCIE NEGOCJOWANIE ŚRODKÓW ZARADCZYCH, ABY POPRAWIĆ WYNIKI WINDYKACJI.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2016-07-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w przygotowywaniu potraw, dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie oferty handlowej pozyskiwanie klientów z Rosji, Ukrainy Białorusi
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Kraków (małopolskie)
•NALICZANIE WYNAGRODZEŃ ( UMOWY O PRACE I UMOWY CYWILNO-PRAWNE);•SPORZĄDZANIE DEKLARACJI I FORMULARZY ZWIĄZANYCH Z ROZLICZANIEM WYNAGRODZEŃ DO ZUS, US, PFRON;•SPORZĄDZANIE I NADZOROWANIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z ZATRUDNIENIEM MIN. UMOWY, ANEKSY, WYPOWIEDZENIA , ŚWIADECTWA PRACY;•PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH , W TYM MONITOROWANIE WAŻNOŚCI SZKOLEŃ BHP, BADAŃ LEKARSKICH;•TWORZENIE RAPORTÓW ORAZ ZESTAWIEŃ NA POTRZEBY ZARZĄDU
HR OPTICENTER SP. Z O.O. - 2018-01-10 - Rzeszów (podkarpackie)
-Realizowanie wyznaczonych celów finansowych,-Tworzenie i utrzymywanie bazy klientów docelowych,-Pozyskiwanie klientów poprzez przygotowanie oferty handlowej oraz prowadzenie spotkań handlowych,-Budowanie i utrzymanie relacji z klientem,-Dbanie o prawidłowy przepływ należności,-Współpraca z innymi działami,Oferujemy:-Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,-Możliwość rozwoju zawodowego,-Szansę na wykorzystanie własnych pomysłów,-Przyjazne środowisko i koleżeńską atmosferę,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-CV prosimy kierować na adres e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2015-11-16 - Tczew (pomorskie)
pomoc przy produkcji okien, składanie profili, noszenie szyb, wkręcanie, montowanie śrub
VANNER S.C. CIAK MAGDALENA,SABATOWSKI JAKUB, TUŁODZIECKI BARTOSZ - 2017-08-23 - Stary Laskowiec (podlaskie)
Utrzymywanie kontaktu telefonicznego, meilowego oraz bezpośredniego z klientami ze Wschodu, prowadzenie korespondencji z rosyjsko oraz angielskojęzycznymi klientami, pozyskiwanie nowych klientów, analiza rynku wschodniego, przyjmowanie zleceń i reklamacji, przygotowanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta detalicznego-dobór płytek i wyposażenia łazienek według potrzeb klienta oraz wykonywanie projektu i aranżacji łazienek/program CAD-DECOR/
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2018-07-26 - Skawina (małopolskie)
•Współpraca z firmami zewnętrznymi obsługującymi spółkę w zakresie księgowym i kadrowym.•Współpraca z lokalnymi kierownikami nadzorującymi usługi.•Przygotowywanie i obsługa dokumentów kadrowych i księgowych. •Koordynacja przepływu dokumentacji, nadzorowanie terminowości.
SOŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-06 - Oświęcim (małopolskie)
realizacja zadań z zakresu ustawy - Prawo Zmówień Publicznych. Bliższe szczegóły na:http://spleczna.bip.e-zeto.eu/ ogłoszeniu o naborze.
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2016-05-09 - Łęczna (lubelskie)
szczsegóły bna stronie www.zdp.ostróda.pl w zakladce ogłoszenia o prace
Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie - 2017-02-20 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Wymaganiua pracodawcy:wykształcenie średnie, obsługa Pakietu Offce
Nowa Energia - D. Kubek i M. Marchwiak S.C. - 2017-12-01 - Racibórz (śląskie)
Specjalista do spraw logistyki planuje, koordynuje i optymalizuje procesy logistyczne; zajmuje się obsługą procesów logistycznych w organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Do jej obowiązków należy również zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych. Wykonywanie tego zawodu wiąże się ze współpracą z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami. Do zadań specjalisty do spraw logistyki należy monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw. Na podstawie wyników analiz pracownik podejmuje decyzje mające wpływ na procesy logistyczne. Nieodzownym elementem jego pracy jest zapewnienie odpowiedniej, jakości procesów (np. terminowości) przy możliwie najniższych kosztach logistycznych. Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji; koordynowanie procesów transportowych;utrzymywanie i kontrolowanie poziomu zapasów;zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych; nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji procesów logistycznych; nadzorowanie i monitorowanie procesów logistycznych z dostawcami i odbiorcami organizacji w łańcuchu dostaw; monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw; kreowanie nowych i optymalizowanie istniejących rozwiązań w obszarze logistyki; ocenianie jakości procesów logistycznych i efektywności podejmowanych działań; analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych; zapewnianie optymalnych i terminowych działań wszystkich funkcji logistycznych w organizacji.
