SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY Chełm oferta pracy DMP GROUP Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z sieciami aptek, realizacja zleceń klientów oraz monitorowanie ich wykonania, budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientem biznesowym
Data publikacji: 2016-04-12
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: DMP GROUP Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Obłońska 1a/4, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z sieciami aptek, realizacja zleceń klientów oraz monitorowanie ich wykonania, budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientem biznesowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw reklamy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw reklamy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-mile widziany staż pracy lub doświadczenie zawodowe jako specjalista ds. sprzedaży, marketingu i reklamy,-kontakt osobisty+CV: Chełm, ul.Obłońska 1a/4 lub e-mail: michalina.medrek (at) dmpqroup.pl
Nazwa pracodawcy:
DMP GROUP Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Sienna 86/7, 00-815 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, Skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Sienna
Numer budynku pracodawcy: 86
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw reklamy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.04.2016
Data dodania oferty pracy: 11.04.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, potwierdzanie kandydatom warunków ofert, prowadzenie i koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych, wprowadzanie pracowników do realizacji zadań, monitorowanie zadań powierzonych pracownikom, tłumaczenie tekstu mówionego i pisanego z języków: ukraińskiego i rosyjskiego na język polski.
P.P.H.U. STONEL Karol Listowski - 2017-04-28 - Dobrzyjałowo (podlaskie)
Zakres obowiązków:1.realizacja programów i zadań związanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów wspierających zatrudnienie i aktywizację zawodową lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego;2.realizacja innych instrumentów wsparcia (m.in prac interwencyjnych, staży, bonów, robót publicznych, prac społecznie użytecznych, refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy oraz przyznania środków na podjęcie działalności gospodarczej);3.merytoryczna weryfikacja wpływajacych wniosków dotyczących sybsydiowanych form zatrudnienia, sporządzanie umów;4.weryfikacja dowodów księgowych, wypłat, faktur oraz pozostałych wydatków związanych z realizowanymi zadaniami;5.przygotowywanie okresowych sprawozdań, analiz związanych z realizowanym programami, ocena efektywności działań, w tym przygotowywanie i sporządzanie informacji dla potrzeb statystyki i rynku pracy.Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.Wymagane dokumenty nalezy składać w terminie do dnia 09.05.2017 r. do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kołobrzegu, ul. Katedralna 46-48 w pokoju nr 17- II piętro (sekretariat) z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista ds. programów - stażysta". Więcej informacji na stronie BIP www.pupkolobrzeg.finn.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-04-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Profesjonalna obsługa klientów w salonie sprzedażyRealizacja indywidualnych celów sprzedażowych w oparciu o wysoką jakość obsługi klientaBudowanie długotrwałej relacji z klientamiUtrzymanie standardów handlowychBudowanie wizerunku firmy na rynkuedukowanie klientów z zakresu nowych technologiistałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnymskuteczność w działaniudoświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientówznajomość języka angielskiego pozwalająca na prowadzenie rozmów z klientami, jako dodatkowy atut
Orange Polska S.A - 2017-08-29 - Cieszyn (śląskie)
Obsługa stron internetowych.
HANDLEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-08 - Zamość (lubelskie)
pr stazu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Radomsko (łódzkie)
sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-05-29 - Polkowice (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych dostawców i klientów na terenie Bliskiego Wschodu ( kraje arabskie)
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa i prowadzenie marketingu na stronach internetowych, przygotowywanie materiałów promocyjnych dla klientów z Europy Wschodniej
MUFLON Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Pianowo (wielkopolskie)
Nawiązywanie kontaktów biznesowych z partnerami z Ukrainy i państw Unii Europejskiej. Rozmowy negocjacyjne z partnerami biznesowymi z Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Okopy-Kolonia (lubelskie)
branża telekomunikacyjna
Mateja Consulting Łukasz Mateja - 2016-04-21 - Bytom (śląskie)
Specjalista sieci wodni- kanalizacyjnych, roboty ziemne , drogowe.
JAMAD Budownictwo Adam Klimczak - 2016-03-07 - Łódź (łódzkie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC KRZYSZTOF KOSTRZYCKI - 2016-03-02 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-04 - Lubin (dolnośląskie)
znajomość programu AUTOCAD
Przedsiębiorstwo Alremex R.Krynicki sp.j. - 2016-12-01 - Opole (opolskie)
Obsługa klientów zagranicznych, rozliczanie płatności kontrahentów, sporządzanie ofert dla klientów, organizowanie transportu towaru. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (wynagrodzenie 3 150 zł brutto + premia uznaniowa), następna na czas nieokreślony (wynagrodzenie 4 150 zł brutto + premia uznaniowa). Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 15:00.
Usługowa Ceramika Artystyczna WIZA Sp. z o.o. - 2018-04-16 - Parowa (dolnośląskie)
kontakt z potencjalnymi Klientami, przygotowywanie ofert handlowych, umów, dokumentów, prezentacja produktów firmy, negocjowanie warunków współpracy, pozyskiwanie Klientów B2B
Ad-Interacticve Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie gospodarstwem rolnym według planu i zasad określonych przez Spółkę.
SAMGUT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-28 - Pakoszówka (podkarpackie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kraków (małopolskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
obsługa maszyn do produkcji wyrobó garmażeryjnych i maszyn pakujących, prace pomocnicze i porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Morawica (małopolskie)
prace ogólnorolne
Spółka Rolna Dretyń Sp.z o.o. w Dretyniu - 2017-08-29 - Dretyń (pomorskie)
pomiary emisji zanieczyszczeń w środkowisku ogolnym i w środowisku pracy, badania laboratoryjne, pomiary czynników fizycznych i chemicznych
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP,IT oraz ich wydażenie w polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania, informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierownie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Gdynia (pomorskie)
Budowanie dlugofalowych relacji oraz opieka nad klientami, przyjmowanie zamówień, przygotowanie ofert handlowych, przekazywanie klientom informacji dotyczących produktów wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy u klientów
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Grójec (mazowieckie)
- opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych;- nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy; - przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych;- koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych;- kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów;- sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa sekretariartu oraz zarządu firmy
Przed. Budowlano-Handlowe "INTERBUD-WEST" Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Mielec (podkarpackie)
Tworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów, towrzenie ofert usług dla rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie naszej firmy na rynku wschodnim z klientami ze Wschodu. Umowa o działo (20h tygodniowo): 1 baza-200zł, min. 2 bazy/mc, 1 oferta - 200zł, min. 3 ofert/mc, 1 plan-250zł, min. 4 plany/mc)
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja i proponowanie dalszych usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Łódź (łódzkie)