SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Pasłęk oferta pracy Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Data publikacji: 2018-03-02
Lokalizacja: Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Grunwaldzki 8, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pasłęk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pasłęk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Dobra organizacja pracy własnej, Dobra umiejętność obsługi MS Office[Umiejętność 1] : Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, Upór i nastawienie na realizację celów[Inne] : Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Grunwaldzki 8, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: elbląski
Gmina pracodawcy: Pasłęk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pasłęk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzki
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 02.03.2018
Oferta pracy ważna do: 23.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
BIEŻĄCA OBSŁUGA WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH I ZASOBÓW TBS Z ZAKRESU SPRAW TECHNICZNO-BUDOWLANYCH, OPRACOWYWANIE PLANÓW REMONTOWYCH, NADZÓR NA PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ PROWADZONYCH SPRAW, CZYNNY UDZIAŁ W PRZEGLĄDACH SERWISOWYCH, TECHNICZNYCH, BUDOWLANYCH, PRZYGOTOWYWANIE KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH, WSPÓŁUDZIAŁ W DZIAŁANIACH INSPEKCYJNO-KONTROLNYCH W ZAKRESIE ZGODNOŚCI WYKONYWANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH, OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ REKLAMACJI/AWARII.
Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-06-08 - Polkowice (dolnośląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Instytut Rachunkowości i Podatków Sp. zo.o. - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
SPRZEDAŻ INTERNETOWA ARTYKUŁÓW ELEKTROTECHNICZNYCH, SILNIKÓW, NARZĘDZI, ART. GRZEWCZYCH, BHP;ZAMAWIANIE TOWARÓW, OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ W PANELU PRESTASHOP, FAKTUROWANIE, WYSTAWIANIE LISTÓW PRZEWOZOWYCH;BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAPYTAŃ MAILOWYCH I TELEFONICZNYCH;TWORZENIE BAZ PRODUKTOWYCH W EXCELU;DODAWANIE PRODUKTÓW I KSZTAŁTOWANIE OFERTY SKLEPU INTERNETOWEGO;ANALIZA DOSTĘPNOŚCI I KONKURENCYJNOSCI TOWARÓW;MARKETING INTERNETOWY;
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Poszukiwanie i rekrutacja pracowników tymczasowych, nawiązywanie kontaktów z kontrahentami (UE, Ukraina) w celu wyszukiwania wolnych miejsc pracy
West-East Trading Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Małkowice (podkarpackie)
rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z sieciami aptek, realizacja zleceń klientów oraz monitorowanie ich wykonania, budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientem biznesowym
DMP GROUP Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-04-12 - Chełm (lubelskie)
pomoc osobie starszej w prowadzeniu gospodarstwa domowego, czynności opiekuńcze, praca w Niemczech
MICHAŁ I MATEUSZ OBIEGŁO &PARTNERS S.K. - 2016-01-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST - 2017-12-14 - Głogów (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zielona Góra (lubuskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, zakładanie akt osobowych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego - IMPULS, bieżące uzupełnianie dokumentów, archiwizacja dokumentów, ewidencja czasu pracy, sprawozdawczość GUS, naliczanie wynagrodzeń. -Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Wymagane 5 lat doświadczenia na w/w stanowisku. Mile widziana znajomość programu IMPULS. Wymagana znajomość zagadnień prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków. Mile widziana znajomość tematyki warunków szczególnych. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-207-12-13) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 109, 40-833 Katowice) lub e-mail: kadry (at) gonar.com.pl
GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
Odbieranie telefonów od klientów w języku arabskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku arabskim. Administowanie danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przze klienta, uzupełanianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska, czyli prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, testów psychologicznych, w tym także wszelkie działania organizacyjne związane z tworzeniem centrum oceny. Zamieszczanie ogłoszenń rekrutacyjnych w internecie i prasie, prowadzenie baz danych CV, odpowiedzialność za administrowanie zewnętrzną stroną internetową i wewnętrzną bazą rekrutacyjną. Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, agencjami pracy tymczasowej, uczelniami wyższymi i Urzędami Pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Namysłów (opolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zadania związane z prowadzeniem harmonogramu oraz raportowaniem, w szczególności:aktualizację harmonogramu realizacji inwestycji, z uwzględnieniem logicznych relacji pomiędzy zadaniami,analizę wpływu zmian na harmonogram,monitorowanie stanu zaawansowania realizacji zadań i uaktualnianie harmonogramu w oparciu o dane nt. postępu prac,analizę zaawansowania prac w oparciu o metodę wartości wypracowanej,sporządzanie raportów dotyczących stanu harmonogramu dla potrzeb interesariuszy,przygotowywanie szczegółowych harmonogramów dla potrzeb prowadzenia akcji ofertowych oraz wyboru dostawców i podwykonawców,analizę ścieżki krytycznej i sygnalizowanie do Kierownictwa Projektu zagrożeń dla terminowej realizacji zadań, przeprowadzanie symulacji wpływu opóźnień, przyspieszeń, zmian sekwencji zadań na realizację projektu,przygotowanie propozycji działań korygujących w przypadku stwierdzenia odchyleń od harmonogramu,sporządzanie raportów, wyciągów i histogramów do Raportu Miesięcznego,wspomaganie inżynierów branżowych w zakresie związanym z harmonogramem.