LAAKER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-16 - Legionowo (mazowieckie)
Realizację zadań z obszaru BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz standardami firmy;Opracowanie i wdrażanie wymaganych procedur i instrukcji;Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego;Opracowanie ramowych i szczegółowych programów szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń dla pracowników, podwykonawców;Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy;Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z zakresu BHP;Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz opracowanie wniosków i środków zaradczych.Godziny pracy: 7.00- 15.00
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-01-27 - Słupsk (pomorskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-02 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-05-04 - Pilzno (podkarpackie)
sporządzanie analiz i raportów, realizacja inwestycji drogowych
PROMOST SP. Z O.O. - 2017-04-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
a)wprowadzanie danych do programu POMOST, sporządzanie sprawozdań,b)przygotowywanie projektów decyzji z zakresu świadczeń pomocy społecznej,c)zestawianie, analiza godzin pracy opiekunek wykonujących pracę w środowisku,d)sprawdzanie pod względem poprawności faktur za dożywianie dzieci w szkołach,e)prowadzenie spraw związanych z zamawianiem pieczęci urzędowych i stempli,f)zamawianie i wydawanie artykułów biurowych,g)prowadzenie księgi korespondencyjnej rejestrowanie wywiadów, wysyłanie pism, przyjmowanie korespondencji.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-07-15 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– sporządzanie umów o pracę i innych umów;– rozliczanie wynagrodzeń w różnych ststemach czasu pracy;– odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;– naliczanie i sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– rozliczanie delegacji pracowniczych, nadgodzin, zwolnień lekarskich, urlopów, etc.;– ewidencja zwolnień lekarskich;– nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;– rozliczanie ZUS i podatków
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2016-11-16 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż umów i obsługa klientów w Salonie nc+ , przedstawianie ofert telewizji cyfrowej,
Amaro Kasprowicz Robert - 2017-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków:aktywne wsparcie sprzedaży produktów/usług znajdujących sie w ofercie handlowej firmy-dla klientów indywidualnych oraz firm, pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, realizacja zamówień oraz analiza i optymalizacja poziomu zapasów - współpraca z magazynem i innymi działami firmy - obsługa programu magazynowego - przyjęcia towaru - analiza i kontrola zamówień (oddziały) - optymalizacja kosztów transportu w zakresie planowanych dostaw i wysyłek.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Pokrzydowo (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie zadań związanych z ochroną środkowiska i gospodarką odpadami
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2016-12-09 - Augustów (podlaskie)
- wsparcie wychowawcy, - poznanie organizacji, zadań i zasad funkcjonowania HP w Opolu, - wsparcie wychowawcy w organizowaniu wychowawnkom zajęć pozalekcyjnych, - pomoc w prowadzeniu dokumentacji wychowawczej, - udział w przedsięwzięciach i zadaniach realizowanych przez HP w Opolu
OPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-16 - Opole (opolskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW, zwalniających z zakazów na obaszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzeni postępowan administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW zwalniających z zakazów lokalizowania na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzenie spraw związanych z obsługą wniosków o wydanie opinii i/lub uzgodnień do koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU - 2016-04-19 - Skęczniew (wielkopolskie)
przygotowanie materiałów dotyczących rekrutacji, zwolnień, przeszeregowań itp., prowadzenie dokumentacji
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-04 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Współpraca z klientami, aktywna sprzedaż, przyjmowanie zamówień. Doradztwo produktowe.Wykonywanie korekt na powierzonym tekście. Współpraca z działem rozwoju. Ścisła współpraca z działem szkoleń i sprzedaży. Wyjazdy na szkolenia, targi, seminaria oraz prowadzenie szkoleń na terenie całej Polski.
Grehen sp. z o.o. - 2016-06-15 - Celestynów (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie pełnej obsługi kadrowo- płacowej, przygotowywanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, sporządzanie i rozliczanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych i innych, przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń, raportów i zestawień, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie dokumentów emerytalnych. Praca w godzinach 8-16 lub 9-17 (do uzgodnienia).
HUMAN PRO LOGISTICS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-01-10 - Wyszków (mazowieckie)