SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH Gliwice oferta pracy CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie lub wyższe; roczne doświadczenie w pracy w biurze; znajomość procedur administracyjnych; znajomość j. angielskiego na średnim poziomie; znajomość programów MS Office; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji CECH-u bieżącej, archiwalnej wg. Ustalonych wzorów, obsługa urządzeń biurowych, sprzętu komputerowego, współpraca z instytucjami i rzemieślnikami zrzeszonymi w CECH-u, prowadzenie akt osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2018-01-04
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Raciborska 2, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie lub wyższe; roczne doświadczenie w pracy w biurze; znajomość procedur administracyjnych; znajomość j. angielskiego na średnim poziomie; znajomość programów MS Office; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji CECH-u bieżącej, archiwalnej wg. Ustalonych wzorów, obsługa urządzeń biurowych, sprzętu komputerowego, współpraca z instytucjami i rzemieślnikami zrzeszonymi w CECH-u, prowadzenie akt osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Technik prac biurowych* (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i programów MS Office
Nazwa pracodawcy: CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Raciborska 2, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7:00-15:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 7:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Raciborska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Działalność organizacji komercyjnych i pracodawców
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.01.2018
Data dodania oferty pracy: 03.01.2018
Oferta pracy ważna do: 15.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
- utrzymywanie serwerów wirtualnych stron Lechii i platformy mailowej,- utrzymanie, konserwacja i administracja serwerów fizycznych,- utrzymanie i konserwacja sprzętu komputerowego,- wykonywanie kopii baz danych zawartych na serwerach i baz danych systemów użytkowanych przez Spółkę (ENOVA),- administracja i konfiguracja stref DNS dla domeny lechia.pl- administracja i konfiguracja urządzeń sieci bezprzewodowej.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Gdańsk (pomorskie)
Zmywanie naczyń; obieranie warzyw i owoców; przygotowywanie półproduktów; dbanie o porządek w kuchni.
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Borzęcin Duży (mazowieckie)
Obsługa klientów firmy
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Osoba będzie odpowiedzialna za kontakty z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, rozpatrywanie reklamacji, udział w targach - branża wózki dziecięce.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Częstochowa (śląskie)
-konserwacja instalacji elektrycznej, wodno-kamnalizacyjnej-prace rzemieślnicze-przeglądy-usuwanie usterek
"LEASINGTEAM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-25 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
przygotowanie półproduktów-granit włoski i indyjski
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
kontakt telefoniczny i mailowy z klientami
MEGAT Dariusz Branny - 2017-03-08 - Goleszów (śląskie)
konserwacja i pielęgnacja sprzętu medycznegoprowadzenie ewidencji sprzętu i urządzeńdrobne naprawy związane z funkcjonowaniem biuraprowadzenie archiwum dokumentówprzygotowywanie raportów i zestawieńinne czynności administracyjne
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Chorzów (śląskie)
obsługa programów komputerowych, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Pozyskiwanie nowych zleceń dla kancelarii, zawieranie umów i zapewnienie wysokiego standardu obsługi poszkodowanie, kompletowanie i weryfikacja zebranej dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia szkody. Obsługa spraw zleconych przez kancelarię.Wykształcenie min. średnie; Komunikatywność, kultura osobista, otwartość. Mile widziane prawo jazdy KAT. B. Doświadczenie jako przedstawiciel handlowy, ubezpieczenia.
CONSILIUM BONUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Lublin (lubelskie)
Sporządzanie ofert, przygotowywanie dokumentacji do przetargów, rozmowy z kontrahentami, pozyskiwanie klientów. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2018-01-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Bieżąca obsługa mieszkańców, prowadzenie korespondencji z mieszkańcami i współpracującymi instytucjami, nadzór nad pracą dozorców, rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, kontrola obiektów pod względem czystości i stanu technicznego, prowadzenie gospodarki śmieciami i nadzór nad terenami zielonymi, prowadzenie akcji"zima", udział w komisjach odbiorowych i przeglądach.
Spółdzielnia Mieszkaniowa VII Dwór Gdańsk - 2016-09-12 - Gdańsk (pomorskie)
praca w Salonie Łazienek BLU w Inowrocławiu
BR KONSORCJUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ REFLEKS SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, rekrutacja pracowników, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń,zozliczanie ZUS, rozliczanie US, rozliczanie PFRON, sprawozdawczość GUS, obsługa programu PŁATNIK, współpraca z APT.
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-04-05 - Nowa Sól (lubuskie)
asystowanie i pomoc podczas kontroli granicznej jakości zdrowia środków spozywczych materiałów wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą ruchu granicznego, pomoc w sprawowaniu nadzoru przeciwepidemiologicznego
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Koroszczyn (lubelskie)
BIEŻĄCE ANALIZOWANIE ZAPOTRZEBOWAŃ NA WYKONANIE PRAC W OPARCIU O SPECYFIKACJE I WSTĘPNE HARMONOGRAMY REMONTÓW STATKÓW, PRZEPROWADZANIE OFERTACJI ORAZ NEGOCJACJI CENOWYCH NA PRACE STOCZNIOWE, WYSTAWIANIE ZAPOTRZEBOWAŃ DLA KOOPERANTÓW I OPRACOWYWANIE UMÓW W OPARCIU O KARTY OPISOWE I ZAMÓWIENIA Z WYDZIAŁÓW I OD TECHNOLOGÓW, REDAGOWANIE I NEGOCJOWANIE UMÓW Z KOOPERANTAMI, ROZLICZANIE PRAC WYKONYWANYCH PRZEZ KOOPERANTÓW ORAZ ROZLICZANIE FAKTUR WYSTAWIONYCH PRZEZ KOOPERANTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE TECHNICZNE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
monitorowanie działań z zakresu ochrony środowiska i bhp w zakładzie produkcyjnym
SÜDPACK KŁOBUCK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Kłobuck (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-30 - Maziarze Stare (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych oraz rozliczeń
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kraśnik (lubelskie)
Sprzątaczka
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
monter suchej zabudowy KG
FH-U Cezar Józef Kachniarz - 2016-05-02 - Kraków (małopolskie)
nawiżaywanie oraz utrzymywanie trwałych relacji z klientami w Polsce i za granicą, osiąganie wyznaczonch celów sprzedażowych, rozpoznawanie potrzeb klientów, negocjacje handlowe, analiza rynku i trendów, przygotowywanie ofert handlowych, dbałośc o wizerunek firmy, raportowanie działań bezpośrednio do przełozonego, reprezentowanie firmy na targach branzowych i konferencjach w karju i za granicą
Nano Plastic Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
rozlicznie projektów współfinansowanych ze środków UE, przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz dokumentów wymaganych IP,kontrola wydawanych środków finansowych, archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektu, ścisła współpraca z klientem oraz IP w zakresie rozliczenia wniosków.
Spółdzielnia Socjalna "OPOKA" - 2018-07-27 - Chechło (małopolskie)
Specjalista do spraw kadrowo-płacowych 1/2 etatu. Prowadzenie całości dokumentacji związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i rozwiązywaniem stosunku pracy, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, sporządzanie rozliczeń i deklaracji na potrzeby ZUS, US, GUS, PFRON; przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników oraz harmonogramu czasu pracy, opracowywanie raportów i analiz z zakresu kadrowo-płacowego.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków:obsługa klienta, zamawianie towaru, obsługa drukarki fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Świedziebnia (kujawsko-pomorskie)