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Jaworzno (śląskie)
-sprzedaż produktów gastronomicznych
DURLEJ EWA FIRMA HANDLOWO-GASTRONOMICZNA "KRIOS" - 2016-03-25 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
na stanowisku - specjalista/referent ds. administrowania obiektów oraz ds. budowlano - remontowych : bieżące administrowanie obiektów będących własnością DODR, sprawdzanie stanu technicznego obiektów, sporządzanie planów kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.Prosimy o złożenie - CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji - do dnia - 06-02-2017r.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycieska 8, 53-033 Wrocław[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[Praca na czas określony] : 12 miesięcyKontakt z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl lub 713398021
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
realizacja założeń polityki sprzedażowej, pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
OBSŁUGA I KONSERWACJA PIECÓW GAZOWYCH I PALIWA PŁYNNE
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Wykonywanie prac murarskich, tynkarskich, malarskich, ciesielskich oraz zbrojeniowych
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Bełchatów (łódzkie)
wykształcenie min. średnie, biegłość w obsłudze komputera, internetu, chęć i gotowość do rozwijania swoich umiejętności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,realizacja planów sprzedażowychZakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów.
A2HM TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-21 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Opole (opolskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych, obecnie prace na terenie Krakowa; zapewniony dojazd do pracy z Mszany Dolnej
ELFIKO 2 Piotr FILIPIAK - 2017-09-21 - Kasinka Mała (małopolskie)
- współudział w opracowywaniu instrukcji i kart technologicznych oraz norm zakładowych z zakresu przetwórstwa tworzyw sztucznych; - współudział w opracowywaniu i wdrażaniu procedur kontroli jakości dotyczących przetwarzanych tworzyw sztucznych, - wykonywanie wyrywkowych badań kontrolnych surowców, półfabrykatów i wyrobów; - prowadzenie i aktualizacja dokumentacji systemu ISO związanej z przeprowadzanymi badaniami
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE D.K.LAMIN SPÓŁKA JAWNA PIOTR DANILUK, WIKTOR KIERSNOWSKI - 2017-02-17 - Zaścianki (podlaskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; roczne doświadczenie w pracy w biurze; znajomość procedur administracyjnych; znajomość j. angielskiego na średnim poziomie; znajomość programów MS Office; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji CECH-u bieżącej, archiwalnej wg. Ustalonych wzorów, obsługa urządzeń biurowych, sprzętu komputerowego, współpraca z instytucjami i rzemieślnikami zrzeszonymi w CECH-u, prowadzenie akt osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - 2018-01-04 - Gliwice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzedaż produktów połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. budowanie pozytywnego wizerunku firmy
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2016-07-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,Realizowanie założonych planów sprzedażowych,Pozyskiwanie nowych członków Kasy,Współudział w organizowaniu działań, marketingowych na rynku lokalnym,
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-23 - Bieruń (śląskie)
projektowanie ogrodu w stylu barokowycm, pielegnacja ogrodu pałacowego ( w tym: sadzenie roślin, przycinanie zieleni)
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Bogaczów (lubuskie)
Zamawianie i sprzedaż towarów z branży metalowo-narzędziowej.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AGRO-TERS" EDWARD SOLAK I STANISŁAW SOLAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-28 - Chełm (lubelskie)